BelaMirela
New member
תלמוד : "תנא אשה חמת מלא צואה ופיה מלא דם
והכל רצין אחריה " .
כך כתוב בתלמוד בבלי מסכת שבת דף קנב עמוד א . האם גם אחרי הזונה שהשריצה את התנא שכתב את הבריתא הזאת היו הכל רצין אחריה ? זה מה שיש לי לחפש בתלמוד
ואם לא די בזה נכתב בתלמוד הבבלי שאם אדם רוצה לדעת אודות המזיקין עליו להביא שליה של חתולה שחורה בת שחורה בכורה בת בכורה ולקלות את השיליה ולפזר ליד כרעי מטתו , כשיקום משנתו יראה עקבות רגלי תרנגול על האפר , ואם ירצה לראות את המזיקין עליו למלא באפר את עיניו ואת השארית לשמור בשפופרת ברזל ולחתום בחותמת ברזל כדי שלא יגנבו ממנו וכדי די שלא ינזק. רבי ביבי בן עשב כך חזה ונזוק בקשו חכמינו רחמים עליו והבריא". האם היה רבא מכשף וודו מהאיטי שיעץ לקים טקסי וודו ללומדי התלמוד
עבודה זרה שומו שמים על זאת
זה הכתוב במסכת ברכות דף ו עמוד א: "האי מאן דבעי למידע להו - לייתי קיטמא נהילא ונהדר אפורייה ובצפרא חזי כי כרעי דתרנגולא; האי מאן דבעי למחזינהו - ליתי שלייתא דשונרתא אוכמתא בת אוכמתא, בוכרתא בת בוכרתא, ולקליה בנורא ולשחקיה ולימלי עיניה מניהוחזי להו. ולשדייה בגובתא דפרזלא ולחתמיה בגושפנקא דפרזלא דילמא גנבי מניה, ולחתום פומיה כי היכי דלא ליתזק. רב ביבי בר אביי עבד הכי, חזא ואתזק; בעו רבנן רחמי עליה ואתסי."
אם לא היה הדבר כתוב בתלמוד היה כל טקס כזה נחשב בופן אוטומטי לעבודה זרה. וודו נוסח מכשפי האיטי. אבל כשזה נכתב בתלמוד הפך הדבר לעצה קדושה ומקודשת
ועוד בדיחות תלמודיות : במסכת זבחים דף קי"ג עמוד ב כתוב : "והאמר רבה בר בר חנה לדידי חזי לי אורזילא דרימא בת יומא והוי כהר תבור והר תבור כמה הויא ארבעין פרסי משכא דצואריה תלתא פרסי מרבעתא דרישא פרסא ופלגא רמא כבא וסכר ירדנא א"ר יוחנן ראשו הכניסו לתיבה והאמר מר מרבעתא דרישא פרסא ופלגא אלא ראש חוטמו הכניסו לתיבה"
תרגום: והלא אמר רבה בן בן חנה לעצמי נחזה לי ראם... בת יום והיה כהר תבור והר תבור כמה היה ? 40 פרסאות , משך צוארו 3 פרסאות ... של ראשו פרסה וחצי הטיל חרא וסכר הירדן".
ובמסכת בבא בתרא כתוב : "אמר רבה לדידי חזי לי אורזילא בר יומיה דהוה כהר תבור והר תבור כמה הוי ארבע פרסי ומשאכא דצואריה תלתא פרסי ובי מרבעתא דרישיה פרסא ופלגא רמא כופתא וסכר ליה לירדנא". תרגום: אמר רבה : לעצמי נחזה לי ראם בן יומו שהיה כהר תבור והר תבור כמה הוא ? 4 פרסאות ומשך צוארו 3 פרסאות והקף ראשו פרסה וחצי הטיל חרא וסכר לו לירדן.
אמר זמיר כהן מערוץ המטיפים שראה רבה בר בר חנה "דינוסאורוס"
כל המדענים היו מצדיעים לרבה בר בר חנה לו היה איזה שהוא דינוסאור חי בתקופת התלמוד היכן שהוא , עד היום מחפשים אחריהם ומצאו רק עצמות , עקבות , גם בישראל בבית זית , שרידי עור ביצים וקליפות ביצים , ביצים שלמות שנתן היה לצלם ברנטגן שלדים שלמים של עוברים , ואפילו חרא מאובן ממזונם. אבל כל השמועות על דינוסאורים חיים הניבו רק תגלית אחת, מן הלטאות דוקא, שנתגלתה בשנת 1912 באי קומודו באינדונסיה , ו 4 מבני מינה ראיתי ב 13.8.1997 שם , נסעתי 10000 קילומטר רק כדי לראות לטאה ששרדה לפי מחצית המדענים מאותו עידן אבוד אבל לפי כולם אינה דינוסאור חי, וגם לא צאצאית של דינוסאור . לתואר צאצאי דינוסאורים משיכים המדענים רק את העופות ! ולא שום זוחל בן ימינו. אם ימצא איזה שהוא דינוסאור חי , אמסור ד"ש לזמיר כהן , כדי שיצדיק את רבה בר בר חנה..
פעם כתוב שגובה הר תבור 40 פרסאות ופעם כתוב שגובה הר תבור 4 פרסאות . פרבה היא מדה קדומה שארכה 4 מילין שלפי אמדן חז"ל , ומיל כזה ארכו 2000 אמה. לאמה 2 אמדנות בקרב יהודים: הקטן 48 ס"מ והוא הקרוב למציאות , והגדול 57.6 ס"מ. אורך המיל בהתאם לאמה של 48 ס"מ הוא 960 מטר. אורך המיל בהתאם לאמה של 57.6 ס"מ הוא 1152 מטר. אורך הפרסה בהתאם לאמדן הקצר הוא 3840 מטר = 3.84 קילומטרים , ולפי האמדן הארוך : 4608 מטר = 4.608 קילומטר. 4 פרסאות הן : 15.36 קילומטר , או 18.432 קילומטר. 40 פרסאות הן 153.6 קילומטר , או 184.32 קילומטר. גובה הר תבור הוא 588 מטר , ראם ממוצע גבהו בסביבות 2 מטרים . נתן לראותו בחי בר בערבה. וכדי לענות לזמיר כהן , האמדן הגדול ביותר שנזכר אי פעם לאורכו של הגדול Cדינוסאורים הוא "בסביבות 73 מטר" , ומיוחס למין AMPHICOELIAS FRAGILIMUS רק מעט מאד מן השלד שלו נודע אי פעם חוליה אחת מעמוד השדרה של פרט אחד ואולי 2 עצמות רגל של פרט אחר. שניהם נתגלו בדצמבר 1877 בארצות הברית.
והכל רצין אחריה " .
אמר זמיר כהן מערוץ המטיפים שראה רבה בר בר חנה "דינוסאורוס"