תפריט
עמוד ראשי
פורומים
פוסטים
חיפוש
מה חדש
פוסטים חדשים
פוסטים חדשים לפרופיל
פעילות אחרונה
משתמשים
משתמשים מחוברים
הודעות פרופיל חדשות
חפש בהודעות פרופיל
בלוגים
המומחים
השקעות נדל"ן בארה"ב
ייפוי כוח מתמשך , צוואות, ירושות
גישור
דיני משפחה
טיפול CBT
רפואת חניכיים שתלים דנטליים
דיני עבודה
דרכון פורטוגלי
הורים למחוננים
אדריכלות
פורום מיסים
טיפולי פוריות
שמאות מקרקעין
הסרת שיער
מכשירי שמיעה
אזרחות אוסטרית
איך לבחור עגלה לתינוק?
התחבר
הירשם
מה חדש?
חיפוש
חיפוש
חפש בכותרות בלבד
By:
פוסטים
חיפוש
תפריט
התחבר
הירשם
Install the app
Install
פורומים
המומחים
משפחה
הורים למחוננים
אני מחפשת פתרון לילד מוכשר במתמטיקה
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
אתה משתמש בדפדפן מיושן. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת.
אנא שדרג את הדפדפן או השתמש
בדפדפן חילופי
.
הגב לנושא
תוכן ההודעה
<blockquote data-quote="יורה נחושתן" data-source="post: 139814338" data-attributes="member: 3971457"><p>בן בכיתה ב' ומחונן</p><p></p><p>על איזה מבחן קרני מדובר? בכיתה ב' התלמידים עוברים את המבחן של מכון סאלד. ובכל אופן, על "כמה צריך לדחוף ולקדם?" אייני מסוגל לתת תשובה חד משמעית. בסופו של דבר זה תלוי במרכיבים נוספים ובמשתנים לא מעטים, מצד אחד, אם הבן לא יעסיק את עצמו בחומר שיעניין אותו ויהיה ברמת הקושי המספקת כדי לאתגר אותו, הוא עלול לאבד עניין ואולי יתחיל להפריע לעצמו ולסביבתו ובסוף יתכן ש"יהיה קרח מכאן ומכאן". מצד שני, כל הנושא החברתי ותהליך ההתפתחות הטבעי שחשוב שכל ילד יעבור. כדאי לדעתי, להתייעץ על כך עם מישהו יותר מקצועי ומוסמך בתחום זה. מה לגבי מורה -מנטור שילווה/תלווה את הבן? אולי סטודנט/ית שיהיה/תהיה עם הבן בשעות אחה"צ? האם בבית אפשר לאתגר אותו בכמות ובאיכות מספקת? יש לי תלמיד שכזה שאני מלמד אותו באופן פרטני ובבית ואני יודע שהוא מקבל כמות גדול ואיכותית של חוגים שונים המעשירים אותו ואכן, הוא מתפתח יותר ויותר מצד אחד ומצד שני, הוא גדל עם חבריו בני גילו ואין לו כל בעיה חברתית שהיא. אם יהיה צורך אשאל את הוריו האם יהיו מוכנים לשוחח עימכם ואולי מנסיונם שלהם יוכלו לתרום לכם. בהצלחה</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="יורה נחושתן, post: 139814338, member: 3971457"] בן בכיתה ב' ומחונן על איזה מבחן קרני מדובר? בכיתה ב' התלמידים עוברים את המבחן של מכון סאלד. ובכל אופן, על "כמה צריך לדחוף ולקדם?" אייני מסוגל לתת תשובה חד משמעית. בסופו של דבר זה תלוי במרכיבים נוספים ובמשתנים לא מעטים, מצד אחד, אם הבן לא יעסיק את עצמו בחומר שיעניין אותו ויהיה ברמת הקושי המספקת כדי לאתגר אותו, הוא עלול לאבד עניין ואולי יתחיל להפריע לעצמו ולסביבתו ובסוף יתכן ש"יהיה קרח מכאן ומכאן". מצד שני, כל הנושא החברתי ותהליך ההתפתחות הטבעי שחשוב שכל ילד יעבור. כדאי לדעתי, להתייעץ על כך עם מישהו יותר מקצועי ומוסמך בתחום זה. מה לגבי מורה -מנטור שילווה/תלווה את הבן? אולי סטודנט/ית שיהיה/תהיה עם הבן בשעות אחה"צ? האם בבית אפשר לאתגר אותו בכמות ובאיכות מספקת? יש לי תלמיד שכזה שאני מלמד אותו באופן פרטני ובבית ואני יודע שהוא מקבל כמות גדול ואיכותית של חוגים שונים המעשירים אותו ואכן, הוא מתפתח יותר ויותר מצד אחד ומצד שני, הוא גדל עם חבריו בני גילו ואין לו כל בעיה חברתית שהיא. אם יהיה צורך אשאל את הוריו האם יהיו מוכנים לשוחח עימכם ואולי מנסיונם שלהם יוכלו לתרום לכם. בהצלחה [/QUOTE]
שם
אימות
פרסם תגובה
פורומים
המומחים
משפחה
הורים למחוננים
אני מחפשת פתרון לילד מוכשר במתמטיקה
צור קשר
תקנון הפורום
מדיניות פרטיות
עזרה
עמוד ראשי
עברית (he_IL)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd.
Forum software by XenForo
®
© 2010-2020 XenForo Ltd.
למעלה