דיוני סדרות לסוף שבוע

אני באמת לא זוכר


חשבתי שנאמר שג'ק מת כשהם היו בתיכון בפרק שבו קווין והשחקנית ההיא הלכו להלוויה של מישהו שהם לא הכירו (וואו איך שאני שמח שהוא כבר לא עם הבחורה המעצבנת ההיא). אבל כנראה שהתבלבלתי כי מה שהיה שם זה שהאישה שבעלה מת סיפרה לקווין שהבן שלה הוא בן 15 ואז הוא סיפר לה על מה שקרה כשאבא שלו מת, אבל הוא לא אמר בן כמה הוא היה.
יכול להיות שזאת הסיבה שזכרתי משהו כזה, או יכול שזה כן נאמר בפעם אחרת...
&nbsp
מה שאת אומרת על זה שג'ק לא מושלם מידי זה בגלל השתיה? כי את זה כבר ראינו בעבר. באחד הפרקים הראשונים, כשהילדים היו בסביבות הגיל 10 אז ראינו שהוא שותה כל יום אחרי העבודה ורבקה התלוננה על זה והוא החליט להפסיק.
או שאת מתכוונת לזה שהוא קנאי כל כך. זה נכון שהוא מקנא יותר מידי במשהו שהיה לפני שנים רבות. אבל באופן יחסי זה משהו די קטן. עד הנקודה הזאת הוא הסכים שהיא תצא לנסיעה הזאת. אם הוא היה ממש קנאי אז הוא כבר לזה לא היה מסכים.
 

didalf

Well-known member


אני דווקא חיבבתי את אוליביה ואת זה שהם היו ביחד


התכוונתי יותר בגלל הקנאה והסרט שהוא עשה מזה שהם יצאו לפני כמעט 20 שנה והיא לא סיפרה לו. כאילו מוכיח לה שהיא צדקה שהיא לא סיפרה לו. (אם כי רואים שהוא עדייןן מאוהב בה הזמר, אבל שיסמוך קצת על אשתו).
וכן אני זוכרת שהיה קטע שהוא היה בעייתי עם השתיה אבל זה היה רק פרק אחד ושכחתי ממנו קצת כי בשאר הזמן הוא די מושלם.
באופן כללי הוא התנהג מעצבן בפרק הזה ולא אהבתי את זה, וזה מצחיק כי התלוננתי שהוא מושלם מידי וגם כשהוא לא מושלם אני לא מרוצה
 
מה? איך?


קודם כל זה שהיא לקחה אותו להלוויה של מישהו שהיא לא מכירה. זה ממש נראה לי דבר דוחה לעשות. ואז היא שוכבת איתו בחדר מעילים שם (בסדר, זה גם עליו, למרות שהיא יזמה). ובכלל ההתנהגות השחצנית שלה אליו לפני זה. ואז ההתנהגות המגעילה שלה אליו כשהיא באה לבקתה שלהם. וגם ההתנהגות שלה אל קייט, ובסוף מסתבר שהיא גם הייתה מגעילה את סלואן במקביל.
היא הייתה נוראית.
&nbsp
נכון שזאת תגובה מוגזמת לכך שהיא יצאה איתו לפני 20 שנה. אבל מצד שני גם יש לו סיבה לכעוס על כך שהיא שיקרה לו בעניין. ונכון שהוא היה צריך לסמוך עליה, אבל הרבה בעלים לא היו בסדר עם לתת לאישה שלהם לנסוע לכמה שבועות עם אדם שהיה להם קשר איתו בעבר.
כלומר הוא לא מושלם, אבל עדיין לא מאוד רחוק ממושלם.
&nbsp
אגב, מאוד אהבתי בפרק שעבר שכשהזמר ההוא אמר לה ש"אם ג'ק באמת אוהב אותך הוא יתן לך לנסוע" אז היא התעצבנה עליו. כי זה באמת היה כזה דבר מוגזם מצדו לומר. כאילו הוא הסמכות לגבי הנישואים שלהם אפילו שהוא לא מכיר אותם בכלל.
 

didalf

Well-known member
לאדעת


כי היה נראה לי שהיא מסוג הדמויות האלה שביצ'יות כלפי חוץ כי היא פגיעה מבפנים ושהיא סתם מזלזלת בו ואז מגלה שהוא בעצם מקסים ומתאהבת בו וזה יהיה יפה כזה. אבל זה לא המשיך לכיוון כזה. אבל בהתחלה כן חיבבתי אותה ואותם כזוג.

אני גם אהבתי שרבקה התעצבנה על הזמר הזה כשהייתה לו את החוצפה להגיד "אם הוא אוהב אותך הוא יתן לך לנסוע".
 

Lhuna1

New member
לגמרי


אני ממש בכיתי בסוף של הפרק!
הסדרה הזאת פשוט וואו.
&nbsp
 

Reutk

Active member
הבית הלבן

כל כך מעצבן שהם סיימו ככה עם טובי. אבל חוץ מזה, ג'וש ודונה
, סיי.ג'יי ודני
, וויל וקייט… הממ..מאיפה זה בא
? אבל,
רק על זה שהם לא לקחו לעצמם טריליון שנים כדי להתחבר מגיע להם
. בהתחלה לא ממש הייתי בטוחה שאני עדיין רוצה את ג'וש ודונה ביחד, היה נראה לי שזה כבר מאוחר מידי אחרי 8 שנים בשביל זה, וככה הרגשתי שהם התנשקו בפעם הראשונה, אבל אחר כך…
אוף… הפרק של הבחירות היה מושלם וכל מה שקרה אחר כך איתם... אני כל כך אוהבת שהם פשוט הם בזוגיות, כמו שהם היו בחברות, רק שדונה היא עם הרבה יותר ביטחון וזה כל כך יפה לה
. וסיי.גיי ודני בקטע בסוף שהוא פחות הוא יותר מכריח אותה לבטא את מה שהיא רוצה בקול, כי בעצם רק ככה היא תהיה מוכנה לקבל את זה; שלא, היא לא רוצה לעבוד עבור הנשיא, לא בגלל דני אבל בשבילה
.

כל כך הרבה אייקונים מאוהבים
, ולחשוב שאחד הדברים הראשונים שטענתי היה שאין בסדרה הזאת פוטנציאל להתפנגרלות על זוג
. אני רק מקווה שהפרק האחרון לא יהרוס שום דבר.

חוץ מזה, הפרקים של הבחירות היו ממש חוויה רגשית עוצמתית, בגלל ג'ונה ובגלל המתח מי ינצח סנטוס או ויניק, וכמובן בגלל המוות של ליאו ושל ג'ון ספנסר שחקן פשוט מדהים שהצליח להעביר לי מנעד רחב כל כך של רגשות שהדמות שלו חשה בלי כמעט להביע אותן במילים או מחוות בולטות. והפרק של הלוויה היה עשוי מאוד יפה עצוב נורא אבל גם מעלה חיוך ומצחיק לא מעט, ואיך אהבתי איך שאבי כל הזמן הסתכלה על ברטלט ושהם החזיקו ידיים איך היא יודעת לנחם אותו בלי מילים, יש להם זוגיות כל כך יפה. האמת היה לי קצת קשה להתחבר רגשית למוות של ליאו היה בזה משהו שהרגיש לי לא נכון, למרות שהם כמובן היו חייבים לעשות את זה, והם עשו את זה בצורה מאוד טובה.

סאם היה חסר לי בלוויה של ליאו, הוא היה צריך להיות שם. אבל הוא כן חזר פרק אחר כך וזה היה טוב, בדיוק חשבתי מעניין מי הולך להיות הג'וש של ג'וש, ואיך שהראו את סאם ישר הבנתי שזה הוא. זה היה ממש מגניב שהקטע הזה היה דומה לקטע מהעבר למרות שזה אולי קצת קלישאתי בכל זאת אהבתי נורא.
 
The Fosters פרק 4X13
עוד Feels

מאוד אהבתי את התגובה הקצת מטורפת של סטף כשהיא מגלה שברנדון ביצע רמאות אקדמית ולכן לא ילך לג'וליארד (וזה בנוסף לבן אחד בבית חולים, בת בכלא, בת נוספת שלוקחת כדורים ובן שלוקח מריחואנה). אז היא מורידה את הדלתות מהחדרים של כולם. ואז במחשבה שניה נותנת להם לעשות את זה. ומה שהיה מצחיק זה שעם כל זה קורה הילדים עצמם מפסיקים מהר מאוד להתווכח על זה ובעצם מורידים את הדלתות בעצמם. הם כל כך מודעים לכך שהמצב גרוע.
&nbsp
כל כך שמחתי שנואה לא נתן לג'וד סמים במעטפה ההיא. הייתי די בטוח שזה בדיוק מה שזה נראה. וזה כל כך משמח אותי כי רציתי לאהוב את ג'וד עם מישהו חדש וכל עניין המריחואנה הזה גרם לי ממש לא לאהוב את נואה. וזה היה ממש מעצבן אותי עם ג'וד היה ממשיך לעשות את זה כשהוא יודע כמה האמהות שלו לחוצות. אני מקווה שהוא רציני לגבי זה שהוא לא יעשה את זה יותר.
&nbsp
ברנדן כמעט עבר את הפרק הזה בלי לעשות החלטה נוראית, אבל הוא לא יכל אז הוא דיבר עם מאט במקום לדבר עם אחותו על האפשרות שהיא בהריון.
מאט נפרד ממריאנה - כן זה היה צריך לקרות כבר שבוע שעבר. הוא אפילו לא ציין את זה שהיא בגדה בו עוד לפני כן כשהיא שכבה עם ווייט (מה קורה איתו?)
אבל האם זה אומר שיש סיכוי שאמה בהריון מחזוס? זה בעצם יכול להיות מעניין (באופן דרמטי מוגזם שמתאים לסדרה הזאת) אם היא צריכה להחליט אם לשמור על תינוק כשהיא לא יודעת עד כמה האב של התינוק יהיה במצב מתפקד כדי לעזור. שלא לדבר על כך שזה יכול להוסיף עליו מתח שיהיה רע להתקדמות שלו.
&nbsp
חזוס וקאלי מתחרים על המקום הראשון בסיפור העצוב.
חזוס זה כמובן משהו נוראי. לרגע בסוף הפרק היה נראה שהכל שמח ושיוכלו לטפל בחזוס בבית, כשלנה לוקחת זמן חופש כד לטפל בו כל הזמן וזה יהיה נהדר, ואפילו נראה שהמצב של חזוס ממש משתפר... ואז הוא לא מבין מה זה הפיצה שמנסים לגרום לו לאכול וזורק אותה על הרצפה בעצבים.
זה נראה לי יהיה עניין מורכב של השאלה עד כמה זאצת החלטה נכונה להשאיר את חזוס בבית שבו הוא מוקף במשפחה האוהבת שלו וזה כאילו יותר טוב, אבל מצד שני הוא לא מקבל עזרה של אנשים מקצועיים מסביב לשעון.
&nbsp
העלילה של קאלי במהלך הפרק מתחרה בלהיות נוראית כשהיא כרגיל מסתבכת יותר ויותר אפילו בלי לעשות כמעט כלום. נכון שהיא עושה החלטה לקרוא לשומרים כשהבחורה ההיא כמעט נחנקת ואז עוד החלטה לא לומר לרופאה (או שזאת הייתה עוד שומרת?) מאיפה הבחורה ההיא השיגה סמים. שתי ההחלטות אולי לא היו נכונות. אבל מצד שני בשתיהן לא ברור מה היה קורה אם היא הייתה מחליטה הפוך, אולי אפילו היה גרוע יותר.
מאוד רציתי שהיא תספר על השומר. לפחות לאמא שלה שהיא שוטרת. אני מקווה שלפחות עכשיו שהיא כבר לא הולכת לג'ובי שהיא כן תספר לסטף, כי בנות אחרות שם עדיין בסכנה ממנו.
קר סמית' חוזר לתפקיד האבא הביולוגי של קאלי אחרי תקופה שהוא נעלם באופן מסתורי.
הוא כמובן מעוצבן על כך שלא סיפרו לו על מה שקורה עם קאלי (שלא לדבר על זה שהיא חוקרת מקרה רצח) וסטף כמובן בכל זאת לא מספרת לו הכל כך שעד סוף הפרק הוא עוד יותר מעצבן.
אבל לפחות הכסף שלו מספק לקאלי את הBail ועורך דין למשפט.
וזה באמת מגוחך למוות שהיא עשויה לקבל חמש שנים בכלא על תאונת דרכים שהיא לא הייתה נהגת בה והיא כן התקשרה למשטרה. וזה בעוד הנהג לא נאשם, למרות שהוא גם עזב את התאונה.
האם ימשיכו בכלל את חקירת הרצח עכשיו? מה קורה עם הנער ההוא שיושב בכלא על רצח ואם אני זוכר נכון דובר על כך שיעבירו אותו לכלא למבוגרים?
&nbsp
&nbsp
בחזית קלילה יותר - מייק רוצה שאנה תעבור לגור איתו עם הבת שלה. ובגלל שהוא עשוי לאבד את יכולת שלו להיות אב אומן אם הוא גר עם פושעת לשעבר הוא רוצה לאמץ את AJ. ונראה לי די ברור שAJ ירגיש נבגד כשהוא יבין שמייק החליט לאמץ אותו בגלל אנה.
&nbsp
אבל אני רוצה לדמיין מצב שבו מייק נשוי לאנה והם מגדלים את AJ והתינוקת איזבלה.
זה פשוט מצב של עץ משפחתי מגוחך. מייק הוא האב של ברנדן שהוא מאהב לשעבר של קאלי שהיא בת מואמצת של אשתו לשעבר של מייק. וAJ הוא החבר הנוכחי שלה. בעוד אנה היא האמא הביולוגית של התאומים שאשתו לשעבר אימצה.
זה אומר שקאלי לא יוצאת כבר עם האח המאומץ שלה, אבל היא יוצאת עם האח המאומץ של האח המאומץ שלה, שהוא גם אח מאומץ של האחות הביולוגית של האח/אחות המאומצים שלה.
&nbsp
אני מדמיין מצב שבו אשתו לשעבר של רוברט קווין* מתחתנת עם האב הביולוגי של התאומים. בעוד רוברט מתחתן עם האבא הביולוגי של ג'וד (חסרים לי נשים פנויות בתרחיש הזה)
&nbsp
*רוברט קווין הוא האבא הביולוגי של קאלי כשהוא לא מחלטר בתור האבא המת של אוליבר קווין בהחץ.
 

אילקו

New member
413

רשמת כ"כ הרבה שאין לי כמעט מה להוסיף, אפילו התעייפתי מלקרוא קצת.
&nbsp
אבל בכל זאת, אני לא חושב שג'וד יירגע עם הסמים כ"כ מהר, כי משהו הרי צריך להשתבש, נתנו להם להיות ביחד לבינתיים, הם יעשו דברים או מה שיבוא להם (בטח כמעט מישהו ייתפוס אותם מנסים) ואני משער שמתישהוא הם יעשנו שוב.. כי ברגע שאתה מגלה את זה, אתה לא יכול ללכת אחורה בשנייה כשנוח יציע לו.
&nbsp
אני חושב שזה בסדר (או לפחות לא "לא בסדר") שהן לא סיפרו לאבא הביולוגי של קלי על מצבה, בכל זאת הוא כבר לא בתמונה, וכמו שאמרת הוא פתאום צץ אחרי תקופה ארוכה שנעלם באופן מיסתורי...
&nbsp
סיבכת לגמרי עם האילן יוחסין בסוף... מסכנים כשהם צריכים לעשות עבודת שורשים

ובכל מקרה תמיד היה לי מוזר שסטף בעצם שמרה את השם משפחה Foster (שהוא שם מגוחך בפני עצמו ובכוונה כזה כמו השם משפחה Fuller בFuller house) ואז גם לינה קיבלה על עצמה את השם הזה כשהתחתנה עם סטף ועכשיו כולם שם נקראים Adam Foster. כלומר מישהי יש לה שם משפחה של בעלה לשעברה של אישתה (נשמע יותר טוב באנגלית)
 
כן, וניסיתי לא לעשות את זה


אני אומר לעצמי לכתוב מעט ואז אני לא מצליח לעצור ופשוט נשפך ממני עוד ועוד. כל הכבוד שהצלחת להגיע לסוף (ואני מבין אם היו קטעים שקצת ריפרפת)
&nbsp
אני מקווה שכן ירדו מהסמים, לפחות לתקופה מסוימת. ברור שאם לא זה, אז תהיה איזושהי דרמה אחרת, אבל אני מעדיף דרמה אחרת. דבר ראשון סיפור "הנער המשתמש בסמים" הוא די שחוק, נעשה המון פעמים ולא מעניין אותי במיוחד לראות שוב. אבל יותר חשוב מזה - כל עוד הבעיה היא סמים אז ברור שהבעיה היא נוח כי הוא זה שסיפק לו סמים, מה שאומר שיפעלו נגד הזוגיות. אני רוצה דרמה כלשהי שבה המשפחה לא תהיה נגד נוח, ככה שהוא יוכל לבקר בבית, להכיר את האחרים. משהו שלא אהבתי בעלילה עם קונור זה שכמעט אף פעם לא ראו אינטראקציה בינו ובין האחים האחרים. אם תחשוב על זה כל החברים/ות של האחרים היו בקשרים מסוימים עם חלק מהאחים האחרים גם.
&nbsp
יש משהו לגבי העניין עם האבא הביולוגי של קאלי. הוא באמת כבר לא נחשב אב. אבל נראה לי שהגיוני לספר לו מה קורה. כמובן שלא הוא צריך לעשות החלטות בסופו של דבר. בין היתר נראה לי נחמד לכבד אותו כי הוא וויתר על זכות ההורות שלו מרצונו בעוד הוא יכל היה לזכות במשפט. (חוץ מזה שההחלטה לשמור דברים בסוד זה בדיוק מסוג ההחלטות המטופשות שהילדים שלהן עושים).
&nbsp
וכשכתבתי שהוא נעלם באופן מסתורי, התכוונתי לשחקן. אני מניח שהוא עשה משהו אחר שנה שעברה, או שהעדיפו פחות דמויות מתרוצצות על המסך. אבל זה שאנחנו לא רואים אותו על המסך זה לא אומר שהוא ניתק קשר מהחיים של קאלי. אנחנו לא רואים כל רגע שלה. לאור זה שלא נאמר שום דבר על כך שהוא לא היה בסביבה לאחרונה אז אני מניח שלא היה שום זמן שהוא נעלם באמת.
&nbsp
לגבי השם משפחה, גם לי היה מוזר פעם, אבל אז חשבתי על זה שהם בטח שמרו על השם בהתחלה כי זה השם משפחה של ברנדן. ואז כשהן אימצו את התאומים אם היו נותנים להם שם משפחה בלי פוסטר אז זה כאילו הן לא אחים של ברנדן.
זה באמת מצחיק שלכולם יש את השם משפחה הזה שמגיע ממייק שהוא בכלל לא קשור משפחתית אל שאר הילדים.
*למרות שאם הוא יאמץ את התינוקת של אנה אז גם לה יהיה שם משפחה פוסטר וזה בעצם יהיה נחמד כי אז יהיה לה שם משפחה משותף עם האחים שלה, בעוד כרגע בטח אין לה.
&nbsp
&nbsp
שוב חפרתי. אבל אני מקווה שפחות הפעם.
 

אילקו

New member


לא הפריע שחפרת שוב, אבל איבדתי את העניין שוב באם הוא יאמץ את ההיא ויתחתן עם ההיא... מזל שכתבת את זה בסוף

&nbsp
רק רציתי להגיב על מה שרשמת שלחברים של ג'וד פחות קשר לאחים, זה מובן הוא הרבה יותר קטן (אמנם פתאום הוא נהיה גדול לאחרונה וכבר נראה בוגר יותר), וכולם שם בתיכון ביחד היו ובערך באותה שכבת גיל, מריאנה וחסוס מובן שהם קשורים יותר גם בחברים שלהם, אבל גם קלי וברנדון ששנה גדולים מהם לא? כבר קצת איבדתי את הגילאים שלהם שם... בקיצר מה שבאתי להגיד שזה מובן שג'וד ובמיוחד החברים שלו יהיה בעלילה משלהם ופחות קשורים לשאר האחים.
 

אילקו

New member
The 100 403


האמת, העונה הזאת פחות עושה לי את זה... לא הייתי אומר שפחות טובה, אבל לבינתיים לא עושה את הוואו שהיה לי בדר"כ ברוב העונות ובמיוחד בסיפור הרקע הכללי שלהם.

מה שעיצבן אותי במיוחד בפרק שקלארק ובלאמי נסעו לחפש את הבונקר הנוסף שהוא אמר הם שקיים, אז הם לא חשבו שאולי עדיין אנשים גרים שם? שיהיו כנראה עויינים במידה ושרדו... ורק בדלת כניסה שניסו לפתוח הם העלו את ההשערה הזו, מוזר קצת.
מה שכן חשבתי שהם יימצאו זה בונקר שכן אולי היה בשימוש ופשוט אנשים נטשו אותו בשלב מסויים, בכל זאת בונקר שסתם מישהו בנה עם המון אנשים שהזמין איתו, בטוח לא היה יכול לשרוד בעצמו 100 שנה בתוך הבונקר, לעומת מאונר וות'ר שהיה בנוי לשרוד מי יודע כמה זמן...

בקיצור הם בונים תיבת נוח חדשה, מחליטים שוב שיהיה רק 100 איש שיוכלו לשרוד - נורא סימבולי לשם הסדרה שכבר איבד משמעות בתכלס כבר מיד בהמראה שלהם מהארק לכדור הארץ שמתו חלק.... קלארק קשה לה להחליט מי יחיה ומי ימות, כמובן היא לא רצתה לשים את עצמה ברשימה... קיצ'י משהו.

ג'ספר היה חסר לי בפרק (אולי הוא היה ולא שמתי לב פשוט ולא זוכר? גם יכול להיות) אבל גם אם כן לא היה משהו משמעותי איתו ועם מונטי. כנ"ל ריאן והחבר שלו.

ועונות קודמות היה ממש שיחות ודיונים על כמעט כל פרק בסדרה... העונה יש יותר דממה
 
את הדבר הראשי שרציתי לכתוב עליו לא כתבת


נראה לי שסוף סוף מתברר כיצד הם ישרדו. הרי זאת הייתה הבעיה שדיברנו עליה שלא נראה שיש איזושהי דרך.
אז הפתרון הוא הנייטבלוד.
אני זוכר שבעונה שעבר ראינו שבקה הכינה את החומר השחור והזריקה לעצמה וזה בטח הפך את הדם שלה לשחור. והיא הביאה עוד ממנו בטח כדי להזריק לעוד אנשים.
זה גם הגיוני מאוד שבקה ניסתה לגרום לכך שהחומר הזה שהיא הכינה יהפוך את הגוף לעמיד יותר לרדיואקטיביות.
עכשיו מה שקלארק וסקייקרו צריכים לעשות זה למצוא דרך לסנתז עוד מהחומר הזה, או בעזרת הדם של לונה, או בעזרת מידע על המחקר של בקה מלפני שנים.
זה עדיין לא ברור לחלוטין איך זה יעבוד. יהיה צריך ליצור המון מזה בשביל כל הגראונדרים. אבל אפילו אם יעשו את זה כל החיות והצמחיה ימותו בגלל הרדיואקטיביות אז מה יהיה לכולם לאכול?
אבל לפחות זה נראה כמו התחלה לכיוון כלשהו שיציל את כולם.
&nbsp
זה בהחלט עדיף מהרעיון של לשים רק מאה אנשים להצלה.
*רק בסוף הפרק קלטתי את זה שהם מצאו דרך לחזור למספר 100 שבאמת היה די חסר משמעות הרבה מאוד זמן.
&nbsp
ג'ספר ומונטי באמת לא היו בפרק הזה. גם קיין לא היה בפרק. וגם בריאן לא היה, אבל חבר שלו מילר היה זה שפגש את מרפי בשער.
זה שמרפי והחברה שלו היו בפרק היה לדעתי פיצוי מספק על המחסור באחרים.
זה שמרפי גנב תרופות מרייבן כדי להציל את הגראונדרים הפתיע אותי מאוד. אם כי זה התחבר כשהזכירו שאבא שלו גנב תרופות למענו.
אבל אהבתי שבסוף מתברר שהוא עשה את זה כדי למצוא חן בעיני אַבִּי כדי שהוא וחברה שלו יוכלו לקבל מקום בין המאה החדשים.
*בעניין מרפי אהבתי את זה שהזכירו את זה שהוא שכב עם אונטרי בעונה שעברה. וכמו שהוא אומר לא הייתה לו ברירה ונראה שהוא אפילו פגוע לדבר על זה. כתבתי על זה שנה שעברה שזה היה ממש מקרה של אונס (הוא סירב לשכב איתה והיא איימה להרוג אותו).
&nbsp
במקביל בפוליס גילינו במקביל שני דברים שלדעתי משמעותיים:
האחד הוא שיש כנופיות של בוזזים שהורסים כל סוג של טכנולוגיה בגלל מה שקרה עם אלי. לדעתי זה יוביל לכך שהם ירצו להלחם בסקייקרו רק בגלל שהם משתמשים בטכנולוגיה, או ינסו להרוס להם את הטכנולוגיה.
הדבר השני הוא שיש פליימקיפה חדשה - והיא הבת של אינדרה. בכלל לא נראה לי שנאמר בעבר שהפליימקיפה הם מין מסדר דתי. אבל עכשיו אנחנו יודעים שיש אנשים כאלו ושיש להם שוב את הפליים. אני מניח שמה שיקרה זה שהם יגלו שלונה נמצאת בארקדיה ויבואו לשם כדי לתת לה את הפליים.
אני לא יודע אם רואן יקבל בכלל שתהיה קומנדר חדשה שהיא לא מאזגדה (אם כי אנחנו לא יודעים מאיזה שבט לונה). בכל מקרה נראה לי שהוא יתעצבן על אוקטביה כשהוא יגלה שהפליים לא הושמד כמו שהיא טענה.
&nbsp
ואם כבר אוקטביה - היא לא רק ממשיכה להיות באד-אס אלא היא מקבלת שם מגניב משל עצמה (כמו שקלארק היא וואנהדה). אוקטביה היא סקייריפה - Death From Above.
&nbsp
באמת בכל הפרק הזה העלילה הכי פחות מעניינת הייתה זאת עם קלארק, בלמי וג'האה מחפשים את הבונקר הזה. ובאמת נראה לי מוזר שלא ממש היו מוכנים לאפשרות שיהיו בו אנשים (למרות שכן ציינו את זה פעם אחת).
מעניין אם עוד יחזרו לזה. נראה לי קצת מוזר שחצי מהפרק יעסוק בכת הזאת ומי שיצר אותה ובסוף לא ייצא מזה שום דבר.
אולי נגלה שהיה איזשהו קשר בין מנהיג הכת ההיא לבקה ובשביל למצוא את המחקר שלה יהיה צריך למצוא משהו שקשור אלייו... לא יודע.
&nbsp
מה שכן מעניין זה שקלארק עכשיו צריכה לעשות החלטה לגבי השמות שזה דבר נוראי. האמת שאני מופתע שהיא כן שמה את עצמה שם בסוף. אני גם מופתע שבלאמי לא התעקש שהוא לא יהיה ברשימה. במיוחד אני מופתע לגביו כי בגלל ההחלטה שלו אין להם יכולת ליצור מים.
&nbsp
*רייבן ציינה שהם יודעים כיצד לשמר בשר ציד בזכות ניילה. לא זכרתי מי זאת ניילה, אבל אחרי בדיקה נזכרתי שהיא האישה שקלארק שכבה איתה בתחילת עונה 3, ואז חזרו אליה לפרק אחד מאוחר יותר בעונה.
&nbsp
**עוד דמות שלא הייתה הפרק זאת הדמות החדשה/ישנה של אקו. פרק שעבר היא אמרה שהיא תלך אל ארקדיה לבדוק שהם באמת עובדים על פתרון לבעיית הקרינה. אני מניח שפרק הבא היא תגיע.
&nbsp
שוב חפרתי?
 

אילקו

New member
וואי איזו חפירה!

קודם כל רשמתי את הפוסט כמה שעות אחרי שראיתי את הפרק רק... אז בטח שכחתי דברים, אז לכן אני חושב ששכחתי או הדחקתי את הקטע של הנייט בלוד ובעצם שזו התרופה שלהם תהיה? אבל מה הם יתחילו להכין חיסון או משהו לכולם? לכמה אנשים הם יספיקו להכין? גם לא לכל האלפים שיש להם שם + הגראונדרס. נראה לי בתוך תוכי מקווה או שהרוב ימותו, או שאיכשהוא הם פשוט ייסתדרו כמו שהגראונדרז שרדו.
ולא נראה לי צריכים לדאוג לכל החיות או הצמחיה, כמו שהם שרדו את האפוקליפסה הקודמת הם יישרדו גם את זה... אתה יודע מה אומרים ג'וקים שורדים גם שואה גרעינית וזה מתאים לכאן.

ואני בטוח שאם קלארק כבר הייתה רושמת את עצמה, ובלאמי לא היה יודע מהרשימה ומקיומה, אז היה מתעצבן ברגע שמגלה ועושה הכול בשביל לשנות זאת
זה טבע האדם (כמו משהו למישהו שקורה בטריילר לפרק הבא ודי מתאים למה שתיארתי כאן).

זכרתי שראו את מילר בכניסה, כשמרפי נכנס פשוט אני תמיד שוכח את השם שלו אז תמיד זה ריאן והחבר שלו...

האמתי העלילה של מרפי והבוזזים ואוקטביה וזה הכי פחות עניין אותי בפרק, ודווקא העלילה של קלארק, בלאמי וג'אהה היה יחסית בסדר למרות שגם היה די ידוע מראש או משעמם כזה...

וכן חפרת ממש. שאפו.
 

נמרוד2016

New member
קצת ממני:


זה היה פרק מדכא למדי, ושוב זיגזוג שנותן תקווה כמיטב אופי הסדרה, היה שווה לחכות.
 

sls4

New member
צ'אנס chance

סדרה נחמדה. הלוואי שיביאו ממנה עוד.
 
הסדרה עם יו לורי, נכון?

חשבתי לראות בגללו, אבל יש כל כך הרבה סדרות...
&nbsp
מה אהבת בה?
 

sls4

New member
כן!


זה שמראים שם סוגים של הפרעות נפשיות, בפרק הראשון הביאו מישהי שיש לה פיצול אישיות או שהיא שומעת קולות [מה אתה הבנת?] ואיך שהרופאפשוט מתמסר אליה...זה היה ממש יפה. וכל הקטע הזה של ההצלה.
מה אתה חושב?
מתה לראות עוד פרקים..
 
זה כנראה לא היה ברור

אני לא ראיתי את הסדרה. רציתי לראות, אבל בגלל שיש כל כך הרבה סדרות אני לא מגיע ללראות את כל הסדרות שאני מעוניין לראות.
 

sls4

New member


משפחה רגילה בפרברים שמגלה יום אחד שהאמא היא זומבי.
סדרהמצחיקה, שווה לראות:)
 
למעלה