פנתרית סגולה
New member
ראשית, ציפורה מלה את בנה, ואמרה "חתן דמים אתה לי"
משה אפילו לא מל אותו. משמע, הילד הלך לפי האם. (בכלל, משה הסתפח למשפחת יתרו המדייני. הוא היה הזר.). בימי משה לא היתה שום "יהדות". לכן אתה לא יכול לקבוע דוגמה ממנו ליהדות. עזרא הסופר קבע שהילדים הולכים לפי האם , ונימוקו המצוין עמו: "בניהן (של הנוכריות)חציים מדבר אשדודית ואינו מכיר לדבר יהודית". אין לי שום ספק שמעמד האשה היה חזק מאד בבית ראשון (אגב, גם בבית שני, לפי מכתבי בבתא והאשה הנוספת, סלומה שמה נדמה לי, וזאת למרות "רדיפות" חז"ל את האשה. העם לא ממש הקשיב להם.). כבר בימי 4 האמהות הן שנתנו את אמותיהן לבני זוגן, רחל ולאה אף חילקו ביניהן את יעקב, הן שקבעו. והילדים של האמות נחשבו לילדי הגבירות. ("איבנה ממנה" אמרה שרה על הגר). ואגב, לא נתנו אשה לאף גבר למרות רצונה. "נקרא לנערה ונשאל את פיה". הנערה קבעה. נשים שנשאו מלכים הן שקבעו בבית המלוכה. בת שבע הביאה לכך ששלמה בנה יירש את כס המלוכה. נשי שלמה "הטו את לבו" כפי שכותב התנ"ך. (אגב, לפי התיאור המוגזם אמנם בתנ"ך, אני קוראת לשלמה "משרת הציבור האולטימטיבי". חלציו שירתו ציבור שלם חחחח).
משה אפילו לא מל אותו. משמע, הילד הלך לפי האם. (בכלל, משה הסתפח למשפחת יתרו המדייני. הוא היה הזר.). בימי משה לא היתה שום "יהדות". לכן אתה לא יכול לקבוע דוגמה ממנו ליהדות. עזרא הסופר קבע שהילדים הולכים לפי האם , ונימוקו המצוין עמו: "בניהן (של הנוכריות)חציים מדבר אשדודית ואינו מכיר לדבר יהודית". אין לי שום ספק שמעמד האשה היה חזק מאד בבית ראשון (אגב, גם בבית שני, לפי מכתבי בבתא והאשה הנוספת, סלומה שמה נדמה לי, וזאת למרות "רדיפות" חז"ל את האשה. העם לא ממש הקשיב להם.). כבר בימי 4 האמהות הן שנתנו את אמותיהן לבני זוגן, רחל ולאה אף חילקו ביניהן את יעקב, הן שקבעו. והילדים של האמות נחשבו לילדי הגבירות. ("איבנה ממנה" אמרה שרה על הגר). ואגב, לא נתנו אשה לאף גבר למרות רצונה. "נקרא לנערה ונשאל את פיה". הנערה קבעה. נשים שנשאו מלכים הן שקבעו בבית המלוכה. בת שבע הביאה לכך ששלמה בנה יירש את כס המלוכה. נשי שלמה "הטו את לבו" כפי שכותב התנ"ך. (אגב, לפי התיאור המוגזם אמנם בתנ"ך, אני קוראת לשלמה "משרת הציבור האולטימטיבי". חלציו שירתו ציבור שלם חחחח).