די כבר עם השרשור הזה זה נוראי

מ ו ר ע ל

New member
די כבר עם השרשור הזה זה נוראי../images/Emo70.gif

אנשים זה נוראי הגעתי גם למסקנה שאני כבר ממש מתגעגע לפורום הישן! יש מקום מוגבל לרשום כותרת! כבר מלא פעמים שלא היה לי מקום לרשום מה שאני רוצה בכותרת! וכל הוספה לדף שרשור הנוראי הזה מעלים בכלל את כל השאר! זה ארוך מדי זה נוראי כל השרשור הזה זה נוראי כל הפורום הזה הוא נוראי! צריך לעשות הצבעה דמוקרטית מה רוצים! אני לא מסוגל עם הפורום הזה!!!!!!!
 

שקסי

New member
עומר אתה פשוט צודק!

אתה כ"כ צודק הפעם... בפורום הקודם היה יותר קל ונוח אפילו לילדים מתקשים כמוני שעכשיו לוקח לי איזה 10 דקות רק כדי להתחיל לכתוב את ההודעה וזה מה זה מעצבן !!! צריך לעשות משהו בנידון...כי אנחנו רוצים לשנות דברים,לא?
 

מאיושית

New member
עומר ושקסי

אני מטערת שזו דעתכם. אבל כרגע העובדות היא שאנחנו בתפוז. אם יש לכם בעיה עם התפעול של הפורום, אתם יותר ממוזמנים לפנות אליי במסרים אישיים, באייסיקיו, או אפילו בפלאפון. צרו איתי קשר- אני בטוחה שאצליח לשכנע אותכם שזה היה צעד חכם לעבור לפה
 

kedeman

New member
תשמעו כמו שכבר אמרתי לעומר

לכל מקום יש יתרונות וחסרונות המעבר הנה היה כי פשוט הצטברו יותר מדי חסרונות בפורום הקודם (שרשורים מעצבנים שיכולים לחסל את כל הדף, פרסומות קופצות, חוסר מוחלט של תמיכה וכו) לעומת תפוז שפה אנחנו מקבלים חשיפה יותר גדולה וכבר עליתי על כמה אנשים מהתנועה שלא נמצאים בפורומים שלנו אבל נמצאים כאן (וכמובן שהזמנתיהם לשבת עמנו) וזה שהיה צריך פה שם וסיסמה כדי לרשום הודעה זה בהחלט חיסרון כי זה פחות נוח וזה מעצבן ומסרבל וכל זה אבל אחרי שיש את הסיסמה פעם אחת גמרנו עם זה... ויש מפה גישה לתנועות נוער אחרות ופורומים של כלל תנועות הנוער (ד"א אני מאוד ממליץ על פורום מד"צים במיוחד לכל מי שמדריך) הצעה שלי לפחות לכרגע בואו ניקח תקופה מסויימת (לפחות חודש) לראות מה קורה פה אחרי זה אתם תודיעו לי אם יהיו לכם בעיות ואני אחשוב יחד עם צ´רטקוף על מה עושים ונראה איזה פיתרון נגיע אם נראה שהפורום הישן הרבה יותר נוח.. שיהיה הוא אבל קודם חייבים לתת לפורום הזה צ´אנס (מעיין רקדה כל הדרך החוצה מהבניין של תפוז תנו לה קצת אושר :)
 
למעלה