גרה בבית

נורא זה ממש לא

וזה לא אומר שום דבר על העצמאות שלך או על היותך מפונקת - כל מקרה לגופו, ובימינו עם יוקר המחיה הגואה לא הייתי ממהרת לשפוט אף אחד על צורת המגורים שלו. בנוסף, בת 28 זה לא בת 40, הכרתי כבר מבוגרים ממך שגרו עם ההורים ובימינו זה גם דבר מוכר שזוגות חוזרים לתקופה אצל ההורים כדי לחסוך לקניית דירה. כאמור - כל מקרה לגופו ואין לך מה לחשוב על מה אחרים אומרים, לאנשים תמיד תהיה ביקורת לא משנה מה תעשי.
&nbsp
&nbsp
 

gal-or

New member
תראי, אם תסתכלי בפורום דירה להשכיר,

אז תיתקלי במודעות שנכתבות על ידי כאלה שמתלבטים אם לצאת מהבית. הרבה פעמים את תיתקלי באנשים שכותבים משפטים כמו: "אני מרוויח ..... ומזה מתכנן להוציא על דירה.... ומאוד מפחד שלא יישאר לי כסף", כאשר משפט שני: "אני כבר בן/בת ... ובגילי כולם יוצאים מהבית". מה הסביבה חושבת זה לא צריך לעניין. אם בן אדם בן 50 וחי פרזיט על חשבון אבא/אימא זה מאוד בעייתי. אני מכירה חבר'ה עם לקויות למידה שגרים ביחד. אחת עברה לגור עם החבר. השני נכנס לגור עם אותו שותף שאותו בחור מלמלעלה גר איתו קודם.
 

ai21

New member
זה תלוי במצב

אם היא עובדת ומצליחה לחסוך יפה, ונהנית מקשר טוב עם משפחתה - מדובר ביתרון גדול.
אם היא מבזבזת את הזמן והכסף, ורבה עם כולם - רע מאוד.
&nbsp
אני לא רואה שום דבר רע עם זה שיש לבחורה קשר טוב עם משפחתה,
או שהיא נהנית להתפנק כשזה מתאים ונוח.
זה מעולה.
&nbsp
לדעתי דווקא מי שנכנס מזה ללחצים - מראה על בעייה קשה,
וזו דרך טובה לסנן.
 
לא. מבחינת בחורים ובחורות עצמאיים עם תוכן בראש של הכתפיים...

האופציה היחידה למה כן להשאר בקשר עם מישהי שבטיטולים עדין היא כמובן עושר ההורים. באם עצמאי חושק בעצמו בקצת מנוחה מעבודה ולימודים תוך כדי החזקת עצמו מחוץ לבית הורים ורואה את עצמו בעתיד זוכה לקצת מאבקת הסוכר של "ילדת בית" בגיל 30 הוא בהחלט ינסה לשמור על קשר אם הוא חוץ מעושר ההורים הבחורה עצמה נראית לו.
&nbsp
וכן יש הרבה דברים שמישהי כזאת לא מודעת שיש בעיות ודברים אחרים בחיים שהיא לא יודעת ולא רואה למה עושים משהו אחרת כי אצלה יושב בראש "אבא ואמא ישלמו על זה למה להתעסק עם זה?"
 
מי אמר שאבא ואמא ישלמו?

יש אנשים שגרים מתוך נוחות, חוסכים כסף ומחזיקים את עצמם ואפילו משתתפים בהוצאות בבית.
אתה חושב על פי תבניות
1 - גר אצל ההורים
סיבה: ההורים עשירים ומשלמים עליו והוא ילד סוכר
או לא עצמאי שלא מסוגל להחזיק את עצמו ולא כדאי לבנות איתו חיים.

2- גר בדירה שכורה
סיבה: הוא אדם עצמאי מאוד,שמוכן לחיים, בוגר ובטוח לבנות איתו חיים.

חשבת על אלה שלא חושבים על המחר, חיים רק את הרגע, לא מעניין אותם העתיד והם גרים בדירה שכורה עם חמישה שותפים, כל היום יוצאים לפאבים ונוסעים לחו"ל. רואים אותם מחכים ללייקים בפייסבוק ואינסטוש.
אחר כך אתה רואה אותם בהפגנות של חסרי הדיור. מאשימים את המדינה בכל הבעיות שאמורות היו להיות באחריותם.
איתם לא הייתי רוצה לבנות חיים.

תאמין לי, גרתי אצל ההורים, יחד עם זה נסעתי לארה"ב פעמיים וטיילתי, חסכתי וגןם שלמתי חשבונות בבית, תוך כדי זיינתי בחורות בחדר שלי כאילו אין מחר. בבוקר הן אמרו לאמא שלי בוקר טוב.
 
התבניות הן אצלך במה שקורה אצל השאר.

וההורים לא חייבים לשלם כלום ישירות. עצם זה שהם משלמים על הנכס, על הוצאות שוטפות עליו, מזון חשבונות ושאר דברים זה אומר שאתה תופס טרמפ.
וגם אני לפני שעזבתי השתתפתי כספית באופן חודשי בהוצאות.
&nbsp
אני אומר שמה שאתה עשית חריג ואין לך מה לפרסם את זה להמונים, כי אני מאמין
שמעטים יעברו את הדרך הזאת באופן שאתה עברת. וסטוצים זה הדבר האחרון שמענין אותי ויגרום לי להחזיק ממך...
 

פרפר1002

New member
לעניות דעתי

אין כל רע בכך שבחורה או בחור יתגוררו בבית הוריהם, אדרבה! אני חושבת שהדבר נובע משיקולים נבונים[ בהנחה שהם אכן עובדים למחייתם ]
בימינו לחיות בכבוד הוא דבר קשה מנשוא כך שאני בהחלט מבינה את הצעירים של ימינו אשר מעדיפים לשהות בבית הוריהם. מה רע בכך? הם חוסכים כסף וסיכוייהם להיות עמידים בעתיד רב יותר.
 
כשמשהו רוצה תרוץ הוא מוצא אותו

ואת צריכה לחיות את חייך הכי טוב עבורך. הגבר הנכון עבורך צריך לקבל אותך כפי שאת. אף אחד לא יכול לשפוט את נסיבות חייך. אם את מרגישה שרגשית אינך פתוחה למע יחסים רומנטית ואת רוצה לשנות זאת.....'עבדי ' על כך . זה לא קשור איפה את מתגוררת.
ושאלה למחשבה : מה עדיף אישה צעירה הגרה עם עימה ומתנהלת עימה בשיתוף ובהדדיות בוגרת או אישה צעירה גרה בגפה אך אימה מבשלת עבורה את האוכל.... באה לנקות לה את הדירה ..... ?
נכון....החים הם לא שחור ולבן.
 
למעלה