דיוני סדרות לתחילת שבוע

Don Nirtin

New member
דיוני סדרות לתחילת שבוע


פותח לפני שרוזי תשרשר עוד משהו בטעות לשרשור הישן.......
 

twisted nerve1

New member
ג'סיקה ג'ונס עונה 2 ביצ'ס!!!


וואו... זה היה חתיכת מסע.
דבר ראשון מה כולכם בלעתם את העונה ביומיים. תנו זמן לראות פרקים קצת בקצב יותר נורמאלי. כאילו כן. את ה-5 הפרקים האחרונים בלעתי עכשיו בבינג' אבל תמיד הפרקים האחרונים הם יותר מותחים.
אוף... אז ככה....
דווקא החצי הראשון של העונה היה לי בסדר כזה. לא עפתי. ראיתי פרק-שניים ביום בנחת. הגילוי האמצעי על אמא של ג'סיקה לא כזה הפיל אותי, אפילו מעט איכזב. אני לא כזה אוהבת עלילות של הורים אבודים שחשבנו שמתו ובסוף מצאנו אותם (באופן כללי, כשעושים עלילות כאלה בכלל, לא משנה באיזה ז'אנר).
אבל כל מה שהיה מאז הרגע שהיא מגלה את אמא שלה- זה מה שהיה מרתק כ"כ. לראות את התגובות המשתנות של ג'סיקה (שגם אני השתנתי איתם). בהתחלה להסגיר את אמא שלה, אח"כ להיות קצת בעדה ולרצות לעזור לחבר שלה ההוא לברוח כדי שהיא תהיה בכלא הזה.
האמת שה-"וואו" הרציני הגיע לי כשג'סיקה הרגה את הסוהר ההוא. זה עדיין טיפה מציק לי שזה כנראה ישאר קבור, כי היא כן הייתה צריכה לקבל השלכות מסויימות על זה. כן זה היה הגנה עצמית, וכן, הבן אדם היה חלאה, אבל היא פרצה אליו הבייתה, מה שככל הידוע לי זה פשע ולפחות על זה היא צריכה לעמוד לדין, אבל אהבתי לפחות שזה השפיע עליה בצורה כלשהי. הקטע שכל הפרק אחר כך היא הוזה את קילגרייב, לא יודעת. לא הרגיש לי כזה נחוץ- וזה הרגיש לי בברור פאן-סרוויס. אבל בסדר.
מה שאהבתי זה את כל הדרכים השונות שג'סיקה מנסה להתייחס לאמא שלה. אם בהתחלה רק רוצה להסגיר אותה, ואז מתגמשת קצת ומנסה לעזור לה להציל את החבר שלה, ואז אחרי שאמא שלה באה אחרי טריש- הרצון להרוג אותה כ"כ הזדהתי איתו!!
ואמרתי- זה בטח יהיה השיא של העונה, אבל אז הם הביאו לי אותה בהפוכה. אם בסוף הפרק הראשון הייתי כזה- נו... היא לא הרגה אותה עכשיו, הם ימרחו את זה עוד פרק והיא תהרוג אותה רק בסוף, אני ממש עברתי יחד עם ג'סיקה את התהליך שלא ציפיתי, של להתחיל לבטוח באמא שלה ולרצות שהיא תברח איתה ביחד. אני גם חשבתי שאם ס"כ עכשיו האמא תהיה בצד של הטובים זה בעצם יכול לעבוד! ואולי אני טועה. לא יודעת. אני כ"כ אוהבת שהסדרה הזאת מתעסקת באנשים עם כוחות שלא בהכרח יודעים או עושים את הדברים הנכונים, בניגוד לכל גיבורי העל הרגילים שישר יודעים בדיוק איך להתנהג ולעצור פושעים אבל לא להרוג אותם וכל זה. פה זה ממש חקירה של מה היה קורה אם במציאות בני אדם פתאום היו מועצמים. איך הם היו מגיבים. כי רובם היו מגיבים כמו אמא של ג'סיקה- עושים מה שבא להם. אבל הקטע שהיא באמת אמרה לג'סיקה שהיא רוצה להפוך להיות גיבורה ושהם הצילו את האנשים מהאש- באמת האמנתי לה! ואז יש את השאלה הפילוסופית, אם היא תהיה טובה מעכשיו- האם זה מכפר על הדברים הרעים שהיא עשתה בעבר? אני לא יודעת. אבל רציתי שהם יצליחו לברוח. ואז ברגע שאמא שלה כבר מבינה שהיא לא רוצה לסכן את הבת שלה ובגלגל הענק הם מדברות ונראה שהיא מוכנה להסגיר את עצמה... לא בכיתי אבל היה לי גוש בגרון! כשהיא אומרת שהיא אולי לא גיבורה אבל היא עשתה אותה.
והקטע שטריש היא זו שיורה בה היה כ"כ נכון. וגם אני הרגשתי כמו ג'סיקה שאני בחיים לא אוכל להסתכל עליה יותר מבלי לדעת שהיא זו שהרגה את אמא שלה.
ובכלל העלילה של טריש הייתה מהממת! אני לא כזה זוכרת מה טריש עשתה בכלל בעונה שעברה, ובכל מקרה לא זכור לי שהיא כ"כ עניינה אותי, אבל בעונה הזאת- וואו. אני כ"כ הזדהתי איתה, וכל הזמן חשבתי - עד איפה זה הולך ללכת. כמה רחוק? בהתחלה כשהיא התמכרה למשאף הזה. ואז לקח לי זמן להבין שהיא חוטפת את הדוקטור שיעשה אותה עם כוחות והייתי כזה- בראש זה לגמרי לא בסדר- אבל בלב- כ"כ הזדהיתי איתה והבנתי למה זה משהו שהיא תרצה לעשות (בתכלס- מי לא היה רוצה כוחות?)
וברגע ההוא שהיא אמרה לאמא שלה שהיא מתה- אני באמת חשבתי שהיא תמות. אבל אז כשהיא לא מתה אז ידעתי שהיא קיבלה כוח מסויים ידעתי (ונראה לי שזה ברור עם הקטע עם הפלאפון בסוף שהיא קיבלה כוח מסויים).
אם אני צריכה לנסות לסכם את העונה הזאת- אני מרגישה שהעונה חוקרת איך אנשים באמת יתנהגו אם יתנו להם כוחות. במקום לקבל כמובן מאליו שמי שבעל כוחות יהיה גיבור כמו סופרמן- לראות איך אנשים אמיתיים עושים את הדברים הלא נכונים לפעמים, או לרצות להשתמש בהם בשביל הדברים הנכונים אבל בדרכים הלא נכונות, או בכלל לרצות שיהיה את הכוחות רק כי רוצים כוחות (כמו טריש). זה היה ממש חקירה של הנפש האנושית בעולם שבו יש על אנושי. וזה היה מהמם! וקריסטין ריטר שיחקה מדהים וגם השחקנית של טריש!!
קשה לסכם 13 פרקים בהודעה, אני חייבת להגיד איזה מילה על העלילה של הוגארת' למרות שמה לעשות, זו לא העלילה שהכי עניינה אותי העונה (דא). אבל בכל זאת, זה כן היה עצוב איך שרימו אותה ככה קצת, אז שמחתי שהביץ' התנקמה בהם
(זה גם היה ברור בסוף שהיא משקרת לבחורה כדי שהיא תירה בבחור. ראיתי את זה מקילומטר, אבל טוב, אני יכולה לקנות שהיא מספיק מטומטמת להאמין לה) וגם שהיא התנקמה בשותפים שלה!
תביאו לי לינקים לכל מה שכתבתי, מצאתי חלק בחיפוש אבל נראה לי שלא הכל!
 

didalf

Well-known member
מזל טוב


מלכת הבינג' נוזפת בנו על בינג'? חוצפה

האמת היא שלא התכוונתי לראות הכל כ"כ מהר אבל פשוט היה לי זמן באותו סופ"ש והיה לי גם ככה משעמם אז למה לא עוד פרק.
&nbsp
כן אני גם לא מתה על עלילות ההורים המתים חוזרים ובכלל הרעיון שמישהו שחשבנו שהוא מת בעצם היה חי כל הזמן הזה. אפילו די התאכזבתי שהם עשו את זה וזה קצת ניקר לי בראש אבל מספיק אהבתי את השאר כדי שזה לא מאד יפריע לי. אני חושבת שבגלל זה למרות שממש הופתעתי לא כתבתי על זה.
אבל כנראה שזה לא מאד הפריע לי בגלל מה שכתבת שאהבת, על התגובות המשתנות של ג'סיקה כלפי אמא שלה ואיך אני השתנתי איתה.
&nbsp
דווקא ממש אהבתי את הפרק של קילגרייב והרגיש לי מאד ראוי שהוא צץ אחרי שהיא שוב הרגה אדם ומייצג את כל הייסורים שלה בעניין. וגם אהבתי איך שזה השפיע עליה נפשית והאמת אני גם מעדיפה שזה ישאר ככה ושהיא לא תסתבך עם החוק לגבי זה. אני חושבת שההשלכה הנפשית שהיה לזה עליה מספיקה.
&nbsp
העלילה של טריש קצת תסכלה אותי כי היה לי קשה לראות אותה מאבדת את עצמה ככה, אבל אהבתי ממש מה שכתבת על זה.
&nbsp
וגם אהבתי מה שכתבת על הרעיון הכללי של העונה בעינייך.
&nbsp
עכשיו אני אחפש מה כתבנו, לא כזה הרבה האמת.
&nbsp
 

twisted nerve1

New member
לגבי טריש

אז אני דווקא מאוד התחברתי לעלילה שלה *דווקא* כי ידעתי שמה שהיא עושה זה לא לעניין אבל יכלתי כ"כ להזדהות עם הרצון שלה לא להיות סתם סליבריטאית גנרית רגילה ("סתם ברבי כפי שכינו אותה באיזה פרק), ובמיוחד שהיא גדלה בבית עם אחות עם כוחות, ממש הזדהיתי איתה למרות שידעתי שהיא עושה הרבה דברים לא בסדר. אבל יש לי תמיד קטע כזה שאני מתחברת לדמויות פגומות- זה הרבה יותר מעניין בעיני מאשר דמויות שעושות הכל כמו שצריך ותמיד עושות את הדבר הנכון. גם אהבתי מה שציינתם שזה שיש לג'סיקה כוחות על זה שונה בגלל שהיא אישה ולא גבר- זה באמת נכון. כי גברים הם בממוצע יותר חזקים ויש להם פוטנציאל לחזק את עצמם והשרירים יותר מבנות, לכן כשזה בת עם כוחות על יש בזה משהו אחר. ואני גם מבינה את טריש מהצד הזה, את הקנאה בכך שג'סיקה יכולה להחטיף לכל איזה גברבר שאומר לה משהו לא במקום, ושטריש גם רוצה את היכולת הזאת. העלילה של טריש העונה גרמה לי לממש הזדהות.
אני גם שכחתי להגיד שאני מרחמת על מלקום, שבאמת היה ממש מותק העונה. קודם שטריש דיי שיחקה בו, ואז שג'סיקה צעקה עליו, למרות שבאמת הוא ניסה להיות בסדר מכל הכיוונים. לא הגיע לו
אני מקווה שהוא וג'סיקה לפחות יצליחו להשלים והיא תראה דברים מנק' מבט שלו.
האמת עד שהבאת את הלינקים כבר מצאתי בעצמי, וכתבתם דברים מעניים באמת.
בכל מקרה :)
 

didalf

Well-known member
אני מבינה מה שאת אומרת


על טריש, וגם פחות או יותר מסכימה.
אני גם מבינה מאד למה היא עשתה מה שהיא עשתה וברור, מי לא רוצה כוחות, ועוד בטח כשזה כ"כ קרוב אלייך.
אבל בפועל בזמן הצפיה התגובות שלי היו לצעוק על המסך "לאאא טריששש לאאאא תפסיקייי תצילי את עצמך לאאאאאאאאאאאאאא"
 
אין לי המון מה להגיב


וכבר יכלת לקרוא מה אני כתבתי על העונה.
&nbsp
אני מסכים איתך לגבי רוב הדברים ואהבתי את איך שתיארת את העונה.
&nbsp
גם לי ההכנסה של קילגרייב הרגישה כמו פאנסרוויס מסוים. זה כן היה מעניין לראות אותה מתמודדת עם זה שהיא רצחה מישהו. דווקא לא חסר לי השלכות של זה עליה, מבחינתי מספיק זה שזה מייסר אותה למרות שהיא רצחה אותו מתוך הגנה עצמית וזה שהוא בעצמו רוצח.
&nbsp
גם אני מאוד אהבתי את קו העלילה של טריש בעונה הזאת. אני מאוד מצפה לראות עונה הבאה מה יקרה איתה והכוחות החדשים שלה (בקומיקס הדמות שלה היא גם גיבורת על)
 
מה זה השטויות האלה- חברים

היה פרק ממש מצחיק, הרבה יותר מהקודמים...
גם הזוגות היו מוצלחים יותר..
אולי זה התחברתי לנושא יותר..
&nbsp
אהבתי את החברות התימניות חח
אני חושבת שגם גברים מנהלים שיחות, לא?...
&nbsp
וחברות בין גבר לאישה...אמממ, אגדה אורבנית (בהנחה ששניהם סטרייטים חח).
בשלב מסוים בקשר, מישהו רוצה את השני.
&nbsp
גם לפה מיה דגן הגיע???????????????

&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
הפרק עצמו


היה קצת יבשושי. חלק מהבדיחות היו מאוד מוצלחות ומצחיקות וחלק ממש לא.
כמו כן, שמתי לב שהיא לקחה לה את בני ברוכים כסייד קיק, בכל פרק הוא משתתף. יכול להיות שהיא עוזרת לקולגה לעבודה?
גם עמי, שחושב שהוא אבא מומלח ונותן טיפ לאשתו, גם היה עם החבר שלו. אני דווקא כן חושבת שיכול להיות חברות בין גבר לאישה, אבל היא יכולה להיות מלווה בהמון מתחים עקב השוני כמו שראינו.
ואגב עדי, טיפ קטן ממני אלייך, היום בעידן התוכניות המוקלטות זאת לא בעיה לעצור את המכשיר ולקרוא את הווטסאפים שהמצלמה תופסת, וככה ראיתי שבשביל הבדיחה קצת לא אמרת בדיוק מה שכתוב, כלומר את כתבת אוהבת ומתגעגעת אלייך, ואחר כך הוספת שלא קיבלת תגובה ובכן היה כתוב גם אני מאוד עם אלפיים סימני קריאה. אם את רוצה להרוס עובדות בשביל בדיחה לפחות תדאגי שהמצלמה לא תצלם את ההתכתבויות בווטס אפ.
שמחתי והתרגשתי לקראת את המיה דגן. תיארתי לעצמי שזה יקרה ושמחתי מאוד לראות אותה.
 
יש לה את זה


נטלי נוסעת עם שירז וליאור לצפון...למה? שאלה טובה. היא וליאור חולקים סיפורי הורים עצובים...הייתי מצפה ממישהי כמו שירז לקלוט ולעצור את זה. הסיפור של ליאור על הים היה ממש מאעפן כמו שיעורי השחיה של נטלי

חבל שכשהיא נפלה מההליכון היא לא התעוררה למציאות...
&nbsp
שירז מעלה פוסט פוגעני על הכינרת וכולם שנואים אותה ומחרימים אותה...
&nbsp
לא סובלתת את מיה דגן או הדמות שלה- ורד. רווקה ונחשקת חחחחחחחחחחחח
&nbsp
וליאור ושחר היו ממש גרועים ולא אמינים...ממש "דאבל דייט" בצפון
טוב שהם לא הוציאו את הז*ן ורבו למי יש יותר גדול...
ואז, נטלי וליאור הלכו לאיבוד והנשיקה המאולצת...

איכס, שניהם מגעילים אותי. העיקר היא סיפרה לשחר כדי לנקות את המצפון שלה...התגובה שלו הייתה ממש מזויפץ- שחקן מזעזע..לפחות הוא העיף אותה מהרכב חחחחח
&nbsp
לדעתי התוכנית יותר מידי צפויה והשחקנים דיי גרועים...
 
התוכנית בעיניי


הייתה מאוד משעשעת.
קודם כל צחקו על ההגזמה בארץ והניפוח מכל שטות שמישהו אומר. אז היא קראה לכנרת שלולית, אז מה? זה גם היה מצחיק מה שהיא כתבה יצאתי מהביצה, קפצתי לשלולית. בחייאת, קצת הומור? אבל כרגיל בארץ מביאים מומחים, אנשים וסוחטים את הסיפור וחופרים עליו שעות. זה בהחלט הייתה סאטירה מוצלחת..
כן, היא באמת לא הייתה צריכה לספר לו. והוא לא היה צריך להעיף אותה באיזה שום מקום. קצת הזויה התגובה שלו.
 
אני לא חושבת שגרועים דווקא

אלא פחות מנוסים. זה בטח לגבי ניב סולטן ומאור שוויצר. עוז זהבי ומגי אזרזר מנוסים, אבל הטקסטים שהם אומרים קצת הזויים. לכן אני אומרת שיש פה סאטירה עם כנס העצמה נשית, ואשת ראש הממשלה, שבכלל לא מודעת לעצמה. הכל ביחד מריח כמו סאטירה חריפה על מצב הבידור, הפולטיקה, החדשות, מה שתרצי בישראל.
 
אני חושבת שאת מנחת את לעומק מידי והטקסטים פשוט גרועים...

גם בויקי ואני אגב...
&nbsp
יש אולי פאן סאטירי אבל אני עדיין חושבת שהתוכנית יחסית ברמה נמוכה מבחינת הטקסטים, העלילה והשחקנים...
מהרגע הראשון היה שקוף שיהיה משהו בין נטלי לליאור ובטח אלין תגלה ושירז תפגע עד עמקי נשמתה ותנסה לנקום...
מצחיק שנטלי כביכול כזאת קדושה אבל מתנשקת עם גבר נשוי ובוגדת בבן זוג האהוב שבסיירת מתכ"ל...והקטע שירו עליו והוא עונה לטלפון

&nbsp
תוכנית קלילה בסהכ אבל לדעתי יכלו להשקיע קצת יותר..
&nbsp
&nbsp
 
העלילה היא די צפויה

והתוכנית באמת קלילה אבל עם המון קסם לכן אני צופה בה במעט הזמן שיש לי ביום.
 

kordilia snake

New member
רשמית: הקרב הטוב הפכה להיות הגילטי פלז'ר

החדש שלי.

ודיאן ולוקה מלכות
ומאיה הייתה יכולה להיות דמות הרבה יותר מעניינת אם לא היו מלהקים מישהי כ"כ נטולת כריזמה כדי לשחק אותה.

(וזו אני רק או שקליפ הפתיחה נוראי? בעיקר המוזיקה שלו. הייתי מציעה לחבר'ה מ-CBS ללכת ולקבל כמה שיעורים מהאנשים של נטפליקס...)
 
למעלה