דיוני סדרות לאמצע שבוע

twisted nerve1

New member
אני ארצה לראות איתכם

אבל בהיכרות שלי עם עצמי בהחלט יכול להיות שאני יעוף על זה אם אני אתמכר
 

twisted nerve1

New member
אה.. חחח.. ממש לא חשבתי על הקטע שהם שחקני כדורסל

בקשר לרעות. זה גם לא שהיה המון דגש על המשחק כדורסל שלהם בסדרה (הראו את המשחק באיזה פרק אחד), אבל אי אפשר להגיד שזו סדרה על שחקני כדורסל בהכרח.
בכלל, יש מצב שאם היית שואלת אותי איזה משחק הם שיחקו, היה לוקח לי זמן להיזכר שזה כדורסל ולא משהו אחר.
 

Reutk

Active member
זה סיקרן אותי כי חשבתי שאולי זה מבוסס על מקרה שאני מכירה

אבל זה לא דומה לשום מקרה או שמועה ששמעתי עליהם.
 

Chandler Rulz

New member
ראיתי את ההודעה ונזכרתי שלא ראיתי עדיין עונה 2

אז התחלתי וראיתי שני פרקים עכשיו וזה באמת מעולה ונראה מבטיח יותר מהעונה הראשונה [שהייתה טובה גם].
&nbsp
נראה לי שאסיים את העונה כבר עד ליום חמישי
 
אשמח אם שניכם תכתבו מה חשבתם בסוף העונה

ואז אני אנסה למצוא מה אני כתבתי בסוף העונה...
 
הנה מצאתי את סיכום שלך

חפשתי משהו אחר ונתקלתי בזה

אני גם מתכננת לראות את זה אבל אני אתחיל עם עונה 1 ולא עם עונה 2 לא משנה לי שזה סיפור אחר לגמרי
אגב יש לי שאלת קאסט שאולי



































למה רשום שפליסטי הופמן שיחקה ב21 פרקים אם כל עונה היא בפני עצמה?
 

Chandler Rulz

New member
חלק מהשחקנים של העונה הראשונה חזרו בעונה השניה

בתפקידים שונים [אותו קונספט כמו American Horror Story]
 

twisted nerve1

New member
תגובה לתגובה של ניק
למה אתה לא מגיב לי?


אני קצת מזדהה עם מה שאמרת וקצת לא.
כל העניין של המנהל של הבית ספר הפרטי, וכל עניין הגזענות בין השחורים והלטינים באמת הרגיש גם פחות מעניין וגם לא ממש קשור לעלילה הראשית. אני מבינה תמטית איך קו העלילה הזה דומה לעלילה האחרת. הכל עניין להראות נושאים חברתיים דרך כל מיני נקודות מבט ושיהיה אפשר לנתח את זה בכל מיני היבטים. כי אפשר להגיד שמצד אחד המנהל לא עשה שום דבר לא בסדר, ומצד שני אולי כן? וכל העניין להעלות דיון.
אבל כמו שאמרתי, אני מסכימה שזה היה פחות מעניין מהעלילה הראשית.
עוד משהו, גם חשבתי בנקודה מסויימת שאולי היה עדיף לסדרה לא להתפזר על כ"כ הרבה קווי עלילה שונים ובעיקר להתמקד על עניין האונס והביריונות של הנערים. אבל לא נורא.
לגבי ההאקר- אני גם מסכימה שהכניסה שלו לסדרה הייתה נורא מזורזת וקצת מוזרה. אבל אני גם לא ממש מרגישה שהוא הגיע והיה מעין קוסם שפתר לאמא של טיילור הכל, כי הוא לא באמת עשה את זה. כל הדברים שהוא פירסם לא ממש עזרו לתיק שלו, ולמעשה הדבר היחיד שהם חשבו לקחת שיעזור לתיק זה הקטע שהבחורים מהנבחרת הרביצו לטיילור, וזה התגלה בעקבות וידוי של אחד הנערים נדמה לי. כך שכל העבודה של ההאקר לא ממש עשתה יותר מדי. זה באמת היה מרגיש קצת מעצבן אם הוא באמת היה פותר את הבעיה.
לגבי זה שלא מרגיש לך אמין שיש בן אדם כזה ולמה הוא רוצה לעזור לה? לא יודעת. גם לי קצת קשה להבין. אבל אני כן יכולה להאמין שיש אנשים כאלה במציאות. לא יודעת. אחרי שאני רואה למשל שיש מלא טרולים באינטרנט שפורצים לאתרים מסויימים כדי להטריל, או כל מיני דברים שאנשים עושים שאני לא מבינה למה לבזבז את הזמן שלהם על זה. אז אני יכולה לקנות שהוא אקטיביסט, כמו שהוא קרא לעצמו, שמאוד רוצה לחשוף עוולות דרך יכולה פריצה לאתרים (והרבה פעמים אקטיביסטים פועלים בדרכים שאני לא מבינה, אבל בהחלט יש סיפורים אמיתיים על אנשים כאלה).
אבל מה שיפה בסיפור שלו זה להראות עוד פעם דברים מכל מיני צדדים. מצד אחד זה נראה כמו מעשה טוב. ובאמת ריחמתי נורא על טיילור ועל אמא שלו ורציתי שמישהו יעזור להם. לפחות לחשוף את ההתנהלות של בית הספר. מצד שני ברגע שמישהו אחד מרשה לעצמו לפעול על דעת עצמו, אז גם אחרים מרשים. וכשאחרים פרצו זה היה לתיקים של אנשים פרטיים וגרמו את אותו העוול שהוא עצמו ניסה למנוע. והם לקחו השראה ממנו. יש בזה משהו אירוני ומעניין.
לגבי העובדה שלא נתנו תשובות. אני מבינה את התסכול. גם אני כתבתי שזה הוציא אותי מאוד מתוסכלת. ומצד שני, יש דווקא משהו מאוד חזק בבחירה הזאת. אני לא מרגישה שזה אומר שהסדרה לא לוקחת עמדה. להיפך. אין פה ממש עמדה לקחת כי הם לא הראו מה קרה. בלהראות מה קרה הם לא היו לוקחים עמדה רק נותנים מידע. אבל בעולם האמיתי, אנחנו האנשים הרגילים כמעט אף פעם לא יודעים את התשובות. לא יודעים איך דברים קרו. אנחנו תמיד נשארים עם סימני שאלה. ויש בזה תמיד משהו כזה מתסכל.
וחלק ממה שנותן הקלה בסיפורים כאלה זה שתמיד מגלים לנו מה באמת קרה. מי הרע בסיפור. אבל זה חלק ממה שיפה. הסדרה מכריחה אותנו להישאר בעמדה שאנחנו צריכים להרכיב את הסיפור בעצמנו. היא לא מאכילה בכפית. יותר מזה. אני מרגישה כאילו באמת טיילור נאנס, אבל שאריק לא מאמין שהוא אנס אותו. זה חלק מכל העניין האפור של הסדרה. זה לא קרה בזדון לדעתי. זה פשוט שלנערים האלה יש מושג מאוד בעייתי של הסכמה, ודעות מאוד בעייתיות לגבי מין (אפשר לראות את זה למשל באיך שהם מתייחסים לבנות, ואיך שההורים שלהם מתייחסים לבנות). לכן בהחלט יכול להיות מצב שטיילור לא נתן הסכמה, אבל אריק לא הבין שהוא לא נותן הסכמה.
 
אני מתכנן, כשתהיה לי שעה, שעתיים פנויות

אני צריך לקרוא את מה שאני כתבתי אז, לקרוא את כל מה שאת כתבת ואז לחשוב ולכתוב תגובה מתאימות. אני לא רוצה לעשות את זה חלקית.
לא היה לי כזה זמן אתמול בערב ואין לי הבוקר. אבל אחר הצהריים או הערב אני בהחלט אעשה את זה.
 

LeRanch

New member
תראי את העונה הראשונה!


העונה השנייה באמת יותר טובה, אבל הראשונה מושלמת לא פחות.
 

twisted nerve1

New member
סיימתי עונה 2


מעתיקה משהו שכתבתי בורסיה מסויימת בפייסבוק על העונה:
&nbsp
נתחיל בעובדה שמדובר בלא פחות מיצירת מופת!
פסיפס של התנהגות אנושית על פני 10 פרקים מורטי עצבים, עוכרי שלווה, מדכאים ברמה שמשאירה חור עמוק בבטן, אבל ריאליסטים ונאמנים לאמת להחריד.
ההתחייבות של הסדרה להציג את כל הדמויות כאנושיות. בלא להיכנס למשבצת של רשעים ונבלים, גם כשהיא עוסקת במעשים כ"כ נוראיים שאוטומטית גורם לנו לרצות לראות את העולם כרשעים ונבלים, מעוררת הערצה פשוט.
אם בסמויה למשל ניסו לגרום לנו להראות כמה המערכת מושחתת ופוגעת באנשים, פה הלכו צעד אחד יותר רחוק. לא רק המערכת (גם, היא כמובן משחקת תפקיד). אבל גם האופי האנושי. האופי האנושי הסטנדרטי, שמושפע כ"כ הרבה מהרצון של כל אדם לדאוג קודם לעצמו, מנקודות העיוורון שלו, מהיכולת לראות רק את הצד שלו ואת החוויה שלו ולשניה לא לנסות לראות את הצד השני.
הרוע פה הוא לא רוע של מפלצות. אין פה סאדיסטים. יש פה רוע שמגיע מאדישות, מאינטרסים, לא מרצון להרע, אבל רוע שגורם לטרגדיות כך או כך. ואולי אפילו הרוע הזה יותר קשה מרוע כפי שאנחנו רגילים לראות. כי אנחנו יכולים לזהות אותנו בו. כי הוא אנושי, כי הוא מובן. ובגלל זה הוא כ"כ מצמרר.
כמעט כל דמות בסדרה הזאת היא גם קורבן וגם מקרבן. והדואליות הזאת מאתגרת ומרתקת, וצריכים לתת שאפו ענק לסדרה שלא עושה לנו חיים קלים.
אולי מה שהכי מעלה רגשות קשים זה אריק וטיילור- שניהם מואשמים במעשים נוראים. ושניהם מוצגים גם כקורבנות וגם כמקרבנים. ואני מוצאת את עצמי מרחמת על שניהם, וכועסת על שניהם.
אין פה בסדרה לדעתי, כמעט בכלל דמויות חד מימדיות. כולן דמויות שאפשר להאשים בדברים, אך גם אפשר להבין. פרט אולי לשני מקרים (האמא ההומופובית של אריק, ואשתו המטומטמת של המאמן כדורסל), כל דמויות פה הם מורכבות, הם גם רעות וגם טובות.
הדמות של פליסטי הופמן, היא אמנם אישה מעט מניפולטיבית וחלקלקה שיודעת להשיג דברים, אבל גם לא מתארים אותה נטולת רגשות (המראה שלה בבית שבורה אחרי הרצח מוכיח את זה), ולשניה היא לא נראית רעה לשם הרוע. היא באמת עושה מה שעושה כי היא מאמינה שזה לטובת בית ספר. דווקא היחיד שדיי הכעיס אותי היה המאמן דן. כי הוא ממש הרגיש צבוע. רוב הדמויות של המבוגרים אמנם דואגות לאינטרסים שלהם, אבל לא מעמידות פנים שהם משהו אחר. המאמן דן יודע יפה מאוד להפנות אצבעות מאשימות, ולהתנהג כמו צדיק שכל כך אכפת לו מה"ילדים שלו". רק שהוא מעולם לא ניסה לבדוק באופן יסודי את הטענה לאונס. הוא ידע שהייתה מסיבה שבה הם שתו אלכוהול, עשו סמים ושידלו בנות לשכב עם חברי הקבוצה, והוא לא ניסה לעשות כלום לשחקנים שלו אחר כך. גם אם לא היה אונס. ההצדקה העיוורת שלו של כל מה שה"ילדים שלו" עושים מקוממת מאוד, במיוחד כי הוא מנסה לטעון להיות אדם מוסרי.
אני יכולה להמשיך ולדבר על עוד ועוד דברים כי יש כ"כ הרבה דברים לדבר עליהם בהקשר הסדרה הזאת. כמו למשל, איך אהבתי את ההסדרה מציגה מקרים שבהם כביכול אנשים מנסים להיות פוליטקלי קורקט ולעזור לקורבן אבל בלי לראות את הקורבן בכלל, רק את האינטרסים שלהם (הנאום של חברה של טיילור לקראת הסוף היה נהדר: "הילד השחור רק רצה להטריד אותי, מת'יאו רק ראה בי סיבה כדי להילחם על משהו, וההיספאנים רק השתמשו בי כדי למחות, לאף אחד לא היה אכפת ממני". זה גם מופיע עם הניסון של מנהלת בית הספר לנצל את היציאה מהארון של אריק כדי להציג את בית הספר כיותר נאור, בלי שבכלל אכפת לה ממה עובר על אריק שניסה להתאבד בדיוק).
אפשר להמשיך לדבר על כמה השימוש ברשתות חברתיות נוכח בסדרה וכמה הנושא הזה מפחיד ומאפיין את העידן המודרני (כמו שטיילור אומר, אני לא יכול לברוח ממנו. אני פותח את פייסבוק ואני רואה שם את התוקף שלי). את האנשים שפועל למען מטרה טובה רק כדי לראות את השימוש המטרה שלהם שנעשה בדיוק להפך ממה שהם רוצים, כמו ההאקר האקטיביסט שרצה לחשוף מוסדות, וגרם לאנשים לחשוף פרטיות של אנשים פרטיים. אותו דבר שנגדו הוא יצא (אף אחד לא שולט על המרחב הוירטואלי). וזה לא נגמר. כל סוגיה בסדרה הזאת מוצגת מאלף ואחת היבטים. על כל ניסיון לעשות טוב גם מציגים את כל ההשלכות של אותו ניסיון. על כל מעשה רע מראים מה הוביל אליו, למה הוא קרה ומה קורה אחריו. שום דבר לא קורה בואקום, והסדרה באופן קצת מרגיז מונעת מאיתנו לראות כל דבר באופן פשוט. הכל מורכב, הכל נמצא בתוך מערכת של פעולות, בתוך מערכת של אנשים עם אינטרסים שונים שכל אחד מושך לכיוון אחר, בתוך מערכת של מיקרו ומאקרו והגורמים רבים מדי בשביל לבודד אחד מהם ולהגיד שזה הוא. יש בני אדם אינדיבידואלים. ויש את החברה שהם גדלו בה, ויש את הערכים שלימדו אותם בבית, ויש את הפעולות שלהם הם מגיבים, ויש את מה שמגיבים להם אחרי הפעולות שהם עושים. שום דבר לא פשוט. הכל מורכב, הכל אפור.
&nbsp
בין כל הדברים שהיו בה, עדיין העיסוק הכי מעניין היה עניין האונס. וזה מאוד תיסכל אותי שהסדרה לא נותנת לנו תשובה חדש משמעית. טיילור נאנס או לא? אבל מעבר לתסכול, יש בזה גם משהו מציאותי. כי אנחנו נתקלים כל יום במישהו (לרוב מישהי) שטוענת שנתקפה או הוטרדה ותמיד יש את החשש המנקר. זה באמת או זה לא? אגב, אני מאמינה שטיילור באמת נאנס, ויחד עם זאת אני מאמינה שאריק באמת ובתמים לא מאמין שאנס אותו. וזה קשה לראות אנס לא כדבר אחד. לא כמפלצת. כבן אדם. כבן אדם שראוי לרחמים לא מעט בסדרה. כבן אדם שעובר בסדרה בין היתר תקיפה וניסיון לאונס בעצמו, שסובל מהומופוביה ובריונות בעצמו. אבל ככה זה החיים האמיתיים. שום דבר לא פשוט.
 

Chandler Rulz

New member
סיימתי גם :)


באמת עונה מצויינת ועוסקת בנושאים לא ממש מדוברים וזה אונס של גברים [וגם מציגה את הסוגיה אם בכלל גבר יכול להאנס.. משהו שהרבה מסתבר לא חושבים שאפשרי].
&nbsp
היו כמה קווי עלילה שפחות עניינו אותי, כמו העלילה של הגזענות של מנהל בית הספר כלפי היספנים [אם כי זה מעניין לראות גזענות של אדם שחור מול אדם ששייך למיעוט אחר.. מוסיף לקונפליקט ומגדיש את האבסורד].. פשוט נראה לי לא כל כך קשור להכניס את זה.. אפשר לעשות סביב זה עונה שלמה גם, אם מרחיבים את הסיפור, אז זה הרגיש כאילו קצת מדי מצד אחד, ומיותר מצד שני.
&nbsp
היו גם דברים שפחות הבנתי, כמו למה מלכתחילה קווין היה מעורב בכל הדבר הזה.. למה כתבו את השם שלו בעיתון [אם המנהלת הראתה את מכתב ההשעייה של אריק בכלל לכתבת] ולמה אחרי שהיה ברור שהמאשים באונס הוא גבר ושלקווין אין מעורבות בזה, הוא עדיין נשאר חשוד.. ולמה לא לנדב DNA..
&nbsp
לגבי הסיפור של אריק וטיילור... אני לא יודע.. אני די נזהר בדברים שאני כותב, אבל אני נוטה להיות יותר בצד של אריק בסיפור הזה.. אני חושב שטיילור הגיע למסיבה במטרה לשכב עם אריק, אני חושב שהוא שתה [ואולי אפילו לקח משהו] בעצמו כדי "להשתחרר" ואני חושב שבסצינה הראשונה בסדרה, שרואים את טיילור צופה במשחק הכדורסל ומסתכל על אריק ומחייך, אם אני זוכר נכון, אז הוא זכר טוב מה היה..
אבל אז הוא ראה את התמונות שהפיצו ואולי חשב שגם אריק הפיץ או צילם ופשוט כעס עליו אז הוא החליט להתחיל את הכל.. גם היה נדמה, בהתחלה לפחות, שהוא מתחרט כשאמא שלו התחילה לערב משטרה ובדיקת אונס בבית חולים והכל אבל זה כבר הפך להיות כדור שלג מתגלגל שהוא לא יכל לעצור.. והוא עדיין כעס על אריק [או על עצמו] אז הוא נתן לזה להימשך.
נכון, אריק לא חף מפשע כשהוא שכב עם מישהו שיכור ו/או מסומם אבל זה לא הופך אותו לעבריין מין..
אני לא רוצה חלילה להישמע כמו מישהו שתומך באונס או משהו, אבל ככה זה הרגיש לי..
הרגשתי גם שברמה האישית אני איכשהו מזדהה יותר עם אריק מאשר עם טיילור בנושא של הנטיה המינית.. כאילו אריק כבר היה שלם יותר עם זה בינו לבין עצמו ופשוט פחד מהתגובה של הסביבה [ובצדק, עם איך שאמא שלו, אחיו והקבוצה התנהגו אחרי הגילוי] ואילו טיילור עדיין היה במלחמה עם עצמו [ובגלל זה הוא גם שיקר לאיווי].
&nbsp
מילה רגע על השחקים,
אני אהבתי את הדמויות של פליסטי הופמן ושל טימות'י האטון פחות מהעונה הקודמת, אבל שניהם שחקנים מעולים שזה לא הפריע לי ממש.
קונור ג'סופ [טיילור] הפתיע אותי במשחק שלו פה.. הוא היה טוב וזה לא משהו שראיתי ב-Falling Skies. יפה! רק אם הוא יכול לבלוע רוק יותר בשקט, זה יהיה טוב! חחח
גם השחקן של אריק היה מעולה.
&nbsp
&nbsp
מקווה מאוד שעונה 3 תהיה מעניינת מאוד כמו שתי הקודמות כי זאת סדרה שבאמת מרתק לראות... במיוחד מנטוורק [אה, אבל הצנזורים של המסך השחור כל פעם שאומרים shit או את ה-hole ב-asshole פשוט מעצבנים!]
 

Chandler Rulz

New member
אה, שכחתי לציין שאהבתי


את שילוב הראיונות של קורבנות להט"בופוביה, אונס ומורים שהיו בבית הספר בטבח בקולומביין בפרק שאחרי הפרק שבו טיילור יורה בווס.
זה השתלב טוב בסדרה ולא הרגיש "תלוש".
 

twisted nerve1

New member
אני דווקא לא אהבתי את זה

זה הרגיש לי דיי האכלה בכפית, ובכללי הרגשתי כאילו הסדרה מאוד לא עושה את זה.
הייתי גם בעד קטעים כאלה שלא קשורים ישירות לעלילה, כמו שמדי פעם ראו את הריקוד המודרני, או שבאחד הפרקים פתחו עם מופע ספוקן וורד של בחור שמספר על האונס שלו.
אבל ספציפית את הראיונות של אלו מקולומביין ונפגעי בריונות לא ממש אהבתי ששמו (לא שהדברים האלה לא מעניינים אותי, פשוט כמו שאמרתי, זה הרגיש האכלה בכפית).
אוי וכן המסך השחור הזה כל פעם שהייתה קללה היה ממש מעצבן.
&nbsp
לגבי אריק וטיילור. קודם כל, לגבי הדברים שהם עשו שלא קשורים לאונס, כמו שטיילור פחות סגור על עצמו ושיקר לחברה שלו וקצת רימה אותה בצורה מסויימת. כל הדברים האלה, שיכולים לגרום למישהו יותר או פחות להזדהות, כל זה לא משפיע על העובדה אם היה שם אונס או לא.
גם אני מצאתי את עצמי מאוד מזדהה ומגלה סימפטיה כלפי אריק אולי לפחות באותו רמה כמו אל טיילור. זה היה נורא עצוב שהוא מנסה להתאבד, זה עצוב התגובה של אמא שלו, המפגשים שלו עם גברים זרים, הביריונות אחרי שהוא יוצא מהארון. כל זה לא סותר את העובדה שיכול להיות שהוא אנס.
לא הראו לנו מה קרה בלילה, אז הכל יכול להיות. אבל להגיד שבגלל טיילור אולי בא בכוונה לשכב איתו, מה שאנחנו דיי יודעים שקרה בגלל המסרונים שהציגו. אבל זה עדיין לא אומר שאריק לא אנס אותו. גם אם טיילור בא במטרה לשכב איתו. גם אם טיילור אוהב לעשות משחקים של שליטה ושמישהו חונק אותו, כל זה לא משנה. אם אריק שכב איתו כשהוא לא יכל לתת הסכמה זה אונס.
זה מרגיש לי כאילו בגלל שנראה כאילו הזדהית מאוד עם אריק, אז אתה לא רוצה לשקול את האפשרות שהוא אנס אותו. אבל לדעתי זה בדיוק מה שהסדרה רוצה לגרום לך לעשות.
כי אנחנו תמיד חושבים על אנסים כאל חולי מין, כעל כאלה שיושבים בבית ומתכננים לאנוס מישהו ואז יוצאים לרחוב ותופסים מישהי בכוח.
אבל רוב מקרי התקיפה המינית לא קורים ככה. הרבה מהם קורים בין אנשים שמכירים אחד את השני, לפעמים בין בני זוג. לפעמים בחור שוכב עם בחורה שיכורה מאוד ולא קולט שהיא שיכורה מדי. הוא לא התכוון לאנוס אותה. אבל בפועל זה מה שקרה.
לגבי המשפט:
"נכון, אריק לא חף מפשע כשהוא שכב עם מישהו שיכור ו/או מסומם אבל זה לא הופך אותו לעבריין מין.." - אם מישהו שוכב עם מישהו שיכור או מסומם שהוא ברמה שהוא לא יכול לתת הסכמה. זה אונס. זה ההגדרה של אונס. גם אם אותו מישהו בא במטרה לשכב איתו. אם ברגע האמת טיילר לא היה בהכרה, לא היה במצב להסכים לשכב איתו. זה אונס. ויכול מאוד להיות שאריק לא קלט את זה. אני לא חושבת שהוא התכוון לאנוס אף אחד. אבל זה בהחלט יכול להיות.
אני לא אומרת שזה מה שקרה, כי לא הראו לנו, אבל זה בהחלט יכול להיות שזה קרה. כאילו אם הוא הגיע למצב שהוא היה כ"כ חסר הכרה עד שיכלו לצלם תמונות שלו בלי מכנסיים, בהחלט יכול להיות שהוא היה מספיק חסר הכרה כדי לא להיות יכול להסכים לשכב.
ולגבי זה שהוא כל הזמן ביקש מאמא שלו שתפסיק להתעסק עם זה, זה לא בהכרח הסבר שהוא שיקר, זה מאוד יכול להיות בגלל כל הדברים שהוא אמר. תראה רק איך התייחסו אליו. מהמשטרה, מהבית ספר. כולם האשימו אותו. שהוא שתה, שהוא הלך לשם. שאי אפשר בכלל לאנוס אותו כי הוא בן. ובכל מקום רק שופטים אותו.
יש מושג ידוע, אני לא יודעת אם אתה מכיר, אבל זה נקרה "אונס שני". הרבה פעמים כשבחורות מתלוננות על אונס, אז בכל החקירות של המשטרה, והקרובים אליהם, ואם זה מגיע למשפט אז הבחורה צריכה לעבור האשמות וחקירות, ותמיד גורמים לה להרגיש כאילו היא זאת שעושה עוול למישהו אחר. וטיילור תיאר את זה לפסיכולוג שלו, שכך הוא מרגיש. אז ברור שהוא רוצה כל הזמן שאמא שלו תעזוב את זה.
טיילור ממש מתנהג כמו מישהו עם פוסט טראומה. גם העובדה שהוא בפרק הראשון מסתכל על אריק ומחייך לא אומרת שזה לא קרה. הוא בעצמו אמר שהוא לא זוכר לגמרי מה היה שם. לוקח הרבה פעמים לאדם זמן להבין בכלל שהוא נאנס. ויש גם לא מעט בחורות שנשארות בקשר רומנטי עם מישהו שאנס אותן. ושיכולות גם להכחיש שהיה אונס.
&nbsp
ולגבי המשחק- השחקן של אריק היה השחקן הכי טוב מהילדים. הוא ממש שבר לי את הלב לא מעט.
 

Chandler Rulz

New member
שוב אני נזהר בדברים שלי

אני התחלתי לנסח משהו אבל אני לא יודע איך לעשות את זה בלי שזה ישמע שאני מגן על אנס.. אז לא יודע. מעדיף לא לכתוב כלום.
אולי בע"פ יהיה לי יותר קל להתנסח אז אולי נשמור את זה אם וכאשר יהיה מפגש פורום
 

twisted nerve1

New member
אה עוד כמה שאלות ששאלת


הם דיברו על למה השם קווין דווקא היה בעיתון. הכתבת שחקרה אספה פרטים על כל המעורבים והמסיבה התרחשה בבית של קווין. היא לא יכולה לרשום שם של אף אחד שהוא קטין (מתחת ל-18), וקווין היחיד שהיה מעל (באיזה חודש או משהו), אז היא יכלה לרשום את השם שלו. היא הייתה רושמת שם של כל אחד שקשור לפרשה אם הם היו מעל 18, אבל היא לא יכלה (ואני חושבת שגם עם טיילור היה לה הסכם עם אמא שלו).
אני לא יודעת אם החוק הזה נכון במציאות, כי זה גם לא נשמע לי ממש הגיוני, אבל ככה הסבירו את זה בסדרה, כי אמא של קווין בהחלט שאלה את זה, והתקוממה שקווין הוא טיפה מעל 18 אז זה לא פייר.
אם היה נפתח תיק על עניין האונס אז היו חוקרים את הכל ואת כולם. כולל העובדה שכולם שתו שם שזה גם עבירה על החוק. וקווין מן הסתם לא היה מואשם בעניין האונס, אבל יכלו להאשים אותו בסעיפים כמו שתיית אלכוהול, אולי אפילו שידול קטינים לשתייה, אם זה היה בבית שלו והוא דאג לספק את האלכוהול. אולי יכלו ללחוץ עליו נניח שיעיד נגד חברים שלו ובתמורה יעזבו את ההאשמות נגדו.
בגדול זה אפילו לא הגיע לפתיחת תיק הרי. אז באמת לא היה בעיה. אבל ההורים שלו רצו להתכונן למקרה שתיק יפתח נגד האונס, ואז קווין יכול להסתבך בגלל עניין האלכוהול.
 
למעלה