הבורגנים

סינפיל

New member
קשה לי להאמין שהם לא רוצים למכור בגלל פחד שאעלה לרשת

כאמור, היא ממילא כבר ברשת, לפחות פעם אחרונה שבדקתי. ההסבר הכי הגיוני הינו, כאמור, שהמארז אינו באמת קיים ושההגרלה לא באמת יצאה אל הפועל. די בטוח שכבר דיברתי עמם, באמצעים שונים, כבר עשרות פעמים: רק להשיג את מספרו של הבן לקח לי, בערך, חמש שיחות עם האב. הם כבר יודעים שאני רוצה לקנות את זה. לצערי, מסיבות שונות, לא אוכל להסביר כאן מדוע הסדרה הזו, ספציפית, חשובה לי מאוד, אך, יכול להבטיח לך שיש לי סיבות טובות מאוד.
 

Lhuna1

New member
מה לגבי השחקנים?

אולי תנסה לפנות אליהם (אולי עדיף לא ישירות אלא דרך המנהלים שלהם) שוב לבקש מאוד יפה ולהציע תשלום... היתה שם את חני פירסטנברג, שרית וינו אלעד וכמובן חברי החמישיה הקאמרית.
סיכוי קטן אבל אולי שווה לנסות.
&nbsp
 

סינפיל

New member
קשה לי להאמין שיש להם

כפי שכתבתי, אפילו התסריטאי בכלל לא שמע על המארז הזה. וישירות כמובן שאין לי דרך לפנות אליהם. חני פירסטנברג, אגב, כבר מזמן ירדה מהארץ.
 

1Shir

New member
אה, תאוריית קונספירציה

המארז לא באמת קיים
אבל הסדרה באינטרנט אז אני מציעה לך למקד את המאמצים שלך שם וגם לשמור אותה אצלך כדי שלא תהיה תלוי באתר שהעלה אותה
אם אתה לא טכנולוגי ואין לך רצון לעשות את זה תחפש מישהו שיסכים לעשות את זה בשבילך תמורת תשלום כי לאדם שמתמצא בטכנולוגיה זה נראה לי אמור להיות דבר די פשוט
באמת כמו שכתבו כאן אולי לשחקנים יש עותק של הסדרה
עזוב את המארז, אתה מתעניין בפרקי הסדרה ולא בתמונה שעל המארז, לא?
 

סינפיל

New member
אני אספן

צפיתי בסדרה ברשת כבר מספר פעמים, אין שום בעיה עם טכנולוגיה (למצער לא עם טכנולוגיה בסיסית), אך, חשוב לי מאוד גם להשיג את המארז, מה גם שאולי, מחר, כמו שאומרים, היא כבר לא תהיה שם. ושום קונספירציה: אף אחד שקשור בסדרה לא שמע עליו, אף אחד שלכאורה קיבל אותו (ושענה לי) לא מוצא אותו, אין אפילו שום אזכור אליו ברשת, פרט לתמונה מהאתר הישן של קשת (שנגיש רק דרך Internet Archive) שצירפתי, נראה הגיוני שהעניין הוכרז, אך, מסיבה כזו או אחרת, פשוט, לא יצא אל הפועל, כבר כתבתי את זה. וניסיתי, עכשיו, ליתר ביטחון, לשלוח דואר אלקטרוני לחברות הייצוג של השחקנים הראשיים (מסתבר שלשי אביב יש גם אתר פרטי, לא יודע לגבי האחרים) ולהעביר את הרשימה לקרובים שיש להם פייסבוק.
 

סינפיל

New member
ואגב, אחד משחקני הסדרה הראשיים, גור יערי

עשה הסבה מקצועית וכיום הינו מרצה להנדסה באחת האוניברסיטאות במרכז: יצרתי קשר דרך הדואר האלקטרוני שבאתרו האישי.
 

סינפיל

New member
לגור יערי, שי אביבי ומנשה נוי אין מושג

מצאתי עכשיו את הדואר האלקטרוני של איתן צור: אנסה גם.
 

סינפיל

New member
חשבתי, אתמול, שלא יזיק אם אעביר את התמונה והרשימה למטר הפקות

כתבתי שאולי יסייע בחיפושים ביפו ובכלל. אעדכן אם תהיה תגובה.
 

סינפיל

New member
ועוד משהו

שאלתי, לפני מספר חודשים, את קניין הסרטים הראשי של האוזן השלישית אם שמע משהו: אמר שלפני כעשור וחצי, מישהו הביא לחנות את המארז כחלק מחבילה ושהוא מיד נלקח על־ידי אחד העובדים לביתו. לא פירט יותר. זהו המקרה היחיד בו נתקלתי של מישהו שטוען שראה את המארז במו עיניו. שלחתי את התמונה והרשימה גם לדיסק סנטר ולתו השמיני.
 

סינפיל

New member
מנסה לשאול עכשיו גם בגלריה לספרות שבירושלים

שחוץ מספרים, מתעסקים, לפעמים, גם עם תקליטים ודיסקים. אגב, שאלתי את עמית אחאבן אם כבר מצאה את המארז: לא קיבלתי תשובה, אז, מניח שפשוט, מעולם לא קיבלה.
 

סינפיל

New member
מנסה לברר, גם, מול סטימצקי וצומת ספרים, אם כי, קשה לי להאמין

הם מחזיקים מספר מאוד מצומצם של מארזי די.וי.די., שאלתי אם שמעו משהו. עוד מקום שניסיתי לברר מולו היה החנות לאב סונג שבהוד השרון, שלרוב, מצליחה להשיג דברים נדירים, אך, בינתיים, אין התקדמות. קרובים, מכרים ואנשים מפורומים אחרים לא זיהו את השמות.
 

סינפיל

New member
וגם בספרי ינשוף לא שמעו דבר

מה שכן, ביקרתי היום באוזן השלישית ומצאתי, למכירה (ורכשתי), תמורת 20 שקל בלבד, את פסקול הסדרה (שהדבר העיקרי שמעניין בו אינו השירים, אלא, התמונות שעל העטיפה והקליפ, בן ארבע הדקות, המכיל קטעים מהסדרה). גם זה משהו: אולי, מי שכתבו, דלעיל, שהם חשבו (בטעות) שיצא למכירה מארז די.וי.די. של הסדרה, התבלבלו עם דיסק זה, שהוא הדבר היחידי הקשור לסדרה שאמנם יצא למכירה.
 

סינפיל

New member
שואל, עכשיו, גם, בחור בשחור

חנות לתקליטים משומשים בתל אביב שמוכרת, גם, מארזי DVD. ופרסמתי מודעה, עם התמונה והרשימה, באגורה: מקווה שיעזור.
 
למעלה