גם הזוגיות שלי בבעיה

אני אזרום איתך...

ואגיד שזה נובע מקנאה
כן- לא הייתה לי עזרה ובכל זאת "שרדתי כדי לספר"
זה עדיין לא סותר את העובדה
שיש לה המון עזרה
ואיכשהו עדיין היא מציירת סיטואציה לא פשוטה
ואם הייתי אומרת לך שיש לי תינוק בן חודשיים..
עדיין היית קוראת לזה "שכחתי"?
זה תלוי באדם, במודעות ובגישה לחיים בריאים וטובים
 

קליספרה

New member
תגידי את נוראמאלית?

יש לה ארבעה ילדים כולל תינוק שלא ישן, היא עובדת ומטפלת בכל
ואת אומרת שהיא עצלנית?
אני בשוק ממך
 
היא ידעה להעיד על עצמה את זה...

אני לא כתבתי בשבילה את הטקסט
אגב- אם היא לא הייתה משתמשת במונח הזה
כנראה שגם אני לא הייתי משתמשת
הייתי קוראת לזה בשמות אחרים
 

shedjess

New member
אולי תשחררי מזה שהבית מבולגן?

תראי יש דברים שאת לא יכולה לשלוט בהם, כמו התינוק שעדיין מתעורר בלילות ואת לבדך יודעת שמתישהו זה ישתפר, או שעות העבודה הארוכות של בעלך שכנראה יש להן סיבה.
אבל למה אכפת לך שהבית מבולגן? זה נשמע שזה מפריע לך מאוד וזה משהו שרק בראש שלך
פשוט תשחררי מזה, את אמא לשלושה ילדים קטנים, הבית יכול להיות מבולגן כל הזמן ואתם יכולים להיות מאושרים. אם הם מבלגנים את החדר שלהם אז בכלל...מה זה משנה?

לי עדיין אין ילדים, כרגע אני בהריון ראשון גרה עם בעלי ועם כלבה והבית שלנו תמיד תמיד מבולגן, כי שנינו עצלנים ולא אוהבים לנקות וגם כי פשוט לא אכפת לנו. וזה נפלא.
ברור לי שאחרי שהתינוקת תיוולד המצב לא ישתפר וכנראה יורע, וגם אם נרצה עוד ילדים בהמשך. כלומר אני לוקחת בחשבון שעכשיו בערך ל20 שנה הבאות לפחות הבית יהיה מבולגן.

בחיי שהריבים הכי מפגרים וסתם מעמיסים לחץ על הזוגיות שלא לצורך שנתקלתי בהם, גם בקרב חבריי וגם אצל הוריי (ואולי בגלל זה יש לי אנטי כל כך גדול אליהם) זה ריבים על "איך הבית הזה נראה".
זה כל כך מיותר בעיני. אתם מאושרים יש לכם ילדים נפלאים. תחיו בבלאגן
 
ממליצה לקחת "פסק זמן" שבועי

ולקבוע כמה שעות ללא ילדים. תקחו ביביסיטר או שתקבעו עם אחת הסבתות ותצאו לכמה שעות להתאוורר. זה יכול להיות בית קפה, סתם לטיייל בפארק או כל דבר אחר שעושה לכם כייף.
ברור שתגידי שאי אפשר ואין זמן ואין כסף, אבל זה רק עניין של לקבוע סדרי עדיפויות. הרי אם מישהו היה חלילה וחס חולה, היית מצליחה לפנות את הזמן כדי לטפל בו. אז עכשיו הזוגיות שלך חולה וצריך לטפל בה... פעם בשבוע, 3 שעות+ נשיקה, חיבוק וקצת פירגון... לעצמך ולבעל.
 

אמרלדה

Active member
גם אני הגעתי מהראשי

וגם אני חושבת שהמצב שהגעת אליו הוא יותר חמור ממה שאת חושבת. את כותבת שאת כועסת על בעלך. זה לחלוטין לא מצב של: "מאמי, איזה כיף לך שאתה ישן".

בסופשבוע האחרון היה בביתי זוג שזו לו לידה ראשונה, התינוק בין שלושה שבועות, הבעל עובד בהייטק ואנחנו יודעים מה זה. יש ביניהם חלוקת עבודה: הוא מחליף לתינוק חיתול כשהוא בבית. נקודה. בלילה זה יוצא פעם אחת, למזלם, אבל זה תפקידו, לא חשוב כמה הוא עייף, ישן, או כמה שעות הוא עובד למחרת.

אני זוכרת שלא הייתי מסוגלת לקום מהמיטה בלילות, אז הבעל שלי היה קם, לוקח את התינוק ומביא אותו אלי למיטה להנקה. הייתי רק מתיישבת ומסדרת את הכריות. אבל זו מהותה של עזרה, ואת אומרת שהוא עוזר בכל דרך ( שייתן בקבוק בלילה, בבקשה. אחר כך תביני כמה זה משנה). אז חוסר העזרה שלו הוא כנראה לא הבעיה.

מהכיוון שלי אני רואה כמה בעיות: ראשית, סיפור העומס וה"קריירה השניה" - את צריכה להרים עבודה, בית וארבעה ילדים, כשבעלך עובד בטירוף שעות ארוכות, אבל גם כל השעות שהוא בבית. סליחה על הסרקזם, אבל גם אני מציעה לעשות הפסקה בנושא הבאת ילדים לעולם...מצד שני מצטרפת לאלה שהזכירו לך פה שמתישהו תינוק מתחיל לישון לילה שלם.

שנית, אני חושבת שהכעס שלך עליו קשור בעובדה שאינך סובלת את חמותך אבל חייבת לקבל אותה כעזרה. יש להניח שאינך סובלת אותה בגלל דברים שקרו בקשר ביניכן, ואני לא בטוחה שבעלך תמך בך כשכעסת עליה והתמרמרת, ולכן את כנראה מרגישה שהוא "לא אתך" ולא תומך בך מספיק ואת תקועה עם מישהי שאת לא סובלת (תמיכה רגשית ועזרה בבית לא תמיד הולכים יחד, מסתבר).

שלישית, אינני יודעת במה את עובדת ואם את מרוצה ואוהבת את עבודתך, אבל די ברור לי שתחושת הערך העצמי שלך לא משהו. את מרגישה תקועה עם הקקי-פיפי מכל הכיוונים, והעבודה בשלב זה כנראה לא מאזנת את תחושת הערך העצמי הנמוך.

רביעית, מצד אחד את מתוסכלת מחוסר היכולת לדבר עם בן העשר ומכך שבן השבע מתעלם, מצד שני, את לא מוצאת את הזמן, הכוחות והאנרגיה להתמודד עם זה. ואתם יחד חייבים לעשות זאת. כי היום עשר זה תחילת גיל ההתבגרות וזה רק ילך ויחמיר אם לא תתיחסו. מצד שלישי, הילד מציל אותך לפעמים, אז ברור שיש משהו שאתם עושים נכון וטוב בחינוך שלו.

אני חושבת שאת/אתם צריכים עזרה מקצועית. כמה שיחות עם מישהו שיעזור לכם להבין איפה הקאצ' ואיך להעמיד אתכם על הרגליים. אני חושבת שאת זקוקה לזה במיוחד ומזכירה לך שגם בטיפול זוגי, אם הבעל לא רוצה או לא יכול לבוא, כדאי שהאישה תבוא לבד. אין לך מושג כמה זה משפיע. אצלכם נראה שלשניכם אין זמן לזה. הייתי ממליצה בחום לפנות זמן לזה כדי שהמשפחה הזאת, שהשקעתם בקלות בהגדלתה, גם תחזיק מעמד.

האם בעלך יודע מה מצבך הרגשי-נפשי? את משתפת אותו? תתחילי בצעד הקטן הזה.
 

קליספרה

New member
אין שום דבר עצל במצבך - כלום - את סופרמנית

עובדת, ארבעה ילדים, תינוק שלא ישן, בעל שעובד המון שעות ואת עצלנית?
קודם כל תרדי מייד מהשטות הזאת
את מותשת, טרודה אולי אפילו קצת מדוכאת - את בטח לא עצלנית.

אם את יכולה להרשות לעצמך - קחי עזרה על בסיס שבועי. העוזרת כבר תטפל בבית - ותלמד מה לעשות עם הדברים. ואז האמהות יוכלו פשוט להיות עם הילדים כדי שתוכלי לישון כמו בת אדם פעם בשבוע
אני רואה בזה מסלול להתמוטטות
 
למעלה