דיוני סדרות לתחילת השבוע

אוסווין

Active member


נראה לי שההבדל בין זה לספרייה זה שבספרייה היו שלוש דמויות ראשיות מובהקות- הדוקטור, דונה וריבר סונג, השאר היו איזה סטריאוטיפ שיהיה לנו קל טיפטיפה להתחבר אליו לפני שהם מתים, להיות סבבה עם הנוכחות שלהם. שזה סבבה, וזה בהחלט עבד. באורפן 55 לעומת זאת, הדמויות הראשיות הן הדוקטור, ריאן, יאז, גרהאם, קצת בלה וקיין וגם יש את הזוג זקנים והאבא והבן. זה מלאאאאא.

לא שמתי לב לדוכן עיתונים בטארדיס. באמת מעניין איך בתור מכונת זמן היא קובעת מה נחשב עדכני חחח. מה שכן שמתי לב אליו בטארדיס, זה שהיא כל כך פאקינג חשוכה! תאירו קצת את המקום בחייאת.
 

limors2

Active member
אני


בסדר עם הפרק. העלילה הייתה מוצלחת, למלווים כן הייתה קצת אינטרקציה עם הדוקטור+הם גרמו לה להרגיש לבד=הם כן תרמו לה בצורה כלשהי, היו כמה קטעים מבדרים וההטפה בסוף פחות הפריעה לי כי ראיתי את הפרק אתמול בלילה אז התחלתי כבר לנקר בסופו

&nbsp
מה שכן, פתאום קלטתי שזו סדרה שמשווקת גם לקהל יעד צעיר, וכמעט בכל פרק מתים בה לפחות 2 אנשים
 

dory38

New member
הנספח- פרק 8


האמת, פרק קצת פחות טוב מקודמיו. אבשלום מפתיע את אנאבל וחוגג לה יום הולדת עם עוגת חשיש (ובשל כך היא מחמיצה את קבלת הפנים לשגריר יפן בצרפת); וההורים של אנאבל שומרים על הילד אורי, ומאבדים אותו באיזה יער מושלג. נקווה בשני הפרקים שנותרו לעונה, זה יחזור לרמה הרגילה.
 

אוסווין

Active member
ראיתי רק את הפרק הראשון בינתיים

אבל רק רציתי לציין שמאודדד הרשימה אותי השחקנית של אנאבל, שקראתי שהיא צרפתייה לחלוטין לא יהודיה לא כלום וכל העברית שלה בסדרה היא למדה במיוחד. היא גם נשמעת ממש טוב, האינטונציות שלה במקום הנכון והכל.
 

dory38

New member
עצתי לך היא להמשיך עד הסוף

הרמה מאוד גבוהה. כמו הרבה שחקנים ויוצרים, אלי בן דוד התבזבז כקומיקאי בינוני .אנחנו במפה ובובה של לילה לא הרשימו אותי. רק כאן, כשהוא מספר את הסיפור האמיתי שלו ומשפחתו, הוא הצליח להרשים ולגעת.
 

אוסווין

Active member
מישהו ראה קיבוצניקים?


ראיתי את השלושה הראשונים שיצאו (1+2 פרק כפול) והייתי מה זה מוכן לשנוא את זה אבל האמת שנהניתי לצפות בזה. נהניתי בעיקר כי אני די שונא את שם את כולם, אבל בקטע שהם כולם כתובים ומלוהקים ממש טוב ואני מרגיש שאני מכיר אותם טוב בשביל לשנוא אותם כמו שצריך. יש את הקטע שהם ״מתנצלים״ בפני מני מקש כדי שלא יפנה אותם מההאנגר, ואני מאה אחוז הייתי עם נקש, נשמע שהם התעללווו בו כשהם גדלו והם נראים גם די חראים עכשיו. בסדר, הם דואגים אחד לשני והכל וזה מאוד יפה אבל הם די זין to everyone else.
הדמות הראשית של יאיא הוא ממש אחלה (בכתיבה שלו, כדמות הוא כמובן asshole), הוא כאילו דמות ראשית רגילה שרוצה להתנתק מהעבר שלו וזה אבל רואים כזה מה מסתתר שם אצלו שרק מחכה לצאת אם הוא ימשיך לבלות איתם.
ואי ויעל אלקנה שמשחקת את רז, nothing personal אבל היא קשה לי. לקח לי רגע להתרגל אליה. היא כאילו הlove interest והיא פשוט לא lovable או interesting בעיניי. אבללל עדיין יש פה דמות טובה. אמרתי שלקח לי רגע להתרגל אליה, ולא יודע אם התרגלתי אבל I came around בפרק השלישי שהיא דמות אמיתית ולא סתם ביצ׳ מעצבנת.
זהו, אני אמשיך לצפות כנראה, נראה אם זה יאבד אותי מתישהו.
 

נמרוד2016

New member
שני פרקים לפני סיום העונה של טיטאנים:

אני ממש נהנה, באמת סדרה טובה שעולה באיכות אפילו על הDEFENDERS
היא תשובה טובה של DC אליהם
 

נמרוד2016

New member
סיכום עונה
:

אני חושב שזו הייתה בחירה הגיונית לסדר העלילה בעונה הראשונה ובשנייה, יש עוד הרבה כיוונים עכשיו, והסוף בעונה השנייה הוא פתוח, צפייה מהנה
 
למעלה