אמת בפרסום- מחשבים ולוחות אם

odeg g

New member
אמת בפרסום- מחשבים ולוחות אם

יש ויכוחים עם מוכרים ועם חברים, מה משמעות של קנית מחשב כאשר כרטיסים שונים (כגון- מודם/פ]קס, כרטיס מסך, כרטיס קול) הם on-board או כרטיסים עצמאיים. שמעתי שיש משהו שזה פגיעה במחשב ומורעד מהזכרון, מהירות ונפח הדיסק הקשיח. אפשר לקבל הסבר ממצא להבדלים, והאם לדעתכם זה משהו שצריך המוכר לעדכן לפני הקניה או בפרסום בעיתון, למשל?
 

yee1

New member
יש הבדל גדול גם במחיר

הזכרון של כרטיס מסך מושך מזיכרון המחשב לכן מומלץ מכסימום כרטיס קול אונבורד במקרה זה גם לא בדיוק ברור אמינות הכרטיסים במקרה של בעיה לא כל אחד יוכל לטפל וגם חשוב בכל מקרה כאשר לקוח מקבל ``תפריט`` טכני ח ו ב ה ציון העובדה דרך אגב כאשר מקבל הלקוח ``תפריט`` שכזה נדרש ציון מדויק של כל חלק - אחרת לא ניתן יהיה לבדוק התאמה האם קבלת את אשר הזמנת שים לב שבתואם להבדיל מקניה מחברה אתה מבקש פריט זה או אחר [או המוכר מציע אין זה משנה] אתה למעשה מבקש מהמוכר שירכיב לך מחשב מחלקים מסוימים וע``כ חשוב לדעת כי קבלת את אשר ביקשת לצערי מ א ד ל א נהוד לציין ובמיוחד את לוח האם אשר הנו חשוב או מכסימום מצינים מהירות באס או שם חברה אבל אם מבטיחים לך מהירות באס או של חברה מסוימת הרי לא קבעת פריט ספציפי וניתן יהיה לתת לך כל אשר מתאים להגדרה וההבדלים הם במאות אחוזים........... ברור מה תקבל.........
 

odeg g

New member
על לוח האם או בנפרד- ח/`וב!

מסקנה עד כאן: צרכנים שימו לב, זה היבט שטרם עלה, אך סוף סוף יש עוד משהו ללמוד ולשים לב לפני הקניה, שלא ירמו אותנו!!!!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה