גודל מזוודות בטיסה עם wow

אני טס מ-1965

הימים של טיסות רחוקות או ליותר מיעד אחד כבר לא עבורי (מבחינה בריאותית, בלי שום קשר לקופסה...) ולכן בשנים האחרונות טס רק לכרתים, אותה אני חוקר 28 שנים וכתבתי 2 ספרי טיולים.

גם בטיסות לכרתים צריך להתגמש לפי המחירים. יש ימים שהמחיר סביב 300 יורו ויש סביב 90 יורו, לפי זה אני בוחר.
טיסות דרך אתונה הן עם המתנה באתונה של 5-7 שעות.

לכן אמרתי שאני שבוי ואין לזה שום קשר לחישובים, זה מה שאני יכול עם גיל 72 ואי-ספיקת לב 40% ומוגבל בהליכה..
אשתי כבר הפסיקה לפני כמה שנים כי היא לא עומדת בזה, אני מתעקש להמשיך, לכן כל האמירות לא נוגעות לי. כאשר אשתי שואלת מתי אפסיק לטוס, הבטחתי לה שביום שאמות, לא אטוס יותר...
 

Nרב

New member
אתה כתבת בהודעתך הראשונית כאן

"כל הזמן מורידים שירותים שנותנים במטוס ומעלים את המחיר, ואז מוכרים שירותים בכסף." - על זה הגבתי אני.
את בחירותיך ויכולותיך אתה היחיד שמכיר.

מאחלת לך רק בריאות טובה
 

לאונידס

Active member
אפילו בטיסה מאוד ספציפית בין שני יעדים זניחים במזרח התיכון

עם מרחק טיסה קטנצ'יק של שעתיים לפחות באיגאן ראיתי שאפשר לרכוש כרטיס במחלקת עסקים כך שאם חשובים לך השירותים של עסקים תקבל אותם, כולל שתי מזוודות לתא המטען.
אם אתה רוצה כרטיס תיירים שכולל מזוודה אתה יכול לרכוש כרטיס economy plus שכולל בין השאר גם מזוודה.
טסתי איתם לפני שנה וחצי במחלקת תיירים רגילה (בלי פלוס) מאתונה והטיסה כללה ארוחה.
אני מניח שגם באל על קימות לפחות חלק מהאפשרויות.
כך שלא הבנתי מה אתה רוצה, שימכרו לך כרטיס של איקונומי פלוס במחיר של איקונומי?
&nbsp
ליעדים עם נפח תנועה גדול כמו נניח אפילו מיעד נידח תל אביב ליעד קצת פחות נידח כמו לונדון יש הרבה יותר אפשרויות.
בשירות מלא יש אל על עם כל רמות הכרטיסים, כנ"ל בריטיש,
יש טיסות מוזלות של מונארך, איזיג'ט ו-וויזאייר שלפחות חלקן מוכרות כרטיסים ברמות שונות.
&nbsp
מה שקרה בשנים האחרונות שהנוסע קיבל הרבה יותר אפשרויות בחירה, לא רואה בעיה
&nbsp
 
אני מספר על עובדה

או שיש לך דרך אחרת להסביר גוש קפוא ענק של חרה נופל מהשמיים ? מהחבר הדמיוני ?
ואני מדבר על אירוע משנות התשעים לא אתמול. וזה מה שהיה, ואם לא מוצא חן בעיניך, יופי לך.....
 

YosMan1

New member
שניכם צודקים חלקית, הייתה בעבר במטוסים מערכת של איסוף

מהשירותים שהייתה לה נטייה לדלוף (לא בכוונה) והתוצאה הייתה גוש חרא כחול קפוא שהיה מתנתק מצד המטוס בזמן ההנמכה ועושה נזקים לא קטנים. זו לא הייתה השיטה אלא תקלה נפוצה.
מאז שנות השמונים התחילו להתקין במטוסים מערכת של ואקום שאין לה את התקלה הזו וכל הפסולת מהשרותים נשאב למכלית לאחר הנחיתה.
מטוסים עם המערכת הישנה היו עושים נזקים עד תחילת שנות ה 2000.
 

dudi4321

Member
מכיר יליד ברלין

שכל פעם שטס מעל גרמניה, ואילו היו פעמים רבות, אהב לעשות את צרכיו דוקא מעל.
נשמע בדיחה, אבל זה מה שסיפר כל פעם כשחזר משם.
הוא אדם מיוחד, אגדה מהלכת.
&nbsp
 

Boston Guy

New member
אודה לך עם תספרי אחר כך איך העניין עבר מבחינת טיסה והטרנזיט

חשבתי לתת ל WOW נסיון מתישהוא בחורף - בביקור שלי בישראל לפני כמה שבועות השארתי בבית של אחי בארץ "ערכת ביקור" של בגדים וכיוצ"ב והמחשבה שלי היא לנסות לטוס "אולטרה-קל", רק עם תיק יד ושקית סנדגוויצ'ים...

אני לא צריך את האוכל של המטוס (אני טס הרבה טיסות של 6-8 שעות מחוף לחוף בתוך ארה"ב, ובטיסות פנימיות לא מגישים אוכל בין כה וכה), ולמען האמת יכול להסתדר גם בלי שתייה - תמיד יש עלי בקבוק ספורט שאני ממלא מהקולר של שדה התעופה לפני העלייה למטוס.

אני גם לא צריך את הבידור שלהם - יש לי את הבידור שאני צריך על הזיכרון הפנימי של הטלפון שלי, ותמיד יש עלי POWER BANK שיטעין את הטלפן כשהסוללה נגמרת).

הטיסה אצלי היא "אמצעי" ולא "מטרה" - אני רוצה להגיע ליעד, וכדי לחסוך סכום משמעותי (300$-400$) אני מוכן לזה שלא יהיה ממש נוח בטיסה של 5-6 שעות. אבל... אני לא "אתכלב" בשביל לחסוך 100$, למשל...

בינתיים שמעתי קצת פידבקים לא מדהימים של הקונקשן בריקייאויק - וזה גורם לי להסס. יהיה נהדר אם תוכלי לשתף בחוויות של משם.
 

אסף563

New member
אני שוקל לרכוש מ WOW כרטיס לארה"ב אשמח לשמוע

אשמח לשמוע אילו פידבקים קיבלת על הקונקשן.

תודה.
 

לאונידס

Active member
אם אתה שוקל בגלל ש LOW COST ממליץ לך לבדוק גם איזיג'ט

הם התחילו למכור כרטיסים לארה"ב דרך גטוויק (לונדון).
הכרטיס דרך איזיג'ט, הטיסה הטראנס אטלנטית בפועל בנורוויג'יאן.
אין לי מושג איפה יותר כדאי, פשוט מספר שיש עוד אופציה.
 

Boston Guy

New member
הטענה היא "שילוט לא ברור ומבלבל, תורים ארוכים, עומס"...

מה שאנשים מתארים מחווית הקונקשן שם גורם לי לחשוב שהתחרות בין כמה חברות LOW COST שבסיסן באיסלנד על השוק של "העברת נוסעים מארה"ב לאירופה" גרמה לגידול פראי במספר הטיסות שעוברות בשדה בשנה שנתיים האחרונות - והשדה לא ממש בנוי להתמודד עם עומס התנועה הזה.

מתוך אתר אינטרנט של "ביקורת איכות שדה תעופה" - מה שכתב נוסע שעבר בשדה הזה בחודש יוני 2017
Transferred flights in Keflavik coming and going from US to Europe. Was not prepared for shuttle bus from plane to terminal and from terminal to plane. I was dressed for warm weather and it was very cold in Iceland. This may seem like a little inconvenience, but with two doors to shuttle you into terminal (and if lucky, two doors on to your plane) things bottleneck at the doors and the few moments you are exposed to the cold weather seems longer. I'm pretty sure it was in the high 40s, maybe low 50's while we were there (Fahrenheit) it could have been the wind chill, too. Chaos reigns once inside. The customs line weaved itself through the terminal as there were multiple flights arriving and departing within a few minutes of each other (others who have traveled through this airport confirmed this is common). The departure board for our connecting flight read "now boarding" when we arrived and found ourselves in this long line at customs which took approximately an hour to work our way through. The departure board changed to "final call" and we still had another 30 minutes to get through customs. No employees were available to provide updates nor were announcements made over the PA. Granted half of the passengers were still in this line, which is probably why the plane didn't leave without us and was delayed. This, by the way, was in stark contrast to our arrival from US transfer 2 weeks earlier where there were no lines. We had time to wait at our "gate" which was a hallway with no seating. By the way, don't expect to sit and wait for your flight. I didn't see any gates. Just hallways lined with people waiting for a shuttle to take you to your plane. You will find this "gate" after weaving through food courts. If there are seats, I might have missed them in our made dash to not miss our flight. No matter how much money we might save flying through Reykjavik, we will not be using this airport again.
 
למעלה