דיוני סדרות לאמצע שבוע

איל51

New member
DeVoe


גם אברה קדברה הזכיר אותו (אמר שהוא מהנבלים הגדולים של בארי) וגם סאיבטר הזכיר אותו בפרק הזה, שאמר שהם עוד יבנו נשק נגד דה וו, או משהו כזה.
 

panda0zombie

New member
לי זה היה ברור


או שסאביטר תכנן שיביאו אותו למעבדת סטאר מההתחלה וזה יהיה תחבולה או שהוא ישנה את דעתו באמצע בגלל משהו. זה היה צפוי אז היה לי קל להחליק על זה

HR הוא דמות שממש אהבתי.. האופי שלו הפך אותו לדמות ממש כיפית בעונה שהייתה (יחסית לאחרות) אפלה יותר
אני מעדיפה שהארי יישאר. עוד וולס ירגיש כמו דפוס ויגרור ממני ואני בטוחה שעוד מהרבה צופים אחרים תגובה של "אוי נו לא שוב"

לגבי קייטלין.. היא אמרה שהיא לא קייטלין יותר והיא באמת לא היא. היא אולי מתנהגת בצורה חברותית כמוהה אבל עכשיו שיש לה כוחות, והשיער הלבן היא מישהי אחרת.
 
יש לי עוד תיאוריה


אני לא בטוח בת כמה קייטלין, אבל בשלב מסוים לכל הנשים (או כמעט כל הנשים) השיער מתחיל להאפיר.
אני חושב שהשיער של קייטלין התחיל להאפיר והיה לה ממש פחד לצבוע את השיער אז היא הדחיקה את זה. אבל רגשות הפחד מהלבנת השיער הסתתרו אצלה עמוק, הטרידו את הנפש שלה ברמה תת הכרתית ובסוף התפתחו לאישיות נוספת. כשהישות הנפרדת הזאת הייתה בשליטה היא פיתחה דרך לתת לעצמה כוחות על שיתנו לה תירוץ לזה שהשיער שלה מלבין והיא לא תצטרך להסתיר את זה יותר.
וככה נולדה קילר פרוסט.
 
ה100 עד פרק 4X12 כולל


לכל הרוחות הסדרה הזאת דיכאונית.
&nbsp
פרק 10 היה באופן די ברור מושפע ממשחקי הרעב (אם כי גם מסחקי הרעב הופשע על ידי כמה דברים לפני) ואני מודה שזה קצת הציק לי.
אבל זה בהחלט מכבד שהם באמת הלכו עם זה עד הסוף. הייתי די בטוח שהם איכשהו יסיימו את זה עם יותר ממנצח אחד. ציפיתי שמישהו ימות, אבל לא כל כך הרבה דמויות מוכרות. מילא איליאן ומילא לונה - אבל אפילו רואן מת לכל הרוחות

ואז הפרק הסתיים עם אחד הטוויסטים הכי גדולים ונוראיים - סקייקרו בגדו בכולם, והכניסו רק את האנשים שלהם לבונקר. אני ממש בשוק שקלארק עשתה את זה אחרי שהיא אמרה לרואן שהיא דואגת רק להשרדות האנושות באופן כללי. ועוד רואן במקביל דווקא הקשיב לה ופעל לצד אוקטביה כדי להרוג את לונה ולהציל את כל האנושות.
אפשר קצת להבין את קלארק עם הטענה שהיא לא יכלה להסתכן שלונה תזכה. אבל זה עדיין מעשה שמדהים שבה ממנה.
בסוף דווקא אמא שלה היא זאת שעוזרת לבלאמי לפתוח את הדלת.
&nbsp
פרק 12 הראה את ג'האה מעצבן כרגיל. אני יכול להבין את ההתנגדות שלו לפתיחת הדלת מתוך מחשבה שהוא מעדיף להציל 500 מהאנשים שלו מאשר 1200 אנשים באופן כללי, במיוחד על חשבון חלק גדול מהאנשים שלו. אבל זה שאחרי שהדלת כבר נפתחה הוא עדיין רוצה להלחם זה היה נוראי. אני גם בשוק מהאבא של הילד ההוא, הרי ברגע שהם מתחילים להלחם יש סיכוי די גדול שגם הילד הזה ימות.
אני קיוויתי שקיין יצליח לעצור אותו, אבל לא דמיינתי שהוא בעצם יצליח לשכנע אותו לא להלחם אלא ללכת על בחירת מאה.
אני גם ממש לא ציפיתי לזה שיחזרו לרשימת ה100 שקלארק יצרה. (הסדרה ממש שמחה לחזור למספר 100...)
אם כי אני מניח שהם בטח יכולים להוסיף על הרשימה הזאת, כי הרי לא מעט אנשים נותרו בארקדיה ומתו* והגיוני שחלק מהם היו על הרשימה של קלארק. ומעבר לזה היא, בלאמי ורייבן היו על הרשימה והם לא שם.
אני מבין למה קיין בחר להשאיר את אמא של קלארק בבונקר, היא הרי רופאה אז כמובן שהיא נחוצה. אבל הופתעתי שקיין וג'האה נשארו שם. זכור לי שאמרו שג'האה היה מהנדס לפני שהוא היה צ'אנסלר ולכן הוא מאוד חשוב. אבל מה לגבי קיין?
&nbsp
&nbsp
* אה כן, צריך לציין שגם ג'ספר מת.
אני כל כך אהבתי את ג'ספר אז היה לי ממש עצבו על זה, אם כי אני חושב שזאת החלטה מאוד נכונה. הוא כבר שתי עונות בדיכאון ודווקא היה משהו משמעותי יותר בזה שלא היה ניתן להציל אותו. חוץ מזה שבסופו של דבר בטח לא מגיע לו מקום כשאין מקום לכולם.
&nbsp
&nbsp
במקביל על האי קבוצת החברים הכי טובים (אני די בטוח שהם התאמנו על פתיחת חליפות במקביל) נוסעת לחלל.
רייבן, בלאמי, קלארק, מונטי, הרפר, ג'ספר, אמורי ואקו.
קבוצה די מוזרה אם חושבים על כך: הרפר הייתה בערך דמות רקע בפרקים בודדים בעונה 1 ואז היה כמעט ברור שהיא תמות בעונה 2. אמורי הופיעה בעונה 2, אבל היה נראה שלא נראה אותה שוב, אקו הופיעה לראשונה בכלוב בתוך ההר, כל העונה הזאת היא הייתה האויב ועכשיו היא מצטרפת להם לחלל.
&nbsp
ואם כבר מדבירם על דמויות שוליים ששורדות - גם ניילה שרדה.
&nbsp
ועוד על דמויות שוליים - מה קרה לבריאן החבר של נייט?
לפי IMDB בעונה הזאת הוא הופיע רק בפרק 2. זה היה כשבריאן, נייט, בלאמי, מונטי והרפר הלכו להביא מכונה שהם היו צריכים (בשביל לשרוד כמה שנים בתוך תחנת החלל) ושהייתה בשטח של אומת הקרח, אבל הם פוצצו את המכונה בשביל להציל 25 עבדים, שאחד מהם היה מהאנשים שלהם שנתפס בעבר. נייט היה נגד הצלת העבדים כי המכונה הייתה חשובה יותר ובריאן התנגד והם רבו בגלל זה.
לאור זה שלראו אותו מאז וזה שהיו כמה רמזים לכך שנייט קשור כרגע אל ג'קסון (העוזר רופא של אָבִּי), אני מניח שהם כבר לא זוג.
אבל זה לא אומר שהוא לא עדיין אחד מהאנשים שם. ולכן לא ידוע אם הוא אחד מהאנשים שאולי נותרו בבונקר. (אנחנו כן יודעים שנייט עדיין בבונקר.
&nbsp
&nbsp
האם ציינתי כבר שאוקטביה, אחרי שרוב העונה היא הייתה מטורפת הפכה להיות מלכת הגראונדרים ובעצם יצרה שלום הוגן. טירוף.
&nbsp
&nbsp
אם לא יהיו הפתעות אז מחר נראה את גל הקרינה מגיע כש100 מאנשי סקייקרו בבונקר לצד 1100 גראונדרים (כשאוקטביה מנהיגה אותם). ואת השמיניה עפה לחלל לכמה שנים.
אבל ממתי יש פרק של המאה בלי הפתעות?
 

panda0zombie

New member
the flash 3X23


לסכם בקצרה את חווית הצפייה בפרק: underwhelmed
לא ציפיתי למשהו טוב ומעולה אחרי עונה סבירה ועדיין.. ועדיין הייתה תקווה. בסופו של דבר הפרק סיום הזה היה סביר מבחינתי. לא שנאתי במיוחד לא אהבתי מאוד

בכל זאת משהו חזק בפרק הזה היה הסיפור עם HR. הגענו מוכנים לטוויסט הזה ובכל זאת זה העציב אותי.. גם ההלוויה שלו.

כל מה שקרה עם בארי בסוף לא ממש מעניין אותי הרי ברור שהוא יחזור בפרקים המוקדמים של העונה הבאה.. הסדרה נושאת את השם שלו בסופו של דבר.

אז בינתיים הנה עוד כמה נקודות שאני לא זוכרת שהזכרנו פה:
1) ג'וליאן בחיים! המושא אהבה של קייטלין נשאר בחיים! והוא עדיין בטים פלאש.. האם ישאירו אותו לעונה הבאה?
2) אז קייטלין היא לא קייטלין אבל גם לא קילר פרוסט. יצטרכו למצוא לה זהות לעונה הבאה והשאלה זה האם זו תהיה דמות שקיימת ביקום של DC או שימציאו לה דמות חדשה כמו שעשו עם שרה לאנס בהחץ כשהכותבים המציאו לה את הקנרית הלבנה.
3) מה יהיה עם טרייסי? היא התחליף זה קייטלין אמורה להיות? אני אישית אשמח מאוד לראות אותה בעונה הבאה. כשאני מסתכלת על כל העונה הזאת טרייסי הייתה אחד מהדברים שיותר אהבתי. ובגלל שמשאירים את הארי לעונה הבאה (לפרקים הראשונים רק או שיביאו וולס חדש?) אולי יתפתח משהו בינהם.
4) הספיד פורס כאמא של בארי אמרה לאייריס שבארי לא יגיע לגיהנום. מעניין אם יש לזה משמעות מסויימת או שסתם
5) ג'יפסי חזרה! היא וסיסקו מחוברים.. איך בדיוק רק?
6) אהבתי את הeaster egg שעשו בפרק. כשבארי מספר לסאביטר את הסיפור על המשפחה שלו במטרה להגיע אליו הוא הזכיר שני ערים midway וmasonville. מידווי זה עיר הבית של הוקגירל והוקמן, ומייסונוויל זו עיר שהוזכרה בכל הקומיקסים רק פעם אחת בהקשר של סופרמן כשהוא בילה יום שלם ועבר הרפתקאות עם ילד אחד.
7) וולי.. מה יעשו איתו בעונה הבאה? איך יפתחו אותו?

עד העונה הבאה.. בתקווה לעונה טובה יותר
 

panda0zombie

New member
עוד כמה נקודות קטנות ששכחתי מהן


8) כשסאביטר הזכיר את דבו.. לפחות עכשיו אנחנו יודעים שגם אחרי שאייריס מתה בציר זמן שלו הם סוג של המשיכו להילחם בנבלים שהם לא סאביטר במקום להסתגר בבעיות שלהם
9) טכנולוגיית שינוי הפנים של HR. בפרק הזה הבנתי בעצם שהוא לא השתמש במכשיר הזה על טרייסי והיא ראתה את הפנים האמיתיות שלו, מה שאומר שראו את הפנים האמיתיות שלו בחוץ, בקפה, באוניברסיטה, בפארקים.. ולזה אני אומרת: מה לעזאזל?? הריסון וולס הוא פושע ולכן הציגו את הטכנולוגיה הזאת מלכתחילה. חור עלילתי מעצבן
 
טכנית...


הסדרה לא נקראת בארי אלן, היא נקראת הפלאש. אז אם וולי הופך להיות הפלאש אז הסדרה יכולה להמשיך גם איתו בתפקיד הראשי.
לא שאני מאמין בשום מידה שזה יקרה. אני רק מדבר על טכנית.
1. כן, אני בעצם אשמח אם ג'וליאן ישאר בקבוצה. ולא חשבתי שאני ארגיש ככה.
*אני חושב שממש יהיה מגניב אם יצטרף לקבוצה מישהו שהשם הפרטי שלו הוא טים והשם משפחה שלו הוא פלאש.
2. אנחנו צריכים לחשוב באמת על שם חדש עבור קייטלין. אולי Frost Queen
אולי Bitchslap Frost
3. לא חשבתי על זה שיכול להתפתח משהו בין טרייסי והארי או עם וולס אחר. האמת שקשה לי להאמין שעם הארי, הוא כל כך שונה באופי מHR.
&nbsp
 

panda0zombie

New member
אפשר לשלב את הרעיונות שלנו


לגבי טרייסי והארי במידה ובאמת יתפתח בינהם משהו כמו שאני אומרת.. בעונה הבאה הם מבלים קצת ביחד כי שניהם מדענים גאונים, הוא מתאהב בה והם מתחילים לצאת אבל אז הם נפרדים כששניהם מבינים שהיא התחילה לצאת איתו כמין מנגנון הגנה כזה אחרי שHR מת כי הם בעצם נראים ונשמעים בקול בדיוק אותו הדבר אז הוא הזכיר לה אותו והיא לא באמת התאהבה בהארי

אולי קשה להאמין שטרייסי תהיה עם הארי כי הוא וHR שונים אבל אם מתכננים באמת להשאיר את טרייסי והארי לעונה הבאה (ואני די מקווה וכמעט בטוחה שכן) קשה לי אפילו יותר להאמין שלא יעשו אם זה כלום ויתעלמו מכך שהיא הייתה מאוהבת בכפיל שלו.

bitchslap frost. זהו החלטתי. שם טוב לאנטי גיבורה.
 
למעלה