האם השקדיה החצי עיראקית פעלה למינויו של אפי נווה העיראקי

הפרבולה

New member
כי זה מה הוצע בפועל ליאסר ערפאת בשנת 2000

נסיגה מ 100% של שטח יו"ש ( שכולל חילופי שטחים מזעריים בניהם המעבר הבטוח תמורת שכונות יהודיות בירושלים) זה הוצע לא בקמפ דויד על ידי אהוד ברק אלה בשיחות שנערכו אחר כך במשך 3 חודשים.

בכל מקרה שמאל זה לא בהכרח תמיכה בנסיגה מלאה לקווי 67 ללא תנאי מתוך הנחה על בסיס אנטישמי שכאילו אנחנו חייבים לסגת משם ללא תנאי בלי לדרוש כלום כי זה כיביכול גניבה ( זה לא גניבה !).
שמאל זה גם כאלו שמבינים שהכיבוש של 67 היה מוצדק לחלוטין , אבל מוכנים לוותר על השטח כולו או חלקו ולעקור ישובים יהודים תמורת חתיכת נייר שקרויה "הסכם שלום" וטקס דבילי בבית הלבן ( ולכן גם ביבי הוא לפי ההגדרה שמאל ).


לעומת זאת מיד שדורש מישראל לסגת לקווי 67 בלי תנאי "ולהחזיר את הגזלה" כביכול הוא אנטישמי שונא ישראל אולי גם לאומני פרו ערבי , אין לו שום קשר למה שמוכנה "שמאל" בישראל.
 
שוב אתה חוזר על הקשקוש הזה?

שוב להסביר מההתחלה, לאט-לאט ובפרוטרוט, שזה קשקוש גמור? שזה היה טריק ימני מתוחכם, כמו "היציאה מעזה", במטרה להרוס את הסיכוי לשלום?

אם אתה מוכן לחזור על הקשקוש הזה שוב ושוב, בלי סוף, כמו פרפטום מובילה, אז לי אין כוח לחזור ושוב ושוב ל אותם ההסברים שכתבתי כבר מיליון פעמים.

אולי אכתוב את זה פעם, אחת ולתמיד, ובעתיד אוכל פשוט להעתיק את הטקסט
 

הפרבולה

New member
מה הכוונה "טריק ימני מתוחכם"?

אתה רוצה להגיד שכל ההצעות של ממשלת אהוד ברק כולל כל השיפורים שלהם והתקרבות לעמדת הפלסטינים ( אפילו בנושא זכות השיבה ) היו רק כדי לחשוף את "פרצופו האמיתי של ערפאת", כלומר "שיחקנו פוקר והמרנו על כל הקופה" בידיעה ברורה שהערבים לא יסכימו ויהיה פיצוץ וכך לא נצטרך לסגת מכלום.

אם ככה :
1) זה לא רלוונטי כלל מה באמת עבר בראש של אהוד ברק , ואם זה היה טריק או לא טריק הערבים יכלו לקבל את הצעות ממשלת ברק וליצור תקדים , או אפילו להגיד "כן אבל" ולהמשיך ולנסות לקבל עוד וויתורים, ושאהוד ברק ישבור את הראש איך הוא ממש את הצעותיו . אבל לא היתה שום הענות מלאה או חלקית מצד הערבים והם כמעט ולא העלו הצעות נגדיות.

2) לא היה פה שום טריק , ממשלת השמאל אהוד ברק התכוונה ברצינות להצעותיה. הערבים לא נתנו לה צאנס לעמוד מאחורי דיבוריה.

3) האשמה שלך שכאילו ניסינו "לגנוב" 5-10 % משטח יו"ש היא טענה אנטישמית ( כמשל הסוחר היהודי שמנסה לרמות במשקל שאתה הבאתה) , מעולם לא קיבלנו את הנרטיב הערבי שכאילו גנבנו משהו מהערבים כך שיש להחזיר את כל 100% "הגניבה" , ובכל מקרה בהמשך המשא ומתן הגענו ל 100% ( שתמורת כמה % בודדים הצענו חילופי שטחים כולל המעבר הבטוח. )

4) אם הכוונה שלך היא שלא וויתרנו מספיק ודרשנו בעלות על איזה כביש צר או ישוב , או שביל לכותל המערבי אז זה לא רלוונטי כי בכל מקרה הערבים כמעט ולא נכנסו לדקויות האלו. התברר שהם אפילו על זכות השיבה לא מוכנים לוותר

5) אם כוונתך שהיינו צריכים להתפשר על "זכות השיבה" אז למרבה הפלא ( לצערי ) גם בנושא זה ממשלת אוהד ברק העלתה הצעות פשרה, ואם כוונתך שהיינו צריכים לקבל את הדרישה במלואה תשכח מזה , פה גם השמאל ( עבודה מר"צ) מאוחד לצאת למילחמה בנושא הזה!
 
סליחה.

הוא לגמרי לא "אידיוט". הוא מתמטיקאי כשרוני. כושר ההיגיון שלו מעולה (להבדיל אלף אלפי הבדלות מהנַבחן הגלובלי למשל, או מבתולת הים המצחיקה). הוא רק "קצת" תלוש מהמציאות


קורה. זה באמת לא מקרה טיפוסי. בדר"כ אדם שאין לו שום כישורים מיוחדים, באף תחום, ויש לו רגשי נחיתות בגלל זה, "מוצא" לעצמו "יתרון" בשייכות השבטית שלו: דת, לאום, מגדר, מוצא וכד', מה שמכתיב לו זלזול בשבט אחר. וזה בדיוק הימין הקלאסי: אוסף של לא-יוצלחים בעלי רגשי נחיתות.

יוצאים מן הכלל הם כמובן אינטרסנטים למיניהם, למשל תועמלנים בשכר.
או, נגיד, קבלני השקעות בשטחים הכבושים, שהכיבוש משחק לידיהם (לכיסיהם).
נדירים יותר מקרים של אנשים מוכשרים, המתנדבים להיות תועמלנים של הימין ההזוי שלא בשכר, אלא מתוך התלהבות.
יש למשל מישהו שכבר הזכרתי אותו, שהוא אמנם טיפש כמו פקק שעם, מטומטם לאללה, אבל זה לא נכון שהוא חסר כישורים. טיפוס זה שולט בשפות רבות, וגם כושר ההבעה שלו בעברית מעולה - בלי קשר לתוכן הדבילי של קשקושיו.
זו דוגמה למקרה יוצא מן הכלל: אדם שאינו חסר כישורים, אבל חסיד נלהב של הימין ההזוי. הגורו של ימנוני הפורום
 

הפרבולה

New member


אני זוכר שבפעם הראשונה ( אולי לפני 15 שנה) שניתקלתי בך זה היה בפורום מתמטיקה, אחרי זמן מסוים ראיתי את מה שאתה כותב בפורומים פוליטיים ופשוט "נפלתי מהכיסא", בדקתי שוב ושוב שמדובר באותו ניק. קשה היה לי להאמין שאתה אותו אדם שכותב בפורום מתמטיקה ובפורמים פוליטיים.

טוב זה המציאות אנשים יכולים להיות מחוברים בתחום אחד , ובתחום אחר יש תהום פעורה ביניהם
 

ספי111

New member
ישראל אומן כדוגמא.

גאון במתמטיקה ואהבל גמור בשאר הנושאים.
אני לא בטוח שאתה גאון במתמטיקה אבל דומה לאומן בשאר הנושאים.
 
מה הרקע שלך במתמטיקה

שאתה מתיימר להחליט מי גאון במתמטיקה ומי לא?
ההתבטאות שלך, אם אתה "בטוח" או לא בטוח, היתה לא במקומה. להבדיל מהנַבחן הגלובלי ודומיו, הפרבולה לא השתלח כאן באף אחד, ולא מגיע לו שידברו אליו בגסות. למרות שהפורום הזה לא ממש שופע בגינוני נימוס אירופיים, בלשון המעטה
 

ספי111

New member
הטענה שהשמאל צבוע וגזעני לא נקרא אצלך "השתלחות"?

אני לא מתימר לקבוע מי גאון במתמטיקה אבל העובדה שהוא קיבל פרס (אומן) מעידה עליו משהו.
הטענה שליו כלפיו קשורה מאוד לטענות שלו אז תרגיע.
 

הפרבולה

New member
מי שטוען שהשמאל הוא צבוע וגזעני זה גמאל זחלאקה

אני מסכים איתו בנקודה הספיציפית הזאת וגם אוזו רוזו קוקורוזו מסכים עם גמאל זחלאקה בנקודה הזאת , המחלוקת בינינו היא רק האם מפלגת העבודה מוגדרת כשמאל, אוזו רוזו קוקורוזו טוען שמפלגת העבודה זה בעצם ימין .

למה הדבר דומה : ל 2 אנשים שפניהם לאותו כיוון ובניהם יש נגיד עץ, איש אחד יטען שהעץ נמצא משמאלו והאיש השני יגיד שהעץ נמצא מימינו, שניהם צודקים.
 
יש לך כשל לוגי

ואתה מסלף את דבריו. הרי הוא לא נמצא בצד שלך מהעץ, אלא בדיוק מהצד ההפוך!


לקחתָ את:
- הביקורת שלו על סתיו שפיר
- ההגדרה שלך שהיא 'שמאל'
והדבקתָ משניהם "ביקורת שלו על השמאל"
 

הפרבולה

New member
לא סילפתי את דבריו, אמרתי שיש לו ביקורת על מפלגת העבודה

ומכיוון שמפלגת העבודה = שמאל לפי ההגדרות המקובלות זה בעצם ביקורת על השמאל.
&nbsp
אם מפלגת העבודה זה לא שמאל אז מה זה שמאל מבחינה מדינית ?
הרשימה המשותפת היא בהחלט לא שמאל ואין לה שום קשר לשלום, מפלגה שדורשת להחזיר את המצב לקדמותו מלפני 48 אינה יכולה להקרא בשום פנים ואופן מפלגת שלום .
קודם שידאגו להחזיר את 6000 ההרוגים של מלחמת השחרור שגרמו המופתי ומדינות ערב , ואז נחשוב אם להחזיר את אדמות הקיבוצים לערבים כמו שזחלאקה דורש.
 
זה שאנחנו "צבועים וגזענים", זו שגרה


ולמרבית הצער זה גם נכון לגבי חלק מאלה שמכנים את עצמם "שמאל".

בנוגע ל"גאונות", לא דיברתי על אומן, אלא על מה שאתה "לא בטוח". זה אישי, וזה היה מיותר.
 
אילו היה לך כישרון במטמתיקה היית יודע מה התוצאות של

תהליך דמוגרפי שבו קבוצה A יולדת 6 ילדים בממוצע וקבוצה B יולדת 2.0 ילדים בממוצע .
קבוצה A הם היהודים החרדים .
קבוצה B הם היהודים החילוניים .
מה שמדהים אותי זה שאנשים היודעים מתמטיקה
נוהגים במנוגד למה שהם יודעים .
 
מתי אמרתי שיש לי כישרון למתמטיקה?


דרך אגב, בכותרת החלפת במילה הזאת בין הטי"ת והתי"ו

אח"כ בהודעה עצמה תיקנת.

לא הבנתי איך אתה מציע "לנהוג בהתאם לידע המתמטי": להשליך ליאור את החרדים?
 
כשם שבמתמטיקה

אפשר להחיל מערכת אקסיומות, למשל, בקבוצה של שלוש נקודות בלבד, כך גם אדם בונה לעצמו "השקפת עולם" פשטנית יותר או מורכבת יותר, כמידת התפתחותו.

בהתחלה, הפעוט בארגז החול, הגוזל צעצוע מיידיו של קולגה, בטוח במלוא הכינות בצדקתו! הצעצוע מצא חן בעיניו! התחשק לו לקחת אותו, אז הוא לקח! מה פה "לא נכון"? מה פה "לא בסדר"?

בשלב שני הוא יכול להבין שהילד השני נפגע, בוכה. שפעם אחרת מישהו יקח את הצעצוע ממנו. שההוא לא ירצה יותר לשחק איתו...

שאפשר לשתף פעולה: לשחק ביחד, להשאיל ולשאול צעצועים, ואז יצאת נשכר!

שיש גננת שעושה סדר, שאפשר לסמוך עליה שתפתור סכסוכים, ושבסוף יהיה טוב לכולם.

שאתה כבר גדול, ויכול וחייב לפתור בעיות בלי גננת...
שאתה כלי בידיה של מישהי שחותרת להיות גננת עולמית, אבל בעצם רומסת את מי שמפריע לה להיות גננת עולמית, ושההשתתפות שלך במשחק שלה כלל אינה לטובתך!

שיש גננת אלטרנטיחבית...

שהצורך להיות מתחת לגננת כלשהי - בכלל לא אקסיומה הכרחית בכדור הארץ! שאפשר בכלל בלי גננת.
אבל זוהי כבר מתמטיקה יותר מדיי גבוהה עבור רבים.
למשל תמר זנדברג, המתיימרת להיות "מנהיגת השמאל" בישראל, שבויה גם היא בסגידה עיוורת לאמא-אמריקה ובהשלכת רפש על יריבותיה הגאו-פוליטיות של גננת זו. בשם ה"ליברליות".
 

הפרבולה

New member
אני לא מקבל את דעותיו של זחלאקה בנושא הפוליטי

זחלאקה הוא תומך במופתי הנאצי שקרן ומסלף היסטוריה , אבל בדבר אחד הוא צודק - אתם בשמאל צבועים וגזעניים .
מה שמגוחך הוא הטיפשות הגדולה שלכם לנסות לקבל מהערבים הכרה בכיבוש של 48 תמורת עקירת 750000 יהודים שיושבים באדמות הכיבוש של 67, והערבים בועטים בכם בבוז ויורקים לכם בפרצוף כפי שאפשר להווכח מהנאום של זחלאקה.
 
למעלה