בורות בבית הספר

כל הכבוד למורות !!!

חובה לקרוא את הכתבה... המורה להיסטוריה למשל: "הומוסקסואלים הם עוויה של הטבע , לא טבעיים וצריך לרחם עליהם..." אחלה בית ספר : "מולטימדיה" של ימי הביניים.
 
ויש גם מי שמאמצים את דבריה...

אתם חייבים לקרוא תגובה שנכתבה אצלנו בפורום בזכות אותה מורה להסטוריה. לדעתי חשוב שכולנו נגיב להודעה ההומופובית של יאיר. לא שאני מאמין שיש סיכוי לשנות את דעותיו של יאיר, אבל חשוב שכל הגולשים הפסיביים, ובהם נערים ונערות יראו שיש הומואים ולסביות גאים ומאושרים. חשוב שיראו שהדעות האלה, הן אלה שמעוותות וחולניות. דווקא בפורומים "סטרייטיים" חשוב שקולנו ישמע. אמיר.
 
הנה קטע מהתגובה שאמיר מזכיר:

"נכון לעשות ולפעול למען אוכלוסייה בריאה ושלמה, למרות העובדה שיש גיבנים וגידמים מאושרים ויש גם עיוורים שמחים, יש מפגרים עולצים, ויש מוכי צרעת חביבים, וכמובן שיש מולם גם אנשים בריאים אך עצובים ויש נורמלים מוכי דיכאון. יש להגן על החולים ועל הסוטים, על הנכים ועל הפגועים מפני התעללות, יש לסייע לחלש ולאומלל. אך יש במקביל לעשות ולפעול כדי שמספר החולים והסוטים יקטן, כך סך האושר בחברתנו יגדל."
 
והנה תגובתי

(אתם מוזמנים להצטרף !) "יאיר בן משה - חולה וסוטה ! כן!!! אם אני , אמא ל- 3 , עצמאית, אקדמאית , נאה ואמידה, מכונה על ידיך "חולה וסוטה" , ואתה ממליץ "לעשות ולפעול כדי שמספר החולים והסוטים יקטן"... (איך, תוליך אותנו לתאי הגאזים כמו האיש הקטן עם השפם?) אני חושבת שאתה (בלי לדעת עליך כלום... לא צריך יותר !) חולה וסוטה !"
 
ובינתיים הדיון המשיך להתפתח...

אסור להחמיץ את הדיון המרתק הזה. אותי מדאיגים דווקא הדעות של אנשים נאורים יחסית, כמו של חנוך ספיר ואחרים. עליהם אנחנו יכולים להשפיע, וחשוב שקולנו ישמע בפורומים "סטרייטיים". אני מזמין את כולכם להשתתף בדיון שמופיע בתחתית עמוד הפורום הזה.
 
האנשים החשובים בדיון מעין זה

הם לא אותם "יאירים", אלא דווקא אותם משתתפים פאסיביים שאינם משתתפים פעילים בדיון. עבורם חשוב שקולנו ישמע. חשוב שהם יראו שיש הומואים ולסביות רבים ומאושרים. בין אותם קוראים, ישנם גם נערים ונערות הומואים ולסביות שחשוב להראות להם את הדרך.
 
למעלה