בוסטון - לאן?

rapgamer4ever

New member
אם אתה חושב שאייזיאה פחות חשוב מבראדלי וסמארט כנראה שאין לאן

להתקדם בדיון הזה... אתה לוקח אותו כמובן מאליו ואולי שני משחקים גרועים מול קליבלנד השכיחו לך עונה שלמה. סמארט סבבה והכל אבל לומר שהוא יותר חשוב לבוסטון מאשר אייזיאה זו אמירה מאוד מאוד משונה.
 

myway23

Active member
מה אתה היית מעדיף?

אם היית צריך לבחור בין בראדלי+סמארט או אייזאה?
 

rapgamer4ever

New member
שאלה טובה. תלוי בכיוון שבוסטון תבחר

אם היא תשמור על מרקל פולץ ותנסה לפתח אותו הייתי הולך על בראדלי וסמארט.
אם היא תעביר את הבחירה תמורת באטלר למשל, ותצליח להחתים את היוורד, הייתי בוחר באייזיאה שמשלים ביג 3 שיכול להתחרות על התואר. בסיטואציה כזאת בתכלס הייתי משאיר את אייזיאה ובנוסף אחד מתוך בראדלי וסמארט.
 

liron1311

New member


כמה הערות כלליות:

-לונזו בול לא קשור לסלטיקס. הוא לא מתאים לקבוצה, הוא לא רוצה לבוא, פולץ יותר טוב ממנו והם לא רוצים להתעסק עם כאב הראש שבא איתו. שיהנה בלייקרס או אפילו יותר טוב, שהם ידלגו עליו גם.

-50/50 במקרה הטוב שבראדלי ואוליניק בקבוצה בעונה הבאה. כדי לפנות מקום לחוזה מקסימום הם יצטרכו להיפרד משניהם. כמו שכבר אמרתי, הם יכולים להיפרד גם מגארד אחר אבל קשה לי לראות את תומאס/סמארט עוזבים גם אם זה לא פחות הגיוני במקרה של תומאס.

-באותו הקשר, אין באמת משמעות ל"לסתום את התקרה" בעתיד. הקיץ הזה זה למעשה ההזדמנות האחרונה של הסלטיקס להציע חוזה מקסימום עם הקאפ ספייס שלהם. גם אם הם לא יביאו את הייוורד ויחליטו להחזיר את הקבוצה כמו שהיא, החוזה החדש של אוליניק יאכל את רוב המקום ושנה הבאה כבר החוזים של הגארדים + החוזה של בראון ופולץ שממשיך לעלות כל שנה (פולץ כבר שנה הבאה ירוויח יותר מאייזאה) ידאגו לכך שלא יהיה קאפ ספייס. ולכן, אני באמת מאמין שהם ילכו בכל הכוח על הייוורד ויסתכלו ברצינות גם על מילסאפ וגריפין אם הייוורד יישאר ביוטה. הם אולי לא perfect fits אבל אני לא אופתע אם בוסטון תעשה שימוש כלשהו בקאפ ספייס בקיץ הזה כל עוד היא יכולה.

קצת פחות קשור אבל אם כבר פרפקט פיט...קאזינס היה ממש מתאים עבור הקבוצה הזו אם הוא לא היה דפוק בראש. יכול להוסיף את הסייז והסקורינג שחסר בדיוק איפה שצריך. לחשוב על החבילה שבסוף סקרמנטו קיבלה בשבילו ועל הקלות שהסלטיקס יכלו להציע משהו יותר טוב...כנראה שהם ממש לא רצו את הכאב ראש הזה. זה באמת פוטנציאל מאוד נפיץ עם התקשורת הקשה שיש בבוסטון אבל זה היה הפרפקט פיט מבחינת כדורסל. אפילו עכשיו טרייד של קאזינס עבור תומאס נשמע לי מעניין עבור 2 הקבוצות אבל זה משהו שלא יקרה.

עכשיו יותר דעה אישית:

לא רואה סיכוי שהם שולחים את הבחירה בשביל ג'ורג'/באטלר. פשוט לא שווה את זה. זה לא בהכרח פוסל הגעה שלהם, יש לבוסטון מספיק כלים גם בלי הבחירה מס' 1 להביא אותם (הבחירה של הנטס שנה הבאה למשל). נקודת המוצא של הסלטיקס בדיבורי הטרייד רק השתפרה מאז הדדליין (הבחירה עכשיו היא בוודאות #1 ולכן הערך יותר גבוה בעוד שהערך של ג'ורג' ובאטלר יורד כי זה פלייאוף אחד פחות במדי בוסטון). עם זאת, לא רואה אותם מגיעים לבוסטון וגם לא כל כך מעוניין בכך.

כן הייתי הולך חזק על הייוורד. זו החתמה שמתאימה מכל הבחינות - הוא עולה רק כסף וכמו שאמרתי זה צ'אנס אחרון להציע חוזה מקסימום. הוא מאפשר להם להישאר קבוצה טובה של 50 ניצחונות תוך שהם ממשיכים לפתח את הצעירים כשהמטרה היא להגיע לשיא בעתיד כשלברון/גולדן ייפלו קצת.

אם הייתי צריך להמר - יבחרו את פולץ, יישלחו את בראדלי לפילי עבור איזה שחקן רוטציה (ראשון הולמס או קובינגטון) + בחירת סיבוב ראשון כדי לפנות את המקום בקאפ כדי להחתים את הייוורד. יקוו מאוד שהייוורד באמת רוצה להגיע. ינסו להתחזק בעוד גבוה בכל מקרה במקום אוליניק שיצטרך לעזוב בסיטואציה הזו. במצב כזה ייכנסו לעונה עם רוטציית גארדים של תומאס/סמארט/רוזייר/פולץ, הייוורד/קראודר/בראון כווינגס, הורפורד/זיזיץ'/הולמס/גבוה נוסף בפרונטקורט עם קצת חיזוקים. הכוונה לעוד איזה וטרן שסטיבנס יכול לסמוך עליו כי מדובר על הרבה צעירים עם דקות חשובות ברוטציה אבל זו המטרה אחרי הכל. שוב יהיו קבוצה של 50 ניצחונות וסיבוב שני לפחות לתוך הפלייאוף. ואז השאלה הגדולה האם לתת לתומאס מקסימום תיפתר כבר בקיץ הבא אחרי שנהיה חכמים יותר.

בשורה התחתונה - לבנות לעתיד, אבל אין סיבה לא להמשיך ולהעמיד קבוצה טובה על הדרך. ג'יילן בראון מרוויח יותר לדעתי מלהיות בקבוצה כזו כמו שהוא היה השנה ולקבל 20 דקות במשחק שביעי קריטי מאשר אם הוא היה משחק 30 דקות בערב ומעמיד מספרים בינוניים בסקרמנטו.
 

רחל 78

New member
אוהדי בוסטון עפים על עצמם

בוסטון קבוצה בינונית ...
ההצלחה במיקום השנה ביגלל חולשה של קבוצות המיזרח...
בבוסטון אין כלום כלומר אין שחקנים טובים..יש שחקנים בינונים...
שחקנים טובים יש שלושה כאלו או בגולדן או בקאבס...והשושלות שם יהיו עוד לפחות שלוש שנים ...מה שאומר שבוסטון והאוהדים ימשיכו עם ההזיות...
וגם הבחירה מס 1 הפלוץ לא יעזור ..עוד אשליה שמנפחים ההזוים מבוסטון שהלבן מיוטה יגיע ...מקסימום יגיע אולי הגינגי מהקליפרס שתמיד פצוע ברגע ..שצריכים ..אותו
ועוד שלוש שנים יהיו קבוצות חזקות אחרות ...הקיצר אוהדי בוסטון מספיק עם ההזיות רדו לריצפה... תשלימו עם הבינוניות ..
.היה לכם לוטו אחד עם ברוקלין וזהו










בוסטון קבוצה בינונית ...
ההצלחה במיקום השנה ביגלל חולשה של קבוצות המיזרח...
 

myway23

Active member
אתה לא תאמין אבל אחרי שקראתי את השורה עם ה perfect fit

ישר עלה לי לראש, למה לעזאזל לא הביאו את קאזינס?
המחיר שלו היה נמוך, הוא סופרסטאר בעמדה שהיא קריטית לבוסטון, בגיל המתאים והוא לא פציע כמו גריפין למשל.
אז נכון הוא הד-קייס, אבל כשאתה נמצא בקבוצה כמו בוסטון עם מאמן "נורמלי" כמו בראד סטיבנס, במועדון עם היסטוריה עשירה וכמו שזה נראה שחקנים שרוצים אליפות ומגובשים - לדעתי השינוי היה מגיע. לא יודע אם אתם זוכרים אבל פירס אמר שרק ל 2 שחקנים בליגה יש תחרותיות ברמה של השחקנים של פעם - קאזינס ו-ווסטברוק.
&nbsp
ANYWAY, אין לבכות על חלב שנשפך, מי יודע איזה נזק הוא היה מביא איתו לקבוצה
 

rapgamer4ever

New member
לא זוכר איפה שמעתי שסטיבנס לא רצה לגעת בו עם מקל

לכן בוסטון ירדה מהאופציה של בוגי.
פול פירס לדעתי מדבר שטויות אבל זה כבר נושא אחר. אין ספק שווסטברוק וקאזינס מצטיינים בלעשות פרצוף כועס.
 

myway23

Active member
יכול להיות

אני לא שופט שלא לקחו אותו, יכול להיות שזה היה בסופו של דבר כישלון חרוץ, אבל לדעתי זה עדיין היה הימור מושכל.
במקרה הכי גרוע היו מעבירים אותו בטרייד נוסף, אולי אפילו היו מקבלים עליו יותר ממה ששילמו.
 

picki23

New member
יש הרבה שאפשר לעשות וזה רק מעניין יותר ויותר

1. כן, אבל רק אם יש שחקן שמוכן להשאר שם. פול ג'ורג' הולך לחתום בלייקרס, הוא הולך להיות לייקר עד שיעשו עליו טרייד. מג'יק ג'ונסון הוא מותג טוב בשביל שחקני NBA בשביל שהפרנצ'ייז יראה תחרותי שוב. לכן, בעיני האפשרות היחידה היא ג'ימי באטלר - בהנחה ושיקגו רוצים לבנות מחדש סביב לונזו בול. בוסטון יהיו חכמים אם יצליחו להשיג רים פרוטקטור על הדרך תמורת שחקן שבאטלר הולך להחליף ממילא (ג'יי קראודר)

2. לא.. כי אם כן כל מה שבנית עד עכשיו היה חסר משמעות. הסלטיקס קבוצה טובה ויש לה אופי. היא לא מספיק טובה בשביל לעמוד בסטנדרט של טופ 4 במערב (למרות המאזן). נניח והסלטיקס לקחו את מרקל פולטז. מה עושים עם מרקוס סמארט, אייזאה, בראדלי, קראודר, הורפורד? כל השחקנים האלה כבר נמצאים ב win now mentality . זה אומר שאפשר להשיג הרבה צעירים ולבנות קבוצה שנראית מבטיחה, מן סוג של גולדן סטייט כזו אבל עם כל כמה שפולטז מוכשר (והוא מוכשר, כרגע צלף ושוט קרייטר), ייקח לו זמן להתפתח. אני מאמין שקצב ההתפתחות שלו דומה לקיירי אירווינג ממה שראיתי. זה לא מתאים... בוסטון יכולה לקבל קלפים טובים ולהגיע שנה הבאה לגמר ה NBA .

3. בקיץ הזה יש כמה רכזים שהולכים למצוא בית : דריק רוז, קייל לאורי, כריס פול וג'סטין הולידיי הם המרכזיים. ג'ף טיג, הוא השולי. הקבוצות שצריכות רכזים : קליפרס, ניו אורלינס, טורונטו, אינדיאנה, מג'יק, מילווקי ויש דיבור גם על הספרס... כלומר שיהיו קבוצות שיצאו מופסדות מהסיפור הזה. לאורי ינסה ללכת לניו אורלינס לדעתי, פול לספרס אם הוא יהיה חכם ודוק ריברס ייתן להולידיי את הקליפרס. זה אומר שרוז יילך לטורונטו או למילווקי כנראה. זו רק דעתי אבל זה לא תלוש מהמציאות. ככה או ככה יהיו שתי קבוצות שצריכות רכז, לפחות אחת מהן תרצה פלייאוף וחסר לה סקורינג. זה אומר שאפשר לשלוח את אייזאה תומאס לשם ולהשיג השלמות/ בחירות דראפט תלוי לאיזה כיוון אתה הולך. אייזאה הוא שחקן שקשה לא להריץ עם הגודל שלו והמסוגלות שלו. הוא משחק קשוח וחזק אבל הוא לא מספיק טוב בשביל להגיע לגמר - בגלל הגודל שלו, בגלל החילופים בהגנה. במידה ובוסטון בחרה את פולטז או שהביאה את באטלר ( מרכוס סמארט פנוי לשחק פיזית בעמדת הרכז ) בוסטון יכולה להשיג הרבה מלשלוח אותו, שלא נדבר על להערים על פיל ג'קסון והניקס.

4. זה מאד תלוי במי יגיע ומי לא. אני מאמין שבראדלי הוא מהשחקנים האלה שיכולים לתת לך אליפות עם איך שהם משחקים.

5. מרכוס סמארט הוא RFA וקשה למצוא קבוצה שתשקיע בו יותר מדי.

6. אף אחד מהם. גורדון היוורד אומנם מכיר את בראד סטיבנס מבאטלר אבל לא מספיק טוב לעומת מה שבוסטון צריכה להשיג, אלא אם כן הוא לא מגיע על תקן סטאר.

7. לא. אי אפשר לעבור את קליבלנד עם אייזאה
 
אני לא מבין את הסיפור של פול והספרס

הגיוני רק במקרה שפול מוכן להתפשר על המון כסף ועל השליטה במשחק.
לספרס יצטרכו לוותר על הרבה נכסים בכדי להביא את פול.
לספרס יש שיטת משחק. פול לא יוכל להחזיק בכדור 15 שניות ורק אז להתחיל מהלך.
מצד שני, אולדריג' הוכיח שהוא לא יודע להיות מספר 2 בקבוצה שרצה לאליפות (וגם לא מספר 1 כשקוואי נפצע).
קוואי יודע לשחק בקבוצה של כוכבים.
לא אתפלא אם יקרה כאן טרייד.
 

picki23

New member
הוא יתפשר

הוא ניסה לקחת אליפות עם הקליפרס ולא הצליח. אם הוא יישאר עם הקליפרס זה אבוד לו. הוא יקצץ במשכורתו ויהיה מוכן לאבד חלק מהשליטה האבסולוטית שלו על הפוזשן. צירוף שלו ושל קוואי זה צירוף שקשה להתמודד איתו.
אני חושב שיהיה מאד פשוט להעביר את למרקוס אלדרידג' בטרייד.

מיאמי, פיניקס, ניקס, ברוקלין, דאלאס, שיקגו, אוקלהומה - כולן ייקחו אותו. השאלה מה תהיה התמורה.
 

rapgamer4ever

New member
באמת מצב מורכב. אני רואה שהרוב דוגלים בבנייה איטית

יכול להיות שזה הצעד הנכון אבל רק רוצה לציין שאני ממש לא בטוח שתצא משם הצלחה גדולה. בכל קיץ בוסטון תצטרך לוותר על שחקני הגרעין הנוכחיים שלה כדי לעשות מקום ליורשים שלהם (למשל סמארט על חשבון בראדלי, אולי בראון על חשבון קראודר, אולי פולץ על חשבון אייזיאה). זו הבעיה בבנייה תוך כדי תנועה, נדמה שתמיד הם באיזור אבל אף פעם לא נפתח חלון אמיתי של קבוצה לאליפות. אם בונים על אליפות בעוד 3-4 שנים זה אומר שכנראה שניים מתוך אייזיאה/בראדלי/קראודר לא בקבוצה והורפורד מעבר לשיא. למעשה בונים בניינים על שחקנים לא מוכחים בכלל (פולץ, בראון) או לא מוכחים כשחקנים מובילים (סמארט). אפילו בתסריט האופטימי שגורדון היוורד מגיע זה נראה רחוק מאליפות אלא אם באמת כל בחירה שלהם בדראפט היא בול פגיעה.
 

fatnoam

Active member
שני הסנט שלי

כרגע לבוסטון אין כוכב צעיר ברמת אנטוני דייויס ששווה לחכות לו. גם אם מי שיבחרו בדראפט יהיה כזה טוב, הוא כנראה יוכל להנהיג אותם עוד 4-5 שנים - משמע אחרי שהורפורד, קראודר ואולי גם תומאס כבר לא יהיו רלוונטים.
&nbsp
לכן לדעתי בוסטון צריכה להיות טובה ועכשיו.
&nbsp
&nbsp
לדעתי גורדון הייוורד צריך להיות המטרה הראשונה. הוא הכי מתאים להם, הוא הכי מתאים לשיטה של סטיבנס. מן יכולות של נאמבר 2 עם אופי של נאמבר 1, אבל בקטע טוב. לא כופה עצמו, אבל ווינר. לא מחפש לשים 30 כל משחק, אבל שהוא שם 30 הקבוצה טובה. לא בא על חשבון אחרים. עצם העובדה שהם יכולים להחתים אותו בשוק החופשי עובדת לטובתם.
&nbsp
פול ג׳ורג׳ חייב לחתום רק עם התחייבות להארכה. לשנה אחת לא הייתי מוותר על שום דבר בשבילו. אם הוא מוכן לבוא ללונג ראן הייתי מעביר עליו את בחירת הדראפט בכיף. רוב הסיכויים שלא יצא ממנה פול ג׳ורג׳ הבא. אבל גם אז, הייתי עושה את זה אם זה היה מאפשר לי להביא את הייוורד גם, או משאיר לי מקום. בוסטון צריכה את שניהם בשביל להסתכל לקאבס בעיניים. אני חושב שמבחינת כסף אפשר לאזן את זה עם החוזים של אמיר ג׳ונסון, אוליניק, בראדלי - אני לא מכיר את המספרים מספיק טוב, אבל זה איזור החיוג.
&nbsp
זה עונה על שאלות 1+2.
&nbsp
האם שווה לשלם לאייזיה מקס׳? האם שווה היה לשלם לטריסטן תומפסון מקס׳? לא בטוח, אבל זה השאיר את קליבלנד קונטנדרית. מיני זיק פיסה חשובה, גם אם יוחתמו שני הכוכבים לעיל. יש לו אופי, יש לו רוח, יש לו ביצים - אבל מעל הכל באמת שיש לו הרבה כדורסל. גם אם הוא חור בהגנה, אין ספק שהוא שווה את הכסף בהנחה והסלטיקס רואים עצמם קונטנדרים אמיתיים (לא כמו עכשיו).
&nbsp
מרכוס סמארט ואייברי בראדלי הם שחקנים מעולים, ואני חושב שבעיני הסלטיקס הם שווים יותר ממה שערך השוק שלהם מצביע. אני לא יודע מה ההגדרה הנוכחית לחוזה ״שמן״ אבל אני משוכנע שאף אחד מהשניים לא יגיע לזה. זה שונה מהותית מהאריסון בארנס שחוזר ע״י חצי ליגה שהבינו שדוראנט עוזב את גולדן. בגדול מבחינתי שניהם משלימים, ומי שיתאים יותר טוב לקבוצה החדשה שתיבנה (מבחינת סקילסט, טיימליין), יישאר. אם הסלטיקס יפגעו בפרי אייג׳נטס - שווה להשאיר את בראדלי, כי הוא כבר וטרן שיוכל לקבל את תפקיד הספסל בהבנה, בעוד שסמארט לא ירצה להתמרמר מאחוריי הדקות שיישארו מהכוכבים. מצד שני, אם שומרים את בחירת הדראפט, ורוצים לגדל אותה ביחד עם רוזייר וג׳יילן בראון - אז כדאי להשאיר את סמארט.
&nbsp
ג׳ימי באטלר - הייתי מביא רק אם מפספסים את הייוורד. אם הייוורד חותם, אין לג׳ימי הצדקה. הוא פרח בשיקגו של אחרי הפציעה של רוז, קבוצה שהיתה נטולת אופציות התקפיות. עם אייזיה והייוורד, ג׳ימי יהיה אופציה 3 בהתקפה, ואין טעם לשלם מקסימום לשחקן כזה שלא יוסיף הרבה מעבר למה שבראדלי ייתן באותה משבצת. זה שונה מהותית מפול ג׳ורג׳ שנתפס בעיניי למנהיג יותר חיובי, ובעל סקילסט התקפי יותר מגוון.
&nbsp
&nbsp
די ברור שבוסטון צריכה לעשות שני מהלכים כדי להסתכל לקליבלנד בלבן של העיניים - גם הייוורד וגם ג׳ורג׳, לדוגמא. נראה מה היא תצליח לעשות.
 

myway23

Active member
סוף סוף יש לי זמן לענות על השאלות ...

1-2. אני נוטה ללכת לבנייה על הצעירים מאשר להעמיד קבוצה בסגנון אייזאה, באטלר, היוורד, קראודר, הורפורד. להרגשתי פולץ הולך להיות כוכב, ברור שזה יקח זמן אבל זאת הרגשתי. בנוסף לכך, אני ממש לא משוכנע שההרכב שרשמתי מספיק כדי לעבור את קליבלנד \ גולדן בהנחה שכולם בריאים, חסר שם איזה משהו.
&nbsp
3. אני מאוד אוהב ומעריך את אייזאה אבל כמו ש picki23 רשם, זה לא מספיק טוב לגמר, להגיע בנחיתות כזאת בהגנה זה תמיד יפגע, ובפלייאוף רואים את זה יותר בבירור. לכן מקס לא, אבל לדעתי הוא יתן הנחה לבוסטון, הוא בעצמו אמר שבוסטון שינתה לו את החיים ושהוא רוצה להישאר שם.
&nbsp
4. בראדלי ירצה באיזור ה 20 ויקבל גם באיזור ה 20, אנשים לא נותנים לו מספיק קרדיט - לא יודע למה. אם אלן קארב ואוון טרנר וטיילר ג'ונסון קיבלו באיזור ה 18, למה נראה לאנשים שבראדלי לא יקבל?
לדעתי הוא יכול גם להשתפר עוד קצת אבל הכי חשוב זה שיתן עונות ללא פציעות כי נראה שיש לו נטייה להיפצע.
&nbsp
5. כמו שרשמתי, אני הייתי מוותר על אייזאה לצערי, המניות שלו גבוהות כרגע ואפשר יהיה להשיג תמורה טובה עבורו, סמארט לדעתי יקבל באיזור ה 10-12 מיליון. זה יוצא שבמקום להחתים מקס את אייזאה (179 ל 5 שנים = 36 לעונה) יכולים להחתים את בראדלי וסמארט בכ 30-32 מיליון לעונה ועל הדרך לקבל תמורה נאה.
&nbsp
6. ללכת על גורדון בלבד, בלייק פציע מדי, מילסאפ מתאים וטוב אבל לא בגיל הנכון.
&nbsp
כמובן שהכל נזיל, אין לדעת איזה הצעות איינג' מקבל\יקבל והוא יצטרך להחליט לפי מה שנמצא על השולחן. אני הייתי מנסה להעביר את אייזאה לפילי תמורת אוקאפור ובחירה סיבוב ראשון של השנה, יש השנה דראפט די עמוס וכשרוני, בבחירה 3 מניח שיבחרו בג'וד ג'קסון או ג'ייסון טאטום שיכולים להתאים לסלטיקס.
 
למעלה