באתר המפות הממשלתי מופיע קו של מטרופולין בין הרצליה לאילתהאם זה נכון שאפיקים הולכת להפעיל קו מאשדוד לאילת?
אוי לא.. אם כך אז סופרבוס תפעיל את קו 992 ? (עפולה-אילת)?באתר המפות הממשלתי מופיע קו של מטרופולין בין הרצליה לאילת
מספר 350.
אז אם מטרופולין תפעיל קו בין הרצליה לאילת, בהחלט ייתכן שאפיקים תפעיל קו בין אשדוד לאילת.
יש סיכוי עקב כך שיש סכסוך בין אגד לממשלה.אוי לא.. אם כך אז סופרבוס תפעיל את קו 992 ? (עפולה-אילת)?
הוא הופעל ע"י אגד תמיד.. ממש מקווה שלא יועבר לסופרבוס הכושלים
חבל.. אגד אחלה חברה, מאוד מתגעגעת לתקופה שבה רק אגד ודן פעלויש סיכוי עקב כך שיש סכסוך בין אגד לממשלה.
אז כעת הממשלה נותנת גם לחברות אחרות להפעיל קווים לאילת.
יש בזה משהו... גם אני מעדיף את אגד ודןחבל.. אגד אחלה חברה, מאוד מתגעגעת לתקופה שבה רק אגד ודן פעלו
אצלנו סופרבוס פועלים וזה עוד יותר קטסטרופהיש בזה משהו... גם אני מעדיף את אגד ודן
אפיקים פועלת אצלנו, ובאמת שלא הייתי נותן לחברה הזאת להפעיל אפילו סקייטבורד.
יש היום כתבה של עידן יוסף, ממש עבורך:אצלנו סופרבוס פועלים וזה עוד יותר קטסטרופה
אני התלוננתי כל כך הרבה על סופרבוס..
פעם איחור, פעם אי ביצוע נסיעה, פעם נהג שלא עצר, פעם נהג שדיבר בחוצפה, פעם אוטובוס גרוטאה..
רק לפני כשבוע הוכרז סכסוך עבודה בגלל תת התנאים שעובדים הנהגים בחברה.. חברה רקובה שהלוואי בכלל לא הייתה קמה
אני ראיתי.. חמור מאודיש היום כתבה של עידן יוסף, ממש עבורך:
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-392428-00.html[/URL]
נכון, איזה כיף היה כשלא היה מידע זמן אמת, לא היה רב קו,חבל.. אגד אחלה חברה, מאוד מתגעגעת לתקופה שבה רק אגד ודן פעלו
האתר של מטרופולין לא היה טוב יותר באותה תקופהנכון, איזה כיף היה כשלא היה מידע זמן אמת, לא היה רב קו,
היית צריך להשתמש באתרים המעפנים של אגד ודן כדי לתכנן מסלולים, ולא היה כרטוס משותף ביניהם למעט חופשי חודשי אחד מסכן.
אתר מטרופולין לא רלוונטי. מה שרלוונטי זה שמשרד התחבורה מנהלהאתר של מטרופולין לא היה טוב יותר באותה תקופה
וגם היום האתר שלהם נוראי
ואפשר גם בחינם באפליקצית כל קו או בהתקשרות טלפונית.אתר מטרופולין לא רלוונטי. מה שרלוונטי זה שמשרד התחבורה מנהל
את כל המידע בצורה מרוכזת וחושף אותו בממשקים שפתוחים לאתרים ואפליקציות כמו גוגל, מוביט ועוד רבים.
אתה מדבר על תקופה שבה משרד התחבורה לא ניהלאתר מטרופולין לא רלוונטי. מה שרלוונטי זה שמשרד התחבורה מנהל
את כל המידע בצורה מרוכזת וחושף אותו בממשקים שפתוחים לאתרים ואפליקציות כמו גוגל, מוביט ועוד רבים.
בגוש דן היה חופשי-חודשי משותף ביניהםנכון, איזה כיף היה כשלא היה מידע זמן אמת, לא היה רב קו,
היית צריך להשתמש באתרים המעפנים של אגד ודן כדי לתכנן מסלולים, ולא היה כרטוס משותף ביניהם למעט חופשי חודשי אחד מסכן.
אולי זה תחילתו של השינוי המיוחל בקווי אילת הפנימייםיש סיכוי עקב כך שיש סכסוך בין אגד לממשלה.
אז כעת הממשלה נותנת גם לחברות אחרות להפעיל קווים לאילת.
ההסדרה של קו 20 אמור להיות שזה צריך להתבצע השנה.אולי זה תחילתו של השינוי המיוחל בקווי אילת הפנימיים
והסדרה של קו 20 של מועצה אזורית אילות.
אני מקווה שיכניסו לשם חברה כמו דן. עצוב לי על אגד אבל כנראה שאין מה לעשות.
למרות זאת - בבינעירוני - אין כמו אגד.
אל תדאג, יהיה לך עצוב יותר אם אגד תוחלף ותתחיל לנסוע בסיניםאולי זה תחילתו של השינוי המיוחל בקווי אילת הפנימיים
והסדרה של קו 20 של מועצה אזורית אילות.
אני מקווה שיכניסו לשם חברה כמו דן. עצוב לי על אגד אבל כנראה שאין מה לעשות.
למרות זאת - בבינעירוני - אין כמו אגד.
ובאגד לא נוסעים באוטובוסים סיניים?אל תדאג, יהיה לך עצוב יותר אם אגד תוחלף ותתחיל לנסוע בסינים
עם האמינות שהם מציגים בשאר הארץ, לא רוצה לדעת מה יהיה באילת.
"יוצא למכרז" ורוב הנסיעות באילת לא במכונות סיניותובאגד לא נוסעים באוטובוסים סיניים?
[URL]https://www.themarker.com/dynamo/cars/1.4181158[/URL]
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.