"גבר נרדף" ו"איש שורד"

Berethor

New member
האמת היא שיש כאן רק משתמש אחד שבא במטרה אמיתית כדי "להטריל"

וזהו כמובן "גבר נרדף", רואים את זה בזכות כל דיוני הסרק שהוא פותח כאן, לפי התגובות שלו ועוד. בעוד שלהאשים את Survivor Man בטרוליות רק בגלל ביקורת כנה שהוא הביא כאן, ובגלל שלא מסכימים איתו בנושא כזה או אחר זה שגוי, גם משום שזה לא נכון, וגם משום שזאת גם זילות במושג טרול, כאשר מנסים לתייג כל אחד שלא מסכימים איתו "כטרול". לSurvivor Man יש הרבה "דעות פמיניסטיות" וזה שהוא לא נכנע לכל תכתיב של רדיקליות ומיזאנדריות לא אומר שאין לו "דעות פמיניסטיות" בגבול הטעם הטוב וההיגיון, הדעות שלו הן כאלה שלא מתחסדות או/ו לא מנסות להתחנף לאף אחת, מה שכן הוא לוקח יותר קשה ממני נשים עם דעות שמלאות בשנאה.
 

Survivor Man

New member


רק תיקון קטן: אני לא לוקח קשה כלום, אני עומד על שלי ולא מוכן שכל מיני פסיכיות יקללו ויתקפו אותי בחסות ההנהלה.

כן מה לעשות, הצביעות והאיפה והאיפה פה זועקים לשמיים.
 

Berethor

New member
לא דיברתי על התקופות אישיות עליך, זאת הייתה הגנה עצמית מצידך

התכוונתי יותר לאיך שאתה לוקח את הודעות שנאה של הפנתרית אשר לא מופנות ישירות כלפיך, אני לדוגמה מתייחס עליהן יותר בהומור בדרך כלל, ולכן לוקח את זה פחות קשה, מבחינתי זה כל כך הזוי שזה מצחיק, כמובן שרק כל עוד זה לא חוצה תגבול מבחינתי או/ו לא גולש להתקפות אישיות נגד משתמשים.

"She's a bank robber and master thief who hypocritically claims feminist arguments to justify her crimes despite not knowing even the simplest facts about the woman she claims to be honoring with her thefts. With shoddy reasoning, wrapped in some unfair truths, she convinces Blossom, Bubbles, and Buttercup to fight against men and boys so she can continue to rob banks. She steals only Susan B. Anthony coins since all other forms of money have men on them. At the end of the episode Equal Fights, she is promptly defeated and taken to jail after the sisters tell her who the suffragist Susan B. Anthony really was."

http://powerpuff.wikia.com/wiki/Femme_Fatale
 

catchet

New member
ממש לא אותו הכותב

וזה ניכר. וגם אם כן זה לא באמת משנה. שוב את נופלת בפח התגובות הלא רציניות
 
למעלה