די דחוף - מי שמעה על פרופסור דוד לברן ??

didi220

New member
די דחוף - מי שמעה על פרופסור דוד לברן ??

אחד משלושת המומחים . הייתי בפגישה איתו בקליניקה הפרטית שלו . לצורך תרומת ביצית בקייב האם הוא טוב וכדאי ? הוא גם המליץ שאקח זרע מבנק פרטי (כמו מ פרופ משיח) ולא מאיכילוב האם זה נחוץ ?
 

didi220

New member
מתחילה עכשיו ..

תודה לך על הגובה המהירה . וואוו הפורום כאן - מרגש!
אני מתחילה תהליך , עם פרופ לברן בינצתיים הפנה אותי לבדיקות ובדיקות .. אין ספור. 1. לכל מי שמעוניינת לדעת - פגישה ראשונה 1200 שח ואחריה 800 לכל נוספת .בהסדר עם מכבי כך ש 50% תקבלי חזרה (ויש 3 ייעוצים בשנה שמגיעים בקופה)
2. מאוד אודה לכן אם תוכלו לומר לי מהן השאלות ,מה לבדוק בכל הקשור למסלול תרומת ביצית בקייב (כאמור התחלתי פגישה ראשונה עם לב רן )
תודה ובהצלחה לכולנו .
 
אני מטופלת שלו

רופא מעולהההה!!!! פעמיים נכנסתי אצלו להריון (שנפל לצערי) ועכשיו אני שוב בהריון מטיפול אצלו ומקווה מאד מאד לטוב. לא מכירה את הנושא של בנק הזרע כי אני נשואה אבל, בקשר לתרומה בקייב המחיר שלו זה 5,000 אירו והוא נותן את המרשמים לתרופות ומזמין אותך להדרכה אצל אחות נחמדה בשם זוהר שמסבירה לך על התרופות ואצל קלריסה שאחראית על כל הצד הטכני כספי והיא מסבירה לך על הצד הכספי איך ומתי להעביר את הכסף ודואגת לך לכרטיס טיסה (היום אין צורך בויזה לקייב ואת הכרטיס שולחים במייל), היא לא מאד נחמדה אבל, אפשר לנסות להסתדר איתה, וכשאת בקייב מחכה לך מישהו שעוזר לך עם המזוודות, ויש לך הסעה למלון ובמלון מחכה לך אחות מקסימה ומתוקה בשם סשה שמלווה אותך לאורך כל השהייה בקייב. המרפאה שם מאד מאד נקיה והמלון יחסית טוב.
אם את רוצה לדעת עוד משהו תשאלי ואני אנסה לענות.
 
זרע מבנק פרטי - מהסיבה שהתורם עובר בדיקות

גנטיות מלאות.
כיוון שתורמת הביצית לא עוברת בדיקות מלאות, חשוב שאחד מבני הזוג עובר בדיקות מקיפות.
במקרה הזה זה הזרע וזה נחוץ בשביל השקט הנפשי שלך שהכל יהיה בסדר עם העובר.
נכון שיש אפשרות לקבל מבחנה של התורמת ואז לעשות בדיקות גנטיות באופן פרטי.
אני חושבת שעדיף לקנות זרע שעבר בדיקות מלאות ולבצע את ההפריה.
כותבת לך מסר בנושא.
 
למעלה