עמוד השדרה
New member
קרית מלאכי בפנים כי אזור אשקלון קשור גם למטרופולין גוש דן
ורצו לכלול את קרית מלאכי ומה שבינה לבין אשדוד ואשקלון בכרטיס אשקלון-גוש דן.
את קרית גת, לעומת זאת, לא רצו לכלול, אבל לא חשבו על האפשרות של להגדיר את אזור קרית גת כאזור נוסף בטבעת השלישית (אפילו לא הרביעית, אלא השלישית) במטרופולין באר שבע, מסלי לכלול אותה באזור אשקלן שיקשור אותה גם למטרופולין גוש דן.
וכך נוצר העיוות המגוחך שקרית מלאכי קשורה למטרופולין באר שבע וקרית גת לא.
אגב, תחנת הרכבת קרית גת זו תחנת הנוסעים הפעילה היחידה שלא כלולה ברפורמה בשום צורה שהיא.
בעוד כשלוש שנים, תחנת קרית גת תהיה אחת מבין שלוש תחנות בלבד (מתוך סך הכל 67 או 69 תחנות שיהיו פעילות אז ברכבת ישראל) שלא תהיינה כלולות ברפורמה (אלא אם עד אז ירחיבו את גבולות הרפורמה) - קרית גת, עפולה ובית שאן.
עיוות הזוי כזה רק פקידים ממשלתיים תלושים מהמציאות יכולים ליצור.
קרית מלאכי בפנים כי אזור אשקלון קשור גם למטרופולין גוש דןוכנ"ל לגבי קרית מלאכי. איך קרית מלאכי בפנים?!
ורצו לכלול את קרית מלאכי ומה שבינה לבין אשדוד ואשקלון בכרטיס אשקלון-גוש דן.
את קרית גת, לעומת זאת, לא רצו לכלול, אבל לא חשבו על האפשרות של להגדיר את אזור קרית גת כאזור נוסף בטבעת השלישית (אפילו לא הרביעית, אלא השלישית) במטרופולין באר שבע, מסלי לכלול אותה באזור אשקלן שיקשור אותה גם למטרופולין גוש דן.
וכך נוצר העיוות המגוחך שקרית מלאכי קשורה למטרופולין באר שבע וקרית גת לא.
אגב, תחנת הרכבת קרית גת זו תחנת הנוסעים הפעילה היחידה שלא כלולה ברפורמה בשום צורה שהיא.
בעוד כשלוש שנים, תחנת קרית גת תהיה אחת מבין שלוש תחנות בלבד (מתוך סך הכל 67 או 69 תחנות שיהיו פעילות אז ברכבת ישראל) שלא תהיינה כלולות ברפורמה (אלא אם עד אז ירחיבו את גבולות הרפורמה) - קרית גת, עפולה ובית שאן.
עיוות הזוי כזה רק פקידים ממשלתיים תלושים מהמציאות יכולים ליצור.