ויש גם את עניין התשלום
אם ממשלת ישראל היתה מתנה את היקף, איכות ורמת התשתיות לישובים היהודים, בכך שהיא תינתן בהתאם לתשלומי המיסים שהם משלמים, כפי שהיא דורשת מהתושבים הפלשתינים - הם לא היו מקבלים יותר מחלק קטן ממה שהם מקבלים.
 
אבל זה לא עובד ככה, נכון? בישראל, כמו בכל מסינה, הממשלה רשאית להשקיע במקומות מסויימים ועבור אוכלוסיות מסויימות, יותר ממה שהיא מקבלת מהם כמיסים - וכך זה צריך להיות.
 
ברגע שחוצים כת הגבול ליהודה ושומרון, הממשלה ממשיכה לפעול על פי העיקרון החשוב שלעיל - רק לגבי התושבים היהודים. הפלשתינים לא יכולים לממן תשתיות כאלה, המיסים שהם משלמים לעולם לא יספיקו עבור חיבורם לתשתיות האלה ולתחזוקה של החיבורים האלה, גבל ממשלת ישראל אינה מוכנה להשקיע אפילו אגורה אחת מעבר למה שהיא יכולה לקבל כתשלום מיסים, במה שקשור לצרכים של. תושבים האלה.
 
אז מה שאתה אומר זה לא שהתשתיות שמוקמות עבור היישובים היהודים ביהודה טשומרון טובות גם עבור היישובים הפלשתינים. מה שאתה אומר זה, שבתיאוריה, יכול להיות מצב, שניתן יהיה למצוא דרך, שתאפשר גם לישובים הפלדתינים להנות מהתשתיות האלה, אבל (וכמו שאתה יודע, שם דבר לא נחשב לפני ה׳אבל׳) - התנאים לכך, לא מתקיימים ולא סביר שיתקיימו, בעתיד הנראה לעין.
אם ממשלת ישראל היתה מתנה את היקף, איכות ורמת התשתיות לישובים היהודים, בכך שהיא תינתן בהתאם לתשלומי המיסים שהם משלמים, כפי שהיא דורשת מהתושבים הפלשתינים - הם לא היו מקבלים יותר מחלק קטן ממה שהם מקבלים.
 
אבל זה לא עובד ככה, נכון? בישראל, כמו בכל מסינה, הממשלה רשאית להשקיע במקומות מסויימים ועבור אוכלוסיות מסויימות, יותר ממה שהיא מקבלת מהם כמיסים - וכך זה צריך להיות.
 
ברגע שחוצים כת הגבול ליהודה ושומרון, הממשלה ממשיכה לפעול על פי העיקרון החשוב שלעיל - רק לגבי התושבים היהודים. הפלשתינים לא יכולים לממן תשתיות כאלה, המיסים שהם משלמים לעולם לא יספיקו עבור חיבורם לתשתיות האלה ולתחזוקה של החיבורים האלה, גבל ממשלת ישראל אינה מוכנה להשקיע אפילו אגורה אחת מעבר למה שהיא יכולה לקבל כתשלום מיסים, במה שקשור לצרכים של. תושבים האלה.
 
אז מה שאתה אומר זה לא שהתשתיות שמוקמות עבור היישובים היהודים ביהודה טשומרון טובות גם עבור היישובים הפלשתינים. מה שאתה אומר זה, שבתיאוריה, יכול להיות מצב, שניתן יהיה למצוא דרך, שתאפשר גם לישובים הפלדתינים להנות מהתשתיות האלה, אבל (וכמו שאתה יודע, שם דבר לא נחשב לפני ה׳אבל׳) - התנאים לכך, לא מתקיימים ולא סביר שיתקיימו, בעתיד הנראה לעין.