דיוני סדרות לאמצע שבוע

Prison Break S05E07


שרה וגייקוב מדגממנים זוגיות נעימה עד ששרה מקבלת טלפון מלינק שמספר לה שמייקל נפצע והורעל ואיבד הרבה דם. הוא שואל אותה אם אפשר לטפל במייקל בלי עקבות אך היא טוענתשזה רעיון רע.. שרה אומרת לגייקוב שהיא חייבת לסוע לכריתים כדי להציל אותו.
גייקוב לא כל כ מרוצה אבל מקבל את ההחלטה (אני עדין חושבת שהוא קשור לפוסידון..).
&nbsp
החבורה לוקחת את מייקל לכריתים וז'ה אומר שטוב לו במקום הזה בלי כל הציווליזציה והוא מבקש להישאר. מייקל כמובן מסכים. וויפ וז'ה מריצים בדיחות על האפשר של מרקיואי או משהו...
מייקל בהתחלה לא מרוצה שעירבו את שרה אבל המצב שלו הולך ומחמיר ויש לו עוד 12 שעות עד שהיא תגיע...
&nbsp
הם מגיעים למלון ומייקל נראה במצב נוראי...וויפ מבקש ממנו שלא ימות כי הוא צריך לדעת למה הוא יד ימינו...הוא מרגיש שהם אחים מאז שנפגשו...כלינק הגיע הוא הרגיש שאיבד אותו...
&nbsp
מייקל הקטל משחק בחוץ בזמן שגייקוב עובד ומישהו חוטף אותו. לדעתי אילו וואן גוך ואמלי.
&nbsp
שרה מגיע למלון וישר מתחילה לטפל במייקל. כמובן שבמקריאות יש לה דם אוניברסלי אז היא תורמת לו....היא אומרת שהוא ישרוד כי הו חזק
לינק וויפ חולקים רגע ולינק אפילו אומר לו שהוא משפחה...
&nbsp
אמלי וואן גוך נפגשים עם קאשידה שמתעתמת עם הסוכנים למה ניסו להרוג את מייקל. בתמורה, אמלי יורה בקאשידה והורגת אותו. מייקל אומר לשרה שגייקוב הוא פוסידון....לההההההה
הוא מספר שגייקוב איימם עליו ואמר לו שאם לא יעבוד אצלו הוא יכניס את שרה ולינק לכלא..מייקל מספר שהיה חוקר של הCIA שחקר את קלרמן ואז מייקל הבין שגייקוב לא עובד בישבילם...גייקוב הרג אותו כדי לעצור א החקריה וביקש למייקל לגרום לזה להיראות כאילו זה לא קרה מעולם..הוא צילם את מייקל מזיז אות הגופה וסחט אותו.
לאיש אחר יש את הפנים וטביעות האבצבעות של מייקל..
שרה אומרת שפוסיידון מחזיק במייקל גוניור..
&nbsp
ויפ והלינק חושבים אי להשיג סירה ולינק מתקשר לסוכרה...
סוכרה אומר שהוא בקצה השני של העולם, במרוקו חחחחחחחחחח
סוכרה אומרה שזה יעלה 15 אלף ושרה "תורמת" את טבעת הנישואים שלה...
מייקל אומר לשרה שתשחק אוה כאילו לא קרה כלום וברגע שתוכל שתחטוף את מייקל גוניור..
מייקל ושרה מתנשקים סוף סוף...שרה עוזבת ולמייקל היה מבט ממש מוזר..אולי זה לא מייקל אלא מתחזה?? שום דבר לא יפתיע אותי כבר בתוכנית הזאת..
גייקוב מורה לסוכנים שיפרסמו את הפנים של מייקל בכל מקום כדי שלא יוכל לעזוב את כריתים..
&nbsp
סוכרה להפתעת כולם עובד על ספינה...סוכרה מוכר בובות מין

כל כך מתאים לו...
וויפ מקנא קצת...
&nbsp
שרה חוזרת הביתה...
גייקוב מנשק אותה ונראה שהיא עומדת להקיא...
היא אומרת שהצליחה לייצב את מצבו של מייקל אבל הוא איבד הרבה דם...
היא מחפשת את מייקל ולא מוצאת אותו וגייקוב אומר לה שהוא ישן אצל חבר.
כששואל מה קרה לטבעת של סבתא שלה, הי ממציאה שקר כלשהו והוא ממש לא קונה את זה...
&nbsp
קפטן הספינה מקבל תמונה של מייקל ושהוא מבוקש...
קנייה אווטיס (מייקל) אותר על ספינה...הקפטן הלשין.
ואן גוך מודיע לגייקוב...
&nbsp
שרה מבקשת מהתר שתאסוף את מייקל גוניור מהבית של החבר ולא תביאו אותו הביתה...
&nbsp
החבורה מאלתרת ומזייפת כאילו סוקרה נקשר בזמן שהם ברחו...הוא מספר שהוא חלק מהצוות ולא לקח שום חלק בנושא..הוא מספר שקוראים לבחור סקולפילד ולא אוטיס מה שמו...הוא אומר שמייקל התקשר וביקש טרמפ ושהו לא הי מודע לכל הבלאגן...
החבורה מנסה להימלט מהספינה.
&nbsp
הבוס של סוכרה דיי נדפק...מסתבר שי לו מטען (מספר 17) בו הוא מעביר נשקים ותחמושת...הוא לא מרוצה מסוכרה ש"הלשין עליו" אבל סוכרה משתחרר ומחזיר לו..
&nbsp
גייקוב אומר שסלח לה על השקרים, קיבל אותה ואת מייקל גוניור והוא לא מבין למה זה לא מספיק לה...התר מצלצלת אליה ומספרת לה שהוא אצלה והכל בסדר...יש לי הרגשה שהתר משתפת פעולה עם גייקוב. שרה טוענת אקדח ויוצאת.
&nbsp
הCIA מפוצצים את הספינה והחבורה מצליחה לקפוץ לים...שרה אומרת לגייקוב שזה נגמר בינהם ושהוא הולך לספר לה הכל... הוא אומר שזה לא נגמר ושזה היו החיים שלהם...הו אומר שהו אוהב את מייקל גוניור ושהוא גידל אותו אותו. הוא אומר לה שיכלה למנוע הכל והיא אשמה.
הסוכן וואן גוך מחכה להתר ומייקל גוניור בדירתה של התר. גייקוב אומר לשרה להניח את האקדח....
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
American Housewife מישהו צופה????????

תוכנית ממש מצחיקה על אישה בפרברים ומשפחתה...
אמא מצחיקה וממש לא רגילה חחחחחח
&nbsp
העלילה מצחיקה וחמודה למרות שלפעמים קצת מגזימים עם האמא ...
בסה"F מומלצת.
 

אילקו

New member
הפלאש 322


הפרק ששודר הלילה אז לא להיכנס בטעות להודעה....
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
.....
&nbsp
&nbsp
&nbsp
....
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
....
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
(אחרי הספוילר שעשו לי על סאביטר אני נזהר בשביל כולם
)
טוב, עד כמה שאני חשבתי שבאמת היא תמות, לא חשבתי שזה יהיה עצוב באמת לראות את הרגע שזה קורה בהווה. די הכינו את הקרקע לדעתי שפשוט אי אפשר לשנות את מה שסאביטר יעשה, אפילו כשבארי חזר בזמן לסיביר להביא את סנארק ישר סאביטר קיבל פלאשבקים וידע מה הוא עושה באותו הרגע....
&nbsp
היה קטע שגם חשבתי למה הם לא פשוט מעיפים את אייריס לעולם אחר וזהו? ואז הם ניסו. תכלס היו צריכים לעשות את זה קודם, ורעיון טוב לא לספר לבארי כמובן... עד שסאביטר עובד על כולם ומגלה על זה.
&nbsp
והקטע הוא, שכל מה שידענו שייקרה באמת קרה, אבל הפרק נגמר בקטע שבארי מחזיק את אייריס, אולי יעשו איזה טוויסט שבעצם היא כן בחיים? לא יודע, אבל אני שמח שזה לא היה פרק סיום העונה אלא הפרק לפני אחרון....
&nbsp
טוב אין לי זמן להיזכר בעוד דברים מהפרק, קדימה לעבודה
 

איל51

New member
שאלה אחת קטנה


אכתוב באריכות הערב/מחר על הפרק הזה, אבל אגיד לכם למה אייריס בסדר, למה אייריס שרדה (או לפחות תשרוד).
אגיד לכם את זה בצורה של שאלות, שאלות מנחות אם תרצו -
מה HR ראה בפיגיון/חנית של סאביטר? מה HR התכוון לעשות כדי לכפר על הטעות שלו? למה סאביטר כל כך שונא את HR? האם זה בגלל שבתור בארי, אפשר להגיד ש-HR אשם בזה שסאביטר גילה איפה אייריס מתחבאת? או שמא...בגלל ש-HR עבד עליו?

ואתם זוכרים שבפעם השנייה שבארי ביקר ברצח העתידי של אייריס, HR היה על הגג, עם הרובה? אז הנה עוד שאלה אחת, קטנה, בשבילכם -

איפה היה HR עכשיו?
 
הפלאשוני


פרק מאוד טוב. שימוש מעולה במוזיקה. אני צריך לבדוק איזה שיר זה היה בעצם.
היה כל כך עצוב שאייריס מתה בסוף. אבל באמת לא נראה לי שזה מוות סופי.
בשביל זה יש עוד פרק. אנחנו צריכים גם לדעת מה HR עושה. וגם אנחנו צריכים לראות מה קרה עם הקרב של סיסקו וקילר פרוסט.
היה נחמד לראות שוב את הארי? חבל שלא ראינו גם את ג'סי שם.
ולאן ג'וליאן בעצם נעלם?
&nbsp
היה נחמד לראות שוב את סנארט, אפילו שהקול שלו היה יורת מעצבן ומוזר ממה שזכרתי. קצת מוזר שבארי הביא אותו מסיביר של 1892, לפני שהוא מת. כל הזמן ציפיתי שסנארט איכשהו יגלה שהוא מת ושהוא ינסה לשנות משהו.
כל העלילה הזאת של הבאת סנארט, פריצה לארגוס, מאבק בקינג שארק וזה שבסוף לילה נותנת לבארי את הטכנולוגיה - הרגיש קצת די מיותר. מה גם שאפילו שלא הייתי בטוח אם אייריס באמת תמות, כן היה לי ברור שהאקדח מלכודת ספיד פורס הזה לא באמת יעבוד.לפחות לא בשלב הזה.
&nbsp
אגב, הייתי לרגע בטוח שבארי יבקש מאוליבר עזרה בלפרוץ לארגוס. נראה לי קצת פשוט יותר מאשר להביא מישהו מהעבר.
 

panda0zombie

New member
המוזיקה הייתה מצויינת


ג'סי מתרוצצת בארץ 3
&nbsp
ג'וליאן.. מה איתו? נראה לי סתם לא מצאו דרך לדחוף אותו לפרק
 

איל51

New member
The Flash 3x22


Infantino Street

שירים את היד מי שצפה את זה. יש מישהו כזה? אחד?
נכון, זה היה מול העיניים שלנו כל העונה. ונכון, יש עוד פרק שלם, הגראנד-פינאלה, ש"אולי" ישנה את האירועים שראינו בפרק הנוכחי. ועדיין, כמה אנשים באמת חשבו שנגיע למצב בו אייריס ווסט, מרכז חייו של בארי, הסיבה לכל מעשיו (בטח בעונה האחרונה), המקור לחצי משיחות העידוד שקורות לו לפחות פעם בפרק – תשופד על ידי פרי אהבתם של בארי, וולברין ומגטרון?

אז בפנייה אליכם, יוצרי וכותבי הפלאש – שאפו. כל הכבוד על זה שעשיתם את הצעד הזה. שלקחתם את הגיבור המיוסר שלכם ו...ייסרתם אותו עוד. שלקחתם דמות כל כך אבהית כמו ג'ו ווסט וגרמתם לה לצפות במוות של הבת שלו. ששברתם את וולי ו-HR, שמחקתם את החיוך מהפרצוף של טרייסי, וששלחתם את סיסקו לעשות את מה שהוא הכי חושש ממנו. באמת. שאפו.
מגיעות לכם מחיאות כפיים על זה שהסברתם, סוף סוף, מה "אבן החכמים" עושה. שגרמתם ל-HR כמעט לשאול את השאלה שכולנו רצינו לשאול כבר לא מעט פרקים ("אולי שאייריס תעלים את עצמה למקום מחבוא שאף אחד, חוץ ממנה, לא יודע איפה הוא?"), שנתתם לגירסה מספר 4 של האריסון וולס סיבה להפגין רגשות אחרים חוץ משחצנות, ילדותיות ויכולת לגרום להשראה אצל אחרים.

אז נכון, בהחלט ניתן לקרוא את הפסקה שלמעלה בטון ציני, ואני לא אתקן אתכם אם זה מה שתעשו. אבל, הנה "כל הכבוד" אמיתי, מכל הלב, כזה שאין אפשרות לקרוא אחרת, חוץ מרצינות טהורה –
כל הכבוד על זה שאייריס מתה בפרק 22.
לא משנה מה יקרה בהמשך, זה הטוויסט האמיתי. וזה מה שאולי ישנה את ההסתכלות על העונה הזו.
כי כמה דקות אחרי שסיימתי לראות את הפרק, התחילה להתעורר אצלי מחשבה מסויימת: במשך עונה שלמה לא רק טים פלאש, אלא גם הצופים בבית, הולכים לקראת רחוב אינפטינו, קצת אחרי חצות. מנסים להעלות תיאוריות, לבנות ציפיות, לתכנן תוכניות, אבל לא משנה מה עושים - ממשיכים בדרך הארוכה והעצובה לרחוב איפנטינו, קצת אחרי חצות.
אבל מה אם שכחנו משהו? במשך עונה שלמה בארי, הצוות והצופים מסתכלים על נקודה ספציפית בזמן, אבל לא מעבר. הרי יש עוד פרק שלם, פרק סיום העונה. ואם זה מה שקרה בפרק הלפני אחרון, מה יהיה בפרק שאחריו? מה אם הנקודה שאליה כל העונה הולכת היא משהו אחר לגמרי ממה שחשבנו?

כי הסימנים מונחים לפנינו: HR מתוסכל מזה שהוא זה שחשף את מיקום המסתור של אייריס בפני סאביטר, ומוכן לעשות מעשה. ג'ו לא קיבל הוקרה בבניין העירייה (כמו שנאמר בפעם הקודמת שבארי ביקר בנקודת הזמן הזו), ג'וליאן התפוגג לאנשהו, וג'ו, לא HR, נמצא על הגג עם הרובה. יש שינויים, קטנים, מינוריים, כמעט בלתי נראים. אבל הם שם. הם מסמנים: "קייטלין עוד נמצאת שם". הם אומרים "חכו, זה עוד לא נגמר". הם צועקים: "אייריס לא באמת מתה".

אלא אם כן...

Flashes –
1. שאפו נוסף מגיע על הופעת האורח של וונטוורת' מילר. היה משהו קצת מאוס בעונה שלמה של Legends Of Tomorrow, בה יש לו תפקיד מרכזי. הדיבור, התנועות, ההתנהגות – כל זה קצת מוגזם כשזה בא במנות גדולות. אבל כשהוא חוזר להיות קפטן קולד, יריב מנטלי, שצץ מידי פעם ועושה את מה שהוא יודע הכי טוב? זה מעולה.
2. אבל בכל זאת, רק שאלה: איך בדיוק בארי ידע איך למצוא את סנארט (בדיוק אחרי שנטש את היטווייב?), ועוד במצב שהוא לבד בלי שאף אחד מצוות הלג'נדס לא ישים לב?
3. ואם לקינג שארק כל כך קר שהוא התעלף, לבארי ולסנארט לא היה אמור להיות ממש ממש קר גם?
4. עזבו את האזכור של ה-Suicide Squad, באחד מתאי הכלא בארגוס נמצאת...צ'יטה. שמעת את זה, גל גדות?
5. "אם סיסקו יציל את החיים שלי, תגיד לו שאזרוק מילה טובה עליו לאחותי".
6. "הם לא הראו את הכריש כי הם לא יכלו להרשות לעצמם לגרום לו להיראות טוב".
7. באמת שהייתי משוכנע שאייריס הולכת להגיד לבארי שהיא בהריון. באמת שאני שמח שטעיתי.
8. למה בארי לא הזהיר את סיסקו בקשר לאיבוד הידיים שלו?
9. האם נחשפה הסיבה ללמה סאביטר כל כך שונא את HR? האם זה בגלל שהוא זה שחשף את המחבוא של אייריס, או שזה בגלל ש....
10. מה HR הלך לעשות כדי לכפר על הטעות שלו. והאם זה כלל את "משנה המראה" שלו?
 
המממממ


האם יכול להיות שHR השתמש במשנה המראה שלו כדי להחליף מקום עם אייריס? לא נשמע הגיוני כי אנחנו רואים אותו אחרי שאייריס כבר נלקחה.
הוא כזה מתוק עם המערכת יחסים שלו עם טרייסי. אבל להתחיל איתה מערכת יחסים ולהציע לה לעבור לעבוד שם באופן קבוע... נראה לי שהא אמור ללכת קודם עם דברים כאלו למחלקת HR...

&nbsp
אני קצת שקוע בלנסות לדמיין את משולש האהבה של בארי, וולברין ומגטרון שיוצר את סאביטר.
&nbsp
נכון שאנחנו לא ראינו מה קורה יום אחרי המוות של אייריס. אבל כן ראינו מה קורה 7 (8?) שנים לאחר מכן. כלומר בקו זמן מסוים לפחות אייריס כן מתה באמת.
&nbsp
לגבי הנקודות:
2. אני לא בטוח בדיוק מתי הנקודה שבה בארי לקח ממנה את סנארט. אבל הרושם הוא שזה אחרי שסנארט איבד את היד שלו (בגלל מה שהוא אומר כשקינג שארק מאבד יד) וזה קורה אחרי שהיטוויב מתגלה חזרה לקבוצה.
לגבי כיצד... אפשר לתרץ את זה שאחד מהאגדות סיפר לו על הזמן שהם היו בסיביר בתאריך מסוים בעבר. אז כל מה שהוא צריך זה לצפות בהם מרחוק עד שסנארט מספיק מרוחק מהאחרים.
3. גם אני חשבתי על זה.
7. בכלל לא חשבתי על משהו כזה. זה היה יכול להיות ממש נוראי. ואפילו אם היא באמת בהריון אז למה שהא תספר לו את זה לאחר מעשה כדי שירגיש יותר נורא.
8. זה שלא ראינו את בארי מזהיר את סיסקו לגבי זה לא אומר שהוא לא הזהיר.
 

איל51

New member
מה אנחנו יודעים


1. HR מרגיש אחראי באופן ישיר למה שיקרה לאייריס.
2. הוא נפרד מסיסקו. פרידה של יותר מ"להתראות".
3. הוא מסתכל על החנית, או מה שזה לא יהיה, של סאביטר.
כשאנחנו יודעים, מניסיון העבר, שזו דרך למצוא אותו.

מה אפשר להניח, בדגש על להניח? HR מצא את סאביטר, התחלף עם אייריס ומת במקומה.

בנוסף, זה שאייריס מתה בקו זמן אחר ו-HR שרד, זה לא אומר כלום.בקו זמן אחר ג'ו קיבל אות הערכה בבניין העירייה, וזה לא קרה הפעם...
 

panda0zombie

New member
וואו לא חשבתי על זה


שHR התחלף עם אייריס ומת במקומה.. רעיון ממש יפה. ובאמת אחרי הפרק הזה יצאתי בתחושה של "זהו הולכים להרוג אותו".
&nbsp
היו עוד הרבה דברים שהיו אמורים לקרות אבל לא קרו חוץ מהאות הוקרה לג'ו.. המוזיאון סטאר לבס אמור להיסגר (לא דיברו על זה ממש), משהו שקשור לחוזה למיוזיק מאסטר וזה מה שאני זוכרת.
&nbsp
מכאן השאלה שלי היא איך הוא הספיק להתחלף איתה במידה וזה קרה..
 

panda0zombie

New member
אני באמת הופתעתי לצורך העניין


זה היה מול העיניים שלנו, חשדתי שזה יקרה אבל להגיד את האמת כשזה קרה הייתי מופתעת. אני לא זוכרת שיצא לי לראות הרבה פעמים שאשכרה הרגו דמות כזאת

גם אני לא ממש הייתי סגורה על מה אבן החכמים עושה


גם אני אבל חייבת לתת שאפו על כך שאייריס מתה.. גם אם זה לא יהיה היא בסוף (אם התאוריה שלך נכונה) עדיין זה היה צעד יפה שהפתיע כשראינו אותו

אני מניחה שהעונה הולכת למקום אחר מעבר למוות של אייריס. אם זה היה אחרת אז בעצם כל המטרה של העונה זה להציל את אייריס וזה סתם ירגיש לא משהו
מעניין לאן הם מובילים אותנו בפרק האחרון.

כן איפה ג'וליאן בעצם? הוא גם חלק מהצוות והוא צריך להיות איפה שהוא

יש שינויים קטנים באמת ממה שבארי ראה בזמנו ורשם על הלוח. ג'ו לא קיבל תעודת הוקרה, לא היה איזכור על מיוזיק מאסטר, מוזיאון סטאר לבס לא נסגר לפי מה שידוע לנו.. וכן HR לא נמצא על הגג עם רובה. איפה הוא בכלל?

1. זו הייתה הופעת אורח נחמדה של קפטן קולד. והצורת התנהגות שלו די מוגזמת נכון.. משהו בדיבור בעיקר שאני תמדי שמה לב אליו
2. איך בארי ידע למצוא אותו באמת?
3. אני די בטוחה שהיה להם ממש קר בכל זאת אבל 11 מעלות זה רמה שהם יכולים לשרוד עדיין
4. מעניין אם וונדרוומן נמצאת באמת באחת מהארצות
5. ציפיתי שאחרי זה יהיה איזה עוד אזכור על זה

6. צחקתי מזה די הרבה
7. גם אני הייתי משוכנעת שהיא תגיד לו שהיא בהריון. וחשבתי לאורך זה שזה יהיה די התעללות נפשית אבל היא לא בהריון. תודה על זה
8. בארי חושף דברים בהתאם למה שצריך (לעלילה או לעצמו) רציתי אבל שהוא יזהיר אותו
9. אני לא זוכרת שהראו שסאביטר שונא את HR . אולי שכחתי.. אני אשמח לתזכורת
10. זה יהיה טוויסט טוב. יפה שחשבת על זה
 

איל51

New member
לגביי HR וסאביטר


בכל פעם שלסאביטר יצא לדבר אל HR, הוא קרא לו "המתחזה", "וולס המזויף", "הפחדן ששרד את הזעם שלי". שואל אותו האם הוא כבר מצא את המקום שלו וכל זה. וזה בזמן שלאחרים הוא פשוט התייחס בשם.
יש מצב שזה מסמל משהו.



 

kordilia snake

New member
שיקגו אש 5X22

מישהו יודע אם הם מסוגלים לסיים עונה בלי גרום לצופים להאמין שחצי מהקאסט מת/פצוע קשה?
&nbsp
לדעתי היחידי שממש בסכנה זה מאוץ' והריב של קייסי ודוסון והפרידה שלו ממנה זה סתם בשביל הדרמה.(וברוך שפטרנו מהעלילה הפוליטית של קייסי)
 
אף אחד לא רואה את "סיפורה של שפחה" המצוינת?

בד"כ הייתי קוטל סדרה כזאת בשל ההתקדמות האיטית והבלתי מספקת של קו העלילה המרכזי, אבלה סדרה הזו עשויה כל כך טוב עד שאני מוכן לסבול אפילו את הקצב האיטי הזה, לעת עתה לפחות.
 
צופה בקצב של חצי פרק פעם בכמה ימים

הנושא וחלק מהסצנות כל כך קשות לצפיה (לא כי הן קשות ויזואליות, אלא כי הנושא כל כך מפחיד ומדכא), עד שאני צופה בזה לאט לאט. נותנת לדברים להספג בנפש וממשיכה.

אני קראתי את הספר בזמנו, וגם אותו לקח לי המון זמן לקרוא.
 

מיכל203

New member
אני צופה והיא אכן מצוינת

בעיני עדיף שאין כ"כ עלילה כרגע, כי יש את העולם החדש וההזוי שמתוודעים אליו על כל הפרטים הקטנים שלו – הברכות, הבגדים, הטקסים, החוקים ובעיקר אווירת הפחד שהם מצליחים להעביר בצורה מעולה. 2 הפרקים הראשונים היו ממש מהפנטים.
 

kordilia snake

New member
אני גם רואה אותה

גם לי בדר"כ אין סבלנות לכול הסדרות האלו שלוקח להן נצח עד שהן זזות לאן שהוא... אבל מה שהיא בעיקר עושה זה להראות איפה הם חיים, והיא עושה את זה בצורה כ"כ טובה שזה לא משנה.
&nbsp
קראתי את הספר ולדעתי הסדרה עוד יותר קשה ממנו אבל אי אפשר להפסיק לראות אותה.
 
למעלה