אני רק מתלונן על המנוע

redheadape

New member
המנוע מתדרדר משבוע לשבוע

מחצית שלמה בלי עידכון אחד MatchID: 59810699
 
כמ וש meidos אמר, זה כבר קרה..

הרבה מאוד פעמים, וזו בטח לא הפעם הראשונה. קורה, לא כיף, אבל לא נורא.
 
האמת שאני מתלונן פחות על המנוע..

ויותר על עצמי.. עוד פעם התבלבלתי בצדדים, עוד פעם לא קראתי אותו נכון(אני תכננתי הפתעה טקטית והוא הפתיע אותי). אבל סה"כ מבאס להוביל 1:0 ואז להפסיד 2:1 בגלל אירוע קוויק שלילי לבלם שלי. אני לא בטוח שהגיע לי פה לנצח, אבל גם לא יודע אם הגיע לי להפסיד: desert camels Player rating and team formation Team Attitude: (Hidden) Tactic: Counter-attacks Tactic skill: outstanding Midfield: formidable (old) Right Defence: mythical (old) Central Defence: divine (old) Left Defence: mythical (old) Right Attack: extra-terrestrial (old) Central Attack: magnificent (old) Left Attack: weak (old) owen007 Player rating and team formation Tactic: Attack on wings Tactic skill: excellent Midfield: world class (old) Right Defence: brilliant (old) Central Defence: brilliant (old) Left Defence: solid (old) Right Attack: excellent (old) Central Attack: outstanding (old) Left Attack: formidable (old) אבל שוב פעם כמו שכבר התלוננתי יותר מידי, משחקים צמודים לא יוצאים לטובתי בתקופה האחרונה (עונה+-).. ביורן לטיפולך.
 

Thierry Henry

New member
האמת שאין לי תלונות.

לפחות על היום. אחת הפעמים הבודדות שהפסדתי כי באמת הגיע לי ולא כי הורחק\נפצע\אלוהים יודע מה . הבנאדם עשה מהלך טקטי גאוני, אפילו אני וכל מי שייעץ לי לא חשב על סוג של מהלך כזה, עבד לו וכל הכבוד. הלוואי וכל ההפסדים שלי יהיו הוגנים ומוצדקים כמו היום.
 

TelitX95

New member
אולי תספר לנו בקשה על המהלך הטקטי

שיריבך עשה בכדי שנוכל ללמוד ולהשכיל מהעניין...
 

redheadape

New member
לא יאומן

הגעתי בהתקפה של אגף שמאל שמדקה 33 לא היה לו שם שחקן בכלל (אדום ) ועדין שום גול כל השמשחק משהו לא טוב בציוני התקפה גם שבוע שעבר בגעתי לציוני התקפה לא רעים בכלל יחסית להגנה של היריב ועדין בלי שום גולים מהאגף עם ציון ההתקפה הגבוה \ MatchID: 59810693 MatchID: 59810699
 

tablul

New member
כבר משחק שני...

שאני לא מוציא את הנקודות שמגיעות לי. היום ההגנה שלי הייתה בול כמו ההתקפה שלו, ההתקפה שלי הייתה בצד אחד יותר חזקה מההגנה שלו, אבל בגלל שביום שלישי הקשר השני שלי הורחק הוצאתי רמה אחת פחות ממנו בקישור ובגלל זה הפסדתי! רמה אחת פחות!!!!
 
ואלה שמות:

-מעוז אביטל, בן 22 (שוער, הרכב שני) - נפצע ל- 5 שבועות, כעת על +5 -פרננדו פרנקוליני, בן 28 (וינגר, הרכב ראשון) - נפצע ל- 3 שבועות, כעת על +1 -סג'אק באנסקוק, בן 25 (וינגר, הרכב שני) - נפצע ל- 3 שבועות, כעת על +1 -מאורו רואיז, בן 31 (בלם/מגן, הרכב ראשון) - נפצע לשבוע, כעת על פלסטר -ג'יאן פרנקו מאדר, בן 29 (וינגר, הרכב ראשון) - נפצע ל- 7 שבועות, כעת על +7 -מריו סאנטוס, בן 30 (בלם/מגן, הרכב ראשון) - נפצע לשבועיים, כעת על +2 -מתי מנרקורפי, בן 25 (וינגר, הרכב שני) - נפצע ל- 5שבועות, כעת על +5
 
אוי כמה שהמנוע אכזרי אליי

אלבס- שחקן בן 36(לא,לא מאמן), נפצע לי ל1+. דן בנאי- שחקן בן 33,נפצע לי ל3+. גלן- מתאמן,נפצע ל1+. אילראי- קיבל אדום,חזר,ונפצע ל1+. ג'וסט- קיבל צהוב שלישי מצטבר בקדה ה90(!) ווהורחק מהמשחק הבא. מיקאל- השוער הראשון,נפצע ל2+. גבריאל- ירד ברצף מסוליד פורם לפור פורם.
 
למעלה