דיוני סדרות לאמצע שבוע

kordilia snake

New member

אני כן חושבת שזה הגיוני שמלנדז וקלייר ישאלו על שון, הם יכלו לדעת על ההתפרצות שלו ועדיין לחשוב שהוא בכול זאת יגיע לעבודה. ובהתחשב בזה שמערכת היחסים בין שון לגלסמן היא לא בדיוק מערכת יחסים רגילה של עובד-מעביד והעובדה ששון לא בדיוק אדם רגיל אפשר כן היה לחשוב/לצפות ששון יחזור לעבודה כאילו כלום לא קרה.
&nbsp
עם השאר אני מסכימה איתך.
 

noamlah

New member


הציפייה שלי, ואני חושב שזו גם הצפייה המובנת מאליה אצל רוב הצופים הייתה שיהיו עניינים בצוות ההנהלה
גם אצל מלנדז ובעיקר אצל אנדרוז שהובטח לו בפרק הראשון שאם שון ייכשל הוא ייקח את העבודה של גלסמן
עכשיו, אמנם ראינו בפרק הזה התייחסות להיעדרות של שון - לזה שהוא לא נמצא אבל שום התייחסות להתפרצות שלו, כאילו אף אחד לא יודע מזה
הייתי מצפה שלגלסמן יהיה שיחה על כך עם מלנדז או לפחות עם אנדרוז כי זה לא שהעבודה של שון תהיה בסכנה אם ייעדר, העבודה של שון כבר אמורה להיות בסכנה

אבל נראה שגלסמן נראה מוטרד במיוחד למצוא את שון כדי שלא יפטרו אותו על היעדרות מהעבודה מאשר הסבר להתנהגות שהייתה כרגע, כאילו זה לא אישיו
גם ההסבר שלו למלנדז על כך שלשון יש עניינים משפחתיים ולכן הוא נעדר ומלנדז תוהה על כך "אבל הוא יודע שאם הוא צריך להיעדר זה צריך לעבור קודם דרכי", אז בהחלט נראה שמלנדז לא יודע על ההתפרצות וזה לא הגיוני

גם אף אחד לא תוהה איפה נמצא גלסמן כאשר יש ניתוח חשוב בבית חולים של הפרדת מוחות של תאומות סייאמיות?, כל הסגל יושב ביחד וחושב מה לעשות ומתייחסים בקלות דעת לזה שמנהל בית החולים לא נמצא
כאילו שאם שון לא נמצא לדמות של גלסמן אין רלוונטיות יותר וזה שוב, לא אמין

ואם אנדרוז ייקח בקלות דעת את חזרתו של שון בפרקים הבאים כאילו אף אחד לא סיפר לו על מה שקרה בלובי או שהוא לא ראה זאת בפאקינג מצלמות אבטחה הסדרה בכלל תאבד מהאמינות שלה וחבל, כי עד עכשיו היא הייתה מאוד אמינה
 

kordilia snake

New member

מה בדיוק גלסמן היה אמור להגיד למלנדז ואנדרוז? "שון לא בא לעבודה כי הוא לא רוצה להיפגש עם פסיכולוגית?" זה יישר יפגע בכול סיכוי של שון להתקדם ולהשיג משהו בעתיד. אני מסכימה שזה לא הגיוני שמלנדז לא העיר על התקרית בלובי,אבל מצד שני כול ההתנהגות שלו בפרק הייתה דיי מוזרה.
&nbsp
ומסכימה גם לגביי הניתוח ,שלא נדבר על זה שגלסמן נוירולוג אז הוא בכלל אמור להיות שם.
 
לא נראה לי מובן מאליו


שאנדרוז יידע על תקרית הלובי. נכון שכמה וכמה עובדי בית חולים ראו את זה, והגיוני שהסיפור יסתובב, אבל זה לא חובה. הסבר מסוים לזה יכול להיות שעושה רושם שגלסמן הוא מנהל בית חולים שכמעט כולם אוהבים, בעוד אנדרוז הוא טיפוס מגעיל ומתנשא, אז הגיוני שאנשים לא ירצו לשתף איתו משהו נגד גלסמן.
נכון שזה מופיע במצלמות האבטחה, אבל זה לא ממש משנה, אם אף אחד לא סיפר לאנדרוז אז זה לא שהוא סתם עובר כל יום על צילומי האבטחה של הלובי בשביל התקווה למצוא משהו מעניין.
&nbsp
אני לא חושב שגלסמן היה צריך להיות בפגישה על הניתוח של התאומות הסיאמיות. זה ניתוח חשוב, אבל זה לא שעשו על זה ישיבה כללית, כל מי שהיה שם היה קשור לניתוח.
&nbsp
&nbsp
אני דווקא אהבתי את העלילה של התאומות הסיאמיות. אולי זה בגלל שאני לא צופה בהרבה סדרות בית חולים, אבל אני לא זוכר פעם אחרונה שראיתי מקרה רפואי כזה. וזה נושא מאוד מעניין גם מבחינה רפואית וגם מבחינה רגשית. לא היה בעלילה הזאת שום דבר שגרם לי לומר וואו, אבל באופן כללי טובה מספיק.
&nbsp
&nbsp
אני גם די אהבתי את עלילת הטיול של שון וליאה. יותר ממה ששחשבתי כשזה התחיל. שון היה חמוד וראינו קצת צד אחר שלו. ובאמת הרגיש לי שנוצר קשר מיוחד קצת בינו ובין ליאה.
אני מסכים איתך חלקית שקצת דחפו את זה מהר, אבל כן הרגשתי שזה משהו שנבנה קצת והיה יותר מרק עניין התפוח.
הדמות של ליאה באמת נבנתה מוזר. בהתחלה בהחלט עשתה רושם של בחורה נהנתנית שבעיקר מבלה וזה לא ממש מתחבר לוורקהולית שתיארו עכשיו. יש מצב של אנשים שהם למעשה לא מה שהם מקרינים החוצה במצבים מסוימים. אי אפשר לדעת את כל האמת על בן אדם. אבל עניין העבודה באמת מרגיש קצת מעבר לסתם משהו שלא ידענו.
זה שהיא כל כך מסונכרנת אל שון ויודעת כיצד להיות איתו והכל - זה באמת קצת יותר מידי. איכשהו היא ידעה והצליחה לגרום לו לאהוב מוזיקה מסוימת, לנהוג ולהיות בסדר אפילו שהייתה לו תאונה, חגרום לכך שהוא ישתה פעם ראשונה, אבל יהיה בסדר עם זה. זה כאילו היא יותר מידי מושלמת.
&nbsp
מה שכן לגבי התגובות שלה על הסטיה מהכביש וההקאה - לא נראה לי שזה היה מוזר. הסטיה מהכביש באמת הייתה במידה רבה אשמתה. היא עודדה אותו ולחצה עליו לעשות את זה. והוא אפילו אמר לה שהוא מאבד ריכוז לפעמים, אז זה נראה לי הגיוני מאוד שהיא האשימה את עצמה כשקרה משהו. ולגבי ההקאה - מה יש להתעצבן על זה שהוא הקיא? היא יודעת שהוא שתה הרבה ושהוא לא רגיל לשתות. ברור שהוא יקיא בשלב מסוים וברור שזה לא בשליטתו ולא קשור אליה.
 

kordilia snake

New member

אנדרוז גם לא מצטייר בעיני כמו מישהו שיטרח להקשיב לרכילות של בית חולים. והאבטחה של בית החולים לא אמורה לדווח על דבר כזה, כי זה היה אירוע נקודתי שנגמר מהר מאוד ויכולות להיות מלא סיבות ללמה האבטחה לא התערבה. וכדי שזה כן יגיע אל אנדרוז דרך כול מיני ערוצים אחרים בבי"ח גלסמן היה חייב קודם לדווח לוועדת המשמעת/HR או מי שזה לא יהיה, ששון תקף אותו וכמו שאנחנו כבר מכירים את גלסמן הוא בחיים לא היה עושה את זה.
 

noamlah

New member
סיטואציה ריאליסטית


בית חולים איכילוב, לובי, אמצע היום
שני עובדים בכירים נכנסים לויכוח
במהלכו אחד מהם, לבוש בחלוק העבודה שלו מתלהם ונותן סטירה לבן אדם השני
תוך שעות ספורות היה מופץ לך סרטון בפייסבוק עם הכותרת "לאן התדרדרנו"
היה סיקור של כתבות והיו מבקשים את תגובת בית החולים
זה היה הופך ל"טיסת השוקולד" החדשה
שלא לדבר על כך ששון כבר מוכר שם למדיה מהפרק הראשון כשהציל את הילד אז בכלל זה היה בולט ומעורר הדים וגם הוא אוטיסט אז כנראה גם הרווחה הייתה מתערבת ואולי היו דורשים אשפוז, שזה גם נושא לא ברור עניין האופוטרופסות של שון והאם נחשב לגמרי עצמאי מבחינתם, הריי הוא מסתובב משהיה ילד
עכשיו, אני לא מצפה שיראו לנו את כל זה כי זה כבר יוצר עלילה חדשה אבל לפחות שיראו מודעות לכך בתוך הצוות
אין סיכוי שיהיה מקרה כזה בפומבי וסגן מנהל בית החולים לא יידע על כך
ואנדרוז הוא לא איזה סטלן שלא יודע מה קורה סביבו
הוא מאוד מעורב ויודע מה קורה, כמו שישר ידע על ד"ר קויל וג'רארד
ובעיקר שהראו לנו מהפרק הראשון שהוא מחכה לכך ששון ייפול
 
כמה דברים


קודם כל האירוע בין גלסמן ושון אומנם התרחש מול לא מעט אנשים, אבל לא היה ארוך כל כך. הגיוני מאוד שלאף אחד לא היה זמן להוציא טלפון ולצלם. עוד יותר הגיוני שאף אחד לא יצלם כי זה התנהגות די בהמית לצלם ריב בין שני אנשים בוגרים. זה אומנם מסוג הדברים שאנחנו רואים שאנשים בסרטים וסדרות עושים, אבל גם אז, זה לרוב בני נוער.
&nbsp
דבר נוסף הוא ש"לובי, אמצע היום, שני עובדים בכירים נכנסים לויכוח" - זה משהו שקורה כל הזמן. דברים גרועים יותר מסטירה מתרחשים כל יום גם במקומות שאנשים רואים.
נכון שקיים מצב שמשהו כזה מתפרסם ומופץ החוצה, אבל יותר הגיוני שלא.
צריך גם לזכור שאומנם יש את תופעת הסרטון הויראלי, אבל רוב הסרטונים שמצולמים אף פעם לא הופכים לויראלים.
&nbsp
אני כן מסכים שמבחינת רמת העניין במקום עבודה הגיוני שאנשים ידברו על ריב קולני ושנעשה אלים בין מנהל בית החולים ורופא.
&nbsp
אנדרוז הוא בהחלט לא סטךן שלא יודע מה קורה סביבו, אבל זה גם לא אומר שהוא עם אוזן לקרקע לגבי כל הרכילויות.
לגבי זה שהוא ידע על ד"ר קויל וג'רארד - אני מניח שד"ר קויל פשוט דיווח על ג'רארד.
 

kordilia snake

New member

בקשר לקויול אני חושבת שזה נאמר במפורש שהוא התלונן נגד ג'רארד אחרי שהוא תקף אותו שקלייר באה להתלונן על קויול או משהו כזה.
&nbsp
בקשר לשון וגלסמן, בד"כ רוב האנשים לא ישלפו את הטלפון הנייד שהם רואים שני אנשים מתווכחים, כי זה לא מנומס ושני רופאים שרבים זה משהו שקורה כול הזמן. שון רק סטר לגלסמן אם אני זוכרת נכון, הוא לא ממש תקף אותו בצורה חמורה. ככה שלא אחד אחר אין סיבה לצלם אותם.
 

1Shir

New member
אוז עונה 2 פרקים 1-2


הפרק הראשון מוקדש לחקירה בנושא ההשתלטות של האסירים על הכלא ומותו של האסיר סקוט רוס, ובסוף הפרק טוויסט מפתיע :)
הפרק השני הצחיק אותי קצת :)
איך קני ניסה לקרוא מקמנוס מקדונלדס

איך שילינגר רץ מאחד לשני למצוא מישהו שיהרוג את טובי (מערכת היחסים שלהם באמת הזויה יותר משחשבתי, וביצ'ר והשטויות שלו, למה הוא לא מעדיף לראות את שילינגר משתחרר אם גם ככה כל פעם שהוא רואה אותו זה עושה לו רע)
איך הצוות מתלבט מי ילך לדבר עם ריאן על המצב הרפואי שלו
וחוץ מזה זה הפרק היחיד שחיבבתי את מיגל אלוורז (הפרק שהוא הלך מכות עם המנהל ליאו גלין וניסה להתנצל בפני הכומר ריי מוקדה על שלא עזר לו בהפיכה של האסירים)
הגעתי לפרקים שכבר ראיתי
 
Xפקטור


הפעם הקבוצות של סאב ועברי...
עברי הביא את ג'ורדי שאף אחד לא זיהה וסאב הביא איזו להקה לא מוכרת, אולסטרס או משהו

&nbsp
הברינקס- אני מאוד אוהבת אותם אבל משהו בשירה שלהם בתחלה לא עבד..לא ממש אהבתי...מקווה שלא יודחו..נראה שסאב וחבריו אהבו..
&nbsp
איילה- לא מתה עליה ולדעתי היא מושתלת של ההפקה.דווקא היום בחרה לשיר שיר לא מקורי...לדעתי היה רע ואף פעם לא הבנתי את ההתלהבות ממנה..מזעזעת.
&nbsp
טיריל ואורי- טיריל בחרה שיר של כריסטינה אגילרה. אהבתי את הביצוע.
&nbsp
ים- לא חושבת שזה היה חכם להגיד ששקל לפרוש....לא אהבתי והצווחות היו מיותרות לדעתי..גורדי ועברי חשבו אחרת...
&nbsp
פאנצו וקארמה- בהתחלה לא אהבתי ואז ממש השתפר. הקטע ראפ היה הרבה יותר טוב מהשירה של שניהם...אהבתי את השילוב המזרחית עם הראפ..הסכמתי שחבל שלא הפרידו ושרו הרבה ביחד...
&nbsp
עדן- יש לה קול מדהים אבל הביצוע היה לא משהו..כבר פעם שנייה..הייתי בטוחה בהתחלה שהיא תזכה, עכשיו כבר לא כל כך...היא ממש צווחה וזייפה.. :(
&nbsp
לנופסיס אינביקטה- אין לי מושג מה השם של הלהקה של שלושת הבנות...אלמוג וסתיו היו בסדר, את זאת עם השיער החום לא אהבתי..לא חושבת שהן מתאימות אחת לשנייה, מרגיש כאילו סאב סתם חיבר אותן כדי שתהיה לו להקה...החברים שלו צדקו לגמרי..
&nbsp
אלירזי- השיר שבחר לשיר באמת אירוני חחח. לא ממש אהבתי...ורציתי לאהוב..יש לו קול יפה אבל לא אהבתי את הביצוע ואז השינוי בשיר...עברי אהב..
&nbsp
אלמוד ועידן- זה שלבש את החולצה השחורה שר ממש יפה...השני (עם קעקועי העכביש או משהו) היה נוראי בעיני.
&nbsp
אוריאן- בחרה לשיר שיר של עברי...כל הכבוד על האומץ..הייתה ממש לחוצה. לא מבינה מה הקשר לאם יש לה חבר חחחח. שרה יפה...
&nbsp
&nbsp
סאב הדיח את להקת לנופסיס אינביקטה או איך שלא קראו להן,הדחה מוצדקת ואת פאנצ'ו וקארמה והוא השאיר את טיריל ואורי.
&nbsp
עיברי בחר להדיח את איילה (סוף סוף..). הוא התלבט בין עדן ואוריאן והחליט להדיח את אוריאן..לדעתי הביצוע היום של עדן היה פחות טוב והיא הייתה צריכה להיות מודחת..שניהן חמודות אבל לא הגיע לה להישאר היום
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
דעתי על הפרק-

הנבחרת של סאב-
הברינקס- לא היו כאלה טובים הפעם לדעתי, אבל היה שקוף שסאב יעביר אותם.
טיריל ואורי- איזו בחירה מפתיעה של שיר!! טוב, הם מעולים ללא ספק (בעיקר בזכותה),
ולדעתי הם גם הכי טובים בקבוצה של סאב...
פאנצ'ו וקארמה- שיר מקורי ממש טוב ולדעתי הם גם נתנו ביצוע שאמנם התחיל טיפל'ה חלש אבל בסיכומו של דבר הם היו טובים! חבל שהודחו...
להקת הבנות- הכי בא לי שזה יעבוד ביניהן אבל זה פשוט לא קורה, והיה שקוף שלא יעברו לשלב הבא...
אלמוג ועידן- נתנו ביצוע חזק בתכלס, הפתיעו אותי באיזשהו מקום.
&nbsp
הנבחרת של עברי-
איילה- מבחינת קולית היא הייתה טובה מאוד, אבל האישיות שלה לא פרצה ולא באה לידי ביטוי, ואכן הגיע לה כבר להיות מודחת.
ים- היה טוב וכבר ברור מתחילת העונה שהוא בלייבים.
עדן- אני לא חושב שזה היה ביצוע פחות טוב, אלא הוא פשוט שונה מכל מה שעשתה עד היום והיא עשתה את זה יפה מאוד! אוי ואבוי לעברי אם הוא היה מעז להדיח אותה!!
אלירז- לגמרי הסוס השחור של התחרות. כזה חמודי ולא מפסיק להפתיע!! לא סגור אם אהבתי את העיבוד שהוא עשה, אבל שאפו על האומץ והוא שר פשוט מעולה ושמחתי מאוד שעברי העביר אותו (כי לדעתי בתכנון הראשוני הוא בטח חשב להדיח את איילה ואלירז)
אוריאן- מודה שבאודישן הראשון שלה לא עפתי עליה, אבל לאט-לאט התאהבתי בה והיא ממש חמודה!! חבל שלא עברה, אבל אם זה באמת בינה לבין עדן- אז ברור שרק עדן
 

snier 1991

New member
אני מרגיש שההפקה נורא מכוונת

לזכיה של עדן הזו, רק שהיא לא מספיק טובה. הם מנסים לייצר ממנה ומים איזה עדן בן זקן והראל מויאל (ומהברינקס סטטיק ובן אל אבל זה קצת יותר קרוב למציאות), ובגלל זה הם גם מדיחים אנשים שדומים להם (כמו הבחור היפה בבנים וכמעט כל זמרת טובה פרט לזו עם הנזם). רק שהם לא משהו בכלל, הסדרה הזו כדי לשרוד צריכה מישהו שיצליח כי פרט לעדן בן זקן אין לה אף אחד בכלל.
&nbsp
בדה וויס הוציאו בשלוש עונות המון זמרים מצליחים וזה די בולט שהם לוחצים לזה, אבל וואלה לא זה לא עבד להם והם נשארו בלייבים עם שני וונאבי שרוצים להיות משהו שהם לא מוצלחים בו והמון בעייתיים שיגרמו ללייבים להיות מייגעים.
&nbsp
למישהו יש ספק שתמנע ודניאל הולכים להיות בסכנת הדחה ולעוף ראשונים? שחוני יפגוש אותם מאד מהר ואז "האיכותיים" שלא יתפסו את הקהל (אלירז, טירל, רוויטל). הילדה ששרה מזרחית היא היחידה שלא ברור לי לאן היא הולכת והאחים השמנים שמאד תלוי כמה מזרחית הם יילכו.
&nbsp
דרך אגב לפני שבוע היו תמונות בכל האתרים של עברי בהופעה עם השלישיה הזו והיה די ברור כתוצאה מזה לאן זה הולך (אם כי זה היה די ברור בלי קשר)
 
גם אני חושבת שהם מכוונים את עדן לזכייה...ייש לה קול מהמם אבל

הביצועים האחרונים שלה היו ממש מביכים.
&nbsp
תמנע תעוף, אין סיכוי שתזכה...דניאל אני לא יודעת, אולי יש פוטנציאל אבל גם אני בספק... הוא גם נראה ילד אבל זה עוד משהו שאפשר היה להתמודד איתו עם היה לא איזה קול מדהים או שהוא היה זמר ברמה גבוהה..וזה לא המצב.
 
לא מבין איך אפשר להגיד על עדן שהיא לא מספיק טובה...

אם היא לא טובה אז מי כן?!
 
יש לה קול מדהים אבל היא עדיין מאוד צעירה וכנראה חסר לה

הנסיון והיא לא יודעת איך לנצל את הקול המדהים שלה...
בשני האודישנים האחרונים היא לא הייתה טובה...
&nbsp
אין ספק שיש לה המון פוטנציאל אבל יש כאלה שהם יותר טובים ממנה...לפחות כרגע..
וכמובן שלא חסר כאלה שלא מתקרבים אליה בכלל...
 

snier 1991

New member
היא לא במקרה לא הייתה שוס בפעמיים האחרונות זה מקרה קתלין

ואפילו בעייתי יותר מקתלין.
היא יכולה לתת ביצוע מדהים, אבל היא לא יודעת להשתמש בקול שלה והיא צריכה שירים נורא ספיצפיים כדי שחוסר הניסיון שלה לא יבלוט, בעיה שלא הייתה לקתלין.
ואחרי שפותרים את הבעיה שהיא לא יודעת להשתמש בקול שלה יש לה בעיה נוספת היא נורא דיווה בקול ויש לה הרגלים רעים שנשמעים מיושנים, לא רלוונטים ובגדול מתאימים רק לתכניות ריאליטי שאפשר להגיד וואו היא מגיעה לתווים של ביונסה, אבל כחבילה היא לא מספקת משהו שהוא לא זמרת קאברים
 
למעלה