גם בארזים נפלה..

ספי111

New member
מצחיקול.

בית המשפט מחליט לא פעם שרצח הוא משהו אחר בגלל פרשנות.
הוא לא יכול להחליט שמותר לחייב אדם לעבוד בלי מנוחה כי זה סותר חוק מפורש.
הוא לא יכול להחליט ששכר מינימום הוא המלצה.
לא בית המשפט קבע שלחוקי היסוד כוח עודף על חוקים אחרים אלא זאת קביעה של הכנסת כששמיר היה ראש ממשלה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אבל בית המשפט יכול לקבוע

שלהגיד שדרך החיזבאללה היא הדרך הנכונה למאבק בישראל היא לא תמיכה במאבק מזויין.

לקבוע שתמיכה במרמרה פרובוקטיבית שנושאיה הכניסו מכות רצח לחיילים היא לא תמיכה במאבק מזויין.

ושאבו מאזן צריך להילחם ולא לנהל מו"מ זה לא תמיכה במאבק מזויין.
 

ספי111

New member
כמובן שלא.

בית המשפט בישראל לא קובע דבר על החיזבאללה.
אבל הוא יכול לקבוע שרק פשיסט שונא ישראל מאשים אחרים בבגידה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם לאשר התמודדות של מפלגה שתומכת במאבק מזוין נגד ישראל

לא קיימת בספר החוקים ולפי החוק היבש המפלגות הערביות היו צריכות להיפסל בכל מערכת בחירות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אפשר ללמוד מאמנון רובינשטיין ואהרון ברק

שיש הבדל של שמיים וארץ בין מה שהמחוקק מתכוון כשהוא מחוקק את החוק לבין הפרשנות שבג"צ נותן לחוק.

אגב לפיכך אין גם כפייה דתית כי חוקי יום המנוחה וחוקי החמץ נחקקו כשרוב הכנסת היה בעד ומיעוט היה נגד. גם חוק טל ודומיו נחקקו כשרוב היה בעד ומיעוט היה נגד, כך שזה החוק שלחרדים יש זכויות יתר והם פטורים מגיוס.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אתה מתכוון לפאדיחה?


החצי גאון שנותן פייט הולם לחצי גאונה שלנו
 

evglev1

Well-known member
מנהל
חותם על כל מילה

אם כי קשה לי להגדיר את עצמי כליברל כשהתלמידים של ז'בוטינסקי בני בגין, רובי ריבלין, דן מרידור, משה ארנס ז"ל ומיקי איתן טוענים שליברליות זה להכיל את הבוגדנות בתוך חופש הביטוי ולגלות סובלנות כלפי האויבים מבית.
 

ספי111

New member
פשיסט גאה כמוך לא יכול להגדיר את עצמו כליברל.

עצם העובדה שאתה קובע שמי שמתנגד לדעתך הוא בוגד ואויב, מתנגש חזק עם ליברליות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מעולם לא קבעתי שמי שמתנגד לדעתי בוגד

אני מוכן להכיל כל דעה מעקיבא אלדר עד איתמר בן גביר. לדעתי מי שמתלונן על חיילים ואנשי ממשל בבית הדין הבינלאומי בהאג הוא בוגד, לדעתי מי שמפגין עם דגל האויב הוא בוגד, לדעתי לקיים יום אבל ביום העצמאות של המדינה זה פשע מתועב שמצדיק שלילת אזרחות, לדעתי ללכת לאויב או אפילו ליריב ולעודד אותו להמשיך במאבקו זאת בגידה. לדעתי לבקש לחץ בינלאומי על המדינה שלי זאת בגידה כמו גם פעולה אצל המתווכים למען יותר התחשבות באינטרסים של האויב או היריב.

מבחינתי רק השמאל הרדיקאלי שאיני רואה בהם שמאל רדיקאלי אלא ימין של הצד השני הם בוגדים.
 
בתור בוגד ו/או אוייב אני רוצה להחמיא לך
על המנעד הנדיב של היכולת הסובלנית שלך, בתור אוקראיני שהיגר לכאן ומחלל שבת, להכיל כל דעה בין חובש הכיפה הימני לחובש כיפת מרזל הימני.
&nbsp
תביא בחשבון שכשתקום כאן מדינת הלכה אתה תישלח שלא לומר תושלך למחנה חינוך מחדש לדת יחד עם אותם שמאלנים שלא נמצאים במתחם הנדיבות שלך.
&nbsp
אני בטוח שיזכרו לך חסד תפוזים ותמונה לקאפו-רה האחראי עם מדים כחולים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נכנסתי לויקיפדיה ולא מצאתי כיפה על ראשו של עקיבא אלדר

ובכל מקרה מדובר באיש שמאלה ששמאלה משלום עכשיו.
 

tgranot1

New member
כנראה שלא הבנת את עומקו של עניין.

אירגנו של הערב היה פתוח לציבור כולו שכן מדובר במימון ציבורי. לכן לא הגיוני לקיים בו הפרדה בדיוק כפי שלא הגיוני לקיים אותה בתחבורה ציבורית.
 

ish50

New member
תתפלא - הבנתי היטב

באותה מידה שאתה מתקשה להבין מדוע אין המדינה פועלת כנגד ארועים ציבוריים המתנהלים מעת לעת במקומות ציבוריים במגזר המוסלמי והדרוזי למשל- במקומות הפתוחים לציבור כולו ובמימון ציבורי של כולנו

כדאי שתפנים
יש הבדל מהותי בין גזרה קבועה של מיעוט מגזרי כנגד ציבור שלם
כמו אכיפת איסור תחבורה ציבורי ופתיחת עסקים בשבת וכו
ובין ארוע ספציפי המיועד במפורש לציבור מגזרי מסויים - ובו מבקש אותו מגזר לכבד את מנהגיו באותו ארוע- למרות שהוא משתמש לכאורה במקום ציבורי
 

tgranot1

New member
אתה רוצה להגיד שישנם מופעי תרבות במגזר הדרוזי והמוסלמי

הממומנים ציבורית ואסור לשאר אזרחי ישראל להשתתף בהם, או שהם מחוייבים לשבת שם רק בהפרדה? דוגמאות ספציפיות בבקשה על מנת שניתן יהיה להתייחס.
 

katomish

New member
לשון החוק קובעת סייגים למקרים מסויימים, איך מפרשים אותם..

זה כבר עניין להלך רוחם של השופטים הממונים.
&nbsp
(ד) אין רואים הפליה לפי סעיף זה –
(1) כאשר הדבר מתחייב מאופיו או ממהותו של המוצר, השירות הציבורי או המקום הציבורי;
(2) כאשר הדבר נעשה על ידי ארגון או מועדון, שאינו למטרת רווח, ונעשה לשם קידום צרכים מיוחדים של הקבוצה שאליה משתייכים החברים במועדון או בארגון, ובלבד שצרכים מיוחדים כאמור אינם נוגדים את מטרת החוק;
(3) בקיומן של מסגרות נפרדות לגברים או לנשים, כאשר אי הפרדה תמנע מחלק מן הציבור את הספקת המוצר או השירות הציבורי, את הכניסה למקום הציבורי, או את מתן השירות במקום הציבורי, ובלבד שההפרדה היא מוצדקת, בהתחשב, בין השאר, באופיו של המוצר, השירות הציבורי או המקום הציבורי, במידת החיוניות שלו, בקיומה של חלופה סבירה לו, ובצורכי הציבור העלול להיפגע מן ההפרדה.
&nbsp
 

ish50

New member
לא דייקת ולכן אפרט

אני אומר שבמופעי תרבות המתקיימים במגזר הדרוזי והמוסלמי המתקיימים במקומות ציבוריים - מקפידים על הפרדה בין גברים ונשים מהמגזר שלהם בדיוק כמו במגזר החרדי אצלנו
רק שהמערכת הפוליטית שלנו לא עושה מזה עניין ומקבלת את זה ולא פונה בסוגיה זו לבג"צ
אם אתה סבור אחרת תביא בבקשה דוגמאות ספציפיות המסלפות את מה שכתבתי
על מנת שניתן יהיה להתיחס - תודה
 

tgranot1

New member
לא זה לא עובד כך...

אתה זה שהעלית את הטענה כי מתקיימים אירועים ציבוריים בהפרדה במגזר הערבי והדרוזי, אתה זה שצריך להוכיח. בדיוק כפי שאם אטען כי כדור הארץ הוא שטוח כנגד הממצאים האמפירים הקיימים , אני גם זה שאאלץ להביא את העדות התומכת.
 
למעלה