גם לי יש מה להגיד..

סוזנה23

New member
גם לי יש מה להגיד..

קודם כל מזל טוב רז!!! ונשיקות לכל שאר המגודלים. אז ככה.. אני רוצה להתחיל בזה שאני גם בן אדם.. וגם אני טעיתי .. לא הייתי צריכה להתפרץ על איתן כי הוא בן אדם מקסים (וככה גם אמרתי לו כל הזמן) הסיטואציה שם היא אחרת.. עובדה שאנחנו חברים טובים עכשיו ביום יום.. אני לא חושבת שנתתי דודמא טובה בימים האחרונים על ידי זה שהתפרצתי ולא היה ולא נברא חרם!! פשוט הרגשנו שכל פעם שאחנו מתקרבים אליו יהיה ריב.. אני רואה בדיעבד שזה היה טעות ושהרגשות שלנו היו מידי קיצוניים... בכל אופן הייתה חוויה מדהימה ותודה לכל המפרגנים!! ואני אשמח לדבר גם עם כל מי שיש לו תלונות אלי משום שאני הראשונה שאשמח להודות בטעות ולשמוע ביקורת! נשיקות לכולם... תודה רבה!
 

DarkDevil1

New member
זאת לא סוזנה אין מצב

היו כבר מביאים אותה להתארח באופן מסודר אבל בלי קשר, תסתכלי בתקציר של היום של ההדחה של סוזנה, ונאמר שם בפירוש: להתעלם מאיתן, להפיל אותו על כל מילה שלו, כמו חרם רק שלא ירגישו.
 

סוזנה23

New member
תגובה

אני עדיין לא ראיתי כלום אבל יכול להיות שזה מה שנאמר.. והלתעלם זה כי אני לא יכולתי להתעלם הרבה והתעצבנתי שהוא ניסה בכוח לעצבן אותנו והבנו שזה לא בסדר שנתעצבן עליו כל הזמן כי ככה הוא ישיג את מה שהוא רוצה!! אבל אם ראיתם את אותו יום אחנו לא התעלמנו ממנו בכלל!! הרבה דברים נאמרים במצב של כעס.. ולרוב אנחנו מתחרטים אחרי.. אני ואיתן התנצלנו אחד מול השני והשלמנו ועובדה שאנחנו חברים טובים.. גם שאתה בפנים אתה לא יודע מה הצגה ומה לא.. אז קשה לשפוט.. ופעלנו הרבה פעמים בשיקול דעת מוטעה.. ואם זה לא היה ברור אני אגיד שוב: אני מתחרטת שהתפרצתי עליו.. זאת לא אני.. זה לא האופי שלי..
 

DarkDevil1

New member
יאאא D:

אז הכבוד הוא לי שענית לי, ועוד פעמיים ואני דרשתי עוד לפניי שיארחו אותך חח
 
סוזי זו את ? :) :) :)

תבקשי מהמנהלים להתארח פה באופן מסודר עם כינוי שלך בצבע מודגש .. כדי שחברי הפורום יוכלו לשאול אותך שאלות באופן מסודר , ולא יהיו אי הבנות
 

סוזנה23

New member
טוב... קודם כל זאת כן אני :)

דבר שני ביום האחרון כולנו היינו ממש ממש עצבנים ואל תשפטו על כמה ימים.. עובדה ש20 יום הסתדרנו מאוד יפה.. לא קרה לכם שרבתם עם חבר שלכם והרגשתם באותה שניה שלא תרצו לראות אותו יותר בחיים ואחר כך נרגעתם..? אל תשכחו שאנחנו גם בני אדם.. רק יום לפני עשיתי לו צמות ואמרתי לו שהוא מזכיר לי את אבא שלי והוא ואני נהיה חברים טובים בחוץ...
 
טוב , אבל עדיין נראלי ש ..

כל התהליך הזה עם איתן וכל מה שקרה נראה לי מעין סוג של אסטרטגיה שלך /: כבר בלתי אפשרי להבין אם את מדברת אמת או מדברת שקר ואם זו הצגה או לא בכל מקרה סוזי , אני רוצה שתדעי שאני פשוט הערצתי את הדמות שלך!!!!!!!!
ונורא קיוויתי שתהיי בגמר במקום איתן , כי לדעתי לך יותר מגיע לשבת בגמר עם מאיה ורז
בכל זאת,מקום רביעי זה מקום נורא מכובד . תראי איך הצלחת להחזיק,כמעט עד הגמר , :- ) מאחלת לך המון הצלחה בכל מה שרק תרצי , ומזל טובבבבבבבבב כמממובן , חתונה יפייפה שתהיהההההה
יום מקסים
 

סוזנה23

New member
תודה רבה!

ולמען הסר ספק- הטעות היחידה שלי כביכול היא ש לי לא הייתה אסטרטגיה...
 

tofifi9

New member
סוזנה ברוכה הבאה לפורום,

האמת שעד שהודחת את היית הפייבוריטית שלי, רציתי לראות אותך את מאיה ורז בגמר. הבעיה שיש לי עם איתן היא בעיקר שהוא לא רואה אף אחד ממטר, חושב שהוא צריך להיות תמיד המרכז, כל הזמן צריך להזכיר לו "לא לגנוב פוקוס" ממישהו אחר, ובנוסף הוא התלונן על ינון איך התנהג בג'קוזי לפני ההדחה אבל הוא לאורך כל ה-21 ימים התנהג כך, אם מול המצלמה בחדר, מול המצלמה בג'קוזי, או כמו שכבר אמרתי כל פעם שהפוקוס היה על מישהו אחר הוא מייד קפץ כדי שחס וחלילה לא נשכח אותו, שלא לדבר על הערב כאשר הדיחו אותך והוא עשה הצגה שלמה בג'קוזי מול המצלמה, חבל שההפקה טרחה מדי פעם לצלם אותו ולא השאירה אותנו עם השיחה של שלכם בקוביה שלך. חוץ מזה הוא לא כל כך מצחיק כמו שהוא חושב, הוא צועק כל הזמן כדי לבלוט והיו פעמים שהייתי צריכה להנמיך את הרמקולים. אני איתו לא הייתי יוצאת לשום מקום - לא מחפשת שחברים שלי יעשו פדיחות והוא בן-אדם שאי אפשר לסמוך עליו. סוזנה, ריגשת אותנו כמה פעמים ב-3 שבועות האלה ואת פשוט מקסימה, מאחלת לך כל טוב, הצלחה בכל מטרה שתציבי לפנייך, והרבה אהבה עם לוי - אני בדעה שלא חייבים להתחתן ע"מ לחיות חיי משפחה עם בן זוג.
 
זו לא היא!

עוד לא הבנתם שיש כאן אנשים משועממים שמתחזים וכותבים בשמם של... אם זו היתה היא... עומר/ פרפר היו עושים לה אירוח מיוחד ולא ככה כדרך אגב.. די לתמימות! : )
 
למעלה