דיוני סדרות לתחילת השבוע

התחלתם המעניש לפניי ואני לא יכולה לקרוא כלום
פרק 2

אני מתה לקרוא מה כולם חושבים.. אל תשאירו אותי מאחוווררררר.....
&nbsp
אניווי, אני באמצע הפרק השני וממש מתרגשת לפגוש שוב את פרנק. האלימות והרוך שבו הם חתיכת שילוב והשחקן הזה מבורך בכישרון יוצא דופן. מה שכן, אני מחכה לראות איך יפתחו קצת את רעיון ה"רק חיכיתי שתהיה לי הזדמנות ללכת מכות ולאבד את קצת השקט שהיה לי" כי בינתיים לא כזה ברור למה הוא התגייס לעזור לה בכזו קיצוניות, במיוחד שנראה היה שהלילה עם הברמנית מאוד נעם לו - במילים אחרות, הוא היה פתוח ללמצוא קצת שלווה. אז נראה לי שזה שמישהו אומר "רק חיכית לבלגן" זה לא מספיק ויצטרכו לחפור בזה עוד קצת ומקווה שזה יקרה בהמשך. אחרת אין ממש רציונאליזציה לכל העלילה וזה שהוא מעורב בה.
הסדרה הזו מזכירה לי עד כמה אהבתי את באנשי.
&nbsp
&nbsp
שאלת ספוילר על הקאסט:
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
אוף, קארן פייג' לא תהיה חלק משמעותי מהעונה? אין לי ספוילרים או משהו אבל היא לא בטריילר ובקושי ראו אותה בסיכום העונה ה1 ובינתיים שמה לא עלה אז אני מסיקה. ממש מתבאסת.
 
ספוילר קאסט

אז הלכתי להסתכל בimdb ונכון לעכשיו רשום שיש לה פרק אחד ב2019. מקווה שזו טעות או לא מעודכן. אני ממש אוהבת אותה במעניש (יותר מאשר בדרדוויל). בראיון היא נתנה תחושה שזו הופעת אורח או משהו רציני יותר?
 

kordilia snake

New member
לא קראתי אותו

רק ראיתי שהיא התראיינה כי לא רציתי להיכנס ליותר מידי ספוילרים.
 
ניצלתי חופשת מחלה - האיש במצודה הרמה עונה 3


אחרי שמאוד אהבתי את הספר ("יסתגבל החגב" לכולם
) צפיתי בעונה הראשונה שהייתה מצויינת. עם התאמות נדרשות להעביר את העולם של הספר לעולם טלווזיוני (כולל הפיכת הספרשהמחתרת מעבירה לסדרת סרטים של מציאות אלטרנטיבית). העונה השנייה, שכבר הייתה מעבר לעלילת הספר (מוכר למישהו? תוכנית מציאות אלטרנטיבית / דיסוטופית מבוססת על ספר, שהעונה השנייה ממשיכה היכן שהספר לא המשיך) המשיכה את הקו, והייתה מעולה אך אפלה משהו. התככים ב"חצרו" של היטלר היו מעולים, והתחברו לי מצויין לסדרה התעודית "Hitler circle of evil" שדנה בתככים של המקורבים להיטלר (שהודגמו כל כך יפה בעונה השניה של "האיש במצודה הרמה", אחרי שמתנקשים בחיי היטלר. הסוף של העונה הזו בישר שמשהו בעונה השלישית הולך להיות שונה לגמרי עם החזרה של טרודי לחיינו.
ואז הגיעה העונה השלישית...
והסדרה, שלפני זה הייתה סדרת דרמה ומתח בעולם של מציאות אלטרנטיבית, הפכה לסדרה של מדע בדיוני במציאות אלטרנטיבית (ז'אנר אחד שאני אוהבת ואחד שאני די לא סובלת) - נוסעים בין מימדים, אנשים שנחשבו מתים חוזרים לפתע, חזיונות שלא ברור אם הם חזיונות / חלומות או זכרונות של עולמות אחרים, וכל זה על רקע תככים בשלטון הנאצי ובעיות כלכליות בשלטון היפני.

אז נכון - הסדרה עדיין שומרת על רמה גבוהה של דמויות (למרות שלפעמים לא ברור למה כולם מסכימים לעזור לג'וליאנה ולסכן עצמם בלי שום מאמץ מצידה), העיצוב הויזואלי נהדר (הסצינה של הפלת פסל החירות הייתה נהדרת), והעלילה מותחת.
אבל אני בכלל לא בטוחה שאמשיך לעונה רביעית (אם תהיה)
 
ועוד מחופשת המחלה - גברת מייזל המופלאה עונה 2


השלמתי את הפרקים (פרקים 1 עד 8) של העונה השנייה.
הבנתי שיש עוד שני פרקים לעונה הזו, אז כנראה שאצפה בהם בסוף השבוע.

עצוב להגיד את זה - אבל ציפיתי לנפילה בעונה הזו.
העונה הראשונה הייתה כל כך טובה - ויזואלית, מוזיקאלית, ובעיקר הדמיות והעלילה - כמו שאיימי שרמן יודעת לעשות, שהיה מאוד צפוי שהעונה השנייה תהיה פחות טובה.
אז ציפיתי...
וזה היה ממש ממש ממש הפוך מהציפיות!!!
העונה הזו הייתה עוד יותר מהנה מהעונה הקודמת.
הפעם ניתן מקום גם לדמויות נוספות חוץ ממידג' וסיפורי המשנה קיבלו מקום.
סוזי עם החוטפים שלה שבסוף מגלים שהם מאותה שכונה ומבלים יחד. סוזי והמשפחה שלה עם הדינמיקה הלא מתפקדת, שנותנת הצצה לסיבה שסוזי כל כך מתרחקת מהנשיות שלה ומנסה להצליח בזכות עצמה. ג'ואל - שמנסה לצאת מבית ההורים ומגלה שדווקא הוא אמור להיות זה שיציל את המפעל של אבא שלו, ובכך מגשים את הציפיות של הוריו שהוא יכנס למפעל של האבא וימשיך אותו.נוח ואסטריד שמנסים להכנס להריון ונעזרים בכל "תרופת סבתא" שניתן לחשוב עליה. וכמובן - היחסים בין רוז לאייב, כולל הבריחה לפריז.
למי שגדלה על הספר "ריקוד מושחת" - הפרקים של אתר הנופש היו שחזור של האווירה של הסרט, בתוספת "התבלין" המיוחד של מייזל, ופשוט היו מענגים.

מקווה ששני הפרקים האחרונים בעונה ימשיכו את הכיף ויצרו רצון לצפות בעונה שלישית (אם תהיה)
 

kordilia snake

New member
המעניש 2X06-8

סוף סוף העניינים התחילו לזוז קצת ואז קיבלנו חצי פרק שלא קרה בו כלום.
&nbsp
קודם כול הכי חשוב בפעם הראשונה ראינו את פרנק עם האפוד של המעניש, וזה באמת הגיע הזמן ושמחתי לראות את זה.
&nbsp
כרגע הכוכב של העונה הוא רוסו ולא פרנק אני מצטערת. בזמן שפרנק מתנהג כמו פרנק
מה שקורה אצל רוסו הרבה יותר מעניין חוץ מהקטע עם הרופאה של "אני הולך להרוג אותך בואי נעשה סקס פרוע". כול השאר אי אפשר להוריד ממנו את העיניים, הטירוף והכאב שלו השחקן עושה כזאת עבודה מעולה שיש רגעים שאני שוכחת שרוסו הרג את כול המשפחה של פרנק.
&nbsp
מדאני מתחילה להיות מעצבנת ומיותרת.
&nbsp
מהוני! הוא התגלית של העונה וכול סצנה איתו אני בחרדה שהוא הולך למות(אבל אני אומרת לעצמי שהוא בכלל דמות של דרדוויל ואולי לא יהרגו אותו כי הם חשבו שתהיה עונה רביעית).
&nbsp
מי שלדעתי לא הולך לשרוד את העונה זה קרטיס מצד אחד הוא חבר היחיד של פרנק מצד שני אם רוסו יהרוג אותו זה ישחרר כול מעצור של פרנק ויגרום לפרנק לצאת על רוסו באמת.
&nbsp
הסצנות של היריות היו מושלמות באמת היו רגעים שהייתי על הקצה של הכיסא ובחרדה.
&nbsp
הסצנה שפרנק מתנפל על איימי אחרי שהם לא הצליחו להרוג את רוסו היה מוגזם לגמרי.
&nbsp
כול העלילה השנייה עם איימי. זה הכול? שני דושים עשירים לא רוצים שידעו שהבן שלהם הומו? לא היה להם משהו קצת יותר מורכב?
 

kordilia snake

New member
אין שם שום דבר שאני אוהבת

הדמות של ג'ון מעניינת אבל זה הדבר החיובי היחידי שיש בקו העלילה הזה.
 
The Punisher עד פרק 2X03


כל אחד כאן מתקדם בקצב אחר וזה יוצר מצב מצחיק כשמתחת להודעה על פרק 8, אני כותב על פרק 3...
לפחות בסוף כולנו נהיה באותה נקודה.
&nbsp
באופן כללי אני מאוד אוהב את העונה, קטעי האקשן מעולים. והדרמה טובה.
אבל מצד שני זה גם קצת נמרח על דברים שמרגישים כאילו הם אמורים להיות הרבה יותר קצרים. מילא פרק ראשון שכולו מוביל לקרב בבאר. אבל אז פרק שני שכולו בערך בחדר מלון שמוביל לקרב במלון.
ואז פרק שלישי, שלפי הסיום של פרק 2 חשבתי שיתחיל עם קרב בתחנת משטרה, בעצם מרח את הקרב בתחנת משטרה על כל הפרק.
לא שהפרק הרגיש לי מרוח, היה אקשן ומתח ודרמה שם... אבל בעצם זה היה יכול להיות רבע שעה.
&nbsp
כל זה לצד העלילה עם בילי רוסו בבית חולים. זה דווקא הפתיע אותי יחסית לטובה.
בהתחלה הנחתי, כמו שמדני חושבת, שרוסו מזייף את השיכחון. אבל אני כמעט בטוח שהוא לא. וזה דווקא הרבה יותר מעניין. למעשה אני מקווה שהוא ישאר במצב הזה גם שאר העונה, או לפחות רוב שאר העונה. הוא עדיין ילחם בטח בפרנק, אבל יותר בגלל שהוא יודע שהוא צריך להלחם נגדו מהחלומות שלו, ושהוא עצמו לא יבין איך פרנק הפך מחבר שלו לאויב.
&nbsp
עוד דבר זה הנערה - כבר 3 פרקים ואין אפילו רמז לגבי מה בעצם הקטע איתה. אני מקווה שלא יגרמו לנו לחכות עוד יותר מידי זמן.
&nbsp
ויש את הנבל הדתי הזה. קשה כרגע לדעת, אבל מעניין אותי מה בעצם האינטרס שלו. הוא הראה רושם שבאמת הוא לא רוצה לפגוע באנשים שלא צריך (שלא כמו רוב השכירים שראינו) והוא אמר שהשריף מגן על אנשים לא טהורים (או משהו כזה). אז מה מוביל אותו?
והאם בשלב מסוים הוא יגלה שהמשימה שלו היא לא קדושה כמו שהוא חשב ואולי יתחרט.
 
2.03

קודם כל, אם לא כתבתי את זה עדיין - אז תודה על השרשור

&nbsp
עברתי אותו תהליך מחשבתי מול הסיפור של בילי. גם הייתי בטוחה שהוא מזייף ועכשיו אני ממש מבסוטה מזה שלא. באמת יותר מעניין ומאתגר - כי זה דורש מאיתנו באיזשהו מקום להיות יותר סבלנים אליו.
&nbsp
וגם מחבבת את הנבל הדתי ובאופן כללי אוהבת נבלים שיש להם קוד אתי כלשהו או נאמנות לעיקרון חיים ספציפי. הלוואי והיית רואה באנשי! העונה הזו, על הדמויות שלה והעולם שהיא מציירת, מאוד מאוד מזכירה את העולם של באנשי.
 
עכשיו שראית את פרק 3


זה מסביר את התהיה שלך בהקשר לפרק 2. הסיבה שהוא החזיק בנערה בכוח היה כי הוא השתמש בה כפיתיון.
זה כן שם אותו כמניאק נוראי, אבל זה גם הסבר סביר.
 
2.03

לא, כי הבעיה שלי יותר עמוקה - נגיד והוא רוצה שהיא תהיה פיתיון - למה שיהיה לו כ"כ חשוב לתפוס את האנשים האלה? פה האישיו שלי. אם הוא היה שם אותה כפיתיון לתפוס את בילי אז ניחא, או כמו שאמרתי נגיד אם הם היו הורגים את הברמנית או משהו קצת יותר קיצוני - אבל לרצות כ"כ לתפוס אותם עד כדי כך שיקשור אותה על בסיס הסצנה בשירותים בפרק הראשון? לא מבינה את זה בכלל, זה מרגיש כמו תירוץ לכל העלילה.
 

kordilia snake

New member
המעניש 2X10

אין לי מושג איך אני אמורה להפסיק עכשיו, אבל אני חייבת לעשות הפסקה לאיזה שעתיים-שלוש לפני שאני אוכל לסיים את העונה לתוך הלילה.
&nbsp
פרנק
.
&nbsp
והסצנה עם המוזיקה והאורות והקרב שהיה שם, זו רק תחילת 2019 אבל זו בקלות יכולה להיות אחת מסצנות האקשן הכי טובות של השנה.
&nbsp
והם היו צריכים לעשות עונה של 10 פרקים, פרנק נגד רוסו וזהו. כול העלילה השנייה פשוט מיותרת ומסיחה את הדעת.
 
2.10

לגמרי! עשר הדקות האחרונות של הפרק היו מעולות.
את מאה אחוז צודקת במשפט האחרון שלך. למרות שאני אוהבת את הדמות של איימי, אם אפשר היה לשלב אותה בסיפור של פרנק-רוסו, הייתי שמחה.
התוכנית של הפסיכולוגית גאונית.
&nbsp
ואני גם מרגישה שאני כל הזמן מתלוננת - אבל שוב, אני לא מבינה איך הם הגיעו לנקודה הזו. הם מבקשים ממני להשלים יותר מדי חלקים לבד. מבחינת הסיפור - פרנק הניח לרוסו לחיות. והיה שלם עם זה. ואפילו כששמע שהוא ברח לא תכנן מיד לרוץ אחריו. ואז באים אליו בבקשה להרוג אותו - אז הוא מסכים ואומר "אני אעשה את זה ב ש ב י ל כ ם" כלומר זה לא אישי - ואז קורה משהו - מה קורה?? מה היה בפרק 9 שגרם לזה? לא ברור - והוא מתיישב בשיחת הקראוון ואומר - "זה מי שאני, אני אהרוג אותו!" אחרי שכולם התחרטו ומנסים להניע אותו מזה - מאיפה המסקנה הזו הגיעה? במיוחד אחרי שהוא ראה והבין שרוסו לא זוכר - אז מה קרה? מה היה הטריגר? מה היה המהלך הסיפורי? צילום שלו ליד הקבר של אשתו פשוט לא מספיק לי, אני רוצה יותר. ואז נכנסים לעלילה של פרק 10 שהיא מצוינת, אבל אין לה שום בסיס. איך הגענו לכאן העונה?
אני מתוסכלת למי שפספס
פשוט אחת הסדרות שאני הכי אוהבת וממש חיכיתי לה.
 
פאנישר - אני לא מצליחה לעקוב

אחרי מה שכולם כותבים, מותר להציע שנתארגן על שרשור ספציפי ייעודי לזה? נראה שהרבה אנשים צופים..
 
למעלה