דיוני סדרות לתחילת שבוע

didalf

Well-known member


זה ממש מקסים לדעתי שמיגל אילף את הכלבה להבין ספרדית בשביל יוג'ין

&nbsp
אם אני זוכרת נכון אז לרגע קטן אפילו ריחמתי על רובסון על זה שהארים נטשו אותו אבל הוא זבל ומגיע לו.
&nbsp
סעידדדדדדדדדדדדדד והשטויות שלווווו
וביצ'ר הטיפש שמקשיב לו. מהה ההקשררר לא לראות את קלר מהההההההה? אוף. אני עדיין כועסת על סעיד על זה שיפגשו כבררר.
אבל אהבתי את ההסבר של שיר על למה ביצ'ר מוצא מנהיג בסעיד.
&nbsp
הא משומה אני זוכרת את כל הציטוטים. יכול להיות שראיתי את הפרק הזה לא מזמן?

בכל מקרה תראה כבר יותר מהרררר.
 
UnREAL S03E07


אז הצוות מביא שחקנית חיזור בשם פיונה...נראה שקווין וציפ מכירים אותה מהעבר.. קווין מנסה לשתף עמה פעולה ולדבוק את ה"בויז קלאב" אבל פיונה מסרבת..
&nbsp
צאט מבקש מקווין שתעזור לו במאבק המשמרות על הבן שלו מול האקסית ומבקש ממנה להיות עדת האופי שלו והיא מסכימה.
&nbsp
אבא של רייצל עדיין מאושפז והוא לא ממש מספר לה את האמת אבל הוא נראה טוב יותר...אחכ היא מגלה שהוא עזב את המוסד ושאמא שלה הוציאה אותו.
&nbsp
דר' סיימון מבקש מג'רמי להתרחק מרייצל.
&nbsp
סרינה לא ממש משתפת פעולה עם התוכניות שההפקה קובעת לה...היא בוחרת באוון והוא לא ממש מעוניין..הקטע שקווין עשתה עם ריילי הבת שלו פשוט חולני ומזעזע!!! אפילו צאט מתעמת איתה והיא אומרת שלא תעיד בשבילו.
&nbsp
J ממשיל לאבד את זה ולחגוג עם אלכסי והוא הולך להתרסק בקרוב..
&nbsp
גארי פונה לצאט שיעזור לו להרוס את קווין...
 

1Shir

New member
חוק וסדר SVU עונה 9 / עקרות בית נואשות עונה 3 פרק 7


Bang! פרק 7 בעונה השלישית פרק מ-ע-ו-ל-ה שפותח מסורת של פרקי 7 מיוחדים עם טאץ' אפוקליפטי גם בעונות הבאות
מאוד נהניתי לראות אותו שוב


חוק וסדר SVU עונה 9 גם פרק 7 Blinded בו אליוט מאבד זמנית את הראייה עקב תקיפה מקרית של חשוד/עצור/נאשם סכיזופרני, ואוליביה נגד הפושע בגלל אליוט, ועו"ד קייסי נובאק בעד הפושע בגלל האקס הסכיזופרני שלה, ושתיהן לא אובייקטיביות, ומדהים איך אני לא ממש מחבבת אף דמות בסדרה הזאת
אפילו פין ומאנץ' לא עושים לי את זה יותר מדי (ועכשיו יש גם קצת בלש צ'סטר לייק שהוא די חמוד) (האמת שהכי בסדר זאת הרופאה שהשחקנית הופיעה גם ב"סמוך על סול") (גם הבוס קרייגן דווקא די בסדר) אבל בכלל מה שהניע אותי לכתוב היה שהופתעתי לראות בפרק הזה את ג'ק מקוי מהסדרה חוק וסדר בתור הבוס של קייסי כמובן וזה נראה לי די נדיר שהדמות שלו מגיעה גם לסדרה הזאת!
 

1Shir

New member
בעיקר גורם לי להתגעגע
מצד שני

אני אוהבת יותר עכשיו את אליוט
אבל זה לא באמת את אליוט שאני אוהבת...
בקיצור אני בעיקר משווה את אליוט לקלר
אז זה בעיקר גורם לי להתגעגע
 
להעיר את הדב פרק 8


וואו. איזה סדרה ממש מוצלחת. קצת מוזרה, אבל חזקה מאוד.
היום שמתי לב שלכל אחד מהדמויות יש איזושהי א'גנדה, איזה אינטרס והוא מנסה לדחוף אותה קדימה אפילו שזה על חשבון גב של אנשים אחרים. מאוד מעניין ומרתק לראות את הדס מתמודדת עם הנחשול שהגיע לעברה, דמויות, אנשים, לא משנה מה לא יעצרו בעדה להתמודד ולהביס את מי שמציק לה.
הסיפור של יוסי אבן, אבן כי ככה הוא מתנהג, הזוי ברמות לא הגיוניות ומה שהוא עשה זאת ממש עבירה פלילית, ובכל זאת נראה שכולם, חוץ מהדס מתייחסים בשיוויון נפש אליו.
זהו לבינתיים. מישהו צופה?
 

Lhuna1

New member
כן, גם אני עוד צופה ונהניית


עוד דבר שאני אוהבת בסדרה זה שנתנו לנו את הסיפור בדיוק (כנראה) ולא משכו את התעלומה עד הסוף כמו שעושים לרוב בסדרות מתח.
זה הופך את הסדרה לדרמה של איך אנשים מתמודדים עם דברים, במקום לעוד סדרת מתח תעלומה בנאלית שיש כל כך הרבה מהן.
הסיפור של יוסי אבן מצד אחד באמת הזוי, ומצד שני גם אמין ואנושי - כי סכסוכי שכנים מהסוג הזה באמת קורים ונפוצים, ולפעמים מתדרדרים לדברים הזויים מהסוג הזה, ופה אנחנו רואים איך בעיות קטנות וטריוויאליות של החיים עלולות להתדרדר למצבים שהורסים לאנשים את החיים...
&nbsp
 
איזה כיף שגם את אוהבת את הסדרה


הסיפור של יוסי אבן גובל בפלילים. שהוא סיפר את הסיפור שאלתי את עצמי אם הוא רציני או שהוא ציני. מה בסך הכל היא עשתה ביקשה ממנו לפנות מחסן? איזה אסון, ואז הוא חודר אליו הביתה, לא ברור איך, ומצלם יומנים ושולח למטופלים שלו. כמה טיפש בן אדם יכול להיות?
מצד שני, אני בטוחה שזה רק קצה הקרחון, ובאמת הדבר הכי מדהים בסדרה זה לראות את הדס מנסה, לא בהצלחה רבה, להתמודד עם מספר רב של נושאים ובעיות.
 

dory141

New member
הסדרות שלי


שבאבניקים- סיימתי בתחילת השבוע. היה צפוי ששפיצר, ברווז צולע מזה זמן רב יפוטר. אבל קיוויתי, שהרביעיה יישארו בישיבה ושגדליה ימונה לסוג של משגיח או משגיח מתלמד. עם זאת, העזיבה של כל "הכנופייה" פותחת אפשרויות רבות לעונה 2. אפשר בבקשה שזה יהיה בקרוב?
סטרייק- ראיתי את שלושת הפרקים הראשונים. האמת שחשדתי שמי ששכר את קורמורן אחראי לרצח אחותו. הוא נראה מנומס מדי...
פרק ראשון של בארי- מעניין, אבל עוד לא החלטתי אם בא לי להמשיך לצפות. נראה לי שהסדרה צריכה להתגבש או להתבשל. אראה עוד פרק ואחריו אהיה יותר חכם.
 
8 פרקים ראשונים של "מיליארדים" (Billions)

מדובר בדרמת פשע/מתח/משטרה/משפטית, שני השחקנים המובילים דמיאן לואיס ופול ג'יאמטי טובים, אבל יש בעיות בתסריט ובבימוי. הבימוי נכשל ביצירת מתח גם במקומות שבהם זה מאוד מתבקש וכל סדרת משטרה בינונית עושה זאת טוב יותר. ככל שמתקדמים בפרקים כך מתברר שלתסריטאים נגמרו הרעיונות ולכן הם פשוט הולכים על השיטה של מריחת דרמה, סצינות שלמות של רגעים בנאליים מהחיים שלא אומרות כלום חוץ מלהעביר זמן.
&nbsp
הסדרה מזכירה לי קצת את "סטארט אפ" ולא לטובה.
 

Lhuna1

New member
אני השתעממתי ממנה אחרי 3-4 פרקים גג

יש פוטנציאל ברעיון הכללי אבל כמו שאמרת לא הצליחו לעשות את זה מספיק מותח ומעניין.
משהו שם התפקשש בביצוע.
&nbsp
 

twisted nerve1

New member
המגינים/ the defenders עד פרק 6


אז אחרי שראית את העונה השניה של דרדוויל למרות שלא התכוונתי, ובכל מקרה רציתי לראות המגינים בגלל ג'סיקה ג'ונס- סוף סוף הפניתי לזה.
ו.... זה ממש לא משהו. כל הקונספט של "היד" הוא קלישאתי ומשעמם. לדעתי לחלוטין לא נבל מוצלח או מעניין.
בעצם אני הכי נהנית מהקטעים של ג'סיקה ובעיקר מהאינטראקציה שלה עם שאר "המגינים" מה שמוביל אותי לעובדה הבאה- קשה להחליט מי יותר בלתי נסבל- מאט מורדוק או אגרוף הברזל הזה. אלוהים, כמה שאני שונאת את שניהם והצדקנות שלהם, והקטעים היחידים שנסבלים בסדרה הזאת הם הקטעים של ג'סיקה- ובעצם הכי נחמד זה לראות אותה מגיבה לכל הדברים שלהם
&nbsp
בין ההערות המצחיקות שהיא העירה:
- כשהאגרוף ברזל הזה מציג את עצמו לחבורה כאילו הוא איזה דמות ממשחקי הכס (איזה 5 כינויים) היא מסתכלת עליו כמו חייזר ואומרת לו- "מה אתה לוקח? לית'יום"?

- כשכולם (2 מהמגינים ורוב האויבים) נלחמים כמו נינג'ות, יש קטע שהיא נלחמת עם מישהו ואומרת משהו כמו :"אני היחידה פה שלא למדה קארטה"

- יש קטע שהיא אומרת ללוק קייג' משהו בסיגנון של: תהנה מהמדידות לבגד שהם יעשו לך" (בקטע שהם כאילו יעשו לו חליפה של גיבור על).
- כשמאט עוצר אותה באיזה סצנה היא אומרת לו משהו כמו:"אם תיגע בי ככה עוד פעם אני ארביץ לך עד שתראה"

יש עוד אני חושבת, אבל באמת לא זוכרת את כולם.
&nbsp
בקיצור, אח אח, ג'סיקה מצילה את העונה הזאת מלהיות שיעמום מוחלט בגלל התגובות שלה. האיירון פיסט ודרדוויל כמו שאמרתי בלתי נסבלים. לוק קייג' הוא סבבה בעיני.
היה קטע יפה שהוא נפגש לראשונה עם האיירון פיסט דרך קלייר ושהם מדברים ושהוא אומר לו שהוא נולד עם פריוולגיות בגלל שהוא לבן ועשיר וכל זה. ואז האיירון פיסט הזה עושה את הדבר הכי מטומטם שהוא יכול לעשות. הוא "משתכנע" שאולי הוא יכול להשתמש בפרוטקציות שלו כדי לנסות להפיל את היד דרך התאגידים, אז הוא הוגה את התוכנית הגאונית של ללכת לחברה של אבא שלו, להיכנס לחדר (שבו יושבים אנשים שנראים כמו אנשי עסקים אבל כנראה הם קשורים ליד) ולהצהיר- "אני יודע שאתם היד- אני אלחם בכם!"

כאילו מה לעזאזל הוא חשב שיקרה? שהם יגידו לו- אה, בחוץ אנחנו נינג'ות שהורגות כל מה שזז, אבל בגלל שבאת אלינו בחליפה ניכנע לך אדונינו?! כאילו מה בדיוק הוא חשב שיקרה ואיך זה בדיוק לנצל את המעמד שלו כדי לנסות להפיל אותם בדרך הזאת?

ואז כשכל המגינים מגיעים לאותו מקום שבו הוא נלחם הוא אומר ללוק קייג' שהוא ניסה לעשות את זה בדרך ה"חוקית"
איך בדיוק הוא ניסה? להיכנס כמו מפגר לחדר עם האויבים שלו ולהצהיר שאני יודע שאתם אויבים? זה לנסות?! אוי... הוא כזה מטומטם ומעצבן אלוהים ישמור.
&nbsp
ברגע שהם מגלים שהיד צריכה את האיירון פיסט בשביל משהו וכולם בעצם אומרים שצריך להחביא אותו, האמת שהבנתי מה שהם אומרים, אבל בלב חשבתי, לא יותר פשוט פשוט להרוג אותו?
וגם הפלאתי איך סטיק לא מנסה לעשות את זה, אבל אז הגעתי לפרק 6 והוא ניסה לעשות את זה. זה היה ברור לי שהוא לא יצליח, אבל לפחות פעם אחת אהבתי משהו שהוא מנסה לעשות.
&nbsp
- כל כך מעצבן שהם החזירו את אלקטרה וחזרה הרומן המעפן והמשעמם בינה לבין מאט

&nbsp
זה ממש מפריע לי שיש ארגון שקוראים לו היד ויש להם שם שני אנשים עם משהו שקשור ליד שלהם (סטיק עם היד הכרותה שלו, ואיירון פיסט עם הצ'י הזה שהו מזמן לאגרוף או וואטאבר) ואף אחד לא עושה בדיחה על זה!!!! זה פשוט שם ומתבקש

מזל שפה יש רק 8 פרקים. לא בטוחה אם הייתי שורדת 13
 

kordilia snake

New member

מאט ממש אסהול בכמה פרקים הראשונים, אבל עדיין אהבתי אותו במגנים ויש לו סצנות טובות בפרק הראשון בבית המשפט ועם הילד ההוא. והיחסים עם ג'סיקה רק בשביל זה היה שווה לעשות את הסדרה
.
&nbsp
דני דביל, אבל עד כמה שאני זוכרת היו לו כמה קטעים טובים עם לוק .והסצנה שהוא ומאט נלחמו אחד בשני זה היה לטעמי אחד מרגעי השיא של הסדרה
.
&nbsp
יותר מזה אני לא זוכרת מהסדרה
.
 

twisted nerve1

New member


אני לא סבלתי את מאט בשתי העונות סולו שלו, אז ברור ששנאתי אותו פה

אני לא מבינה איך אפשר לסבול את דני, אבל גם לא את מאט, והרבה אנשים אוהבים את מאט. הרגע היחידי שחיבבתי את דני היה שהם היו במסעדה והוא הזמין אוכל כי הוא סוף סוף יצא מהתחת של עצמו ונהיה טיפונת קליל לפני שהוא חזר להיות כבד ולדקלם את כל נאומי היעוד שלו וכל השיט הזה
 

kordilia snake

New member

אני ממש אוהבת את מאט, זה נכון שבמגנים הוא לא היה ממש בשיא שלו. אבל עדיין
. אחד הקטעים היותר מצחיקים שקשורים אליו זה איך שקארן ופוגי מדברים עליו מאחורי הגב, כאילו הוא נרקומן לשעבר שחוזר לסמים
.
&nbsp
ודני
הוא כזה ילד קטן ולא חכם במיוחד
.
 

twisted nerve1

New member
סיימתי את העונה


אם מישהו לא רצה להגיב לי קודם כי הוא פחד לספלייר *אהם* ניק *אהם* הוא יכול עכשיו.
טוב אין הרבה מה להוסיף ע"פ שני הפרקים האחרונים שלא אמרתי בפרקים הקודמים חוץ מהקטע- שמה לעזאזל הקטע של אלקטרה?! או שאני מטומטמת או שלא ברור מה לעזאזל היא רוצה, או שהיא פשוט כ"כ מעצבנת שבקושי הקשבתי למה הולך איתה.
אני הבנתי שבאמצע העונה היא נזכרת בעבר שלה ונזכרת שהיא אוהבת את מאט לא? היא הולכת לדירה שלו באיזה פרק וזה נראה כאילו היא אוהבת אותו, והיא גם הורגת את סיגורני וויבר- ואני חשבתי שזה בשביל שהיא תוכל לקחת את החיים הניצחיים האלה וגם להיות עם מאט בסוף. אבל אז בקרב האחרון- היא מנסה להרוג אותו?
ואז היא פתאום שוב אוהבת אותו והם מתנשקים. מה קורה פה? אני לא מצליחה להבין מה המניעים של הדמות שלה זה מרגיש כאילו כל שניה היא הופכת לדמות אחרת.
&nbsp
כשמודיעים שמאט מת הבאסה היחידה שהייתה לי היא שידעתי שזה בטח לא יהיה נכון בסוף ונגלה אותו חי
זה נשמע כ"כ רע מצידי, אבל כ"כ רציתי שהוא ימות. אבל היה ברור לי שזה לא יהיה שלא נתתי לעצמי אפילו לקוות. טוב נו.
מקווה מאוד שלא יהיה לי צורך לראות את העונה הבאה שלו (בגלל שלא תהיה שם איזה דמות מגניבה שבשבילה אני אצטרך לראות את זה). הייתי רוצה לראות אינטראקציה בין ג'סיקה למעניש. אני לא חושבת שזה יקרה אבל אני ממש ממש אתלהב אם זה יקרה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
את צריכה אולי לטפל בשיעול הזה



&nbsp
האמת שאין לי הרבה מה לומר כי הדעות שלנו כל כך שונות. לא שלא היו לי טענות לגבי הסדרה הזאת, אבל אני מאוד אהבתי את מאט. אפילו יחסית אהבתי את דני (יחסית כי בסדרה שלו הוא היה מעצבן יותר). אני גם שמחתי מאוד מהחזרה של אלקטרה. נכון שקצת מעצבן הפליפ פלופ שלה, אבל זה חלק מהקונפליקט הפנימי שבדמות שלה.
&nbsp
אני דווקא חושב שזה שהוא הלך לחדר הישיבות של החברה של "היד" לא היה מעשה טיפשי. אני חושב שזה היה די הגיוני להניח שדבר כזה לא יתפתח לקרב. לא הייתי ושב שגם האנשים שיושבים בחדר ישיבות שלהם הם נינג'ות.
&nbsp
הקטע הכי אידיוטי של דני לדעתי דווקא לא ציינת - זה שאלקטרה באופן ברור מנסה לגרום לו להשתמש באגרוף הברזל שלו כדי לשבור את הקיר והוא באופן אידיוטי בעצם משתמש בו ונותן לה לנצל אותו.
 

twisted nerve1

New member
בקשר למשהו


"אני דווקא חושב שזה שהוא הלך לחדר הישיבות של החברה של "היד" לא היה מעשה טיפשי. אני חושב שזה היה די הגיוני להניח שדבר כזה לא יתפתח לקרב. לא הייתי ושב שגם האנשים שיושבים בחדר ישיבות שלהם הם נינג'ות." -
זה טיפשי מאוד בעיני גם אם האנשים שם לא היו נינג'ות אלא סתם אנשים שיש להם איזה חלק באירגון של היד. כאילו תסביר לי ממתי זה שאתה בא לאויב שלך ואומר לו- אני יודע שאתה האויב שלי, מה הסיכוי שזה יגרום לו לומר- צודק, אני נכנע לפניך?!
אם כבר זה לחשוף בפניהם את הקלפים. הוא יכל לעשות מליון דברים, כמו תחקיר סודי יותר על איזה אנשים בחברה אשכרה קשורים ליד ואיזה לא ולנסות לפגוע בהם מבחינת כסף. אבל בשום מקרה זה לא חכם פשוט לבוא אל החדר ישיבות שלהם כשהוא אחד והם הרבה ולהגיד פשוט- אני יודע שאתם רעים.

&nbsp
מצד שני, זה טוב מבחינה שהם סגרו מהר את הקטע שהוא מנסה להשתמש בקשרים שלו כדי להרוס, כי ממש לא היה לי כוח לעלילה כזו, אבל עדיין להגיד שזה נחשב שהוא ניסה להשתמש בקשרים שלו זה מגוחך בעיני.
&nbsp
"הקטע הכי אידיוטי של דני לדעתי דווקא לא ציינת - זה שאלקטרה באופן ברור מנסה לגרום לו להשתמש באגרוף הברזל שלו כדי לשבור את הקיר והוא באופן אידיוטי בעצם משתמש בו ונותן לה לנצל אותו." טוב בשלב הזה כל דבר שהוא עשה נראה לי אדיוטי או מעצבן אז לא היה דבר אחד שגבר על האחרים
 
למעלה