ברדוגו מטריף להם לססמולנין את השכל ומעלה את

סוהי 7

New member
חוחי,השפה הציורית\מדעית שלך מרשימה אבל קשה לעיכול


גם אני אוהב לשמוע את ברדוגו,לא תמיד אבל בדרך כלל.הוא איש ימין חכם,לאומי,ציוני,ואוהב הארץ.אבל כשאתה הופך בהבל ובהכללה פה את השמאל לוירוס ול"מוטציה בוגדנית" אתה מגחיך את עצמך מפני שלא כל השמאלנים הם קיצונים אנטי ציונים,חלקם לוחמי צה"ל ותיקים,נאמנים למדינה וציונים שאולי מוכנים לפשרות מרחיקות לכת אבל לא עוזבים את הארץ ונאבקים על דעותיהם בתוכה ובמסגרות שהדמוקרטיה הישראלית התקינה עבור כולנו.
 

ספי111

New member
על סמך מה אתה קובע שהוא ציוני אוהב הארץ?

ובכלל,איך אתה קובע אהבה של מישהו לכל דבר?
 

סוהי 7

New member
זה לא קשה.

אתה מקשיב לאיש,שומע את דעותיו על כל נושא,שומע אותו מגדיר את עצמו,אמונותיו והשקפת עולמו והאופן בו הוא מגיב להתרחשויות וכל אלה הם בסיס מאוד רחב לקבוע דעה על אדם ועל השקפת עולמו.
 

ספי111

New member
כלומר,אתה מסיק מתוך השקפת עולמך.

אין לאף אחד כלים לשפוט רגשות של אחרים. באותה מידה אני יכול לקבוע שסוטריץ שונא את המדינה ומוכן לותר עליה בשביל ממלכה יהודית. אין לך שום כלי אוביקטיבי שממנו תדע שנתניהו אוהב את המדינה. ברור ש/הוא אוהב להיות ראש ממשלה ולא אוהב שהמדינה מאשימה אותו בשוחד.
 

סוהי 7

New member
אתה מגיב כאילו לא שמעת וודאי לא הקשבת למה שכתבתי לעיל.

ההתפרשות שלך לעבר סמוטריץ' ונתניהו היא מעבר למושא שיחתנו והיא ידידנו חוח האחד והמכובד. אבל אם הזכרת את סמוטריץ' ונתניהו,אני אוסיף עליהם את זנדברג וניצן......כולם אוהבים את הארץ,כל אחד בדרכו ולך כמו לי ולכל אחד הזכות להעדיף ולבחור איזו דרך מתאימה לו. ואם בחוח האחד עסקינן.האיש מתחזה בקנאות ליורד,מבחי בוז,לעג ושינאה לעם ישראל היושב בארץ ולהנהגתו,מנאץ ומקלל ומכנה אותם בכינויי גנאי דוחים ואם זו דרכו להביע אהבה וסימפטיה,אז זה ממש לא לטעמי בלשון המעטה ואם לך זה מתאים,יבושם לשניכם.
 
למעלה