הדיסקוגרפיה שלי לדפש מוד עד היום...

hadaroosh180

New member
הדיסקוגרפיה שלי לדפש מוד עד היום...

אם תהיתם למה התכוונתי אז....כל מה שקניתי (שהוצא תחת ידי דפש) עד היום: *המובן מאליו: VIOLATOR COLLECTORS EDITION *הטוב ביותר שלהם בעייני כמובן אחרי violator: Songs Of Faith And Devotion(SOFAD) *Sounds Of The Universe - די ברור, לא? * Playing The Angel- חמוד מאוד בעייני- פעם אהבתי אותו אפילו יותר בגלל הקלילות והאמיתיות הפשוטה שראיתי בו.. *Ultra- יש שניים או שלושה שאני אוהבת ממנו- את כל השאר אני פשוט לא שומעת עד שלפעמים זה אפילו מרגיז אותי שכולם סביבי אוהבים אותו ורק אני לא... *קניתי לפני איזה שבוע: DEPECHE MODE REMIXES 81.04- כל העלית של העלית נמצאים שם, פשוט תענוג! *DEPECHE MODE DELUX BOX SET!!- זה הפריט הראשון שקניתי של דפש מוד מהחנות דיסק קלאב באילת ביולי...החנות הזאת זה פשוט דבר מדהים! ככה צריכות להיות כל חנויות המוזיקה, כל מה שאתה מחפש נמצא שם, זה פשוט מדהים! וזהו.......אז יש עוד את כל האייטיז שאני כבר ממש מחכה לו ואת Exiter שהאמת, אני כבר ממש רוצה לשמוע ככה במקורי (לא יודעת מה יש לכולם נגדו אני דווקא אחלה איתו..) אם למישהו יש איזה סינגל נדיר מלפני הרבה שנים או כל פריט מיוחד או סתם להעלות את הדיסקוגרפיה שלו לדפש שיעשה זאת...חח:)
 

Doriiin

New member
סאחטיין על הרכש !

והטעם..כי גם אני כמוך לא מבינה למה יש אנרגיות שליליות סביב Exiter . אני מנסה להתאפק כמה שיותר, ולקנות בכל הזדמנות רק פריט אחד..אבל העניין לא קל. מבחינת דיסקים: BLACK CELEBRATION, VIOLATOR, PLAYING THE ANGEL, SOUNDS OF THE UNIVERSE. אני עדיין בחיפוש אחר SOFAD האהוב עליי ביותר של דפש יחד עם VIOLATOR.
DVD: 101 One Night In Paris Devotional Touring The Angel: Live in Milan ובספטמבר, אינשאללה - נוסיף גם את הטרי ביותר. קנו לי ליום הולדת DVD שמכיל את כל הדיסקוגרפיה של הלהקה, החל מהאלבום הראשון וכלה באחרון, כולל מיקסים מעניינים. ובנוסף גם 25 קליפים של הלהקה, וראיונות שונים.
 

hadaroosh180

New member
מה???

אני לגמרי אכולת קנאה כרגע ): איפה אפשר להשיג את ה- DVD הזה?
 

Doriiin

New member
גם אני בחיפושים אחר המקום..

אני משוכנעת שאם היה שם את הDVD הזה יהיו עוד אוצרות. ברגע שאדע-אודיע. קחי בחשבון שאני גרה בחור בצפון הארץ..
 

hadaroosh180

New member
בשביל דפש אני אלך עד סוף העולם

אפילו אם זה נשמע פתטי לחלק, DM זה כבר חלק בלתי נפרד ממני, כל מי שמכיר אותי יודע שהשריטה היחידה והעמוקה שלי זה הם, אז....אם זה אומר שאני אצטרך לנסוע לצפון כדי להשיג עוד משהו...אני יעשה גם את זה! תודה! :)
 

hadaroosh180

New member
ולי אין אפילו DVD אחד..

האמת שזה די מעצבן אותי אבל DVD עולה יותר מן הסתם וזה לא כל כך קל כשאת לא מקבלת דמי כיס ועוד קונה כל מיני דיסקים שונים ומשונים כל חודש.... אבל אני מתכוננת היטב מבחינה כספית ל DVD שעומד לספטמבר... בהתחלה היו שמועות שהוא ייצא במרץ..אז תכלס.. גם עכשיו אנחנו לא יכולים להיות בטוחים שהוא ייצא בספטמבר..
 

Doriiin

New member
האמת היא שאפשר למצוא DVD ב80

שזה דיי מתקרב למחיר של דיסק.אבל בגדול את צודקת, DVD באמת יקר יותר אבל ההנאה ממנו גדולה גם כן. בכל אופן אם את מתלבטת איזה DVD לקנות ראשון, אני ממליצה בחום על Devotional. פשוט השיא.
אני מאמינה שהוא כן ייצא בספטמבר. מספיק זמן לערוך, לשנות, להוסיף, לחתוך וכו'..
 

hadaroosh180

New member
צודקת!

כמו שאמרתי אני די בטוחה ש SOFAD יישאר האלבום האהוב עליי אפילו אחרי שאני ישמע את VIOLATOR בשלמותו (אין מה לעשות כולם יודעים שזה היה השיא מבחינתם) ב- 93' היה בדייב משהו שלפי דעתי קצת דעך היום, אני לא יודעת מה זה אבל אני בטוחה שכל אחד פה יכול פחות או יותר להבין אותי... Devotional באמת ענק... שירים מושלמים, אחד פרפורמר ענק, אחד מרטין גור נוטף מכישרון ואחד אלן ווילדר ניצחי - זה המתכון לדבר המושלם הזה! לא להאמין שהיו אנשים שאשכרה ראו את זה בתור הופעה ולא בתור DVD
 

hadaroosh180

New member
ולי אין אפילו DVD אחד..

האמת שזה די מעצבן אותי אבל DVD עולה יותר מן הסתם וזה לא כל כך קל כשאת לא מקבלת דמי כיס ועוד קונה כל מיני דיסקים שונים ומשונים כל חודש.... אבל אני מתכוננת היטב מבחינה כספית ל DVD שעומד לצאת בספטמבר... בהתחלה היו שמועות שהוא ייצא במרץ..אז תכלס.. גם עכשיו אנחנו לא יכולים להיות בטוחים שהוא ייצא בספטמבר..
 

eldorado

New member
טוב הרשימה שלי מאד צנועה

אז לפי סדר הרכישה: ב 2004 קניתי את הדיסק: The Singles 86>98 ואחרי זה את Remixes 81–04 במהדורה של ה 3 דיסקים. לפי הצילום שצירפת גם לך יש את המהדורה הזו. אוסף מדהים. Playing The Angel The Best of – Volume 1 Sounds of the Universe
 
למעלה