למרות שוויני מטריל כהרגלו, הפעם הוא גם צודק...
לא יודע אם יצא לך לראות תוכנית "תעופה בחקירה", אבל נדיר שבעיה בתוכנה מפילה מטוס לבדה.
 
וכן - התוכנות האלה נבדקות היטב, וחברות התעופה גם מוציאות מבזקים על בעיות אפשריות למפעילות, וכו' וכו' וכו'.
 
אבל בסוף האסונות האלה הם תמיד אוסף של גורמים שמצטברים להם יחדיו, וכוללים חומרה, תוכנה, והתנהגות אנושית.
 
אגב, אני לא יודע אלו מערכות יש באוטו שאתה נוהג בו, אבל לו היית יודע מה האוטו הזה עבר בין המפעל לידיים שלך, אולי לא היית ממהר לסמוך עליהן.
 
כולנו רוצים לחשוב שמערכות "קריטיות" כמו מערכות ברכב, עוברות תהליך סופר קפדני, וכוללות גיבויים ע"ג גיבויים, אבל זו לא המציאות.
 
המציאות היא שאלו מוצרים בשוק קפיטליסטי, שהיצרן שלהם מחפש את הרווח הכי גדול.
 
לכן יש לך ריקולים מידי פעם, רמאויות כמו זו של VW, תביעות על מתג הצתה תקול של GM, וכו'
 
בקיצור, החיים הם לא כמו שאתה מדמיין... צר לי.
לא יודע אם יצא לך לראות תוכנית "תעופה בחקירה", אבל נדיר שבעיה בתוכנה מפילה מטוס לבדה.
 
וכן - התוכנות האלה נבדקות היטב, וחברות התעופה גם מוציאות מבזקים על בעיות אפשריות למפעילות, וכו' וכו' וכו'.
 
אבל בסוף האסונות האלה הם תמיד אוסף של גורמים שמצטברים להם יחדיו, וכוללים חומרה, תוכנה, והתנהגות אנושית.
 
אגב, אני לא יודע אלו מערכות יש באוטו שאתה נוהג בו, אבל לו היית יודע מה האוטו הזה עבר בין המפעל לידיים שלך, אולי לא היית ממהר לסמוך עליהן.
 
כולנו רוצים לחשוב שמערכות "קריטיות" כמו מערכות ברכב, עוברות תהליך סופר קפדני, וכוללות גיבויים ע"ג גיבויים, אבל זו לא המציאות.
 
המציאות היא שאלו מוצרים בשוק קפיטליסטי, שהיצרן שלהם מחפש את הרווח הכי גדול.
 
לכן יש לך ריקולים מידי פעם, רמאויות כמו זו של VW, תביעות על מתג הצתה תקול של GM, וכו'
 
בקיצור, החיים הם לא כמו שאתה מדמיין... צר לי.