דיוני סדרות לסוף השבוע

שום תשתית

שלחו לי בחינם סטרימר של StingTV (אם רוצים 2 אז השני כבר עולה), חיברתי אותו לאינטרנט, למחשב ולחשמל וזה הכל.
ולאחיינית שלי גם לא היה צורך בסטרימר שלהם כי היה לה כבר סטרימר שבו היא השתמשה בשביל נטפליקס.
כרגע יש לי גם את חבילת הסדרות וגם את חבילת הסרטים ולכן יש לי גם את ערוצי הסדרות וגם את ערוצי הסרטים של יס
&nbsp
וכן, עכשיו יש לי את ויקינגים לצפיה בלי טרחה נוספת (וגם את The gifted, האקסית המטורפת, משפחה מודרנית ועוד כמה סדרות שאני רגיל לראות בדרך אחרת)
 

ivory

New member
יש בסטינג start over

לפעם הבאה, לא צריך לחפש את הסרט ב- VOD, בלחיצה על OK נפתח התפריט, ואפשר לבחור שם צפייה מההתחלה
 

נמרוד2016

New member
הפאנישר, עונה שנייה

היה סבבה לראות שיש תקציר מהעונה הראשונה, זה מוצדק לרענון לקראת ההמשך, הגיע הזמן להתחיל איתה.. נראה לי שאעשה מיני בינג' הערב עם האחיין על המשך הפלאש, אחרי הפסקה של סוף שבוע אחד.
 

נמרוד2016

New member
אולי זה פסיכוסמטי


תשמעי, הייתה לי בעיה אחרת עם הממשק שלהם, זה אפשרי שיש תקלה כמו שציינת, אני לא יודע לעזור לך.
 

limors2

Active member
אם זה קורה לך שוב (או עדיין), תנסי לוג אאוט ולוג אין.

זה קרה לי פעם עם פרק שבועי של משהו, ראיתי אותו באפליקציה בטלפון אבל לא באתר. אחרי כמה דקות מתסכלות פניתי לתמיכה שנתנו לי את הפיתרון הראשוני הזה, שעבד כמו קסם.
 

1Shir

New member
הסמויה
עונה 5 פרק 6


פרק מלא שקרנים, רמאים, דמויות מן העבר - ובאנק אחד

&nbsp
השקרנים והרמאים היו קשים לצפייה, את הדמויות מן העבר דווקא אהבתי, ניק הבן של פרנק מהנמל הופיע אמנם רק כמה שניות אבל הן היו מחשמלות, רנדי הילד המתוק שבסוף העונה הקודמת חטף לינץ' מכות בגלל "הלשנה" מסתבר שלמד את הלקח הכי טוב שיכול להיות (מצמרר לראות עד כמה הוא השתנה), והאהוב עליי - באנק מקים לתחייה את פרשת הרצח של האבא החורג של מייקל ע"י כריס, וואו איזו הפתעה לשלוף את זה פתאום, על כריס בכלל עוברים ימים קשים כי הוא מתוסכל מהיותו במחתרת בגלל עומאר השורד בעליונותו בקרבות הרחוב
&nbsp
מצד הרמאים יש את סקוט העיתונאי שהוא גרסה הרבה יותר גרועה של הארק, קרקאטי וכל הפוליטיקאים שעושים הון פוליטי מפרשת חסרי הבית המומצאת, אבל כסף הם לא נותנים למרבה אכזבתם של מקנולטי ופרימון שגייסו גם את סידנור לשורותיהם, מן הסתם הפרופיל הגבוה עכשיו גם מונע מהם לזייף גופות, אז מקנולטי עולה עוד מדרגה ופסע מלהפוך לרוצח בעצמו (סיכוי טוב שחסר הבית שהוא חטף ימות, כלומר אפילו אם לא נראה את זה בסדרה, סביר שזה מה שיקרה לו שם) וכך בלי לשים לב הוא הופך אפילו ליותר גרוע מהאנשים שנגדם הוא פועל (הכוונה למפקדים שלו, לא למרלו שממשיך לשבור שיאי אכזריות ומנצל את כיבוש השלטון כדי להעלות מחירים)
&nbsp
נשאר באנק שמנסה לעשות את מה שג'ימי עושה רק בלי לפשוע בדרך, אבל הזיופים של ג'ימי מעכבים את הטיפול בחקירה האמיתית שלו... זה יהיה אירוני אם הרצח הכי "מוצדק" של כריס הוא זה שיפיל אותו בסוף
 

Lhuna1

New member
הויקינגים עונה 5 פרק 18


ג'ודית מצאה את לאגרת'ה.
שמסתבר שאיבדה את שפיותה לזמן מה, במסגרת זו זכתה לחזיון של סצינת המוות של רגנאר (וגם לסצינה של שניהם יחד מהפרק הראשון של הסדרה), וטופלה ע"י רופאת אליל שמצאה אותה.
וג'ודית עצמה חולה בסרטן :( וגם התוודתה בפני כלתה ולאגרת'ה שהיא רצחה את הבן שלה.
&nbsp
ביורן מתחתן עם גונהילד ומסביר למלך הרולד שכל חוסר ההצלחה שלו זה כי הוא לא בן של אל כמו רגנאר.
&nbsp
הוויטסרק משכנע את המלך אולף לצאת לכבוש את קטגאט מידי אייבר. לא הבנתי אם המלך אולף עינה אותו רק בשביל לבחון את כנותו או שהוא באמת לא הסכים בהתחלה ואח"כ השתכנע.
בכל מקרה יהיה מעניין אם קטגאט תותקף בו-זמנית משתי החזיתות.
&nbsp
אייבר מוכיח לנו שוב עד כמה הוא מפלצתי ומעניש את תורה ע"י שריפת בני משפחתה לנגד עיניה - סצינה נוראית במיוחד.
ואישתו יולדת לו (ככה הוא חושב) ילד בעל מום, אותו הוא נוטש בסצינה מאוד מאוד דומה לסצינה שבה רגנאר נטש אותו כשהיה תינוק. רק שהפעם כנראה לא תהיה שם אמא שלו להציל אותו (אבל מי יודע).
&nbsp
פלוקי התייאש מבני האדם ונטש אותם, ועכשיו יכולים שוב להתגלות אליו האלים.
&nbsp
אובה נהיה דמות שאני מאוד מחבבת, אבל עלילותיו משעממות קצת בינתיים.
&nbsp
 
רק ויקינגים


אין the

&nbsp
אז כן, לג'ודית יש סרטן השד. כשהייתי ילד הנחתי משום מה שסרטן זאת מחלה מודרנית, לא חשבתי על כך שבעצם הטיפול לה הוא מודרני, אבל היא קיימת מאז ומעולם.
מוזר שזה שהיא התוודתה בפני כלתה ברצח את'לרד היה כזה דבר של כלום.
עניין לאגרת'ה המשוגעת היה מוזר. אבל היה נחמד לראות שוב את ראגנר ולשמוע אותו (פתאום בא לי לראות שוב את הפרקים הראשונים של הסדרה כשהם היו פשוט זוג חוואים).
קצת מוזר לי שלג'ודית בכלל היה אכפת למצוא את לאגרת'ה. במיוחד לאור זה שביורן כבר עזב.
רק בסוף הפרק נזכרתי שבעצם הנכדים של לאגרת'ה עדיין שם (הילדים של טורבי). מעניין איפה הם אבל בזמן שההורים שלהם הלכו למלחמה. האם הם בוילה המשפחתית או באזור החקלאי.
&nbsp
ובעניין הזה - אובה וטורבי יוצאים למפגש עם הויקינגים הדנים. גם אני אוהב את אובה. היה מגניב איך שכולם קראו בשמו (אפילו שהוא האויב). אם הדנים באמת יבואו להיות חקלאים באדמה שאובה קיבל זה באמת יפתור את הבעיה של זה שהוא קיבל אדמה, אבל אין לו בעצם אנשים. בכל מקרה נראה לי שהוא ינצח בקרב אחד על אחד נגד פרודו (שבאופן מוזר לא נראה כמו הוביט).
יש גם סיכוי שהדנים יבגדו באובה, אבל לא נראה לי.
&nbsp
כמעט שכחתי מהחתונה של ביורן. גם כי זה היה בתחילת הפרק ולא ראינו אותו שוב מאז. וגם כי ביורן מתחתן עם אישה חדשה כמעט כל פרק (אבל ברצינות, זאת אשתו הרביעית לדעתי)
&nbsp
הקטעים עם הוויטסרק היו מוזרים וכללו או יותר מידי בגדים או מעט מידי. אהבתי את המלך בודה/אולף השמן. לא ברור לי מה הקטע שבהתחלה הוא לא מסכים לתקוף את אייבר ואז הוא משנה את דעתו.
מעניין מה יהיה עם זה שעכשיו גם אולף+הוויטסרק וגם הארלד+ביורן באים לתקוף את אייבר. האם הם איכשהו יגלו שי להם מטרה משותפת ויעבדו יחד - או שיהיה מצב שבו אולף יכבוש את העיר ואז הארלד יגיע ויכבוש אותה ממנו (או ההפך).
הסיכוי ששני הצבאות בעצם יתקפו בו זמנית במקרה הוא די אפסי מבחינה הגיונית (אבל זאת סדרה...)
&nbsp
כן אייבר מפלצתי. שוב שורף אנשים. אבל אני מבין למה הוא מעוצבן - כי שברו את הפסל אל שלו. גם אותי זה היה מרגיז. שלא לדבר על זה שאחיו בוגד בו... אומנם הוא לא יודע את זה, אבל זה בטח לא מפתיע אותו ולכן מוזר שהוא בכלל שלח את הוויטסרק.
&nbsp
זה שהוא נטש את הבן שלו עם מום היה נוראי וממש שנאתי אותו על זה. אבל מצד שני גם היה בזה משהו מרגש. כי זה לא היה כמו כשראגנר רצה לנטוש אותו בתור תינוק - ראגנר רצה לעשות את זה כי זה מסורת וכי לאדם נכה בחברה כזאת אין ערך. לעומת זאת אייבר נטש את התינוק גם מסיבה אנוכית, כי הנכות של הבן תזכיר לו לעד את הנכות שלו עצמו, וגם דווקא בגלל שהחיים שלו היו מלאים בכל כך הרבה סבל שהוא לא רוצה לתת לבן שלו לסבול את זה.
כמובן שהסצנה מאוד מקבילה לסצנה של ראגנר עם אייבר התינוק. אבל אני כבר לא זוכר בדיוק מה קרה שם... לי היה זכור שראגנר התחרט בסוף. האם זה נכון, או שאסלוג הלכה והצילה את אייבר?
*אגב, לא ראינו איזו נכות הייתה לתינוק, נכון?
&nbsp
אה כן... באייסלנד לשטוח האף לא כל כך אכפת שהבת שלו מתה. לעומת זאת פלוקי מיואש ומוצא מערה שהוא מחליט שהיא פתח לגהנום.
&nbsp
בכל מקרה, פרק יותר טוב מהפרק הקודם.
 

Lhuna1

New member
אתה צופה ביס עכשיו
אז הויקינגים איט איז.


אני פשוט מפחדת שאם אחפש הודעות של עצמי עוד שנה על הסדרה אני אחפש "הויקינגים" וזה לא ימצא לי "ויקינגים", ולהיפך כן ימצא.
&nbsp
אני גם לא בטוחה ב-100 אחוז ומתעצלת לבדוק אבל עד כמה שזכור לי רגנאר נטש את אייבר התינוק ואסלוג לקחה אותו בחזרה.
באמת לא ראינו מה המום של התינוק, המיילדת אמרה לאמא ש"הוא לא יוכל לינוק ממך" אז הסקתי שזה משהו בפנים, אבל קשה לדמיין מה בדיוק, וגם אם זה מום שמונע ממנו לינוק אז ספק אם הוא יכול היה לשרוד בכל מקרה.
&nbsp
&nbsp
אתה צודק, אין ספק שזה מרגיז ששוברים לך את הפסל אל שלך חחחחחח
&nbsp
וביורן הזה באמת מתחתן סדרתי

&nbsp
&nbsp
 
אני מבין אותך


ואני מאותה סיבה דואג לכתוב גם ויקינגים. יכול להיות שזה ימצא גם "הויקינגים", אבל אני לא מוכן להמר על זה.
&nbsp
אוף, קיוויתי שלך כן יש כוח ללכת לבדוק מה היה עם אייבר כשהוא היה תינוק.
&nbsp
מצאתי פוסט מגניב בטאמבלר שמשווה בין היחסים של ראגנר עם את'לסטאם ליחסים של אובה עם אלפרד.
http://meetingthedevilhalfway.tumblr.com/post/182139686156/lukemullen-ragnarathelstan-ubbealfred
 

נמרוד2016

New member
אני מוסיף לצפייה את בוג'אק הורסמן


ראיתי פרק אחד לפני שבוע, נראה לי ממש מבדר וגם אפשר לראות אותו בפינות של זמן קצר במקרה הצורך, מה דעתכם/ן עליה?
 

1Shir

New member
הסמויה עונה 5 פרק 7 הקטע שלפני הפרק


כמו לראות תאונה איך משבשים את חייהם של עשרות חפים מפשע ומעלים מסוק לאוויר בגלל היצירתיות של הצמד מקנולטי & פרימון בצירוף ה"חייל" סידנור (שמעניין אם דווקא הוא יהיה זה שיעשה משהו שישנה את התמונה הזאת בסוף)
כמובן מקנולטי נותן את הפאנץ' כשחוזר מהמחתרת ונכנס לחדר שנמצא בטירוף ושואל בתמימות מה קרה
סקוטי העיתונאי שאני רוצה להאמין שאין באמת עיתונאים כמוהו כי אף עיתון לא רוצה לאבד מוניטין בגלל המצאות של כתבים אומר בפחד זה היה הוא!!! ונזכר להגיד again...
 
למעלה