דיוני סדרות לתחילת השבוע

Don Nirtin

New member
מונדיאל.


כל עוד מונדיאל יהיה פה - הולכים לתקוע המון שידורים חוזרים של דברים כי מראש הם יודעים שיפסידו ריטיינג.
 
זה לא תירוץ!! ורשת/קשת תמיד זלזלו בצופים...הם כל הזמן

משנים את לוח השידורים או משדרים ש.ח...
&nbsp
מעצבנים!!!
 
זה באמת היה מעצבן

לפחות היו מביאים קרב לקשת שהביאו תוכנית אחרת ולא שידור חוזר של משהו שכבר ראינו
 
הסדרה הבריטית Safe של הרלן קובן על היעלמותה של נערה


אני בפרק השלישי. הסדרה לא רעה, כל הזמן יש התפתחויות, ובהשוואה ל-Save Me שחצי מזמן המסך שלה הוקדש לאורח החיים המשעמם של האבא, כאן זה באמת 99% עיסוק בפרשה עצמה והסתעפויותיה (למעט כמה פלאשבקים של כמה שניות ועוד איזו סצינה או שתיים).
&nbsp
מה בכל זאת מאוד מפריע לי? שבניגוד לכל מה שאנחנו מכירים על סיפורי היעלמות כאלה, אין חקירת משטרה גדולה, אין סיקור תקשורתי של ההיעלמות, אין פנייה לקהילה וחיפושים. במקום זאת, יש חקירה פיראטית אינטנסיבית יחסית שמנהל האבא, ובנוסף שוטרת מהתחנה המקומית שהיא חברה שלו גם כן מנהלת בעצלתיים איזושהי חקירה מינימלית ביותר במקביל לשאר עיסוקיה. וגם ההתנהגות של האבא לא הגיונית, הוא כביכול one man show שמנהל את החקירה בלבד (מה שלא מפריע לו לקפוץ מעת לעת לעבודתו כמנתח בבית חולים), ולרגע הוא לא מנסה לגייס את המשטרה, הקהילה והתקשורת לצורך חקירה גדולה ומסע חיפושים.
&nbsp
בקיצור, יש פה חור ענק באמינות של הסיפור עד עכשיו. והיה אפשר למלא אותנו לפחות חלקי, למשל להביא את הטיעון הידוע שכאשר מדובר בנערה מעל גיל מסוים אז צריך לחכות פרק זמן מסוים (24 שעות, 48 שעות) לפני שפותחים בחקירה גדולה. אבל לא אומרים לנו את זה, והרושם שלי הוא שגם כאשר יעבור פרק הזמן הזה עדיין הסדרה תימשך כפי שהיא (אני בפרק השלישי והוא עדיין מתרחש במהלך היום שלמחרת הלילה בו הנערה נעלמה).
 
אין הרבה מה להוסיף גם לאחר שסיימתי את כל 8 הפרקים


הבחירות של הדמויות ממשיכות להיות לא הגיוניות, ואף לא מוסבר למה האבא מנהל את כל החקירה בעצמו במקום לשבת כל היום בתחנת המשטרה ולצעוק על השוטרים כדי שיערכו חקירה גדולה, במיוחד לאור העובדה שחוקרת בכירה בתחנה היא חברה טובה ומאהבת שלו.
&nbsp
הסוף לא הגיוני, ממש לא ברור איך אישה לא גדולה בגיל העמידה יכולה להתגבר על בחור צעיר וחסון ולהטביע אותו בבריכה, גם אם הוא קצת שיכור (לא יותר מדי, כפי שמתברר מהשיחה שלהם לפני הרצח). גם לא ברור למה האבא מסגיר אותה למשטרה, רגע אחרי שהיא עזרה לו להציל את החיים של הבת שלו.
 
למעלה