דיוני סדרות לאמצע השבוע

LeAnnDylan

Well-known member
נראה לי שהבנתי מאיפה נוצרה הטעות


בפרק 5, מצורף צילום מסך של מה שמרפי אמר, אבל אז בתקציר, ניסו לדלג על החלק של "בקה היא לא אלוהים", ואז כשערכו את זה, כנראה שעשו עבודה קצת מרושלת


וכן, אין לי מה לעשות בחיים חוץ מלראות כל פרק מיליון פעם


 

LeAnnDylan

Well-known member
ואם כבר בענין הזה, משהו שתהיתי לגביו


ג'וזי נראתה ממש מופתעת לגלות שאבי הצליחה לייצר נייטבלאד במעבדה, אבל כשחושבים על זה, הרי גם כל הפריימים הפכו להיות נייטבלאד במעבדה. הרי מן הסתם ה-13 המקוריים שהיו על אליג'ס 3 לא נולדו ככה, אלא בקה הפכה אותם לכאלה. אז למה זה הפתיע אותה כל כך שאפשר לייצר נייטבלאד?
 
האמת...


זה נראה לי הפרק שהכי פחות אהבתי עד כה בעונה הזאת.
אבל ההרגשה הזאת מאוד מוטה על ידי כך שהייתה לי פאשלה ענקית עם הקובץ של הפרק. משום מה 11 דקות לתוך הפרק במקום לעבור לסצנה של רייבן ורייקר קיבלתי את הסצנה שבה אקו נכנסת לבאר ושם בלאמי מספר לה שקלארק מתה.
מיד קלטתי שמשהו לא בסדר, אז מצאתי קובץ טוב וראיתי את הפרק בסדר הנכון. אבל הנזק כבר נעשה ובעצם "גיליתי" שבלאמי משתחרר ושכולם יודעים שקלארק מתה. זה כל כך מעצבן!!!
&nbsp
חוץ מזה הפרק היה יחסית לפרקים קודמים יחסית חסר מידע חדש.
אבל הדבר הכי מעצבן זה העובדה שבאמת כולם (חוץ מרייבן ואבי בנתיים) גילו את האמת על קלארק וכאילו עברו הלאה.
ואולי הכי מעצבן בזה שאני גם מבין את ההגיון ל בלאמי בזה.
כלומר כן הרבה יותר אהבתי את הגישה של "נהרוג את כולם וניקח להם את המתחם", אבל זאת התגובה שמובילה למלחמה שבה הרבה אנשים מתים. נכון שראסל הרג את קלארק, אבל אם יהרגו אותו אז שאר הפריימים והשומרים שלהם יהיו חייבים להרוג את בלאמי ומעגל הדם לא יפסיק.
מה שבעצם יותר לא ברור לי זה מה הקטע עכשיו עם מרפי. בלאמי כאילו השלים עם זה שהגישה של מרפי, לא לנקום אלא לעשות עיסקה, הייתה הנכונה. אבל אני מניח שהוא לא יודע על כך שמרפי פעל בשביל עיסקה לחיי נצח עבורו.
האם העיסקה הזאת עבור מרפי עדיין על השולחן? האם זה יכלול גם את אמורי?
&nbsp
חלק בי ממש שמח שמאדי נעשתה מושפעת על ידי הקומנדר הרע. אני רוצה לראות אותה נוקמת על קלארק. ואחרי שהיא תעשה את זה לא תהיה לאחרים ברירה אלא להגן עליה (מתוך נאמנות לקלארק).
&nbsp
אני לא זוכר אם זה גם היה מהתחזיות שכתבתי כאן – אבל הייתה לי תחושה שרייקר יהיה פריים שנמצא על הגדר. אני מניח שהוא יעזור בעתיד לאנשים שלנו. ואם הוא, אז אולי גם אמא שלו.
בכלל אני מניח שיהיה די בלאגן בשורות הפריימים כשיגלו שג'וזפין ואמא שלה מחקו 4 צ'יפים.
אני עדיין מצפה שנגלה בעתיד למה המשפחה הזאת של פריימים עלתה לספינת חלל.
&nbsp
קצת מעצבן אותי הקטע הזה שאין להם כנראה כסף לקאסט מלא לכל פרק ולכן אף פעם אין את כולם. הפעם ג'ורדן לא נמצא. ואפילו אין לזה תירוץ.
&nbsp
אני רוצה קצת יותר התקדמות בעלילת דיוזה ואוקטביה. אז הפרק גילינו את מה שאני כבר הנחתי + זה שיש שרף שמחלים פצעים. ושיש אותות מהאנומליה?
&nbsp
 
ספוילר

רק אני הרגשתי שבלאמי התאבל על קלארק ממש יפה ומכבד?
ישב בחדר ובכה, לא הפסיק לדבר עליה בשיחה עם מרפי כאילו הדבר הכי נורא בעולם קרה, רצה לנקום, תקף את מי שהרג אותה, בכה מול מאדי, ישב בחוץ לבד ובכה.
&nbsp
 


אז לא הבנתי את המשפט הזה שלך:
"אבל הדבר הכי מעצבן זה העובדה שבאמת כולם (חוץ מרייבן ואבי בנתיים) גילו את האמת על קלארק וכאילו עברו הלאה."
שכאילו הוא עבר הלאה כי הוא לא מתנקם? כי ברור שהוא מתאבל ולא עבר הלאה מבחינה רגשית.
 
בערך כן


התכוונתי לזה שהוא עובר הלאה מהבחינה שהוא לא מתנקם.
או לפחות לדרוש צדק.
כן, זה ברור לי שהוא שבור מזה שהיא מתה, אבל הוא ממשיך הלאה.
 

LeAnnDylan

Well-known member


אוי, איזה מתסכל זה
מצטערת שהתפקשש לך הפרק. זה לגמרי מבאס

&nbsp
לגבי מרפי, ג'וזי הביאה לו 2 צ'יפים ריקים אחרי ה"תרגיל" שלו עם אבא שלה ובלאמי. אז נראה לי שהוא את שלו עשה מבחינתה. אז כן, על הנייר הוא ואמורי מסודרים.
&nbsp
אני גם קצת מאוכזבת שלא כל פרק רואים את כולם, אבל אני חושבת שזה מאפשר לנו גם יותר זמן ללמוד על כל דמות יותר לעומק אז אני גם יכולה להעריך את זה.
 

Chandler Rulz

New member
קצר..

בהתחלה כשראיתי שאין להם בעצם עוד צ'יפים מיותרים, והם היו צריכים למחוק מישהו בשביל שיהיה מקום לקיין [ולמרפי, בעצם גם], אז ממש התבאסתי כי זה אומר שאין איזה טוויסט שבו ראסל אולי שמר את קלארק איפשהו.. אבל אז הגיע הסוף, וקלארק היא.. איפשהו!
לדעתי זה קשור לאנורמליה הזאת שדיוזה ואוקטביה מרגישות.. אולי משהו בתודעה נשאר זורם באוויר או וואטאוור..
 
מחשבות
וקצת ספיידרמן |ספיידרמן|

כל המחשבות על מה אומרת הסצנה בסוף והאם אולי קלארק כן תוכל לשלוט חזרה בגוף שלה - הזכירו לי קו עלילה די גדול ושנוי במחלוקת של ספיידרמן (בקומיקס) מלפני כמה שנים.
מה שקרה בקומיקס זה שדוקטור אוקטביוס (דוק אוק) הטעין את המוח שלו על מכונה שאז מצאה את ספיידרמן והזריקה את עצמה למוח של ספיידרמן... בלה בלה טכנו באבל... זה גרם לכך שהמוח של ספיידרמן הוחלף למעשה על ידי המוח של דוקטור אוקטביוס באופן מאוד דומה למה שנעשה לקלארק כאן.
אבל מה שקרה שם זה שבעוד בהתחלה ההחלפה הייתה מושלמת, האישיות של ספיידרמן נלחמה חזרה. דוקטור אוקטביוס עדיין ניצח לבסוף, אבל תוך כדי הוא נאלץ לספוג את כל הזכרונות של ספיידרמן (פיטר פרקר). זה היה כל כך משמעותי על דוקטור אוקטביוס שהוא בעצם מצטער על מה שהוא עשה, והוא מחליט להמשיך את דרכו של פיטר פרקר, להמשיך להיות ספיידרמן בעצמו, להילחם ברעים ולהציל את החפים מפשע.
&nbsp
אולי משהו כזה יקרה כאן. כלומר לא נקבל חזרה לחלוטין את קלארק, אלא היא תתאחד בדרך מסוימת עם האישיות של ג'וזפין.
 

LeAnnDylan

Well-known member
מענין


מצד אחד זו אופציה שאני לא לגמרי שונאת, כי יש בג'וזי הרבה דברים שאני אוהבת. וגם אם נניח את האופי שלה בצד, אם קלארק תוכל רק לשמור את הזכרונות/ידע של ג'וזי, זה גם ישרת אותה בעתיד, במיוחד אם הם ישארו בסנקטום.
אבל מצד שני, אני רוצה את קלארק בתור קלארק וזהו.
אין לי בעיה שג'וזי תיקח גוף אחר (אולי את של אבי ותחזיר אותי לאהוב את השחקנית עצמה?) ותמשיך לחיות, כי אני מאוד אוהבת את הדמות שלה.
 


מעניין.
אני ממש ממש אופתע אם הפיתרון לקו העלילה הזה לא יהיה רגיל לגמרי וקלארק תחזור להיות 100% קלארק בתוך הגוף של קלארק - לא בתור צ'יפ ולא בתור כלום, אבל פשוט התודעה שלה תהיה מספיק חזקה להשתלט על הגוף.
אני אהיה בהלם אם כל דבר אחר יקרה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
אני גם מרגישה


שהפתרון אולי לא בהכרח יהיה ממש פשוט אבל שבסופו קלארק תחזור להיות קלארק ב-100%. אני פשוט לא רואה אופציה אחרת.
יהיה מענין אם כן אבל נראה לי very unlikely
 

Lhuna1

New member
years and years פרק 6


עוד פרק טוב והמון דברים קרו, אני שפוכה מכדי לסכם אבל אנסה, 2028, ויויאן רוק כבר ראש הממשלה, גשם 50 יום מביא להמוני הומלסים, ויויאן מוציאה חוק שמחייב אנשים עם חדרי שינה נוספים לקחת הומלסים, חוץ מזה הומלסים ואסירים אחרים מועלמים, מסתבר שלמחנות ריכוז סודיים שם התוכנית של רוק היא לתת להם למות.
ויקטור כלוא באיזה מתקן ומסתבר שהאחיות מבקרות ומנסות לעזור לו להשתחרר (כך אומרות לפחות) ומצד שני סטיבן מאשים אותו ושונא אותו. הוא מקבל עבודה בחברה שזוכה במכרז לניהול או משהו של חלק מהמתקנים הסודיים והוא מנצל את כוחו להעלים לשם את ויקטור

לונדון מחולקת לאזורים עם גישה מוגבלת (ראינו התחלה של זה בפרק הקודם) מה שבפועל הופך חלק מהאזרחים התמימים סוג של אסירים. האחות השניה שגרה שם מאבדת את העבודה גם. מצד שני מתארסת, לפחות זה.
האחות הגדולה עוברת לגור עם החברה שלה.
לונדון סובלת מהפסקות חשמל תכופות, אולי ע"י האקרים לא ברור. אז חוזרים יותר להתשמש בנייר.
בת'אני עושה את הניתוח שחלמה עליו ומחוברת לרשת ישירות מהמוח. מה שמאפשר לה גם לעזור למה שמה לפרוץ למקום שסטיבן עובד בו לחקור על הנעלמים, וגם לראות מה שהוא עשה לויקטור.
הסבתא עוברת ניתוח תיקון ראיה שהשתכלל מאוד. סלסט ביחסים/רגשות מעורבים מולה.
מפזרים את האפר של דניאל...
בטח שכחתי משהו. אה, ואין יותר בננות.
&nbsp
 

Lhuna1

New member
ומשהו לגבי משהו שראינו בפרק הקודם


בדיוק היום הייתה ב-YNET כתבה על חברה ששכללה כבר מאוד את הטכנולוגיה של "דיפ פייק", שזה משהו שראינו בפרק הקודם איך הולכים להשתמש בזה לרעה וכמה נזק זה הולך לעשות:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5523932,00.html
&nbsp
 

Lhuna1

New member
זה מטריד ברמות...

היתה לי שיחה על זה היום עם אנשים... המשמעות של זה לטווח הלא רחוק, אם זה יכנס לשימוש, היא שלא ניתן יהיה להאמין לכלום, וזה לא שהיום אי אפשר ליצור פייק ניוז ולזייף תמונות וסרטונים ולהגיד שמישהו אמר דברים שלא אמר וגם אם תכחיש יהיו אנשים שיאמינו וזה ישפיע... אבל זו רמה חדשה של חוסר יכולת לשפוט את המציאות ואין מזה דרך חזרה. זה עלול להפוך גם את כל התיעוד החדשותי וההיסטורי ללא אמין, לתמיד.
(עד שתומצא שיטת תיעוד שונה לחלוטין, אם זה יקרה אי פעם).
לא יודעת למה אבל זה מזעזע אותי לא פחות מהמצאות מדעיות/טכנולוגיות הרסניות יותר, כמו נשק אטומי וביולוגי למשל.
 
למעלה