דיוני סדרות לאמצע שבוע

didalf

Well-known member
לא, זה משעמם אותי


בין כל סצנה של חאליסי או טיריון יש איזה מליון סצנות משמימות של זקנים בלי שם. ואני לא באמת אוהבת פנטזיה, ואת כל סגנון ימי הביניים הזה.
ובשלב זה אני יודעת את כלללל הטוויסטים המשמעותיים אז נראה לי חסר פואנטה כי זה מה שהסדרה בנויה עליו.
&nbsp
זה מאד מוזר אני יודעת. אני מוזרה.
 
אני לא אומר שתחזרי ותראי מההתחלה

אלא שפשוט מעכשיו כשאבא שלך רואה תראי יחד איתו*. וכשאת משתעממת תשתמשי בטלפון שלך.
ככה תדעי על כל המסביב שלה בלי כל הפילטרים, לשמוע תיאור חלקי ממקור אחד, לקרוא באתר משהו חלקי אחר...
&nbsp
&nbsp
*עם כי זה מסוג הסדרות שיכול להיות קצת מביך לפעמים לראות עם הורה.
 

didalf

Well-known member
מביך, ובכל זאת אחותי ואבא רואים ביחד


כי אחרת היא צריכה לחכות לו כל השבוע כדי שיהיה לה עם מי לדבר.
יותר מזה, בשנה שעברה היא וחבר שלה ראו יחד עם אבא

&nbsp
ואני נהנית יותר מהתיאורים החלקיים, הם יותר מעניינים מהסדרה עצמה.
ואם משהו נוראאא מסקרן אותי אז יש יוטיוב.
 

Reutk

Active member
דווקא הגיוני מאוד.

כל הקטעים שמסביב הרבה יותר מצחיקים ומעניינים מהסדרה עצמה. זה בערך כמו שיותר כיף לראות גב האומה מאשר להתעדכן בחדשות.
 
כן, אני מאוד אוהב את ההשוואה

ההבדל הוא כמובן שהסדרה היא רק 45 דקות בשבוע.
החדשות/אקטואליה זה ללא סוף. תמיד אפשר להעמיק יותר, לקרוא יותר. מהבחינה הזאת הרבה יותר קל להתמודד עם שינויים בממשלה רק דרך ארץ נהדרת.
&nbsp
&nbsp
האמת היא שבעצם הסדרה היא סוג של מהדורת חדשות מקוצרת של הספרים.
בתקופה שעוד הייתי רואה את הסדרה (והיא הייתה מקבילה לספרים) היו לי שיחות ארוכות עם אנשים שצפו בסדרה שבהם הייתי מסביר את העולם הרחב של מה שבעצם מתרחש שם ורק רואים חלק ממנו בסדרה.
&nbsp
וזאת בעצם הסיבה העיקרית שאני הפסקתי לראות את הסדרה. זה לא עד כדי כך זה שאני חושב שהסדרה תספלייר לי את הספרים (בין היתר כי אני יודע שזה כמעט בלתי נמנע שאני אחשף לספוילירים הגדולים) אלא שאני רוצה לקרוא את הספרים המלאים ולא לקבל את התקציר שלהם במקום.
 

Reutk

Active member
כן יש משהו במה שאתה אומר.

זה באמת סוג של מהדורת חדשות מקוצרת. הקטע שעכשיו הכל התערבב לי ואני כבר לא זוכרת מה קראתי בספר ובעצם מעולם לא הוזכר בסדרה. בהודעה הקודמת ציינת שעכשיו אין יותר ספוילרים לספרים ועכשיו נזכרתי שאתה דווקא טועה כי כן היה, הקטע מהעבר של נד שהוא נלחם עם השומרים של רייגאר. אבל רק עכשיו קלטתי שזה בעצם מעולם לא הוזכר בסדרה עד עכשיו. שאני חושבת על זה אז זה הרבה יותר טוב שקראתי את זה בספר אחרת לא הייתי מבינה כל כך מה קורה. טוב, נראה לי שאני צריכה להתוודות שאני לא קוראת פשוט מתוך עצלנות וגם זה שהספרים כבדים (מבחינה פיזית. קשה לי להחזיק אותם הרבה זמן
) מקשה על העניין.

ואגב למרות שכתבתי לעדי שזה הגיוני (ואני באמת מבינה את הגישה שלה) אני דווקא בדיוק הפוך ממנה. אני כמעט ולא רואה דברים שמסביב לסדרה. אבל זה ככה אצלי בכל סדרה, לפעמים אתם שמים כאן קטעים אחרי שסיימתם לצפות בסדרה כלשהי, שכמובן כרגיל אני עוד לא סיימתי, ואני אומרת לעצמי טוב שאני אסיים אני אצפה בזה, אבל זה אף פעם לא קורה.
 

twisted nerve1

New member
לגמרי. בלתי אפשרי לא לראות כל פרק ישר כשהוא יוצא

אם במקרה אני לא רואה פרק שיצא עד הערב אני לא נכנסת לפייסבוק עד שאני רואה.
וניק אני לא מבינה אותך. הרי לספוילרים המשמעותיים שיהיו בספרים (שאותם מרטין גילה להם) אתה תחשף בכל מקרה, ואם שאר הדברים לא יהיו בסדרה כמו בספרים, אז מה זה משנה לראות את הסדרה כבר?

חלק גדול ממה שאני אוהבת בסדרה זה גם את כל המסביב. אחרי כל פרק אני אוהבת לקרוא דיונים וניתוחים, וביקורות ופארודיות. אבל הייתי פחות נהנית מזה אם לא הייתי רואה את הסדרה, כי הייתי מרגישה שאני מחוץ לסוד
 
בלי לקרוא את ההודעה שלך עניתי עליה בהודעה אחרת

וזה מה שכתבתי:
בתקופה שעוד הייתי רואה את הסדרה (והיא הייתה מקבילה לספרים) היו לי שיחות ארוכות עם אנשים שצפו בסדרה שבהם הייתי מסביר את העולם הרחב של מה שבעצם מתרחש שם ורק רואים חלק ממנו בסדרה.
וזאת בעצם הסיבה העיקרית שאני הפסקתי לראות את הסדרה. זה לא עד כדי כך זה שאני חושב שהסדרה תספלייר לי את הספרים (בין היתר כי אני יודע שזה כמעט בלתי נמנע שאני אחשף לספוילירים הגדולים) אלא שאני רוצה לקרוא את הספרים המלאים ולא לקבל את התקציר שלהם במקום.
 

Reutk

Active member
קצת, על עמוק באדמה 301 ספוילר.

אז איך שהפרק מתחיל אני כזה חושבת הממ..בטח זה איזה ניתוח שיכשל...הא, רק שניה זה לא הניתוח של נייט. הא, כן. אוי, חרא. ואז כל ה-20 דקות הראשונות מורטות לי את עצבים: הוא מת או לא מת, הוא מת או לא מת ועוד אבא שלו גם כן
. ומה הקטע של המתרגמים עם וינגרט=חילבה זה באמת? חשבתי שזה רטבים שונים לגמרי. בכל מקרה גם שהם מחקו את שנת הפטירה עדיין לא הייתי לגמרי בטוחה שמה שאנחנו רואים באמת מתרחש ולא סתם עוד חיזיון, כאילו הוא ברצינות עם ליסה עכשיו. למה? היא תשעמם אותו למוות. רק שעברו לקטע של דיוויד וקיט אצל היועץ הפנמתי שזה אמיתי ונייט באמת התחתן איתה. קיט ממש מרגיז אותי שהוא עצבני וממש הבנתי את דיויד כי זה באמת מרגיש כאילו הוא מזלזל בו, אבל אז שהוא אמר לו שזה שהוא צועק לא אומר שהוא לא אוהב אותו, זה אומר שהוא מרגיש נוח איתו שוב נמסתי ממנו. וקלייר מסכנה חשבה שקולג' יהיה שונה מהתיכון ובסוף גם שם מלמדים אותה חרטות שלא יועילו לה בכלל בחיים האמיתים רק בצורה שונה (עיגול). הבחור מהלהקה שהיא התחברה איתו נראה נחמד אבל אני מקווה שהוא לא הולך להיות גייב מספר שתיים.
 

Don Nirtin

New member
בקצרה על 301


זכרתי שעזבתי את דיוויד וקית' עצבניים - וצדקתי. משהו עובר ביניהם. הפסיכולוג ההוא מחרטט בשכל.
&nbsp
המוות לא מוות של נייט היה עשוי נפלא. לשם שינוי לא היה מקרה מוות הזוי בפרק.
&nbsp
קלייר אהובתי

&nbsp
מה שמה, זאתי שנייט איתה - לא מעניינת.
&nbsp
זהו
 

didalf

Well-known member
אני חייבת לציין שאני לא יודעת איך מיקי מצליחה


להגיב לי כל הזמן בהתאם לאיפה שאני בלי ספוילרים להמשך.
אני לא יודעת איך להגיב לך על זה בלי לרמוז על מה שיקרה אח"כ עם הדעות שלי על דמויות מסויימות

אז אני אסתפק בזה שהיא הביאה לך קישור למה שכתבתי אז
 

Reutk

Active member
אין בעיה.

אני גם צריכה לציין שאם אני כותבת תגובה על הפרק זה באמת תלוי רק באם יש לי חשק לכתוב או לא. אתן לא צריכות להיות מוטרדות מזה שאתן לא מגיבות, זה לא משנה שום דבר מבחינתי כי את הדעה שלכן אני כבר יודעת משרשורים שלכן ואני לא רואה טעם שתכתבו אותו הדבר פעמיים. אגב, רק לפני כמה ימיים קראתי את מה שמיקי כתבה על קלייר וזה הזוי כמה שזה היה דומה למה שאני כתבתי, וזה אפילו היה בפרק זמן מאוד קצר אחרי שהיא כתבה.
 

didalf

Well-known member
נכון???


אני ממש התלהבתי משומה מאיך כתבתן אותו דבר בדיוק בלי שתקראי מה היא כתבה
 

אילקו

New member
הפלאש 223


טוב, אז תכלס היה פרק טוב (חוץ ממש מהסוף)
לא היה מפתיע כלל שה"ג'יי" הכלוא במסיכה הוא כפיל של אבא של בארי
עד כמה שאני שונא כמו שהיה לפני כמה פרקים, שג'יי לקח את עצמו מהעתיד והרג אותו, הפעם זה בא בטוב בלגרום לבארי לנצח את ג'יי בשביל להיות בשני מקומות בו זמנית.
ציפיתי שאולי בסוף העונה עכשיו יהיה איזה משהו עם וואלי, עם איזשהם כוחות או משהו כבר.

אבל, ואבל גדול... במשך שתי עונות או קצת פחות (מאז שבארי גילה את המסע בזמן שלו) אז אומרים לו שהוא לא יוכל לשנות כ"כ את העבר בשביל להציל את אמא שלו. נכון שתמיד יש פרדוקסים קטנים (שהם ענקיים בתכלס) אבל אפשר להתעלם מהם, אבל ממה שקרה בסוף הפרק אי אפשר. כאילו עכשיו הוא הרג את ת'ון הוא לא ייגרום לכך שיעקוב כל החיים אחרי בארי אח"כ בשביל לגרום לו להיות הפלאש, כמובן אבא שלו גם חי...
בטח יהיה איזה הסבר צולע שכולם עדיין רגיל ובארי עדיין הפלאש ופשוט ההורים שלו חיים... למרות שאני מקווה שאני אתבדה.
 
דווקא הסוף ריגש אותי


יש מצב שנראה סוג של עלילת פלאשפוינט פרדוקוס בעונה הבאה.
בסרט האנימציה של DC זה היה נפלא, ואני כבר לא יכול לחכות כדי לדעת עד כמה היקום של הפלאש עומד להשתנות. וביקום של הפלאש אני מתכוון לסנטרל סיטי, כי אין מצב שזה ישפיע על החץ (אף על פי שבקומיקס זה השפיע על כל גיבורי העל).
אני לא מאמין שלא יהיו השפעות לשינוי קו זמן כל כך קריטי.
&nbsp
אגב סיום עונה. בסוף העונה הקודמת ראינו הבזקים לעתיד של הפלאש. בין הפלאשים ראינו את בארי יושב בכלא. אני לא זוכר את זה בעונה הנוכחית, יש מצב שזה יהיה בעונה 3?
&nbsp
&nbsp
תכלס- עונה טובה, גם אם לא מפתיע יותר מדי. יש ליוצרי הסדרה חולשה עם להרוג דמויות חשובות. האריסון וולס מת בעונה הראשונה וחוזר ככפיל בשנייה. כנ"ל עם אבא של בארי, ועכשיו גם עם אמא שלו, ואני מאמין שהם ימצאו דרך גם להכניס את ג'יי גריק לעונה הבאה (יש לו הרי כפיל בארץ1). לפחות אדי נשאר מת.
המוות של זום היה קצת חלש. איפה הסוהרסנים האלה היו כל העונה. ראינו אותם בקושי פרק 1.
אבל בסופו של דבר הייתה אחלה עונה. אני ממתין בציפייה לעונה 3 (למרות שבחץ הירידה ברמת הסידרה החלה בעונה שלוש).
 

Red Hood

New member
אם הם יעשו


את הפלאשפוינט, זה יהיה בקנה מידה הרבההההההה יותר קטן מאשר בקומיקס.
חסרות שם כל כך הרבה דמויות (כולל כל הקונפליקט בין האמזונות לאנשי אטלנטיס) כמו באטמן, סייבורג, סופרמן, וכו' וכו'.

אני לא מאמין שזה יגיע לזה, כי אז זה אמור להשפיע גם על הסדרות האחרות, אלא אם כן, לפחות בהתחלה, הפלאש תהיה קצת נפרדת משאר הסדרות, עד שבארי יחזיר את המצב לקדמותו (כשהוא יבין שהוא לא צריך להציל את אמא שלו).

מה שכן - הייתי משוכנע שיקרה משהו עם וולי בפרק הזה. אבל אולי...

בארי מעבר לדלת התנדף. זה אומר שהוא לא קיים יותר? זה אומר שהעתיד השתנה?
כל כך הרבה שאלות...
 
למעלה