האם התואר באמת לא משנה אחרי המשרה הראשונה?

dragon201

New member
לא רק ציונים משפיעים

אם תהיה חבר של כולם, נאמן למוצר ותלקק לבוסים, תוכל להתקדם בתוך העבודה גם בלי קשר ליכולות הטכניות או לציונים שלך. נקודת הפתיחה שלך למשרה שנייה מחוץ ובעיקר בתוך החברה תהיה יותר טובה.
 

ipv6

Member
לשמחתי

זכיתי לעבוד בחברות שהמצב בהן אינו כזה, או לפחות במחלקות הרלוונטיות.

מה שכן נתקלתי בו זה מהנדסי תוכנה (לא אלגוריתמאים או ארכיטקטים) שהיו מאד מוערכים על סמך רזומה\תארים, היו באמת חדים ומבריקים כשדנים בבעיה כלשהיא על הלוח או דף נייר, אבל הקוד שלהם היה מזעזע, הם היו מפחדים לגעת בקוד של אחרים, חסרי תועלת בתפעול מערכות production ולדעתי התרומה מהם לארגון הייתה לא גבוהה, לדעתי.
 

zaske

New member
בהחלט יכול לשנות

במיוחד אם אתה רוצה לצאת לרילוקיישן ורואה שאתה מוגבל בלי תואר בחלק מהמדינות.

זה שאין לי תואר שני למשל , מגביל אותי בחלק ממשרות *הפיתוח* ואני מדגיש - פי-ת-ו-ח בחברה בה אני עובד. לא מחקר !! פייייתוח!
 

hadooper

New member
לגבי המדינות השונות...

ברוב מערב אירופה למשל קיים חלק לא מבוטל של חברות שמעריכות נסיון איכותי וכשרון ומוכנות להתפשר על תואר. אבל לרוב הן לא המקומות הזוהרים... שם זה יותר נדיר וגם בסופו של דבר צריך שיהיה ממוסד נחשב בהצטיינות כדי באמת להצליח להתקבל.

אני מעריך שבמקומות כמו ארצות הברית וקנדה זה שונה, בעיקר בירוקרטית.

ואגב, מערב אירופה אולי לא נשמעת מי יודע מה אטרקטיבית למהנדסים ישראלים בגלל המשכורות הנמוכות יותר והמיסוי הגבוה, אבל כמות המשרות הפנויות עולה מדי שנה וגם השכר. זה רק עניין של זמן עד שההייטק האירופאי יעקוף את הישראלי ברמות השכר. אם זה קרה בעבר בלונדון, זה יכול לקרות גם בברלין.
 
למעלה