אני רקח מישהי שמעלם לא היה לי איתה כלום ואפילו לא הכרתי אותה אבל טכנית דרכינו הצטלבו.
קבל את חנין זועבי שלמדה איתי בחיפה באותן שנים.
אני אטען שכדובר ערבית רהוטה התיידדתי עם הגברת שידעה מצויין שאני יהודי אבל זה ממש לא הפריע לה.
עכשיו אני אוביף כבדרך אגב שזועבי היתה ידועה במתירנותה ולהערכי לא הייתי היהודי היחידי שהיא ידעה.
שלא לדבר על הניסיון העשיר שלה אצל ערבים.
אפשר גם להוסיף תיאורים למבוגרים בלבד.
ומעכשיו שזועבי תוכיח שהיא בכלל לא מכירה אותי ושאני אולי למדתי יחד איתה אבל בחיים לא דיברנו.
ושאני פעיל ימני שמנסה לחסל אותה
 
הנה כתבתי הודעה אשר מציירת באור שלילי פוליטיקאית ערבית.
הודעה שבטח לא תוסיף לה נקודות ועשוייה לקבור אותה אילו היתה מתפרסמת באמת וללא ההסבר שלי שמדובר בניסוי.
עכשיו הכדור אצל הזועבי או אצלך.
מב היא צריכה לעשות??
להתחבא עד יעבור זעם?
להתפטר?
לנסות הליך משפטי ארוך שנים שספק אם יניב תוצאות???
עד שיתחיל הניסוי, שאלה לי אליך
נניח והבת שלך / אישתך / אימך תבוא אלייך ותתוודה שלפני שנה / 10 שנים / 30 שנה היא הוטרדה מינית, האם תבקש ממנה הוכחות כי לדעתך היא אשמה בכך שפיתתה את הקורבן?
ייתכן שבאופן אישי אני אאמין לה .
אבל השיטה הזו של לסגור חשבון ללא מתן זכות הגנה אמיתית לנאשם היא שיטה אכזרית ומכוערת ואנטי מוסרית.
ובוודאי שהיא נוגדת באופן מוחלט את יסודות היהדות.
ואגב יכול להיות אפילו שאשתך איננה דוברת אמת למרות שאתה כל כך אוהב אותה.
הרי ממילא מחמת
הקשר ביניכם אינך יכול לשפוט את טענותיה בצורה הוגנת.
ולכן אני בהחלט לא אציע לה לנקוט בשיטה הבחתי מוסרית הזו.
אני אצא מהנחה שאתה רק דפוק: ברור שניצול המעמד להשגת הטבות מיניות הוא מעשה פסול.
השאלה היא האם אישה אשר לא התלוננה תקופה כה ארוכה עד שאין שום אפשרות מעשית לברר את טענותיה יכולה להרשים מישהו ולהרוס את חייו.
וכאשר בוחנים על המאוזניים מצד אחד את חזקת החפות את שמו הטוב של האדם ומצד שני את הרצון להענישו ע"י השיימינג (שהוא מוצדק רק אם הוא אכן ביצע זאת )חזקת החפות גוברת .,
א הסיבה לעיכוב נעוצה בכך שהגברת עצמה התעכבה בדיווח.
ב אם נקבל מציאות שכזו הרי השיימינג המכוער הזה יגלוש לכל תחומי החיים.
ג השכל הישר מחייב שחזקת החפות תגבור על משפט השדה של ההמון
אני אאמין לה אבל במקביל לא אייעץ לה לפנות למשטרה או לפרסם
את הסיפור.
אני מאמין שרוב גדול של הנשים לא שקרניות אבל מספיק 0.001% שקרניות שסיפוריהן מגיע לתקשורת כדי שחלק משמעותי מהתלונות שאני קורא בתקשורת יהיו שקריות,ולכן יש הבדל בין אמון שאני אתן באופן פרטי באדם שאני מכיר, ואמון שאני אתן בפרסום שאני קורא בתקשורת שהרבה יותר קטן.