הבאת אנפילד מהודו

A L F

New member
בכל הכלים שמיוצרים היום ההילוכים בצד הנכון :)

וגם כולם יוצאים עם הזרקת דלק
 

Dresdner

New member
זה אומר שגם בהודו זה ככה?

האם המכיר נשאר זהה בהודו כי שם המחיר הוא הכל
 

kfktj

New member
תודה, אז אם אני רוצה לקנות בהודו אנפילד

עם ההילוכים במקום הנכון (לצורך טיול שם, לא יבוא לארץ), באילו דגמים/שנים להתמקד?

או לחילופין, אני משער שהרוב יהיו עם הילוכים בצד ימין...עד כמה זה נורא לעבור טיול של חודש עם אופנוע כזה? מתרגלים?

תודה!
 

A L F

New member
הודו

לכלים שמיוצרים היום בהודו יש 2 פסי יצור, אחד מקומי ואחד ליצוא.
הכלים נראים כמעט אותו דבר אבל החומרים שמהם הם מיוצרים שונים, למשל הצמיגים שמורכבים על הכלים ליצוא הם AVON
ולכלים המקומיים צמיגים מתוצרת הודו. הזרקת דלק שונה ואפילו הצבעים שונים. יצוא = דופונט.
המחיר של הכלים ליצוא גבוהים פי 2.
בכל הכלים ההילוכים בצד שמאל. קחו בחשבון שחלק גדול קונה כלים ישנים משנות ה60 ששם באמת ההילוכים בצד השני :)

נכון להיום המפעל בקושי עומד בהזמנות לחול ובקרוב יפתח עוד קו יצור ליצוא.
 
למעלה