האם עסק פרטי הוא ציבורי?

דיברגנט חדש

Well-known member
עדיין ניתן למצוא בארה"ב אוכלוסיות לא מחוסנות כמו למשל האמיש

מאה שערים של אמריקה

כך שתירוצים יש בלי סוף, מעניין, למה זה לא נעשה עכשיו?
עבורי זאת שאלה רטורית, כי לא רוצים לדעת את התשובה בכדי לא להתבלבל עם העובדות שיגלו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
חלקם דווקא מחסנים, אבל אכן, נחש מה? התפרצויות חצבת!

https://www.healio.com/infectious-d...n-of-amish-limited-2014-ohio-measles-outbreak
ואז, ממש כמו החרדים במאה שערים אחרי החתונה שהזכרתי, גם הם הלכו להתחסן.

&nbsp
אז לא תירוצים, ועובדה שבעבר כן נעשה מחקר, ובסופו של דבר, שוב, לא צריך. מחקר עולה כסף ומצריך השקעה של זמן ותקציב, ולא נוטים לבזבז אותם על דברים ידועים שכבר לא זקוקים להוכחות נוספות. גם החוקרים עצמם מעדיפים להשקיע את זמנם בד"כ במחקרים על נקודות חדשות ופחות בישנות.
&nbsp
ובשורה התחתונה, הבאתי לך מחקר שכן נעשה, והוא מראה תוצאות חד-משמעיות, ובמקום להתייחס אליהן אתה סתם מסיט את הנושא עכשיו לנקודות לא רלוונטיות. רצית מחקר – קיבלת. מכאן ואילך התירוצים הם רק שלך.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מחקר משנות ה-70 לא רלוונטי כי כמות החיסונים שהיו אז בטלים

בשישים ממה שיש היום.
אפילו, אם אני משווה בין מס' מנות החיסון שהגדול שלי היה צריך לקבל למס' מנות החיסון שהקטן היה צריך לקבל, זה בין יום ולילה.
&nbsp
ריבוי חיסונים מחליש את הגוף וזאת הסיבה שילדים שלא מחוסנים בריאים יותר מילדים שמחוסנים כפי שהראתי בתגובתי מטה בשעה 13:38.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הוא רלוונטי מאוד לנקודה הנדונה. זה מה ששאלת, זוכר?

דיברנו על חצבת, ואתה הרי הזכרת את ה"פרדוקס" כאילו מחוסנים חולים יותר (לא, לא באמת, כאמור) וכתבתי: "תמיד יהיו גם אנשים שקיבלו חיסון ויחלו. שוב, הכיסוי של החיסון אינו 100% ואיש לא טען שזה המצב. אבל אם משווים בין קבוצה של מחוסנים ללא-מחוסנים, האחרונים יידבקו בשיעור גבוה משמעותית."
בתגובה כתבת "אשמח לראות מחקר שבדק את הסוגייה הזאת ותומך במה שכתבת."
עכשיו קיבלת כזה, הכי ברור וחד משמעי שיש, אבל כמובן, מכיוון שהוא לא תומך בעמדתך, הוא פתאום "לא רלוונטי"...
ואתה ממהר לברוח לנימוקים אחרים לא קשורים (וגם לא מבוססים).

זה לא נכון שילדים לא מחוסנים בריאים יותר (ולא "הראית" שום דבר כזה) בזכות העובדה שהם לא מקבלים חיסונים. הם יכולים להיות בריאים יותר מסיבות אחרות (למשל תזונה טובה, פעילות גופנית, שינה מסודרת וכו') אבל הם לא חולים פחות במחלות שנגדן מחסנים. במדינה כמו ישראל הם "רוכבים" על הגנת העדר ונהנים מהעובדה שרוב האוכלוסייה לא חסרת אחריות כמותם וכן מתחסנת ומחסנת. אבל כשהם נמצאים בסכנת הדבקה למחלה שהם לא מחוסנים נגדה (למשל ב"כיסים" של לא מחוסנים או בחו"ל) הם ממש לא בריאים יותר, הם פשוט חולים:

ילד כבן ארבע שהגיע לפני מספר ימים לחדר מיון הילדים ב"הלל יפה" אותר כחולה בחצבת, בה נדבק, ככל הנראה, בטיול בחו"ל. הילד לא חוסן בעבר כנגד המחלה
4/09/2016
http://hy.health.gov.il/?CategoryID=25&ArticleID=5047

התפרצות חצבת בהרדוף: 10 ילדים שלא חוסנו חלו
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4121650,00.html

ילדה חרדית לא מחוסנת ביקרה קרובי משפחה בצפת (שם הייתה לאחרונה התפרצות חצבת) ונדבקה:
https://www.kikar.co.il/282243.html

אין טעם לבדוק "בריאות כללית" כי חיסונים לא משפיעים על הבריאות הכללית, הם עוזרים להימנע ממחלות שנגדן מחסנים. כך שאם בודקים פרמטרים אחרים לא רלוונטיים, הם... נו, לא רלוונטיים
ומעבר לכך, "בריאות" מורכבת מהרבה פרמטרים ומושפעת מגורמים רבים, כך שיש כאן בעיה בסיסית בבידוד משתנים.

כמו כן זה פשוט לא נכון שריבוי חיסונים מחליש את הגוף... זה בולשיט של מתנגדי חיסונים. למעשה החיסונים שניתנים כיום יעילים יותר ומכילים פחות חלבונים מהחיסונים שניתנו בעבר.

הסבר מקיף באתר של המרכז הרפואי וולפסון:
http://chisunim.co.il/Claim.aspx?cat=1&id=3

וראה גם סעיף 3 בהסבר באתר בריאות כללית:
https://www.clalit.co.il/he/medical/vaccine/Pages/vaccines_myths.aspx

וגם בשאלה הלפני אחרונה באתר ה-CDC:
https://www.cdc.gov/vaccines/parents/tools/parents-guide/parents-guide-part4.html
 

דיברגנט חדש

Well-known member
משפטך "לא צריך מחקר ייעודי" אומר את הכל, כמה דברייך שווה ערך

3) "לא פשוט להמעיט בתרומתו של החיסון לרווחתנו. מעריכים כי אלמלא חיסוני הילדות נגד דיפתריה, שעלת, חצבת, חזרת, אבעבועות שחורות ואדמת, וכן הגנה הניתנת על ידי חיסונים נגד טטנוס, כולרה, קדחת צהובה, פוליו, שפעת, צהבת B, דלקת ריאות חיידקית וכלבת, שיעורי התמותה בילדים היו ככל הנראה מטפסים לטווח של 20-50% ואכן, במדינות שבהן לא מונהג מתן חיסונים, שיעור התמותה בקרב תינוקות וילדים צעירים, נותר ברמה זו"

להבדילך, יש כאלו שכן מסתכלים על מחקרים ואיזה פלא שיעורי התמותה בשתי הקבוצות המחסנים והבלתי מחסנים נשאר אותו דבר וזה עוד משהו שפורסם ב-CDC שהוא פרו חיסונים.

סקר בינלאומי אשר מבסס את ממצאיו על שאלונים מפורטים הנשלחים ע"י הורים לילדים שאינם מחוסנים ומקיף אלפי ילדים מצא הבדלים משמעותיים, לטובתם של הילדים הבלתי מחוסנים.

מצאתי מחקר אחד, שבכל זאת מצא הבדלים משמעותיים בין בריאותם של מחוסנים לבריאותם של בלתי מחוסנים.

4) אמיר הציג לך למטה שזה צלח רק בנושא הקיצבאות, אך לא יושם בסוף.

5) אני לא מתנגד חיסונים קלאסי, כי כן חיסנתי את ילדיי, רק לא בלו"ז הצפוף של משרד הבריאות, אלא לפי ראות עיניי עפ"י החלטה מושכלת של הורה אחראי, שלא מוכן להזריק חלבונים זרים לגוף כ"כ רך ובכמות מסחרית.

שוב, זה לא פורום בנושא בריאות ולכן בכלל לא חשוב מה דעותיי בנושא, אלא מה שחשוב זאת הסוגייה המשפטית, האם זה חוקי או לא חוקי?
עוד דבר, מה ההבדל בין התנייה לגן לעומת התנייה לחדר כושר? שברור נראה לי אפילו לך, ששם זה לא חוקי.

6) שוב, את כותבת שטויות מבלי שבדקת את הנושא באשר לבטיחותם ויעילותם של החיסונים, כמו למשל מתן החיסון בו זמנית עם החיסון המחומש מעלה את הסיכוי לתופעות לוואי.


הפיסקה האחרונה שלך היא נכונה רק חד צדדית, קרי להורים מותר לא לשלוח את הילד לגן, אך לגננת אסור לא לקבל ילד מכל סיבה שהיא, למעט, אם לא משלמים לה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הוא אומר הכול למי שבאמת מבין איך המדע עובד

ולא חושב שבלי השכלה מדעית וקצת גלישה בגוגל הוא בלע את כל השכל ועכשיו הוא יודע יותר מאנשי המקצוע המובילים בתחום.
&nbsp
3) מי שמבין שמדע ובמחקרים מבין גם את החשיבות של בידוד משתנים, למשל. כיום הלא-מחוסנים (במדינות מערביות לפחות) חיים בין אנשים מחוסנים ולכן נהנים מחסינות העדר, כלומר הם כן נהנים מהחיסונים בעקיפין (אבל אז, כשהם טסים לחו"ל למדינות שבהן המצב שונה... הם חוזרים עם חצבת. הסיפור הזה חוזר על עצמו שוב ושוב... צריך עוד קישורים או שהבנת את הנקודה? כי אני יכולה להמטיר עוד ועוד כאלה, למרבה הצער זו כרוניקה ידועה מראש ואנשים לא לומדים
).
&nbsp
נקודה נוספת בהקשר לבידוד משתנים היא שאנשים שלא מחסנים לא פעם מנהלים אורח חיים שונה מבחינות רבות אחרות ולכן זה לא משתנה שבאמת ניתן לבודד ולהשוות. זה היה היתרון במחקר שהבאתי על העיר בארה"ב, שם באמת היה מדובר באוכלוסייה זהה, ובגלל עניין בירוקרטי (החלוקה בין שתי מדינות) יצא שבצד אחד של העיר קיבלו חיסונים ובצד השני לא. לכן זה היה מקרה נדיר (יחסית) שבו המציאות זימנה תנאים מיטביים להשוואה מוצלחת.
&nbsp
מי שמבין במחקרים יודע שסקרים הם סוג מחקר נחות, כי הם נסמכים על מידע לא אובייקטיבי. מכיר את הסיסמה של האוס, "כולם משקרים"? זה די נכון, ואפילו לא בכוונה. אנשים לא בהכרח תופסים את עצמם בצורה נכונה, הם לא זוכרים כל דבר, הם נוטים לעגל פינות, לייפות את המציאות ועוד. סקר נשען על הזיכרון האנושי (כבר בעיה), על הרושם האישי, על דברים ששמנו לב אליהם (ודברים אחרים שפספסנו), על הרצון של אנשים "לצאת טוב" או לרצות את הסוקר, על האופן שבו השאלות מנוסחות... יש בו הרבה לכלוכים והפרעות.
&nbsp
הורה שמרגיש שהבריאות של ילדיו חשובה לו והוא לא סומך על אנשי המקצוע ה"ממסדיים" האלה (כי מה הם באמת מבינים?) אלא יודע טוב יותר, לוקח שליטה, קורא וחוקר (ומרגיש שהוא עכשיו מבין הרבה יותר) מוצא צידוקים וחיזוקים לדרך שלו. רואים זאת כל הזמן, גם בדיון הזה
. וזה לא רק הורים, זה כל האנשים. אנחנו נוטים לשים לב למה שחשוב לנו, להזניח את מה שלא... לזכור את הפעמים שחשבנו על מישהו ואז הוא בדיוק התקשר, אבל לשכוח את כל הפעמים (הרבות יותר) שחשבנו על מישהו ולא קרה שום דבר מיוחד.
&nbsp
זו למשל הסיבה שבמחקר רציני מוציאים החוצה את ניתוח הנתונים (לגורם חיצוני שעוסק רק בזה ולא יודע מה מטרת המחקר ומה "אמור" לצאת מהם). גילו שכשהחוקר (שיודע מה הוא בודק ומה הוא רוצה להשיג) מנתח את הנתונים בעצמו, הוא (גם באופן לא מודע ובלי כוונה רעה) נוטה להזניח מה שלא נראה לו מתאים, לסדר את הנתונים כך שיתאימו לגרף, לפסול ניסויים שלא סיפקו את הסחורה (בתירוצים שונים) ועוד. ואני לא ממציאה, כל זה כבר קרה. יש כמובן גם כאלה שמרמים במכוון, אבל גם במקרים רבים שלא, המוח האנושי פשוט מרמה אותנו לא פעם, גם בלי שנשים לב.
&nbsp
מה שמוביל אותי ל-6, מחקר האחיות, עבודה (סמינריונית, אאל"ט) באונ' חיפה. כן, אני מכירה אותו, ומה לעשות, הוא לא מחקר רציני או אמין במיוחד (וזה לא משהו שאני אישית אומרת, אמרו זאת אנשי מקצוע שקראו אותו, כולל במשרד הבריאות). הוא סובל בדיוק מהבעיות הנ"ל. נשען על סקר (כבר בעיה) שנערך בקרב אימהות שבועיים אחרי... לא מדובר כאן במדדים אובייקטיביים, הילדים לא חזרו לבדיקה של רופא. זו הייתה רק התרשמות אישית של כל אם. וממה שאני זוכרת (קראתי אותו לפני כמה שנים) ההבדלים לא היו גדולים. אני זוכרת שהם כן מצאו הבדלים משמעותיים בין ילד ראשון לילדים הבאים. לא מפתיע – כשיש ילד אחד בבית, קל וחומר ראשון, הוא מקבל את מלוא תשומת הלב, ההורים קופצים מכל פיפס קטן... אבל כשזה כבר לא הראשון, פחות מתרגשים...
&nbsp
תוכנית החיסונים נבדקה ונבנתה כך שהילדים יהיו מוגנים בהקדם האפשרי. לכן נותנים כל חיסון בהקדם האפשרי, בכפוף ליעילות כמובן (יש חיסונים שאינם יעילים לפני גיל מסוים, וכמובן חיסונים שמתנגשים לא ניתנים בו"ז). פיצול חיסונים = דחייה של חלקם = דחיית ההגנה. המשמעות היא שהפעוט אינו מוגן יותר אלא להפך, עד השלמת החיסונים הוא נותר חשוף לפתוגנים שכבר יכול היה להיות מוגן מפניהם.
&nbsp
אני מכירה את הטיעון שהצגת על "עומס" בחלבונים, והוא נשמע הגיוני למי שלא מבין, אבל מה לעשות שהוא פשוט לא נכון? (שוב, לא אני אומרת, אלא מיטב המומחים העוסקים בתחום). לגוף האנושי אין שום בעיה להתמודד עם ה"עומס" ה"נורא" הזה. כשהילד משחק בארגז החול הוא נחשף להרבה יותר פתוגנים וחלבונים זרים בבת אחת. כך המערכת החיסונית מתפתחת, ולמעשה כששומרים על ילדים בהיגיינה טובה מדי הם נעשים רגישים יותר למחלות ומועדים לאלרגיות. המערכת החיסונית הנרכשת לומדת דרך התנסות וחשיפה.
&nbsp
מי שחושב שהוא חכם יותר מכל המומחים ומאנשי המקצוע לא צריך לגשת אליהם בכלל. אם הרופאים האלה בורים כשמדובר בחיסונים, איך אפשר לסמוך עליהם בכל דבר אחר? אני ממליצה שגם כשאתה קונה תרופות תתעלם מהעלון או מהכמות שרשם לך הרופא, שוב, אלה מומחים שלא מבינים שום דבר מהחיים שלהם. קח לפי מה שכותבים באתרים של מתנגדי חיסונים או בפייסבוק, אלה יודעים הכי טוב.
&nbsp
נ.ב.
הפסקה האחרונה שלי לא נכונה חד-צדדית. שוב, מדובר בגן פרטי. שוב, זה לא בפיקוח המדינה. שוב, עד כה לא הבאת שום ראיה לכך שזה לא חוקי. באת לשאול אם זה חוקי ובסוף יוצא שאתה רק עונה... או מתווכח עם התשובות שאתה מקבל. אם בלעת את כל השכל, לשם מה אתה כאן? למה לשאול אם אתה כבר יודע הכול?
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הרמת לי עכשיו להנחתה


בלשנית רוצה ללמד מדען מה זה מדע

אין לי מה להוסיף על זה, רק לכתוב לך 'בסדר, מה שתגידי'.
&nbsp
כתבת הרבה שטויות, מבלי להבין כלום ונגד מאמרים שמציגים את אשר כתבתי קודם.
&nbsp
הואיל וזאת כבר פעם רביעית שאת רוצה לגרור אותי לדיון שאת לא מבינה בו ולא קשור לפורום הזה, אני לא מתכוון להיגרר שוב ורק אענה על סוגיות משפטיות שזהו נושא הפורום!
&nbsp
לגבי הפיסקה האחרונה שלך שרק היא קשורה למרות שרק נכתבה בצד
, אכן לא הבאתי שום ראיה לכך שזה לא חוקי, אלא תהיות ע"ס מה שקרה עד הלום.
אם הייתה לי ראיה, לא הייתי בכלל פותח את השרשור, כי מטרתי היא לא להתנצח עם אף אחד וגם לא להוכיח את צדקתי, אלא לקבל מידע מאנשים שמבינים במשפטים (לא ממך, כי את בלשנית ומקסימום אשאל אותך, אם כותבים צדקתי עם 'י' אחרי ה-'צ' או בלי 'י'?
)
&nbsp
המשפטנים בפורום לא צריכים להביע עמדה ערכית בנוגע לבחירה שלא לחסן (או לחסן בלוח זמנים מרווח יותר) אלא להתייחס עניינית לסוגיה, האם זה חוקי והאם זה יעבור את מבחן בג"צ?
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אה, התבלבלת: אני בצד של המדע, אתה זה שמתנגד


אתה לא רוצה "להיגרר"
כי הבנת שחזרה על קלישאות של מתנגדי חיסונים לא יצלחו לך, ובכל פעם שהראיתי לך שאתה טועה פשוט הסטת את הנושא, כמו כל מתנגד חיסונים קלאסי. ברגע שהבאתי לך סימוכין חותכים (כמו המאמר שביקשת ואז התעלמת ממנו ומצאת סיבות לפסול אותו) ברחת. עכשיו, כשנגמרו לך הנימוקים ה"ענייניים" עברת לאד הומינם, כלומר להסיט את הדיון אליי.
&nbsp
זה כשל לוגי קלאסי, כי אתה בודק מי עומד מאחורי הדברים ולא את הדברים עצמם. ואני, אכן, לא מומחית בתחום החיסונים, אבל היי, גם אתה לא! ובניגוד אליך, אני כן נשענת על דברי אנשי המקצוע, אתה זה שמתנגד להם. אז מה שאני אגיד? לא, מה שהמומחים ואנשי המקצוע המובילים בתחום וכל גופי הבריאות הגדולים והרציניים אומרים. זה מה שאני אומרת. אני לא מדברת בשמי.
&nbsp
כל הדברים שכתבתי אינם פרשנות פרטית שלי. הכול נסמך על אנשי מקצוע מהתחום, וכאמור, יש קונצנזוס בקרב כל גופי הרפואה בעולם בעד חיסונים. אז אתה יכול לרדת עליי אישית כמה שבא לך, אבל מה לעשות? אולי אתה מדען (במה שזה לא יהיה) אבל המדע, בנקודה הזאת, לא איתך.
&nbsp
ואחרון חביב, אני אומנם לשונאית (לא בלשנית) אבל אין פירוש הדבר שזה הדבר היחיד שלמדתי או עשיתי בחיי. מותר לאנשים להבין בעוד כמה דברים, בפעם האחרונה שבדקתי, זה עדיין חוקי
.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
את בצד שמצטט מבלי להבין מה מצטט

מקורות מ-ynet שהצגת לי הם ממש לא סימוכין חותכים בעוד אני הצגתי לך מאמרים מירחונים, תרשי לי לא להיגרר ובאמת להשפיל אותך ושוב בפעם החמישית, זהו פורום משפטי!
&nbsp
מזכיר את הרופאים שקונים את מה שחברות התרופות מוכרות להם מבלי להבין מה יש בתוכו, כי אין להם ידע בכימיה תרופתית.
&nbsp
המדע מאוד איתי, כי להבדילך, אין לי בעיה לקרוא מאמרים שמראים גם את תופעות הלוואי של החיסונים, מראים מה עדיף, פיצול, ביחד ועוד ...
אני לא קונה את מה שהיצרן אומר לי, כי מטרתו היא כלכלית נטו ומטרתי היא בריאותית נטו.
&nbsp
אין לי שום בעיה עם מישהו רוצה ללמוד משהו שאין לו בסיס (לשונאי רחוק מרחק אור ממדע, אין לך אפילו כלים מתמטיים בסיסיים להבין דברים, למרות שבמקרה של חיסונים לא נדרש יידע מתמטי), אבל שפישרית כמוך במדע מתווכחת על מדע, מבלי שום ענווה, זה מגוכח ומצחיק.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אה-הא
הבאתי מקורות מאתרי בריאות רשמיים, לא מ-YNET

הקישורים שהבאתי מ-YNET הם לדיווחים בחדשות כי, נו, זה אתר חדשות...

&nbsp
הבעיה אינה בקריאת מאמרים אלא בהכרת התחום ובפרשנות נכונה של המידע שבהם. העובדה שהבאת כאן בשיא הרצינות מאמרים שעסקו במקרה חריג בודד כאילו הם מעידים על הכלל (טיפ: כשכותבים מאמר על מקרה בודד, זה אומר דרשני); הבאת את מחקר האחיות של אונ' חיפה (מחקר קטן שנשען על סקר אימהות) ועוד הפניות לא רלוונטיות שלא תמכו בדבריך, מה לעשות? אתה אולי יודע לקרוא, אך לא לסנן או לשים את הדברים בהקשרם הנכון. לא כל המחקרים שווים באיכותם או בחשיבותם, וכשאתה מביא סימוכין רעועים ואח"כ עוד מתנשא עליי, זה מגוחך.
&nbsp
אנשי מקצוע מובילים קוראים וקראו לא פחות מאמרים ממך, ועדיין המסקנות הכלל-עולמיות שונות משלך, אז... אתה בשלך, אבל ההמלצות המקצועיות אחרות.

&nbsp
אתה לא מסוגל להגיב עניינית למחקר שהראה בדיוק אתה מה שביקשת, אז אתה בורח לנקודות לא רלוונטיות, מסיט את הדיון, וכמובן, ממשיך לתקוף אותי ואת היכולות שלי... חושב שזה מרגש אותי או עושה כאן רושם על מישהו? חשוב שנית. אני לא מנסה לריב איתך למי יש יותר גדול. אני אפילו לא מנסה לשכנע אותך, כאמור, כי זה חסר טעם. אני רק מביאה את הקונצנזוס המדעי ואת דבר הגורמים המקצועיים בתחום, והם לא איתך, לא משנה כמה תתכחש למציאות.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לא הבאת שום מחקר התומך בדברייך, כי אין מחקרים כאלו אלא רק

ניפנופי ידיים.
&nbsp
אני הבאתי מאמרים שפורסמו בירחונים, קרי עברו ביקורת עמיתים.
&nbsp
בדבר אחד, את צודקת, את רק מביאה את הקונצנזוס המדעי, מבלי להבין אותו ומבלי לבחון אותו.
פעם הקונצנזוס המדעי הראה שהעולם שטוח וכאלו כמוך, האמינו בזה בעיניים עצומות, אך זה לא מפתיע אותי, כי את לא מדענית ולכן אין לך את יצר הסקפטיות ובדיקה עצמית.
&nbsp
מה שמצחיק, שאת כתבת "חשוב שנית. אני לא מנסה לריב איתך למי יש יותר גדול. אני אפילו לא מנסה לשכנע אותך" ובינתיים אני רואה שאני כבר הערתי לך חמש פעמים שאני לא רוצה לדון איתך בהיבטים רפואיים אלא רק בהיבטים משפטיים ואת בכל זאת ממשיכה, קרי את נהנית להתנצח בכל מחיר.
בנוסף, אמרתי לך שבמחשבה שנייה, אי לא מעוניין להתדיין איתך גם במונחים משפטיים כי גם בזה אין לך שום ידע.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
ואם את כ"כ סוגדת לחיסונים, אז יש לי הצעה בשבילך

דרושות משתתפות למחקר - חיסון ניסיוני לCMV במסגרת מחקר קליני.
לנשים בגילאים 18-35 בריאות לאחר בדיקת דם שלילית לנגיף ושיש אינטראקציה עם ילדים עד גיל 5 .
המשתתפות יתגמלו כספית.
במידעה ומעניין אותך לקבל פרטים נוספים /ואו להשתתף במחקר אנא פני לטלפון:
03-6974845 בימים א-ה 8-15
ניתן להשאיר פרטים במייל [email protected]
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אין לי כוונה לפרט על חיי הפרטיים. אני לא עומדת בדרישות

אחרת הייתי משתתפת בשמחה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
ברור, נוח לך לנדב תינוקות ופעוטות להיות שפני נסיון, אך את

בעצמך מפחדת להתחסן, קרי דו פרצופיות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אה, בניגוד לתפוז, כאן כל אחד יכול לשקר ולקשקש שהוא "מדען"

אין לי כוונה לשקר לעורכי המחקר, זה לא יוביל לשום דבר. מה לעשות, אני לא עומדת בקריטריונים. כמובן, אתה לא יודע מי אני, ולכן אינך יכול לדעת אם אני דוברת אמת, ומנגד, לו רציתי יכולתי פשוט לשקר ולכתוב שהתנדבתי למחקר ויש לי פגישה בשבוע הבא. יותר טוב?
 

אמירמל

New member
לגבי סעיף 4

זה נכנס לחוק ובג"ץ אישר את חוקתיות ההגבלה (בג"ץ 7245/10) כמעט מיד לאחר מן החוק בוטל במסגרת קיצוץ בקצבאות הילדים שהפך אותו ללא רלוונטי.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אבל את חוקיות של איסור כניסה לגן ילדים הוא לא אישר, נכון?

משתמע מכך, שזה לא חוקי, האם הבנתי נכון?
 
למעלה