דיוני סדרות לתחילת שבוע

אילקו

New member
ככה אתה לא סומך עליי?


ובאמת אני צריך להמשיך את העונה. ראיתי כבר עד פרק 6 (לפי מספר נטפליקס) ובאמת עונה טובה...
 
הספיישל כלול בתוך ה11

כך שאם מחשיבים אותו כשני פרקים זה רק 12 פרקים.
&nbsp
ואני מניח שזה הגיוני כי גם בעונה הראשונה היו 12 פרקים.
 

Chandler Rulz

New member
גם חבר שלי אמר שהיא טובה.. אתמול צפה לתוך הלילה בשלושה פרקים

בלי לשים לב

&nbsp
אני עוד לא התחלתי...
 

dory141

New member
נופלות על הרגליים- מומלץ ביותר


נכון, לא נוצצת ודי עם מאפייני אחווה נשית נוסח תלמה ולואיז (שפחות מדברים אליי). אני בכל מקרה, ממליץ לצפות כי זה ממתק טלוויזיוני. בכלל, יש כאן הרבה כותבות מוכשרות וזה מזכיר לי, שאני מחכה שמטומטמת תחזור. יש למישהו מושג מה קורה?
 

panda0zombie

New member
riverdale 1X13 פרק אחרון לעונה


טוב אז די הרבה דברים קרו.. וואו.

מסתבר שהאמפריית מייפל זה היה רק כיסוי לאימפריית הרואין. מישהו הרי באמת חשב שאפשר לקחת ברצינות אימפריית מייפל?
מוזר שקליף באמת רק התאבד. ואיך שריל ואמא שלה הרשתו את זה? הן ידעו שהוא יתאבד?
ואם כבר שריל ואמא שלה.. וואו. פנלופי
גם היא צריכה למות. לא אכפת לה שהבת שלה בדיכאון, לא רואה כלום.
שריל
אחרי שראיתי 13 סיבות היה ברור לי מה הולך לקרות אחרי שחילקה את החפצים האישיים שלה. החולצת HBIC ותפקיד הקפטן מעודדות לורוניקה, הסיכת עכביש האייקונית לג'אגהד (אהבתי שהיא אמרה לו שזה יכול לספק לו המבורגרים וחולצות S לכל חייו). אם שמתם לב היא גם לא לבשה לכמה סצנות את הליפסטיק האדום שהיא תמיד שמה. המשפט שלה "סיימתי לבכות בשביל גברי משפחת בלוסום".
מה שהוביל לרגע שיא וחזק בפרק הזה. שריל, בלבוש לבן, כמו בפרק הראשון נופלת לתוך האגם ומבצעת התאבדות שבמזל רק נקטעת ברגע האחרון בזכותו של ארצ'י הגיבור (מי היה מאמין שאומר את זה). זה היה חזק ומדהים לראות את ארצ'י חובט בקרח וכל הדם משתפך ואז הוא מוציא את שריל מהמים. יפה מאוד. סצנה חזקה

**עובדות מעניינות על הצילומים של זה אגב: מדליין (מי שמשחקת את שריל) באמת קפצה לתוך האגם הקפוא. המראה הקר שלה כשמוציאים אותה מהמים והשפתיים הכחולות זה לא איפור זה אמיתי. וKJ שמשחק את ארצ'י באמת שבר את היד במהלך הצילומים האלה.

אחרי זה מובילים אותנו לעוד רגע שיא של שריל שלא משחקת משחקים. היא ניצלה ממוות ועכשיו היא מוכנה לקום. ולשרוף את הכל בתהליך. השוט שלה מחזיקה את הפמוט מול האח הבוערת בחושך היה שוט מדהים כל כך ויפיפה. שריל קמה עכשיו וזה רק ההתחלה לשריל שבדרך להתמוטטות ושיגעון גדול יותר.

רוברטו מי שיצר את הסדרה עשה את הקרח ואש כמטאפורה (קראתי בראיון איתו). הנפילה של שריל למים וההוצאה שלה משם זה כמו הטבלה, והיא שורפת את הבית זה כמו היא עולה מהלהבות כמו פוניקס למשהו מפחיד יותר ושורפת כל זיכרון נותר בדרך.

FP עדיין בכלא ונראה שהוא לא מתכוון לצאת ממנו בקרוב. נתנו לו הזדמנות להקלה בעונש עם ילשין על כמה מהחברים שלו (לא שאני מאמינה שמישהו מהם באמת היה שותף לעסקי הרואין של קליף) אבל הוא נאמן למשפחה ומסרב. ג'אגהד כמובן מבין.. אין לו ברירה אבל זה נראה כאילו הוא ממש מכבד את אבא שלו על זה שהוא לא בוגד.
ארצ'י מנסה לשכנע את FP לקחת את העסקה אבל הוא לא מסכים.
בסוף אנחנו מקבלים סצנה ממש יפה וטובה. אחת האהובות עליי בפרק. ג'אגהד בבית שלו עם בטי והנחשים מפריעים. הם מקבלים אותו למשפחה ומבטיחים לו שידאגו לו ומציעים לו את הג'קט של הנחשים. אני הייתי בטוחה שהוא לא ייקבל אותו אבל ג'אגהד לוקח את המעיל ושום אותו לעיניה ההמומות של בטי. המוזיקה ברקע, החיוך של ג'אגהד שמתחלף כשהוא ובטי מחליפים מבטים.. סצנה מצויינת.

ג'אגהד בעצמו די מסתדר. הוא צריך ללכת למשפחת אומנה שהוא קורא לה נחמדה ובינתיים זה מה שאנחנו יודעים עליה .הוא הולך לבית ספר של הדרומיים ודי מסתדר שם מצויין. זה באמת נראה כמו המקום שלו עד שארצ'י ורוניקה ובטי נכנסים לקפיטריה בסגנון "מועדון ארוחת הבוקר" ומפריעים. לא סגרו את עניין הבית ספר והמגורים של ג'אגהד ואני מחכה לראות איך זה יסתיים בעונה הבאה.
חבל אגב שלא סיפרו יותר על הנהיגה בשכרות של פרד.

ועכשיו בטי שזה לא ממש הפרק שלה. המשפחה שלה מעמידה פנים שכלום לא קרה, היא ממשיכה לדחוף ציפורניים ליד. וכאן אנחנו גם מגלים משהו די חשוב. המריבה של אליס והל כמו שחשדנו בנשף שלהם הייתה על ההריון של אליס! ויש להם שם בעולם ילד בוגר (שבקומיקסים קוראים לו chic אגב). מקווה לראות אותו בעונה הבאה
היא מביאה נאום די חזק ויפה במסיבת יובל. (שבמקור אגב היה 3 דקות אבל היו צריכים לקצץ הרבה ממנו) וראש העיר מקוי לא מרוצה בכלל. מן הסתם.. אבל העיירה צריכה לשמוע את האמת
בטי גם מוציאה מאמר לטובת FP ומשלמת על כך. ובדם חזירים.. איזה אנשים נוראיים יש בעולם

בינתיים אצל חברתה ורוניקה יותר קל (במונחים של ריברדייל) גם כשאמא שלה מבססת את מעמדה כההורה הכי גרוע בריברדייל שהוא לא בלוסום.
כאילו.. לרמוז לילדה שלך לנצל את המיניות שלה?????????? היירם מוציא את החלקים הגרועים שלה הרמיוני או שהיא תמיד הייתה ככה ורק עשתה הצגה.
אבל בינתיים יש את ארצ'י. והם די נהנים ביחד.. כמובן שארצ'י הזה כי הוא ארצ'י דלוק על בטי גם אבל מצליח לצאת מזה בכך שהוא אומר לורוניקה שהוא כולה רוצה שיהיה להם כמו קשר של באגהד. (בטי וג'אג)
אהבתי שורוניקה הייתה צריכה לקום בשביל להגיד לכולם שהיא וארצ'י ביחד בזמן שארצ'י ממלמל לה "לא אל תעשי את זה "

ממשיכים בממלכת המבוגרים. פרד לא מקבל את ההצעה של הרמיוני מה שמוביל לסוף העונה והקליפהנגר (האמיתי) לעונה הבאה.
בפופ'ס המקום הכי בטוח וטהור של כולם קורה פשע ומישהו נורה. להגיד את האמת חשבתי שלא נראה בסוף במי ירו.. אבל אז ראינו שזה פרד. לא מת, אבל מדמם.. וכאן עולה השאלה מי היורה?
נראה לי שהיורה הגיע לרות בפרד מלכתחילה.. הוא אפילו לא טרח לקחת את הכסף באמת. אז אולי הרמיוני או היירם שלחו אותו? יש להם מניע
מעניין גם מה הוא רצה להגיד לארצ'י.
 

panda0zombie

New member
עוד רשמים


  • אזעקה! זה לא תרגיל! ג'אגהד אכל המבורגר! לקח 13 פרקים אבל זה קרה.
  • אהא כן והפוסיקטס שוב פעם הגיעו רק בשביל התועלת המוזיקלית לאיזה דקה וחצי. ושום רגע של ולרי וארצ'י? היא בדיוק ראתה אותו מתנשק עם ורוניקה שנייה אחרי שהם נפרדו
  • השאירו אותנו עם הרבה שאלות לעונה הבאה והיו הרבה רגעי שיא. כמעט כולם של שריל אבל. היא בלטה במיוחד בפרק הזה.
  • אני תמכתי בארצ'י וורניקה מההתחלה אבל עכשיו כשזה קורה.. זה כבר לא מרגיש לי נכון. נראה מוזר. אני אבל די בטוחה שבמילא בסוף הסדרה ארצ'י יהיה עם בטי. ואני תומכת בזה שג'אגהד יהיה לבד.
  • יש תאוריה שאומרת שהמשפחה שג'אגהד נלקח אליה היא המשפחה של סברינה המכשפה הצעירה אבל אני לא חושבת.
  • אני אחזור על זה שוב אבל הסצנה שג'אגהד מקבל את המעיל של הנחשים? מדהימה.
  • שמתם לב שבסצנות של ארצ'י-ורוניקה וג'אגהד-בטי מתמזמזים נראה כאילו ורוניקה ובטי מתחלפות באישיות? אצל ורוניקה זה היה יותר עדין, מורידים בגדים באיטיות, בחדר שלה במיטה, אבל אצל בטי זה מורידים בגדים במהירות, על השיש במטבח ויותר לוהט באופן כללי. בדרך כלל זה הפוך ובתדמית בטי היא העדינה וורוניקה היותר סוערת.
  • אני מצרפת לפה סצנה שנמחקה בסופו של דבר. הסצנה האחרונה של רוס בטלר כרג'י
אני חושבת שאסכם בקצרה את העונה הזאת כפתיחה חזקה לסדרה. עונה מעניינת שדי משאירה אותי מחכה ובולעת כל פרק לגבי העונה הבאה שאמורה להיות מצולמת ביוני. לא ציפיתי לסדרה כזאת טובה כמו שקיבלנו בסוף.

מה שהכי הרשים אותי זה הסינמטוגרפיה. הצילום והצבעים ממש יפים ונראים אומנותיים מאוד. כל כך הרבה שוטים יפים לאורך הסדרה. זה היה ממש מרשים והיו סצנות שחזרתי עליהם הרבה פעמים רק כי הערכתי כל כך את הצילום והצבעים.

וזהו! עד לעונה הבאה..

 

didalf

Well-known member
שאלה קטנה לגבי שיימלס הבריטית
לשתיהן אני מניחה


בגרסה הזאת ג'ימי סטיב הוא רק סטיב? כלומר לא משקר לגבי זהותו והשם שלו?
 

Don Nirtin

New member
אה


ממה שאני זוכר הוא לא משקר. אבל אני עם זכרון של כלב אז אל תסמכי עליי
 

Reutk

Active member


לפי מה שאני זוכרת העלילה בעונה ה-1 היא כמעט זהה בין הגרסות, והוא כן משקר כמו בגרסה האמריקאית. אבל בדקתי עכשיו בויקפדיה ובאמת לא מצויין שם משהו כזה (שהוא קרא לעצמו ג'ימי) אז אני לא יודעת, אולי אתה צודק.
 

didalf

Well-known member
זהו


כי זכרתי שאמרתם שהעלילה בעונה 1 היא זהה.
אבל ראיתי עכשיו כמה סרטונים - אחד מהפרק שבו הם עוזבים את הסדרה (זה כ"כ לא פיונה לעזוב את הילדים!!!!!) והם עדיין קוראים לו סטיב.
וגם ראיתי אחד מהפרק השני שבו העלילה די זהה אבל הוא מספר לה על זה שכל המשפחה שלו רופאים שזה נכון, ולא זכרתי אם ג'ימי סיפר את זה גם לפיונה

אז אני מבולבלת.
 

Reutk

Active member
אני באמת לא זוכרת

אבל אני ראיתי לפני שנה בערך את העונה ה-1 של שתי הגרסות במקביל אז נראה לי מוזר שאני לא אזכור הבדל כזה גדול בין הגרסות.
 

Reutk

Active member
טוב, אז כנראה שלא זכרתי באמת וניר צדק


קראתי קצת על שתי הדמויות עכשיו, ובאמת לדמות שמגלם ג'יימס מאקבוי קוראים רק סטיב לעומת הדמות שמגלם השחקן האמריקאי שנקראת ג'ימי ולפעמים שמים סלאש ומזכירים אותה כסטיב/ג'ימי. מוזר שלא זכרתי...
.

לגרסה הבריטית (לא נראה לי שאכפת לך לקרוא בגלל זה אני כותבת, אבל ליתר ביטחון אני ארד כמה שורות למטה)

















מה שכן זכרתי זה שבגרסה הבריטית הייתה לו ילדה שאחיו והאמא שלה גידלו כמשפחה ביחד ובגרסה האמריקאית לא היה משהו כזה (או שאולי גם פה אני טועה...), הקטע אם המשפחה שכולם רופאים זה קיים בשתי הגרסות אבל נראה לי שבגרסה הבריטית יש לו רק אח אחד ובגרסה האמריקאית אני לא זוכרת כמה יש. בקשר לזה שפיונה עזבה אז בעונה ה-1 היה קטע שג'ימי היה חייב לברוח ואז התכנון היה שכולם יעזבו ביחד אבל אחרי שהם ארזו הילדים לא רצו לעזוב והיא נשארה והוא ברח. הוא חזר בסוף העונה ה-2 (נראה לי פרק 9) ואז הם באמת עזבו ביחד.
 

didalf

Well-known member
יאא תודה שבדקת לי


לסטיב יש בת?
זה אפילו יותר מוזר.
אז כאילו זה השקר הגדול שלו שמתגלה בסוף העונה? (בהנחה ששתי הסדרות מאד דומות בעונה הראשונה וסטיב משקר על משהו גדול שדבי מגלה)

אני לא זוכרת אם באמריקאי גם כולם רופאים, אבא שלו בטוח וגם אח שלו וגם גימי עצמו פרש מלימודי רפואה. התכוונתי לזה שבבריטית סטיב סיפר לה את כל זה עליו כבר בפרק השני בעוד שבאמריקאית אני די בטוחה שכמו שהוא משקר לגבי עצמו הוא משקר גם לגבי המשפחה שלו ולא יספר לה שכולם רופאים וכל זה.

ואני יודעת שזה טיפשי לשפוט את פיונה הבריטית לפי איך שאני מכירה את האמריקאית, פשוט מרגיש לי שפיונה שלי לא תעזוב את הילדים בשביל בחור. (לא שהיא לא עשתה את זה בערך אח"כ עם גאס אבל עדיין היא לא עזבה את העיר לגמרי ולתמיד. וגם הם היו גדולים יותר).
 

Reutk

Active member
בכיף. זה עניין גם אותי


אני קצת התבלבלתי בזמנים, מה שכתבתי שקרה בסוף עונה 1 שסטיב עזב בעצם קרה באמצע עונה 2. בתחילת העונה הזאת פיונה חושבת שסטיב בוגד בה ואז הוא מספר לה על הבת שלו (נראה לי שהיא מתעמתת איתו והוא מספר לה בלי שדבי מגלה משהו כמו במקרה של האמרקאית). אחרי זה סטיב מציע לפיונה נישואים היא מסכימה, וביום של החתונה הוא מסתבך עם הפושעים האלה שהוא עשה איתם עסקים, נראה לי שהוא עד לרצח שאחד מהם מבצע ואז הם רוצים לחסל אותו, לא ממש בטוחה בקשר לזה מה שבטוח זה שהוא צריך לברוח ובסוף הוא בורח לבד אבל חוזר לקראת סוף עונה 2, והוא ופיונה עוזבים ביחד לאמסטדרם. יש כאן קצת הקבלה לג'ימי בגרסה האמרקאית שחוזר בעונה 5 ורוצה שפיונה תברח איתו למקסיקו. אגב, פיונה באותו הזמן הייתה בהיריון? כי פיונה בגרסה הבריטית באותו הזמן הייתה בהיריון ממישהו אחר ואם אני זוכרת נכון היא לא עברה הפלה.

בקשר לעניין עם הרופאים אני חושבת שאת צודקת וג'ימי באמת לא מגלה לפיונה את זה בהתחלה. הוא מעמיד פנים שהוא בחור שכונה כמוה ולא ילד שמנת אז זה מתאים שהוא לא יספר. ובקשר להבדל בין ההפיונות: מבחינתי, הן הדמויות הכי לא זהות במאפיינים שלהן, לא בגלל שבגרסה הבריטית היא פחות דאגה לאחים שלה, היא מאוד דאגה, רק שהיא לא הייתה המרכז של הבית, הם כולם דאגו וטיפלו אחד בשני במידה דומה פחות או יותר. בגרסה האמרקאית כולם גם דואגים אחד לשני, אבל הלב של הבית זאת פיונה, ואחריות ואשמה בניהול המשפחה מוטלת עליה כל הזמן.
 

didalf

Well-known member
אז זה לא כזה זהה כמו שחשבתי


גם בעונה הראשונה.
אם כבר זה יותר מקביל לסוף עונה 1 שבה ג'ימי רוצה שהיא תברח איתו כי הוא חייב לברוח והיא כמעט עושה את זה ובסוף לא.
ולא היא לא בהריון בשלב הזה שג'ימי חוזר לא בעונה 2 ולא בעונה 5, רק בעונה 6.
נראה לי שאני אחפש את הסרטון שסטיב מציע לפיונה נישואים. קצת עצוב לי שהם התרגשו במציאות עכשיו


אמרתי שזה טיפשי מצידי לשפוט את פיונה הבריטית לפי האמריקאית. זה כמו שהיינו אומרים על דברים שלא מתאים לבריאן קיני הבריטי לעשות לפי איך שאנחנו מכירות את בריאן שלנו ואז מגיעות למסקנה שזה לא נכון להגיד את זה כי זה לא אותה דמות. אבל עדיין זה מוזר לי לחשוב על זה ככה, כמו למשל על זה שאמרת שפיונה היא לא הלב של הבית והסדרה עד כדי כך שהיא יכולה לעזוב את המשפחה ואת הסדרה.
 

Reutk

Active member
יש דברים דומים ויש כאלה שפחות

אני מניחה שחשבת בהתחלה שכל העונה ה-1 היא בול אותו הדבר אז היא באמת הכי קרובה לזה (והפרק הראשון הוא כמעט זהה לחלוטין, כמו בהכי גאים שיש) אבל עדיין יש כמה שינויים כמו עם סטיב שרק עכשיו, ששאלת שמתי לב לזה
. יש כל מיני דברים שהם דומים אבל לא בדיוק אותו הדבר למשל לפרנק יש אבא שממרר את חייו במקום אמא, וליפ בהתחלה ממש מאוהב בקארן והיא לא כל כך בקטע שלו, מאוחר יותר היא גם מחתנת עם אח של מיקי (לא, מנדי לא דורסת אותה). הקטע שסטיב ופיונה בסוף עוזבים יותר הזכיר לי את זה שג'ימי חזר פתאום בעונה ה-5 ורצה שהם יברחו ביחד בגלל החזרה הפתאומית שלו בשני המקרים, אני חושבת שזאת גם אחת הסיבות שממש לא הופתעתי שג'ימי חזר כי הייתה לי מין צפייה כזאת שבסוף הם יסיימו ביחד כמו בבריטית, למרות שהזוגות האחרים שנוצרו היו צריכים לרמוז לי שאין הכרח כזה. למשל, בגרסה הבריטית, לפחות עד העונה ה-5 שראיתי פעם ביס; פרנק ושילה עדיין ביחד (היא פשוט יותר מטורללת) ויש להם אפילו תאומים ביחד, וכמובן אין את איאן ומיקי שבכלל לא קיימים כזוג בגרסה הזאת.

הקטע גם בהכי גאים שיש וגם בשיימלס בין שתי הגרסות, שהדבר שהכי גורם לנו לצפות להתנהגות זהה של הדמויות המקבילות זה העלילות הדומות, ובמקרה של שיימלס גם השמות הזהים, ברגע שעלילה שונה לחלוטין זה כבר יותר קל להתייחס להן כמו שתי סדרות נפרדות. אני שמחה שהן שונות לחלוטין כי שתיהן נפלאות בפני עצמן. בקשר לפיונה, זה גם זה שלא הרגשתי שהיא הדמות הראשית בבריטית (אני מתכוונת ביחס לשאר חברי המשפחה) אבל יכול להיות שהרגשתי ככה רק בדיעבד אחרי שהיא עזבה, כי לי לא הייתה את נקודת השוואה לפיונה האמריקאית, העלילה שלה ושל סטיב כן תופסת חלק גדול בעונה ה-1, אז כן הייתי אמורה לתפוס אותה כדמות מובילה ולחשוב שזה מוזר שהיא עוזבת, ואולי כן חשבתי ככה שזה קרה ואחר כך כבר התרגלתי, אני באמת לא זוכרת. מה שנשאר לי בזיכרון ממנה, זה אותה כדמות אחת מתוך הרבה דמויות. אני צריכה להוסיף שאחד ההבדלים המשמעותים בין הגרסות זה שבבריטית הדמויות המשניות, שלא שייכת למשפחה, מקבלות הרבה יותר מקום בעלילה. למשל, לכל המשפחה של מיקי (יש להם שם משפחה שונה שם) יש חלק גדול בעלילה וגם את אח של ורו ואת השוטרים מראים הרבה יותר פעמים מהגרסה האמריקאית.

ברור שאני מבינה למה התכוונת בקשר לשיפוט הלא הוגן כלפי פיונה הבריטית גם אני הרגשתי ככה בקשר לדבי האמריקאית לקח לי זמן להבין שהן לא אותה אחת. אצל בריאן זה היה הרבה יותר קל דווקא, כי השמות של הדמויות שונים, וגם כי שהתחלתי לצפות בבריטית, לפחות בפעם השנייה שהמשכתי עד הסוף ולא הפסקתי אחרי הפרק הראשון, לא באתי מתוך רצון לראות גרסה אחרת של הכי גאים יותר עניין אותי לצפות בסדרה נוספת של ראסל טי.דיוויס ואז גם לא חיפשתי את הדמיון, שלפעמים שבאים מתוך רצון לראות גרסה נוספת של משהו שאהבנו אז קשה להימנע מזה.
 

didalf

Well-known member
כי תמיד אמרתם שהעונה הראשונה היא בול אותו דבר


אז האמנתי לכם
וכן ראיתי קטעים מהפרק הראשון (מישהו ביוטיוב עורך את הפרקים לקטעים רק של סטיב אז ראיתי מכמה פרקים) והם באמת היו זהים לחלוטין. אבל כבר מהפרק השני היו שינויים.

שילה הבריטית יותר מטורללת? זה אפשרי בכלל?


דווקא איאן ומיקי חשבתי שכן יש. פעם ראיתי איזה סרטון של הפעם הראשונה שלהם שהיה די דומה למה שהיה באמריקאי ((רק שבבריטי הם התנשקו ישר, בעוד שמיקי שלי כידוע התקשה לנשק את איאן עד עונה 3
).

מעניין מה שכתבת על ההבדלים
 

Reutk

Active member
טוב, זה אשמתנו


וואו, לגבי איאן ומיקי את לגמרי צודקת! הם כן היו לקטע קצר ובכלל לא זכרתי ובכלל חשבתי שמיקי לא היה הומו. מסקנה, אין מה לסמוך עלי בכל מה שקשור למה שקרה בסדרה הזאת. אפילו לא זכרתי איך המיקי שלהם נראה, הוא גם חמוד.
 
למעלה