דיוני סדרות לסוף שבוע

Don Nirtin

New member
דיוני סדרות לסוף שבוע


נחשו מי היה משוכנע שהיום יום רביעי.
 
Criminal.Minds.S13E02


אז ריד ממשיך בטיפול הפסכולוגי והוא כרגע מושעה...מוכנים להחזיר אותו אבל יש תנאי- על כל 140 ימים שהוא בשטח, ריד מחוייב לקחת 30 יום חופש...נשמע דיי הזוי..
הוא חוזר לצוות...ויש את החדש- מאט.
אני מקווה שלא יתמקדו בריד לאורך כל הפרק...
&nbsp
העלילה: עוד פסיכופט עם תסביך סבתא/אמא (הם החליטו "לגוון" מהעונות הקודמות
)
אבל הוא היה דיי חתיך אז...בסדר....
&nbsp
טרה מעצבנת אותי, לוק כמעט ולא הראו אותו או את JJ והפרצוף המודאג שלה.
כרגיל, התוכנית מורכבת מאמלי, ריד, טרה לאחרונה מופיע יותר מידי ועדיין לא החלטתי בקשר למאט...גרסיה עצבנה אותי ותספתי את JJ מחייכת כשלוק זרק איזו בדיחה מפגרת...
והקטע בסוף שדווקא ריד התמודד עם הפסיכופט עם תסביך האמא/סבתא שמסתבר שהסבתא רצחה את אמא שלו...
&nbsp
הפרק לא היה נורא...האמת שזה באמת שיפור מהעונה הקודמת...אבל שיעיפו כבר את אמלי,גרסיה, טרה וריד ויתנו לJJ יותר סצנות...לוק היה חסר לי הפרק..דווקא הדמות שלו ממש מעניינת אותי...
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

kordilia snake

New member

בשנייה הראשונה חשבתי שהם שוב הולכים על הסגנון הדוחה מהעונה הקודמת, אבל סה"כ היה פרק בסדר. תסביך אימא/סבתא עם הזיות. כמה פעמים כבר ראינו את זה?
מצאתי את עצמי חושבת שמהלך הפרק, איך מחליטים על כול הפרטים האלו כמו האודם והמזוודה שהופכים להיות רוצחים סדרתיים. זה ממש הטריד אותי לאורך כול הפרק אם יש תהליך חשיבתי אמיתי מאחורי זה או שהם פשוט זורמים עם תת מודע/מה שמרגיש להם נכון באותו רגע.

&nbsp
דווקא הפעם הקאסט לא הפריע לי במיוחד, ולא חשבתי שטארה מקבלת יותר מידי זמן מסך על חשבון דמויות אחרות.
&nbsp
ריד צריך לעשות הפסקה אחרי כול 100 יום לא 140
. לא מבינה מה ההיגיון מאחורי זה, וחודש הפסקה זה נראה לי מוגזם. בשביל מה לוודא שהעבודה לא קשה מידי עבורו? אם הם מפחדים שהוא יתחרפן הם היו צריכים לתקוע אותו לקצת זמן עם גרסיה או להעביר אותו לתפקיד פחות מבצעי עד שכולם יהיו בטוחים שהוא שפוי ולא מסוכן לאחרים. למה לסבך סתם את העניינים? ואיך זה יעבוד? אחרי 100 ימים ריד יהפוך אוטומטית לדלעת? פרנטיס תאלץ לקחת לו את התג והאקדח ולוודא שהוא לא פותר פשעים ומבלה עם אימא שלו?
 


תודה על התיקון....גם אני לא מבינה את ההגיון..נשמע דיי הזוי. מעניין אם זה משהו שנהוג בארה"ב...
הרגת אותי עם הפיסקה האחרונה שלך...ממש צחקתי בקול חחח
&nbsp
גם אני חשבתי בכל מיני סדרות אם הם חושבים מראש על הבגדים, איפור, שיער וכו...אני מניחה שזה חלק מבניית הדמות... גרסיה למשל....
אני מניחה שהם עושים אותו הדבר...זה מן סוג של בניית פרופיל כמו שהם עושים רק לפני שהדמות קיימת :)
&nbsp
בקשר לטרה, כנראה אני פשוט שונאת אותה חחח
&nbsp
קיוויתי שיתייחסו ללוק ולמה שהוא עשה בפרק הקודם...גם בעונה הקודמת שהתמקדה בריד הוא לא היה כל כך נקי...
&nbsp
נשבעת שאני לא זוכרת את מאט מהפרק הקודם...
רק כשצפיתי בפרק הבנתי שהוא החדש אליו התכוונת בפרק הקודם...
 

kordilia snake

New member

זה נראה לי כמו משהו שעשו במיוחד בשביל ריד וזה מטומטם! זה נכון שהוא צריך לקחת חופשה מידי פעם מהעבודה, מי לא? ואם בדיוק שעברו המאה ימים הוא באמצע תיק חשוב, משהו שנניח רק הוא יכול לפתור מה אז יעשו? יתנו לו אישור מיוחד להמשיך לעבוד? ואף אחד לא חושב שכול היחס הזה יכול לפגום עוד יותר בחזרה שלו לנורמלי? ויש לו מפקדים בשטח, אמילי ורוסי מכירים אותו כבר המון שנים. הם לא יכולים פשוט לשמור עליו יותר לפחות נגיד בחצי שנה הראשונה ולהחליט בעצמם מתי להוריד אותו מתיק ומתי לשלוח אותו לחופש?
&nbsp
מה אני שואלת זה איך הרוצחים הסדרתיים עצמם חושבים על הדברים האלו, כאילו באיזו נקודה בדיוק הם מחליטים להלביש את הקורבנות שלהם בבגדים מסוימים? ואני חושבת על כול המאמץ כמו בפרק הזה להביא מזוודה ישנה בדיוק כמו שהייתה לאימא שלו ולחפש את האודם המאוד ספציפי ההוא. וזה גם לא הכי חכם כי אחר כך סוכני FBI שמים לב לזה וישר מוצאים אותם, ואני נוטה להאמין שסוכני FBI אמיתיים הרבה יותר חכמים מהצוות בסדרה. זה ממש הטריד אותי במהלך הפרק וזה מטריד אותי עכשיו שאני שוב חושבת על זה.
&nbsp
אני גם לא מחבבת את טארה, אני עדיין חושבת שאין לה כריזמה בכלל ושהיא מיותרת ומשעממת באופן כללי. ואולי יתנו ללוק במה נוספת במהלך העונה, הייתי רוצה לדעת מה בדיוק הוא עשה שם כשהוא צד נמלטים. זה נשמע הרבה יותר מעניין מהעבודה בBAU. והתגובות שלו לגרסיה פשוט מושלמות כול פעם שהיא ברקע

&nbsp
מאט זה הבחור החדש שדיברתי עליו ולמרבה המזל לא היו לו כמעט סצנות עם גרסיה בפרק.
 


אני זוכרת אותו...הוא היה בסינת הפתיחה עם גרסיה בפרק הקודם...
&nbsp
בקשר לריד וה"עונש"- זה באמת נראה ממש הזוי...ישימו את התיק בצד ל30 יום...בתקווה שהוא לא ישתגע ב100 יום...התנאי הזה הזוי ולא פרקטי...לדעתי לא ניתן ליישום.
&nbsp
בקשר למה שמטריד אותך- אין לי שמץ של מושג וזה כל כך חולני שאני דיי שמחה שאני לא יכולה לענות ולהסביר את זה....
 

kordilia snake

New member
זה יוצא

שריד ב"חופש" שלושה חודשים בשנה וגם אם בזמן הזה הוא יעביר סמינרים או שטות דומה, זה דופק את רצף העבודה שלו. ואיזו ערובה יש להם שהוא יחזיק בדיוק 100 ימים? באותה מידה הוא יכול להידפק מחדש שבוע אחרי שהוא חוזר לעבוד ויכול להיות שהוא ישבר רק בעוד שנה. הם אפילו לא יכולים לדעת מה עלול לדפוק אותו ומה לא.
&nbsp
&nbsp
אני לא יודעת אם זה שזה הטריד אותי בפרק זה דבר חיובי או לא
.
 
Law.and.Order.SVU.S19E02


מישהי בשם מישל "חוקרת" את אולביה שדיי עצבנית...ואני מבינה אותה. היא חוקרת אותה על התקופה בה הייתה בטיפול פסיכולוגי אחרי שחטפו והתעללו בה....
מישל אומרת שהם חוששים בגלל איך שאוליביה הגיבה כלפי וויליאם.
אני דיי בהלם שהם בכלל חוקרים אותה על זה....
&nbsp
העלילה דיי חולנית....אנס אותה מישהו בתחפושת של הנסיך על הסוסו הלבן שעוד אומר לה לתקן את החלון או משהו כי ככה הוא נכנס והוא לא רוצה שמישהו יפגע בה...לדעתי הקורבן מסתירה משהו כי היא ממש התנגדה לחזור הביתה...
&nbsp
מסתבר שה"קורבן" התלוננה כבר על אותו האונס והבוס שלה לקח אותה...היא טענה שהיא לא רצתה לדבר עם הבלש בתחנה ההיא ולכן הגיע למחלקה של אוליביה...פתאום גם מתברר שהיא הלכה לחגוג עם חברות.
&nbsp
אמנדה מתעמתת עם ליב ואומרת לה שאולי היא רוצה להאמין לסבנה יותר מידי ושלדעתה היא המציאה את הסיפור עם האונס...אחרי שאולביה מתעמתת איתה, מסתבר שכן יש אנס והיא לא שיקרה...
&nbsp
ממש הופתעתי ממה שאמנדה סיפרה לליב....מסתבר שכל החקירה של ליב ונואח היא בגלל בריאן. ליב מתעמתת איתו..הוא מתנצל ואומר שזה קרה במקרה כשישב בבאר עם מישל וזה סתם עלה בשיחת חולין...אדיוט!!!
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

kordilia snake

New member

מי מדבר על החטיפה והכמעט אונס של האקסית שלו בשיחת חולין בבאר? לא לימדו את בריאן שיש דברים שפשוט לא מדברים עליהם עם אנשים אחרים מבלי לבקש רשות קודם? ושאולי אוליביה לא רוצה שכול העולם ידע מה עבר עליה?
&nbsp
על השאר כבר כתבתי בהודעה משלי. שהבחורה ההיא באה חשבתי שאולי יש איזה קשר בין האישה המבוגרת לסוואנה ושרק האישה המבוגרת נאנסה וסוואנה בעצם מנצלת את האונס שלה כדי שהיא תוכל להשיג טובות מהמשטרה. כי באמת היו מלא קטעים מוזרים כמו זה שהיא הלכה לחגוג ונתנה לבחור ההוא לגעת בה בצורה כזאת ישר אחרי האונס.
&nbsp
וברבה לא הופיע הפרק, אבל הוא לא כזה חסר כי הפרק היה משטרתי נטו(והאנס בכול מקרה מת).
 


שכחתי בכלל מברברה...
&nbsp
גם אני חשבתי שסוואנה ממציאה ומנצלת את המקרה עם הזקנה....
&nbsp
ובריאן אדיוט!!!
 

kordilia snake

New member
חוק וסדר: מדור מיוחד 19X02

אין סודות ביחידה? איך זה שכולם יודעים ישר על החקירה על אוליביה?
&nbsp
הסצנה של אוליביה עם החוקרת הייתה חזקה, ובכלל כמו תמיד אהבתי את כול הסצנות של אוליביה בפרק. זה היה מעניין לראות אותה במצב כזה ושמה שויליאם לואיס עשה לה לפני עדיין משפיע עליה, שהיא אמרה לסוואנה(בחורה שנאנסה) שהיא צריכה להפסיק לחשוב על עצמה בתור קורבן ולהמשיך הלאה חשבתי שאולי אוליביה קצת מדברת על עצמה גם כן. ולא כזה הבנתי את הקטע עם בריאן ומאיפה זה צץ שהיא לא דיברה איתו כמעט על מה שויליאם לואיס עשה לה.
&nbsp
התיק עצמו היה מעניין גם כן, זה עסק קצת בעניין של תלונות שווא. וזה הרגיש קצת כמו קארמה כאילו הבחורה הזאת כול פעם בכתה שאנסו אותה ואז שזה קרה לה באמת אף אחד לא האמין לה...והאימא של האנס מה נסגר? ומהצד השני אותו הדבר עם רולינס? ובסוף דיי ריחמתי על קריסי, נכון שזו לא אשמתו ואנס אחד פחות בעולם זה תמיד טוב אבל עדיין המבט שלו בסוף והרגשתי שאוליביה בעצמה לא בטוחה מה לומר לו.
&nbsp
והסוף, תביאו עוד קטעים כאלו של אוליביה ונואה. הוא כזה חמוד ונחמד לראות את אוליביה ככה, זה מרגיש כאילו זה הופך אותה ליותר אמיתית וגורם לי לאהוב את הדמות שלה אפילו יותר.
 


אני גם הרגשתי שכשאולביה אמרה לסוואנה להפסיק לחשוב על עצמה כקרובן, היא בעצם דיברה על עצמה....גם היה את הקטע שאמנדה אמרה לה שהיא מזדהה איתה ובגלל זה מאמינה לה...
&nbsp
גם אני ממש אהבתי את הקטע בסוף של אולביה ונואה..
 

kordilia snake

New member

ממש אהבתי את הקטעים האלו של אוליביה, כי עד עכשיו בגלל שעברו חמש שנים/עונות דיי הייתי בטוחה שהיא התגברה כמעט לגמרי על וויליאם לואיס. אבל הפרק הזה גם אצל הזאתי שחוקרת אותה וגם עם הקורבן ולקרת הסוף שהיא התעצבנה על בריאן זה נראה כאילו זה דפק אותה הרבה יותר ממה שזה נראה בסדרה עד עכשיו. ויהיה מעניין לראות אם הם יעלו את זה שוב בהמשך ואם אפילו יחזירו את הפסיכולוג שלה. אני רק ממש מקווה שלא ישתמשו בזה כדי לקחת ממנה את נואה.
 
אותי האמת קצת מעצבן|סופוילר|

שדווקא נותנים לווילאם מקום ודי מתעלמים מהעובדה שאוליביה כמעט נאנסה כשהייתי כסמויה בכלא לנשים ההוא שלוליא פין היה שם להציל אותה ברגע האחרון היא הייתה נאנסת..
 

kordilia snake

New member
הפרק הזה היה

בעונה 7 או 8 לא זוכרת בדיוק. אני מניחה שהם מעדיפים להתמקד בוויליאם לואיס כי זה אמור להיות טרי ורלוונטי יותר למה שקורה עכשיו בסדרה.
&nbsp
ואוליביה בחיים לא הייתה מעלה את זה על דעת עצמה כי זה שוב מכניס אותה לעמדת הקורבן (כולל האשמה העצמית שקרוב לוודאי היא חוותה, אחרי זה. היא הלכה לכלא, היא הכניס את עצמה למצב שהיא עלולה להיאנס) וזה רק יכול לתת לרווחה עוד תירוץ לקחת לה את הילד בטענה שהעבודה שלה מסוכנת מידי.
 

1Shir

New member
זה היה לקראת סוף עונה 9 ראיתי את זה לא מזמן בהוטVOD

לפני כשנתיים ראיתי את הפרק הכפול עם וויליאם לואיס בערוץ הראשון.
הבנתי שהיה אח"כ עוד פרק כפול איתו שאותו לא יצא לי לראות.
יש לציין שהקטע בכלא ממש לא משתווה למה שהיא עברה עם לואיס.
בכלא זה היה חצי דקה, עם לואיס זה היה למיטב זכרוני יומיים אם לא יותר...
שלא לדבר על כל מה שקרה מהרגע שהיא הצליחה לגבור עליו...
הפרק הכפול עם לואיס היה הפרק שהשאיר בי חותם הכי גדול בכל הסדרה!
אולי גם קל יותר לזכור אותו, לעומת פרקים שמספרים על דמויות שהיו פרק אחד בלבד...
בקיצור, אי אפשר להשוות בין שני הדברים האלה.
בכלא פין היה אמור לשמור על אוליביה והוא אכן עשה זאת, למרות איחור של כמה שניות לא נעימות.
 
|ספויילר|


מסכימה...
לא חשבתי על זה ככה אבל לדעתי בהחלט יש הבדל בין המקרים...הסיכון של ליב היה פי כמה יותר גדול לדעתי...
וגם הטראומה :(
 

kordilia snake

New member
לכול עלילת ויליאם לואיס

(פרק 14X25 ופרקים 1-2, 10, ו-20-21 בעונה 15)
&nbsp
צריך לזכור שהתעללות של ויליאם לואיס באוליביה לא נפסקה אחרי שהיא עצרה אותו אלא המשיכה גם הרבה אחרי זה. הוא ניסה להשפיל אותה לאורך כול המשפט ואז הוא ברח מהכלא ניסה להרוס לה את הקריירה ולפגוע בשם שלה(בלי קשר להאם היא פעלה נכון שהיא שיקרה בקשר למה שהיא עשתה לו אחרי שהיא השתחררה ממנו). הוא חטף ילדה קטנה בידיעה שאוליביה תבוא אליו, וכשהיא הגיעה אליו הוא אילץ אותה לבחור האם להיאנס או לראות את הילדה נאנסת. ואחרי שאוליביה ויתרה והכינה את עצמה נפשית למה שהולך לקרות לה הוא שינה את דעתו והחליט לשחק איתה רולטה רוסית ובסופו של דבר התאבד מול העיניים שלה.
בפרק 15X20 לואיס אומר ואח"כ אוליביה גם כן אומרת את זה בפרק אחר, שמה שהוא עושה לא מסתכם רק בתקיפה המינית עצמה הוא פוגע בקרבנות שלו באופן כזה שהוא מוודא שהן לעולם לא יוכלו להשתקם אחרי זה. אני לא מזלזלת בתקיפה המינית שהיא עברה בעונה 9 אבל זה ממש לא משתווה למה שלואיס העביר אותה.
 
למעלה