דיוני סדרות לאמצע שבוע

didalf

Well-known member
ביס היה כתוב שלא יהיה פרק שבוע הבא


אז בדקתי וזה אכן כי גם אין פרק בארה"ב שבוע הבא, למה? לא יודעת.
ויש עשרה פרקים. רק עוד שלושה
 

Reutk

Active member
אם כבר כתבת אז אני חייבת להגיד

שלא מזמן קראתי שרשור ישן על דמויות שבהתחלה לא אהבנו ואחר כך כן, ופתאום גיליתי שעד העונה ה-7 את לא אהבת את ג'וש ליימן מהבית הלבן
. זה באמת מאוד הדהים אותי, משום מה אני בטוחה שכולם חייבים לסגוד לו על התחלה
.

את זוכרת במקרה מה היה קטע שגרם לך להבין כמה טעית? זה סתם מסקרן אותי.
 

Lhuna1

New member
וואו נכון

אני מנסה להזכר מה גרם לי פתאום להתאהב בו ולא מצליחה.
אני כן זוכרת שהיו בזמנו שרשורים בפורום טלויזיה ישן ב-YNET או בוואלה, איזה פורום שכבר לא קיים מזמן... והיו שם בנות שהשתפכו עליו כל הזמן עם אימוג'ים כאלה
ואני לא הבנתי מה יש להן - איך הן מאוהבות בצנון הזה? נדמה לי שממש קראתי לו ככה שם חחחח

&nbsp
&nbsp
 

Reutk

Active member
דווקא צנון?


אי אהבה אליו בגלל האישיות שלו זה עוד מובן. אבל צנון זה נשמע לי כמו מישהו חסר אישיות, כאילו בכלל לא שמת לב לקיומו לפני כן. שזה בדיוק הפוך ממני, הדמות שלו הכי עניינה אותי ולעיתים גם הדבר היחיד שעניין אותי בסדרה (אני לא חושבת שהערכתי את הסדרה הזאת כראוי לה
).

הקטע עם הסגידה אמרתי חצי בצחוק, שהתחלתי לראות את הסדרה באמת שמפחד מספוילרים לא קראתי כלום ולא היה לי מושג איך אנשים הגיבו לדמויות השונות, שיערתי שג'וש הוא דמות פופולרית פשוט כי הוא נראה לי דמות מרכזית (או שאני הפכתי אותו למרכז
). אחרי שסיימתי את הסדרה וכבר קראתי דברים זה ממש היה מוזר לגלות הרבה מעריצות שלקחו את הקראש הזה לרמה הרבה הרבה יותר קיצונית ממה שאני אפילו שיערתי.

לפני שראיתי את הסדרה אגב, הדמות שחשבתי שהיא הכי פופולרית בקרב המעריצים היא של סיי ג'יי, ואולי לא ממש טעיתי בקשר לזה. מדהים שדווקא סורקין יצר דמות נשית כזאת טובה ואהודה, אבל אני חייבת להוסיף שהעצימות שלה התחזקה המון אחרי שהוא עזב.
 

Lhuna1

New member
תשמעי, אין לי באמת בדיעבד שום הסבר למה ראיתי אותו ככה

אבל זה ברור שהבעיה היתה אצלי

&nbsp
 
סופרגירל
פרק 2X23

אוקי, אז סופרמן הוא תחת השפעת קריפטונייט כסוף. לא סוג שאני (או הוא) מכירים. כמובן שעולה השאלה הברורה, למה ריאה לא פשוט השתמשה בקריפטונייט הזה גם על סופרגירל. נראה לי היה אפילו יותר טוב.
אבל בכל מקרה הקרב בין הסוּפֶּרִים היה מרהיב.
&nbsp
אז מסתבר שאפשר לעשות קרב אישי בין סופרגירל וריאה. המנצחת מקבלת הכל. זה כמובן ברור היה שריאה לא תכבד את ההסכם. אבל מה שמצחיק זה שגם סופרגירל שכביכול נותנת את המילה שלה, לא באמת מתכוונת לכבד את ההסכם, היא יודעת מראש שאם היא תפסיד היא הולכת להשתמש במכונה של משפחת לות'ר.
&nbsp
וכמובן באמת משתמשים במכונה שמרעילה את האטמוספירה בעופרת. כל הדקסמייטים נאלצים לעזוב שזה משמח, אבל גם מון-אל נאלץ לעזוב וזה עצוב. (לא ברור למה הספינות של ריאה לא מיד שיגרו אותה משם)
*אז יש פלאשפורוורד חמישים שנה כשרוב החיים בכדור הארץ מתו בגלל הרעלת עופרת... אה לא? החליטו שלא להשתמש בסצנה הזאת

&nbsp
כולם שמחים חוץ מקארה שעצובה כי כולם במערכות יחסים חוץ ממנה (היא מתעלמת מזה שגם קאט וג'יימס לא במערכות יחסים).
לא ראו יותר מידי את ג'יימס שזה לא נורא.
ראו המון את קאט שזה מעולה. מסתבר שהיא גם קלטה שקארה היא סופרגירל, כל הכבוד לה. אני ממש מקווה שאולי היא תהיה בחלק גדול יותר מעונה הבאה (תלוי בקאליסטה פלוקהרט שלא ממש בקטע של קנדה)
&nbsp
מייגן המאדימית הלבנה מגיעה עם קבוצה של מאדימים לבנים שגם "טובים" כמוה.
האמת שזה קצת מוזר שהביאו אותם לקטע כל כך קצר בפרק הזה. זה ענין גדול מאוד, האם הם מתכוונים להשאר בכדור הארץ? מרגיש לי כמו משהו שהיה עדיף לדחות לפרק בעונה 3.
&nbsp
אלכס ומאגי מתארסות (רגע, ראינו את התשובה?) מרגיש קצת נמהר מידי, אבל עדיין מאוד משמח. כלומר עד הדבר הטרגי שיקרה בטח שימנע לפחות אתל הניסיון הראשון לחתונה.
&nbsp
והאם מון אל נשאב לתוך חור תולעת? כי זה לא היה ממש ברור מה קרה שם?
&nbsp
ואפילו פחות ברור זה המשפחה הקריפטונאית הנוספת ששלחה תינוק לכדור הארץ לפני שקריפטון התפוצצה (לא ברור למה לא כל המשפחות עשו את זה). אבל המשפחה הזאת היא בקטע מוזר של אצבעות דם וסמל שנראה כמו גולגולת שואגת ורצון שהתינוק יגדל לשלוט...
&nbsp
אני בטוח שאני אקבל תשובות לגבי משמעות הדברים המוזרים האלו בסוף בלי צורך לחכות עד עונה 3.
&nbsp
&nbsp
*לא ממש מפתיע שאין שום משמעות לשם הפרק Nevertheless, She Persisted מעבר למשמעות הפוליטית.
&nbsp
והנה סרטון קצר של סופרגירל שיצא שהוא יותר פרסומת לסרט וונדרוומן מכל דבר אחר. אבל עדיין מאוד חמוד.

 

איל51

New member
כמה מחשבות על פרק סיום העונה


1. היה מוזר לראות את קארה מנצחת את סופרמן. לא, לא בגלל שהיא אישה, אלא בגלל שיש לו כל כך הרבה יותר ניסיון ממנה (נלחם כבר בזוד, ב-War World ובטח בלא מעט דברים/אירועים אחרים לאורך השנים).
2. מצד שני, אהבתי את זה שהוא לקח את זה בקלות.
3. כל האון אנד אוף של קארה ומון-אל סמשך כל העונה פגע מאוד, לדעתי, באפקט של כמעט המוות והעזיבה שלו. כבר נפרדתם וחזרתם איזה 492 פעמים העונה, למה שזה ירגש אותי כשזה קורה שוב?
4. לא שמענו תשובה ממגי. מקווה שזה לא יגרר לאן שהרבה עלילות כאלו נגררות.
5. מון אל נשאב לתוך פורטל כלשהו. מעניין לאיזה יקום הוא יגיע.
6. שמח שהתברר שקאט גרנט יודעת שקארה היא סופרגירל. מקווה שיתברר שהיא ידעה את זה ממש בשלב מוקדם וסתם עשתה את עצמה, אבל זה פחות חשוב. העיקר שהיא יודעת.
7. מצד שני, לינה לות'ר עוד לא יודעת.
8. לגביי התינוקת הנוספת שהוברחה מקריפטון - מקווה שמדובר בגרסה כלשהי של Reign, ולא בדומסדיי.
9. הסרטון שהעלית כל כך אדיר. What a time to be alive.
 
גם אני חשבתי על זה


הוא תיפקד כסופרמן כמה שנים לפני שהיא הגיעה לכדור הארץ ועוד הרבה שנים לאחר מכן עד שהיא התחילה לפעול כסופרגירל.
אישית נראה לי שהגיוני שהסילבר קריפטונייט השפיע עליו לרעה, אפילו אם לא החליש אותו פיזית, זה גרם לו לא לחשוב בסדר ולכן לא להלחם טוב כל כך. זה לפחות הסבר שניתן לתת.
&nbsp
מעניין אם שנה הבאה נראה נקבל גם הופעת אורח של לואיס ליין.
&nbsp
כשאני חושב חזרה על העונה אני לא זוכר הכל, אבל לא זכור לי שהיה הרבה און אנד אוף של קארה ומון אל. בהתחלה הם לא היו ביחד. אז הוא פיתח רגשו כלפיה אז הם היו יחד, ואם אני לא טועה הם נפרדו רק פעם אחת מאז. אולי בנוסף לזה גם היה איזה כמעט פרידה כשהיא חשבה שהוא יעזוב עם ההורים שלו או משהו כזה.
&nbsp
לגבי קאט - בשלב מסוים בעונה 1 היא כבר הייתה די בטוחה שקארה היא סופרגירל, אבל אז קארה עבדה עליה בעזרת ג'ון שהגיע במראה של סופרגירל כשקארה הייתה בחדר.
אז השאלה היא האם זה לא עבד עליה אז והיא פשוט העמידה פנים שהיא עכשיו מאמינה שקארה היא לא סופרגירל, או שהיא הבינה את זה מחדש מאז (אולי היא שמעה ממקורות שיש חייזר עם יכולת שינוי צורה שעובד עבור הממשלה לצד סופרגירל, היא חברה של הנשיאה אחרי הכל).
&nbsp
&nbsp
קראתי תיאוריה שמון-אל עבר לעתיד כי בקומיקס הוא נמצא במאה ה30. אבל זה באמת ניחוש שמבוסס רק על הקומיקס.
&nbsp
עכשיו אני חושב על זה שקארה הייתה יכולה להשתמש במכשיר מעבר העולמות שסיסקו נתן לה ולשלוח את מון-אל אל העולם של בארי. העולם ההוא לא מזוהם בעופרת, הוא היה יכול לעזור שם (הופעות אורח) וגם היא הייתה יכולה להמשיך להיות בקשר איתו.
 

איל51

New member
אבל


אלא אם כן הוא שיקר, או לא ידע שהוא היה חלש באותם רגעים, סופרמן אמר שהוא נלחם בא בכל כוחו. ככה שאו שזה סתם חור עלילתי (למטרות העצמה של סופרגירל), או שהוא באמת לא היה בשיא כוחו, ולא ידע את זה.

היה המון און אנד אוף ושטויות רגילות של "אני אוהב אותה אבל לא אגלה לה", ו"אתה לא השתנית! אז אנחנו נפרדים".

מון-אל, לדעתי, או עבר לעתיד, איכשהו, או שהוא עבר לעולם אחר (שיהיה על תקן ה"עתיד" מבחינת מה שאני הולך להגיד). הוא יחזור, כמובן, וחלק מהעונה הבאה יהיה סביב התעלומה של לאן/למתי נעלם.
אני חושב שהוא יחזור שונה, ויביא איתו כמה חברים (מהליגיון. לא, לא זה של האקס מן...), על מנת לעזור לקארה להילחם נגד ריין (Reign), שבטח תהיה סוג של דומסדיי עבור סופרגירל.

מה שכן, כל הדקסמיטים האלו עם המקלות, טרי האטצ'ר ודו-קרב למוות, הזכירו לי את קשת הפרקים הזו מ"לויס וקלארק".

 
יכול להיות


שהוא שיקר אבל לא נראה לי. יותר הגיוני שהוא לא ידע את זה. אבל מעבר לזה הוא אמר שהוא נלחם בה בכל העוצמה שלו, אבל לא בכל השכל שלו.
&nbsp
נראה לי שאלכס ומגי היו יותר און אנד אוף במהלך העונה.
אבל אתה יודע את המשפט:
על טעם ועל ריח (ועל דברים שטכנית אפשר לעבור בעונה ולספור אותם אבל למי יש כוח) אין מה להתווכח.
&nbsp
גם לי העלילה הזאת מאוד הזכירה את העלילה ההיא מלואיס וקלארק. רק עם אפקטים יותר מרשימים. וג'ימי יותר קטן. והפעם זה דקסם החדשה ולא קריפטון החדשה.
&nbsp
אני ממש מתפלא שלא הביאו את ג'רמיה לאיזה ביקור בתירוץ כלשהו כדי שנקבל סצנה אחת של טרי האצ'ר ודין קיין יחד על המסך.
&nbsp
זכור לי שכבר היה מקרה שבו לקחו שם של סדרה אחת (Reign במקרה הזה) והכניסו אותה כשם דמות בסדרה אחרת. ומי יודע אם יהיה באמת גם Legion. וכבר יש להם Luther.
ומה אחרי זה? קינגדום, פריצ'ר, גוליית', מישהו בשם זורן (והבן שלו), גן חיות, ויקינגים, איש שנמצא במקרה במצודה רמה, מישהו בשם מר רובוט, נבל בשם Scream, גיבור בשם Fortitude...
 

איל51

New member
תראה


עכשיו כשאני חושב על זה, זה ממש ממש לא הגיוני שהיא ניצחה אותו - הוא הרי היה משוכנע שהוא נלחם נגד זוד, והוא היה מלא זעם. היא, לעומת זאת, עצרה את עצמה, כי היא ידעה שזה הבן דוד שלה, והיא לא ניסתה לפגוע בו. ולמרות זאת, היא ניצחה. בקיצור - מוזר.

במקרה הזה סדרה כשם של דמות זה לא המצב שתיארת:
1. Reign היא דמות מהקומיקס, ולא סידרה.
2. כשרשמתי Legion, התכוונתי לליגיון גיבורי העל מהמאה ה-30 (שעזר גם לקלארק נגד דומסדיי, ב"סמולוויל"), ולא לדמות יחידה.
 

panda0zombie

New member


אני די בטוחה שקארה מנצחת את סופרמן זה חור עלילתי.. אם באמת היה לזה הסבר כמו הוא לא ידע ואחרים אז היו אומרים או לפחות רומזים בהתחשב בזה שזה הפרק האחרון לעונה

אני בטוחה ומאוד מקווה שזו לא תהיה הפעם האחרונה שנראה את מון אל.. הוא היה מהדברים האהובים עליי בעונה הזאת. מעניין מה קרה איתו ולאן הוא הגיע
 

panda0zombie

New member
גם לי זה היה מוזר

שקארה ניצחה את סופרמן..
&nbsp
אני אישית רוצה שמון אל יגיע ליקום של הפלאש ויתארח שם.. זה יהיה מגניב ממש
 
למעלה