ביקורת על מסעדת טאיזו

horseradish

New member
קשה להתחייב - אבל שווה, מנסיון.

תמיד אפשר לנסות את המזל ולהגיע לשם בלי להזמין.
אני רק לא מבטיחה שיהיה מקום, אבל סביר להניח שיהיה - אחרי המתנה.
ואם כבר מדברים על זה, המיט מרקט בשוק הכרמל שווה גם שווה המתנה.
אני שמחה שהמתנו בסבלנות כשהיינו שם, כי עכשיו המקום בשיפוצים או בסופם, אם הבנתי נכון.
 

החתולית

New member
על הדיווח

אולי פיספסתי, אבל נדמה לי שלא כתבת מה אכלתם?
&nbsp
אכלתי בטאיזו פעם אחת, עסקית של אמצע השבוע, והאוכל היה מצויין.
 

ע מיש

New member
הייתי שם פעם אחת בעסקית לצהריים

שמחתי לצאת ולא חזרתי אף פעם.
וגם לעולם לא אחזור
 
ביקורת על הביקורת

לא הייתי שם, לא אכלתי שם מעודי. אני לא יודעת כל כך מה אני יכולה ללמוד ממה שכתבת.
הבנתי שאנשים אחרים נתנו ביקורות חיוביות על המסעדה ואתה לא מסכים איתם, אבל לא הבנתי על מה בדיוק אתה חולק, כי לא הבנתי לא מה אנשים אחרים חושבים על המסעדה ולא למה אתה לא מסכים איתם. הבנתי שהמנות היו קטנות מידי לטעמך, אבל לא הבנתי מה זו מנה תפלה, מנה שלא הוסיפו לה מספיק מלח? מנה שלא הייתה חריפה מספיק? מה הייתה הבעיה בדיוק?
אז מה שעשית פה בעצם היה לבקר יותר את הביקורות של אנשים אחרים על המסעדה ופחות לתת את הביקורת שלך על המסעדה. עד לפה בנושא כתיבה לפואנטה.
 

linkz

New member
ביקורת על הביקורת על הביקורת

לא הבנתי מה לא הבנת.
מה הקשר לבכלל לביקורות של אחרים? הסברתי בדיוק את החוויה שלי מהמסעדה. ואם על הדרך נכנסתי גם לביקורות אחרות אז אדרבה. אך זה לא העיקר.
אני באמת לא יודע מה המניעים לרשום את מה שרשמת. אני גם לא נעלב. אני מבין שבני זה בני אדם (יש כאלה ויש כאלה). אבל לא יודע אם זה רק אני אבל התגובה שלך סתם נשמעת קטנונית. מתוך כבוד כמובן אספק תשובות לשאלות. אולי באמת לא הבנת.

אז פירטתי בדיוק, אבל בדיוק, מה לא אהבתי במסעדה. אפילו נכנסתי לסעיפים. אם זה מבחינת הטעם, העיצוב, המחיר ועוד.
תפל=חסר טעם (זה אפילו רשום במילון). האוכל פשוט לא טעים! אם חסר מלח? לא יודע כנראה.. וזה עדיין לא מה שעשה את האוכל ללא טעים. אם הייתי יודע איך לשפר את האוכל בצורה הנכונה אז כנראה שהייתי שף מאוד מפורסם בארץ. אני רק יודע שלא אהבתי.
לא התרשמתי מהעיצוב במסעדה.
המחיר לטעמי היה יקר ואפילו פירטתי למה.

יש עוד משהו שאת רוצה שאוסיף? הייתי ממליץ לעבור בדיוק על כל התגובות שרשמתי ועל הביקורת עצמה. הכול לדעתי שם.
 
מצטערת אם נפגעת, זו לא הייתה הכוונה

אבל בחייאת, לא היה לי טעים, אני לא יודע למה, זה לא ממש הסבר.
 

linkz

New member
ניסיון אחרון בהחלט.

את פשוט מסרבת לקרוא.
ציינתי שהכול רשום בתגובות אם לא בביקורת עצמה.

אך שוב, בפעם האחרונה. להלן הסבר מעמיק (כאשר, שוב, רוב מצוי בתגובות ובביקורת):
1. המנות חריפות מדי- לפעמים קיימת חריפות עדינה במנות שמוסיפה לטעמים. כאן זה לא המקרה. הם שמים לך חתיכות קטנות, בינוניות או ענקיות של צ'ילי שמה שקורה זה שאת מרגישה נטו את הצ'ילי ושום דבר מעבר. אם ניכנס לפרטים טכניים אז החריפות מתחילה בלשון ולאחר מכן מגיעה עד האוזניים. באותו הרגע מנסים לכפר על כך עם חתיכת לחם או מים אך ללא הצלחה, זה פשוט משרה תחושה לא נעימה כלל וחוסר טעימות.
2. המנות תפלות- למנות ללא ספק חסר מלח, פלפל ושאר תבלינים. פשוט חסר להן טעם. רמת העשייה של הבשר (כמדיום וול) הייתה בסדר. אך ככל הנראה באם היה טיפה יותר שרוף אז גם היה טעים יותר. בכל זאת היו חסרים לו טעמים. בשר טוב לא צריך הרבה. מספיק מלח ופלפל. למשל לאסאדו. אך כמובן שלחלקים השונים של הבשר טעמים שונים. הבשר הספציפי הזה היה פחות טעים. אולי אם זה היה "מושכה" (נדמה לי שזה שקדים בעברית) אז היה טעים יותר.
3. הטעמים לא מתחברים- למשל בבשר, הרוטב לא התחבר עם הפיתה. הוא היה מעין מר. הבצל לא הוסיף לכך. היה חסר או מתיקות או מליחות. בדג למשל הייתה תוספת של מעין חביתה יבשה, שפשוט הרגישה לא טוב, ולא התחברה כלל עם הדג.
4. מנות הבשר היו מועטות בבשר- כשאת מזמינה מנת בשר את גם מצפה שתהיה כמות מספקת של בשר. אך למשל בפורק הגיעו כמויות בודדות של בשר ובעיקר עשבים שלא היו טעימים. אם היה מדובר בסלט עם מלפפונים אולי או שלל ירקות נוספים אז מילא. כנראה פטריות היו עושות את ההבדל.

כל זה, פחות או יותר היה רשום בתגובות או בביקורת אך דאגתי לפרט שוב וכמובן לבודד את זה משאר הדברים שרשמתי. רק כדי שיהיה לך קל יותר, אולי באמת קשה לך להתמודד עם כמות מידע רב שמפוזר על פני פוסט שלם או תגובות. בלי להעליב כמובן. בכל אופן מקווה שעניתי על תשובתך בצורה מנומקת יותר.
 

rask

New member
הייתי אתמול בערב

וזהו ביקורי הרביעי בטאיזו סה"כ.
שתי ארוחות היו מעולות ושתיים בינוניות מאד (אתמול היתה אחת מהן).
אולי משהו בבחירת המנות, קשה לי לשים את האצבע אליו. מנה מסוימת שמאד נהנתי ממנה באחד הביקורים המוצלחים היתה חלשה מאד אתמול.
מה שהטריד אותי אתמול לא פחות היה דווקא השרות הלקוי ונראה היה שמלצרית אחת החזיקה אגף שלם.
 
למעלה