דיוני סדרות לתחילת השבוע

snirf

Active member
אין מה לפחדד


because the best is not yet arrived
כפי שאמרתי עונה 4 הכי טובה. עונה 3 הייתה די מוזרה מבחינת כיוון העלילה...כך שלטעמי הייתה די ירידה לעומת העונה ה-2.
&nbsp
וגם אני מאוד אהבתי בעונה ה-2 את הפרק עם המונטז' פרטנרים, כפי שתיארת אותו.
סגירת המעגל עם ג'רמי הייתה מוזרה, אבל כן-די מתבקשת.
הילארי
בעע...גם אני לא סבלתי את הדמות שלה, את האמא לעומת זאת-אהבתי

&nbsp
ואני דווקא כן אוהב את קווינסי ודאגלס, הם מצחיקים במיוחד דאגלס.
 

didalf

Well-known member
שיימלס 10X09


אהבתי את התמה של הפרק שהייתה בגדול "אנשים עניים לא יכולים להרשות לעצמם להיות מוסריים". אהבתי איך שבראד סיכם את זה על מוסר: "זה עניין של מעמד הביניים. לאנשים עשירים אין את זה ועניים לא יכולים להרשות לעצמם".
&nbsp
אצל ליפ ותמי לא מוצא חן בעיניה שהוא גונב, אבל מבחינתו כשאין ברירה אז עושים מה שצריך. ומבחינתם זה נכון, כשהם גונבים אוכל זה כדי לשרוד, במיוחד פעם כשהם היו עניים יותר ופיונה טיפלה במלא ילדים קטנים שלא ממש יכולים לפרנס את עצמם. אהבתי שהוא דווקא ניסה להיות טוב ולהחזיר לבחורה את הכסף, אבל כשמישהו גנב ממנו הוא הבין שבעולם שלו לא משתלם להיות מוסרי. עצוב אבל יפה בעיניי. ואני דווקא מאד מזדהה עם תמי דווקא כי אני די ילדת שמנת צריך להודות והייתי מרגישה מאד לא בנוח עם מישהו שכ"כ סבבה לגנוב למחייתו אבל ממבט מבחוץ אני בעד ליפ.
&nbsp
גם אצל וי וקווין יש להם דילמה מוסרית של איך לעזור לילדות שרוצות לעשות הפלה ולא יכולות מכל מיני סיבות כספיות ולא הוגנות, וכמובן שאין דרך חוקית לעשות את זה. אבל פאק כמה הם יכולים עכשיו כשכ"כ הרבה בנות באו?
&nbsp
גם אצל דבי ממשיכים עם ילדה עשירה ומפונקת שמרצה לדבי על קשים. אהבתי את השיחה שלה עם דבי בסוף שדבי כל הזמן משווה ומעלה עם "למי יש אמא יותר גרועה". ואז הן התנשקו
אוי דבי מה יהיה.
&nbsp
אצל איאן הנושא הופיעה בקטנה כשהם גנבו מדודה אופי כדי לקנות טבעת שתכלס הגיע אליה כי איאן גיי וליאם שחור והיא הומופבית וגזענית אז זאת נקמה קטנה וחמודה

ואני תמיד אוהבת שיתופי פעולה בין גלאגרים.
מיקי כזה חמוד מצא לו ג'ינג'י חלופי איך הוא לא אמין בשיט כשהוא עושה לאיאן הצגות זה כזה חמוד איך הוא מנסה. ומסכן איך הוא נפגע שוב מאיאן. יש לי תחושה שהם באמת יתחתנו עד סוף העונה. הלוואי שאיאן יהיה מסוגל להסביר לעצמו ולמיקי למה הוא עדיין לא רוצה להתחתן ושמיקי יקבל את זה. שיסביר גם לי כי אני לא כזה משתגעת על חתונה אבל אני רוצה שלא יהיו יותר לי ולמיקי ספקות לגבי כמה איאן אוהב אותו. אהבתי את הנאום שלו בסוף, והלוואי שמיקי היה עונה לו למה הוא אוהב אותו בתוספת כמה קללות. פלוס אהבתי את הנקמה הקטנה שלו באופנוע.
&nbsp
קארל היה כזה חמוד כמנהל טירונות. במיוחד כשהוא בא הביתה ועשה הצגות ואף אחד לא שם עליו
חבל שהילדים המפונקים התבייכנו להורים ועכשיו דופקים אותו בזבל.
&nbsp
&nbsp
 
ועכשיו בכיוון ההפוך


הילדים לא "התבכיינו" להורים שלהם. הם הגיעו למיון כי קארל הוא אידיוט שגרם להם לפגוע אחד בשני באופן מוגזם. זה ממש חבל כי הוא יכל באמת להחדיר בהם איזשהו מוסר עבודה ומשמעת צבאית גם בלי זה בטח.
תכלס הייתי רוצה שיקח עבודה נורמלית (לא דווקא בזבל), יחכה עד שהוא בן 21 ואז יצטרף למשטרה. אבל אני מניח שהסיכוי לזה הוא די אפסי.
&nbsp
אוף מסכן איאן. הנאום שלו בסוף, על כך שהוא מרגיש שמיקי לא יכול באמת לאהוב אותו בגלל שהוא לא יודע אם איזו ורציה שלו הוא יתקע, היה כל כך מהלב וחמוד. וזה ממש הרגיש שאיאן הבין את זה בעצמו רק באותו רגע.
ואני יודע שאני נכנס לצרות עם מעריצות מיקי כאן, אבל מיקי חתיכת שמוק שהוא לא יכל להסביר לו שהוא כן אוהב אותו ובמקום זה חזר לבחור האחר ורק האשים את איאן בכך שהוא מתוסבך.
מה שכמובן נכון, איאן מתוסבך עם רגשי נחיתות, אבל הפתרון זה לא לעזוב אותו.
אבל זה כן מרגיש שזה מתקדם לאנשהו אז יש לי תקוות להמשך העונה.
&nbsp
דבי כזאת אידיוטית. גם האמא של הנערה אידיוטית שהיא שלחה את דבי לטפל בבת שלה. וכמובן גם הנערה עצמה אידיוטית. אבל אכפת לי מדבי. אני לא מאמין שהיא נשיקה אותה חזרה. אם כי זה אירוני שזה מרגיש מוזר כי הבת היא כמובן הרבה יותר מתאימה לה בגיל, אבל התחושה היא שהיא רק מנצלת את דבי כדי לפגוע באמא שלה.
&nbsp
עלילות ורוניקה וקווין ממשיכות להיות די מגוחכות ותלושות.
*אבל היה מצחיק להזכר בתחבולה מלפני כמה שנים שורוניקה וסבטלנה היו מנקות בתחתונים.
ואחרי שעסקו בהרבה נושאים פוליטיים עכשיו הם נכנסו לנושא ההפלה.
אם הבנתי נכון כל הבנות האלו מגיעות ממדינה אחת (מיזורי אני חושב) שבה אסרו לאחרונה הפלות (אם כי אני חשבתי שזה עדיין לא נכנס לתוקף). כלומר הבעיה הטכנית של הבנות האלו היא שהן גרות במדינה הלא נכונה.
היה נחמד נקטע שהרופאה ההיא עשתה עם זה שהיא "הפילה" את פנקס המרשמים שלה.
&nbsp
עלילת ליפ ותמי פחות משכה אותי השבוע, אם כי היה בה משהו מעניין.
ברור שליפ והשאר נאלצו לגנוב לפעמים כי ממש היו חייבים. ובטח לא תמיד שילמו חובות כי לא היה להם. זה מובן, ואני גם מסכים עם ליפ כשהוא אמר שזה שתמי גנבה בשביל הכיף זה יותר גרוע.
אבל זה גם לא מאה אחוז נכון. לאיאן הייתה עבודה בחנות של קאש ומזה היה לו כסף לתת למשפחה. ליפ יכל להשיג עבודה כזאת. והיו נראה לי בהחלט פעמים שנראה שליפ ואחרים עושים פשעים יותר בשביל הכיף או כי הם במצב רוח או כדי לנקום. כלומר זה לא הכל גנבה של פת לחם כדי לשרוד.
*זה מזכיר לי שליפ אמר שהוא לא גנב רכב, וזה הזכיר לי שהוא בעצם עבד לתקופה מאוד קצרה בשביל ג'ימי/סטיב בלעזור לגנוב מכוניות.
אבל מה שיותר הפריע לי זה שכשתמי אמרה שהם צריכים לשאוף ליותר מזה, ליפ עשה פרצוף כאילו על מה היא מדברת.
אבל זה לחלוטין מה שפיונה שאפה אליו - שהם יגיעו למצב שבו הם לא צריכים לגנוב בשביל כסף.
באמת באמת ליפ גם בעבר לקח איזו גאווה מוגזמת בדרך חיים על הקצה שלהם. גם כשהוצע לו עתיד טוב יותר על ידי כך שהוא ילמד באוניברסיטה הוא לא רצה לקחת את זה "כי, מה? אני אהיה מהעשירים האלו?"
&nbsp
&nbsp
ולסגור במה שאת לא טרחת לציין - פרנק והאישה שמוציאה ממנו וידוי על מה שהוא עשה... רק שבעצם היא מובילה אותו למשחק ניחושים עד שהוא אומר את מה שהיא רוצה. אז לא ממש ברורה לי המטרה שלה. אני מניח שנגלה בהמשך. אני לא בטוח אם יהיה לי אכפת במיוחד.
&nbsp
 

didalf

Well-known member


בסדר נו הגיעו למיון, בכיינים
אני אהבתי את קארל המפקד אז לא אכפת לי מהילדים.

"ואני יודע שאני נכנס לצרות עם מעריצות מיקי כאן" - ITS YOUR DOOM!!!
סתם לא
אני לא חושבת שמיקי שמוק, קשה לו להגיד מה הוא מרגיש או אפילו לנסח מה הוא מרגיש. אחרי כל הזמן הזה הוא עדיין מאד עצור רגשית וגם מפחד. לדעתי הוא יותר מאיאן מרגיש שהוא לא ראוי לאהבה אבל הוא לא יגיד את זה. ויותר קל לו לתקוף חזרה ולברוח. אני גם מאד רציתי שיצא ממנו גם נאום מרגש אבל זה לא הוא. אולי זה עוד יקרה, אם איאן ישבור אותו עוד טיפה.

דווקא היום כן חיבבתי את העלילה של ורוניקה וקווין. היא עדיין תלושה אבל היא הרגישה פחות מגוכחת ואפילו היו בה רגעים יפים.

בעונות המוקדמות ליפ גם מצא דרכים להביא כסף (לא כשרות כ"כ אמנם, כמו להתחזות לילדים במבחנים הפסיכומטרים שלהם) אבל כמה כסף כבר מרווחים בעבודה במכולת או בתחבולות קטנות? אבל זה נכון שליפ כן גם נהנה מזה.
וכן אני גם נזכרתי כשהוא אמר את זה שהוא כן עזר לג'ימיסטיב לגנוב מכונית.

אין לי מה להגיד על פרנק אפילו
אני גם לא הבנתי אם היא ממש סתומה שהיא לא רואה שהוא מנחש עד שזה נכון או שזה לא משנה לה כי היא בכל מקרה רצתה לסמם אותו.
אה אבל הצחיק אותי שהיא שאלה אותו "מה אתה הכי אוהב בעולם" ופרנק כזה "הילדים שלי?... על מי אני עובד, סמים"
 
תודה שלא צלבת אותי


נכון שתכלס כמו שאיאן מסכן בגלל הhungups הרגשיים שלו, אותו דבר נכון לגבי מיקי.
בעצם זה די מצחיק שמיקי מטיף לו על כך שיש לו בעיות תוך כדי שהוא משלה את עצמו שיש לו באמת סיפור אהבה עם הבחור האחר ההוא.
&nbsp
עוד משהו - בעצם מה שאיאן מדבר עליו מזכיר לי שלא ראינו אותם בעצם משלימים עם מה שקרה איתם בעבר כשאיאן לא הסכים לקחת את התרופות שלו ומיקי אמר לו שהוא לא מוכן להיות איתו עם הוא לא לוקח אותם. ואז אני חושב שאיאן באמת האשים את איאן שהוא לא מוכן להיות עם איאן האמיתי. (אבל אני ממש לא זוכר את מה שהיה שם מספיק טוב, אז אני מקווה שתתקנו/תגבו אותי)
&nbsp
&nbsp
לא אכפת לי מהילדים, אכפת לי מכך שההתנהגות של קארל גרמה לכך שהדבר הזה שנראה כמו מסלול אולי טוב עבורו נדפק.
&nbsp
*הי, זוכרת שקארל בעצם נשוי. ואנחנו מניחים שמישהו הרג את אשתו. איזה קטע אם היא תצוץ פתאום.
כמובן שלקארל גם יש שני תינוקות בעולם, אז מה זה כבר אישה.
 

didalf

Well-known member
מה?


באמת נראה לך שמיקי משלה את עצמו שיש לו משהו עם הבחור הזה? הוא בבירור סתם מנסה לגרום לאיאן לקנא. איאן אפילו לא מאמין. הרי ברגע שהם היו לבד מיקי לא שם עליו.
&nbsp
כן הם באמת לא התמודדו עם זה אף פעם. כי אז מיקי נכנס לכלא ואיאן היה מאד אפאתי אליו בשיחה האחת שלהם בכלא (
) והפעם הבאה שהם התראו זה כשמיקי ברח בעונה 7 והם נסעו למקסיקו ואני מניחה שהם רצו להנות מהזמן שיש להם ולא להתעסק בזה. ובינתיים איאן די התייצב עם התרופות אז זה כנראה לא אישו כבר (וגם כנראה הכותבים שכחו
).
&nbsp
לגמרי שכחתי שקארל נשוי
אז הוא אלמן?
"כמובן שלקארל גם יש שני תינוקות בעולם, אז מה זה כבר אישה." -

&nbsp
&nbsp
 

twisted nerve1

New member
תגובה


"באמת נראה לך שמיקי משלה את עצמו שיש לו משהו עם הבחור הזה? הוא בבירור סתם מנסה לגרום לאיאן לקנא. איאן אפילו לא מאמין. הרי ברגע שהם היו לבד מיקי לא שם עליו." -
נו ברור שמיקי עושה הצגה, איך אפשר לקחת את זה ברצינות בכלל?
&nbsp
האמת, איכשהו גם נורא רציתי שמיקי יהיה חמוד ויסביר לאיאן למה הוא יאהב אותו בכל מקרה, אבל אחרי משהו כמו 5 עונות שבהם איאן דיי לקח את מיקי כמובן מאליו, ומיקי היה כ"כ חמוד אליו, גם לו מגיע קצת להיעלב, שהפעם איאן קצת יתאמץ לפייס אותו.
&nbsp
אני מצרפת את הסצנה של הפרידה שלהם בעונה 5, שבו איאן פחות או יותר אומר את אותם דברים, לגבי זה שהוא לא חושב שמיקי אוהב אותו בגלל הבייפולר, ושימי לב שהוא גם שם מציין, לא ברצינות כמובן, אבל שואל את מיקי בציניות אם הוא יתחתן איתו.
השיחה של איאן בסוף הפרק הייתה ממש עצובה.
אני לא ממש יודעת מה אני רוצה שיקרה עכשיו, אני לא רוצה שאיאן יתחתן איתו רק כדי שהוא לא יעזוב אותו, כי זה לא נראית לי סיבה טובה להתחתן, ואני עדיין לא מבינה למה החתונה הזאת כ"כ חשובה למיקי, אבל אם היא כן, שיסביר לו לפחות למה, ולא יעשה איתו משחקים.
&nbsp
והכי חשוב- שלא יגמרו את העונה כשהם בריב, הם חייבים להשלים פרק הבא. אני לא יכולה ככה!


 
אז אני לא יודע


אתן אומרות שמיקי לא משלה את עצמו ואולי אתן צודקות כי זה לא ממש נשמע הגיוני.
אבל מצד שני זה ברור שהוא לא משלה את איאן כשהוא אומר שהוא אולי יתחתן בכלל עם ביירון.
אז האם מיקי פשוט משלה את עצמו לגבי היכולת שלו להשלות את איאן?
(אני באמת נעשה לא ברור בדיונים האלו...)
&nbsp
תודה על הצירוף של הסצנה הזאת.
זה די כמו שזכרתי ובאמת מרגיש מאוד מאוד קשור לשיחה שלהם בסוף הפרק הזה. אפילו באמת איזכור האופציה לחתונה.
איאן נראה כל כך במצב רע אז. אפילו היריות מולו בקושי מעוררות אותו.
&nbsp
צודקת שמגיע למיקי קצת להעלב (איאן באמת יצא שמוק עם החתונה בשבוע שעבר). אבל זה מעצבן כי הוא רואה שלאיאן קשה ושאיאן עושה מאמץ מולו.
&nbsp
יש עוד 3 פרקים לעונה.
זה מספיק זמן בשבילם לסיים את המריבה.
מספיק זמן גם להתחתן ואפילו לריב שוב.
 

didalf

Well-known member
אתה באמת לא ברור


מה לא ברור? מיקי עושה לאיאן הצגות כדי לעצבן אותו ולגרום לו לקנא. אין לו שום כוונה אמיתית כלפי הביירון הזה חוץ מלעצבן את איאן וזה ברור גם לאיאן כי מיקי שקוף לחלוטין.
&nbsp
 

twisted nerve1

New member
בדיוק


וקצת לרכז הודעות: עדי,
אהבתי איך סיכמת את התמה של הפרק על העוני וגניבה וכו', איך שהיא עברה בין כל הדמויות, לא חשבתי על זה בכלל. יפה

האמת שאולי זה הפרק הראשון בעונה שאהבתי את עלילת ורוניקה וקווין, זה היה מאוד עצוב לגלות את כל הבחורות האלה בהריון שלא יכולות לקבל הפלה. אני הכי אוהבת את שיימלס ככה, כשהיא זורקת פצצות אמת כואבות מדי פעם.
&nbsp
האמת שלשניה נבהלתי כי חשבתי שיש 10 פרקים בעונה משום מה, אז חשבתי ששבוע הבא זה הפרק האחרון (בגלל זה אמרתי שהם צריכים להשלים בפרק הבא), אבל אז באמת גיליתי שיש 12 פרקים, אז יש קצת זמן.
&nbsp
זאת באמת סצנה מאוד עצובה כשאיאן נפרד ממנו, אבל בשבילי הסצנה הכי עצובה בניהם תמיד תהיה הסצנה הזאת שאיאן הולך לבקר את מיקי בכלא
 

didalf

Well-known member
וואלה?


זה מאד בלט לי התמה הזאת בפרק ולרוב את שמה לב לדברים כאלה יותר ממני אז אני מופתעת שלא חשבת על זה.
"האמת שאולי זה הפרק הראשון בעונה שאהבתי את עלילת ורוניקה וקווין" -

&nbsp
אוח הסצנה הזאת בכלא
שתיהן שוברות אותי אבל מבין שתי אלה אז סוף עונה 5 מבחינתי יותר קשה לצפיה, אני לא יודעת למה.
 

didalf

Well-known member
הסצנה הזאת קשה לי מידי לצפיה


איך מיקי רץ אליו בהתרגשות רק לגלות שאיאן זורק אותו
לכן מצטרת אבל לא צופה בה. התחלתי ולא יכולתי להמשיך. אוקי אבל כן דילגתי בדיוק לנקודה שאיאן שואל את מיקי אם הוא יתחתן איתו וה"פאק יו" בתגובה של מיקי מרגיש לי מאד כמו "פאק יס"

&nbsp
"אני לא ממש יודעת מה אני רוצה שיקרה עכשיו, אני לא רוצה שאיאן יתחתן איתו רק כדי שהוא לא יעזוב אותו, כי זה לא נראית לי סיבה טובה להתחתן, ואני עדיין לא מבינה למה החתונה הזאת כ"כ חשובה למיקי, אבל אם היא כן, שיסביר לו לפחות למה, ולא יעשה איתו משחקים." - בדיוק

&nbsp
אני לא יודעת אם הם ישלימו עד הפרק הבא אבל אני בטוחה שעד סוף העונה.
&nbsp
 

twisted nerve1

New member
לא בטוחה


אם טעית, או שפשוט המוח שלי לא מבין את המשפט אבל בבקשה תסביר את המשפט הזה: "ואז אני חושב שאיאן באמת האשים את איאן שהוא לא מוכן להיות עם איאן האמיתי."
&nbsp
מה ניסית להגיד פה באמת?
 
חחחחחחחח
גדול


אני גם בשוק מזה עכשיו
אבל אני מניח שזה היה אמור להיות:
ואז אני חושב שאיאן באמת האשים את מיקי שהוא לא מוכן להיות עם איאן האמיתי.
 

didalf

Well-known member
אפילו לא שמתי לב


פשוט קראתי במקום ה"איאן" השני מיקי ואז המשפט הגיוני.
 

Lhuna1

New member
אוקיי

כתבתם כבר הכל על איאן ומיקי.

אני לגמרי בעד שדבי תהיה עם הבת של זאתי מ-UNREAL (שיגע אותי עד שנזכרתי מאיפה השחקנית, אבל בסצינה בבוקר שהיא דיברה בטלפון עם מישהו מהעבודה שלה ישר נזכרתי כי היא נשמעה בדיוק כמו הדמות שלה שם), כי למרות שזה התחיל בצורה קצת דפוקה, זו מערכת יחסים הרבה יותר הגיונית בשבילה ועם אופציה להיות דווקא חמודה ובריאה (על הנייר, כמובן שהכל צפוי בסוף להיות דפוק איכשהו).

והמשוגעת מנסה עכשיו כנראה להפליל את פרנק במכירת סמים כמו שבערך קרה לארוס שלה?

אני קצת מופתעת שתמי רק עכשיו מגלה על ליפ "מי הוא באמת" במובן של אורח החיים שהוא גדל בו שבו לגנוב זה נורמה.
אני עדיין איתה. היא בסופו של דבר לא שפטה אותו יותר מידי אלא הבינה שככה הוא גדל והיא מקבלת את זה בתנאי שהוא מסכים שצריך לשאוף ליותר.
ובאמת הוא פעם שאף להרבה יותר, וזה הכי עצוב שהוא בשלב מסויים אחרי שזרקו אותו מהאוניברסיטה איבד את השאיפה הזאת לגמרי. זה לא יהיה דבר רע בכלל אם היא תחזיר לו שוב את הרצון לשאוף למשהו.
 

didalf

Well-known member
ידעתי שאפשר לסמוך על יכולת הבינג' המופלאה שלך


שתגיעי אלינו כשהשרשור עדיין רלוונטי.
&nbsp
"ובאמת הוא פעם שאף להרבה יותר, וזה הכי עצוב שהוא בשלב מסויים אחרי שזרקו אותו מהאוניברסיטה איבד את השאיפה הזאת לגמרי. זה לא יהיה דבר רע בכלל אם היא תחזיר לו שוב את הרצון לשאוף למשהו." - האמת שזה די נכון.
 

limors2

Active member
לשם של פרק מס' 12 לעונה הזו

אני בד"כ לא רואה שמות של פרקים ,אבל במקרה ראיתי שקוראים לו גאלביץ'. אני מניחה שתהיה חתונה

&nbsp
למרות שיש סימן קריאה אחרי השם, אז אולי זו הטעיה. אבל אני מהמרת שלא.
 

Lhuna1

New member
יאללה הימורים


אני אומרת הטעיה.
&nbsp
נ.ב.
אני ממש גרועה בהימורים ותמיד טועה.
&nbsp
 

didalf

Well-known member
כן אבל


אם זאת טעיה המון של מעריצות זועמות* יסתערו על הכותבים עם קלשונים בוערים, אני לא בטוחה שהם כאלה אמיצים

*לא אני. אני אולי אזעם פה אבל יש מעריצים פסיכים לחלוטין אני מופת של שפיות לידם.
 
למעלה