דיווח חופשה: דנמרק

Gרר

New member
שאלה קשה

הבעלים של הדירה בקופנהגן עשה רושם של בנאדם מקסים. אגב הוא סיפר שיש הרבה התנגדות לאחרונה ל-airbnb בדנמרק בגלל שהיו לא מעט מקרים של אנשים ששכרו את הדירה ועשו בה שימוש לא חוקי. את הבעלים של הדירה השניה כלל לא פגשנו. התקשורת איתה היתה ב"שלט רחוק" והשאירה רושם די חמצמץ.

רוב המלצרים שנתקלנו בהם היו מאד אדיבים, עם נכונות גדולה להסביר ולפרט וגם להיענות לבקשות לא שגרתיות.

יתר האנשים שפגשנו היו נותני שירות כאלה ואחרים... מהם קשה לשפוט.
 

רזאי

New member
אנחנו חזרנו לפני שבועיים, ואני מאוד מופתעת מדברי החברה שלך.

בעיני הדנים ממש לבביים. הם לא מהמחבקים, אבל כולם אדיבים חביבים ורוצים לעזור. שונים לגמרי מהגרמנים הנוקשים. שונים גם מהאמריקנים, שאצלם הנימוס מרגיש מאוד מעושה.
אני אפילו אמרתי לבני המשפחה שלי שאם מזג האויר היה סביר יותר בדנמרק, הייתי שמחה לגור שם שנה או שנתיים. רק בזכות האנשים המקסימים.
הטיול שלנו לא היה טיול קולינרי ואני יכולה להמליץ רק על הפיצה בCafe Piccolina באורהוס, ועל ארוחה במסעדת Mefisto, גם היא באורהוס. זאת גם היתה העיר האהובה עלי בדנמרק.
 

salo22

New member
קופנהגן מהממת

ולזיכרוני לחלב שם בהחלט טעם מצויין
כך שלא מפתיע עניין הגלידה.
 

erezavn

New member
נקרא ונראה מצוין.

דנמרק וקופנהגן בפרט הפכו להיות מעצמה אירופאית קולינרית משפיעה, גם בזכות נומה. המטבח הסקנדינבי פולש היום גם למדינות אירופאיות נוספות מעבר לסקנדינביה. (בברלין למשל פועלת מסעדה סקנדינבית די חדשה וטרנדית בשם Dóttir).

בקופנהגן בלבד יש היום 13 מסעדות כוכב מישלן, 2 מסעדות 2 כוכבים (נומה אחת מהן) ומסעדה אחת של 3 כוכבים (גרניום). כמו שאמרתי - מעצמה בהתהוות.
 

החתולית

New member
בינתיים הספקתי רק לראות את התמונות

ולקרוא את השורה התחתונה שלך.
&nbsp
אני זוכרת את היומיים שלי בקופנהגן כמצויינים מבחינה קולינרי, אבל זה היה ב- 1984. שהיתי במלון של חברת SAS, ואכלתי כמויות של פירות ים, פירות טריים, ומאפים מצויינים.
 
למעלה