גלובל סים של חברת פלאפון - רשמים

feedingsys

New member
ניסיתי במספר מדינות באירופה. בעייתי.

רולטה רוסית.
ישנן מקומות שבהן אפילו אם תהיה לך קליטה,
כנראה תוצאה של (אין) הסכמים,
לא תוכל לגלוש.
ממש לא גלובל.
לנוסעים לצפון איטליה לדוגמה מומלץ לוותר.
הגלישה, במקום שיש, כפי שצויין, יחסית איטית ומתאימה לקשר בעיקר.
גם הגבלת התוקף לשלוש שנים לא בדיוק מעודדת לטעון.
 

enigo

New member
יש לך כרטיס כלשהו שבו התוקף הוא לזמן ארוך יותר?

אגב, אירופה - בניגוד לישראל - לא מכוסה בצורה הרמטית, או כמעט הרמטית, בקליטה עם אינטרנט מהיר. וזה נכון גם בשימוש בסימים מקומיים. אז לא בטוח אם במקומות בהם נתקלת בבעיות קליטה היית מקבל שירות טוב יותר עם סים מקומי.
באזור שבין רומא למילנו היתה לי קליטה שהספיקה בלי בעיה לשליחת תמונות. לא יודע לגבי וידאו כי אני שולח וידאו לעיתים נדירות מאוד, גם בארץ.
 

se7en77

New member
למשל בדנמרק במרכז , רשת אחת קלטה טוב אחרת לא גלשה

מן הסתם זה היה מוגדר על אוטומטי.
אם לרשת מסויימת אין הסכמי נדידה שלא ייתנו לי להתחבר אליה. אני לא צריך להוציא את המכשיר ולגלות שאין גלישה ופספסתי הודעות חשובות.
הסים עובד בשבילי ולא אני בשבילו.
במקרה לקחתי אותו בגלל המדינות שלא נמצאות אצל גולן.
 

enigo

New member
יש מצב. בדנמרק לא הייתי. ושיהיה ברור - אני לא טוען שזה פתרון

מושלם, אבל עד שאפגוש פתרון חדש, שאני לא מכיר, זה הפתרון הכי טוב שקיים כרגע בשבילי.
אני מגיע להרבה ארצות במהלך השנה, ובדרך כלל לביקורי עבודה קצרים ואינטנסיביים. אין לי זמן להתחיל לחפש סימים מקומיים, ואין לי כח להתחיל לנהל מאגר של עשרים סימים בבית, ולזכור לקחת כל פעם את הסים הנכון למדינה שאליה אני טס. וזה עוד לפני שדיברנו על טיסות עם קונקשנים ארוכים, שבהם אני צריך לזכור לקחת שני סימים.
עם הגלובל סים אני פשוט משאיר אותו קבוע בטלפון, ושוכח מכל העניין.
אם כבר ,הבעיה העיקרית שלי איתו היא שכל פעם שאני באזור ים המלח, הטלפון מחליט משום מה לעבור לרשת ירדן דרך הגלובל סים, ואז מתעקש לנסות להוציא שיחות דרך הגלובל-סים, מה שכמובן לא מצליח. לקבל שיחות, אגב, אין בעיה. אבל אני נוטה לחשוד שזו אשמת הטלפון, ולא הסים.
 

enigo

New member
כמובן. גלובל סים לא מעשי לדעתי למי שאין לו אופציה כזו.

ובכלל, סים כפול הופך את החיים לכל כך יותר פשוטים כשטסים לחו"ל, שאני לא רואה את עצמי קונה טלפון שאין לו את האופציה הזו בעתיד.
 

xyz111

New member
מתוך סקרנות, מה הבעיה להחליף סים תוך כדי טיסה?

או שחשוב לך להישאר זמין בחו"ל במיספר הרגיל שלך?
 

se7en77

New member
לא הבנתי מה הקשר , אני שנים מסתובב בחו״ל ומחליף סימים

גם אם זה עם גולן ( לפני הטיסה בארץ ועושה העברת שיחות) או בחו״ל שאני קונה סים מקומי .
 

אבי לב50

New member
לי אין סים כפול

אך יש לי ראוטר סלולרי שהוא פתרון מעולה וסיפרתי עליו כבר כמה פעמים.
 

enigo

New member
מכיר את הפתרון הזה, והוא אכן יעיל מאוד

אבל עדיין הרבה פחות נוח מאשר סים כפול בטלפון. כי בסופו של יום זה עוד מכשיר שצריך לזכור לסחוב איתך לכל מקום וכמובן גם לטעון.
 

אבי לב50

New member
לעניות דעתי יש פה דווקא חסכון של הסוללה.

תנסה לחשוב למה...
 

אבי לב50

New member
נכון, רק שבמקרה יש לו סוללה של 7800 מיליאמפר

שהיא בכבודה ובעצמה משמשת גם כמטען נייד.


ומה שהתכוונתי שתחשוב, זה שכאשר מכשיר עובד עם רשת פועלת ועם שני סימים פעילים הוא מושך יותר אנרגיה, וכאן גם אם תצטרך להטעין אחת ליום את שניהם זה עדיין מנסיוני יותר משתלם וגם יוצא יותר חסכוני.
אבל זה רק מנסיוני.
 

enigo

New member
מכיוון שהמכשיר שלי מחזיק בלי בעיה יום שלם גם עם שני סימים

ומכיוון שאני במילא טוען בלילה, אז מבחינתי תוספת הראוטר היא טרחה. עוד משהו שצריך לזכור לקחת כשאני יוצא מהאוטו, עוד משהו לטעון בלילה וכן הלאה.
אם אמצא מתישהו בעתיד טלפון שיהיה אידיאלי מבחינתי בהכל חוץ מעניין הדואל-סים, אז אולי אקנה אותו בכל זאת, ואתחיל להסתובב עם ראוטר. אבל כל זמן שזה לא המצב...
 

אבי לב50

New member
מה שטירחה בשבילך הוא בשבילי תענוג.


ומוכיח את עצמו בכל שימוש.
כמו כן כאשר אני נוסע עם עוד מישהו או עם כמה שותפים לנסיעה, הרי שראוטר כזה מסייע גם לשותף/שותפים במקומות שאין בהם WIFI אחר.
והעיקר שנהנה.
 

raya

Well-known member
רק "תיקון" קטן 89.99= 90 ולא 99.
אני מבינה שזה רק לגלישה, יש משהו דומה לשיחות?
רעיה
 

G Gabi

Member
תודה על התיקון. הכוונה 98.99. אינני מכיר משהו דומה לשיחות.

מניח שיש חברות המספקות מוצר דומה עבור שירותים נוספים (שיחות למשל), אבל, אין לי מושג אילו חברות ומהן העלויות.
 

enigo

New member
גם אני לא מכיר - וחיפשתי בזמנו. אבל אולי צצו מאז.

 
למעלה