גם אני בענייני סוף שנה

KarinDi

New member
גם אני בענייני סוף שנה

לכבוד הסוף הבא עלינו לטובה מאוד, גם אני נתקעתי עם מתנות סוף שנה... עשיתי עבודה מעשית בשלושה מקומות שונים. נהוג, אך לא הכרחי, להביא מתנה קטנה למנחה בכל מקום. בראשון כבר סיימתי, לא הסתדרתי עם המנחה ולכן הבאתי לה משהו מאוד סימלי- סימניה מעשה ידי (ולא מהעבודות המוצלחות שלי). במקום השני כבר יש לי מתנה מתאימה במיוחד למנחה (משהו שהשתמשתי בו באחד הטיפולים והיא התלהבה- אז מיד קניתי לה גם). אבל במקום השלישי...אני לא בטוחה מה לקנות. המנחה שלי היא קלינאית מאוד מאוד מוערכת ובעלת שם, כתבה ספרים וכו'. היא מאוד פעילה סביבתית וחברתית, נוסעת הרבה בעולם. מאוד נהניתי בהתנסות שלי שם ולמדתי ממנה המון ולכן אני רוצה משהו מיוחד. הרעיון הכי מוצלח שעלה לי בנתיים הוא להכין איזשהו משחק שהיא תוכל להשתמש בו בטיפולים, מחומרים ממוחזרים (כי היא מאוד מקפידה על זה), אבל לא עולה לי רעיון שיהיה מספיק גנרי ומספיק קל לביצוע....יש רעיונות? כמובן שגם רעיונות אחרים יתקבלו בברכה...
 

KarinDi

New member
לא בטוחה שזה משנה..

אם יש משהו שלמדתי בהתנסות הזו שאמצעי טוב באמת עובד בכל אוכלוסיה...(ומצאתי כמה וכמה כאלו...). אבל מדובר בבי"ס יסודי חנ"מ- לקויי למידה.
 

דוריק30

New member
משחק מתנה

אולי תתני קצת הכוונה, איזה משחקים יש לכם, רק בשביל הכיוון. משחק זיכרון, דומינו, פלונטר אני בזמנו עשיתי לוחות מחולקים לריבועים, בכל ריבוע היתה שאלה או תרגיל ועליו כרטיסיה עם התשובה. בצד השני של הכרטיסיה היה חלק מציור. אם עונים נכון על הכל יצאה תמונה אני בכיוון?
 

KarinDi

New member
קצת יותר פירוט

אני מחפשת משחק שלא יהיה ספציפי למשימה מסויימת, אלא לכמה משימות. למשל יש לי משחק עם קוביות פלסטיק בכל מיני צבעים. במשחק הזה השתמשתי ללמד על צבעים, על מיקום במרחב, חלוקה לקבוצות וגם סתם כמשחק חיזוק (על כל הצלחה-מקבלים קוביה, ובונים מגדל גבוה גבוה). חשבתי על משהו בכיוון של חוברת ספירלה עם שלוש תמונות מתחברות (הבנת?! זה תיאור גרוע) או הרכבת פרצופים, אבל אני לא כ"כ סגורה על עצמי... אולי משהו מחיק, שאפשר להחליף את מה שכתוב עליו?! לא יודעת...
 

דוריק30

New member
אם הבנתי נכון

את החוברת ספירלה- אז זה אחלה רעיון. לחלק כל תמונה לשלושה חלקים ולהרכיב איך שרוצים, נכון? אני עדיין ברעיון הדומינו והזיכרון- את יכולה לשים דמויות מפורטות, ואז אפשר לדבר על צבעים, פרטים (שיער ארוך, משקפיים..) כמו במשחק נחש מי כמו שהציעו את הסולמותוהחבלים- את יכולה להכין לוח ענק על קרטון או על בד, רק ריבועים ומספרים. ולהכין בנפרד אביזרים שהיא תוכל לשים לפי המשחק שהיא תרצה לשחק: סולמות ונחשים, נקודות למשימות/חידות/הפתעות וכו'. זה יצא מובן?
 
רעיון למשחק

אפשר אולי להכין איזה משחק רצפה של סולמות ונחשים פלונטר כמו שראיתי שכבר הקדימו אותי וכתבו :) אולי משחק על הרעיון של משחק המישוש פרה עיוורת או משחק על הרעיון של מי אני ומה שמי רעיון אחר- את יכולה להכין לה מחברת המומלצים שם היא תכתוב כל מיני רעיונות מומלצים, משחקים מומלצים, ספרים מומלצים שהיא נתקלת בהם במהלך עבודתה אפשר לכתוב ולהמציא קטגוריות לפי מה שרלוונטי לה האמת שאני מתכננת כרגע מחברת כזו לעמיתה שלי לעבודה לסוף שנה
 

KarinDi

New member
משחק רצפה

יכול לעבוד. סולמות ונחשים הכנתי בעבר....אולי זה יכול לעבוד.....למרות שיש לה הרבה משחקים בסגנון שהיא הכינה. מחברת מומלצים זה רעיון נחמד....היא יצרה כ"כ הרבה משחקים ולא תיעדה אותם. נראה לי שזה יכול להיות רעיון טוב לשמור אותם....ואולי גם זה יעזור לה להעביר את זה הלאה...אני צריכה לחשוב על זה..
 

רונית361

New member
מתנות

לסוף שנה צריך להתכונן כבר מתחילת שנה..כמה רעיונות ומחשבות ומתנות כמובן.. אני בעבר הכנתי משחק רי'ץ ר'ץ אם את מכירה ( יש 4 צבעים ולכל צבע יש ארבעה חיילים שהמטרה לסיים את המסלול ולהכניס את כל החיילים לבית)...משחק מהנה מאוד וצבעוני...הכנתי על בריסטול ענקי והילדים מאוד אוהבים את זה וגם מבוגרים.. הרעיון של המחברת מעולה- חברה טובה שלי הכינה לי פעם דיסק שהיה מחולק לתיקיות לדו' תיקיה עם סיפורי משל ונמשל תיקיה נוספת של צו'פרים עוד תיקיה של רעיונות לפעילות גיבוש וכו'.. זה מאוד יעיל ועוזר בשעות הצורך.. מקווה שעזרתי, שיהיה בהצלחה ויום טוב!
 

doritle100

New member
משחק "פיצוחים"

לוח האותיות יכול להתאים אח"כ למגוון נושאים.
 
אוקי רק שתדעי

שאם את צריכה עזרה בפיתוח או בחשיבה או במה שאוכל לסייע-בשמחה!!!
 

annahug

New member
הפעלות לימי הולדת לילדים

היי , אני כבר מזמן התייאשתי לחפש רעיונות מקוריים ל ימי הולדת לילדים שלי , כל שנה צריך משהוא מיוחד ,לא כמו אצל כולם, ואני לא יכולה להגיד לא לילדים שלי,אז ברגע של סוג של יאוש ,מצאתי אתר "חוג " שהוא מרכז בתוכו מלא מפעילים שמעברים הפעלות לילדים , כן זה עולה כסף, אבל תאמינו לי חוסך כל כך הרבה כאב ראש.
 
למעלה