בית ספר למחול לנשים בירושלים

DNA_media

New member

מה זה ריקוד מחול?​

ריקוד נחשב לרוב לתחביב ולא לקריירה.

עם זאת בחשבון, חשוב להבטיח שנשים ייכללו בכל ההיבטים של קבלת החלטות, במיוחד כשמדובר בצורות אמנות כמו ריקוד.

למרבה המזל, יש יותר מימון ציבורי זמין לבלט בבתי ספר פרטיים וציבוריים - אם כי כמו תמיד, נשים עדיין מיוצגות בתת-ייצוג.

בית ספר למחול המוקדש אך ורק להעצמת ריקוד לבנות - הללו בית ספר למחול בירושלים


ריקוד מוצע לעתים קרובות כדרך לקדם בריאות גופנית ואיכות חיים בקרב קבוצות גיל שונות. אבל עם ההתפשטות האחרונה של תרבות הכושר האמריקנית עם זיעה, "ריקוד" הפך להיות מזוהה בצרות עין עם ניעור התחת במועדון לילה או בטיול האחרון של YMCA - לפעמים בלי שום דבר אמיתי

למרות שהטרנד של ריקוד כדרך לקידום בריאות גופנית צצה בתחילת שנות ה-2000, קשה יותר ויותר לשכנע אנשים שריקוד הוא פעילות בריאה.

3.jpg

יצרנו בית ספר לריקוד לנשים בכל הגילאים בו אנו מספקים גם טיפים לתזונה לנשים כדי לשמור על פעילותן ומיושרות.​




סטודיו מצליח לנשים שרוצות ללמוד סגנונות חדשים, צעדים, כוריאוגרפיה ומוט. הישארו מעודכנים כי בקרוב אכתוב מאמרים מעמיקים יותר על הנושאים הללו!

הוא המקום הטוב ביותר בירושלים אם אתם מחפשים לקחת את שגרת הליריות או ההיפ הופ שלכם לשלב הבא.



הללו מציעה את ההקדמה המושלמת למדור זה בנושא (מה זה ריקוד), עם הקדמה העונה על כל הקריטריונים.

היא מתחילה עם מילות מפתח של "ריקוד" ומפרטת כמה אסטרטגית לפני שהיא מספקת רעיון חי באמצעות שאלות: "מהן המחשבות שלך כשאתה שומע את המילה ריקוד? האם אתה רואה בעיני רוחך אנשים בבגדים יפים מנענעים את ירכיהם למנגינות פאנקיות וקליטות? " הצעה זו מושכת את תשומת לבך, הופכת את ההנחות לגבי מה שאנשים מקשרים ל"ריקוד", והיא מזמינה. הקורא להמשיך ולעסוק דרך תמונה חיה. "מה המחשבות שלך כשאתה שומע את המילה ריקוד? האם אתה מדמיין אנשים בבגדים יפים מנענעים את ירכיהם למנגינות פאנקיות וקליטות?" השאלה מסקרנת, והיא מתחילה באמירה של מה שרוב האנשים היו מדמיינים להיות "ריקוד". ניתנת גם ההנחה שרוב הקוראים עשויים להשתמש בה לפתח רעיונות משלהם לגבי מה זה ריקוד. המאמר מתחיל בלהודיע לקורא על מחקר שנערך לאחרונה כי ניתן למצוא את המילה "ריקוד" בכותרת המאמר. אחריו יש שאלה והצהרה לגבי מה שעשוי להיות קשור ל"ריקוד". הרעיון למאמר מתפתח במהירות סביב תמונה חיה, מה שמוביל למבוא ל על מה המאמר. מה המחשבות שלך כשאתה שומע את המילה ריקוד? האם אתה מדמיין אנשים בבגדים יפים מרעידים את ירכיהם למנגינות פאנקיות וקליטות? או האם אתם חושבים על שירים כמו Move Your Body של מייקל ג'קסון, או Single Ladies של ביונסה, או אפילו Baby One More Time של בריטני ספירס?
 

קבצים מצורפים

  • 1600102575011_עיצוב-קאבר-לפייסבוק.jpg
    1600102575011_עיצוב-קאבר-לפייסבוק.jpg
    KB 639.6 · צפיות: 0
למעלה