אממ...שלום לכולם!!

AngeL WomaN

New member
אממ...שלום לכולם!!

טוף אז אני שיר..בקרוב בת 12.. פאנפיקים..אני כל הזמן כותבת פאנפיקים..אבל מה..או שחלק מוצאים את עצמם בפח..(עם חדר כמו שלי..בבאלגן כזה הייתם מאבדים אפילו את תעודת הזהות..ורשיון הרכב..רק חבל שאין לי כאלה!)אה והחלק השני..הוא הולך לקופסא נשחכת אי שם במעמקי מרתף המשפחה..(כאן הבעיה..אין לי מרתף..אבל מחסן זה גם טוב...הלא כך?) בדרך כלל אני לא נוהגת לרשום את כל ה"המצאות" שלי בנוגע לסדרות..זה כל הזמן עולה לי בדמיון..אני רואה את הדמויות באופן מושלם..רק בעיה אחר כך לשבת לכתוב..אני שוחכת מילים..אבל מה יוצא זה גם טוב! (=.. יש לי לפחות חלום אחד בשבוע בנוגע ל"המשכים" אבל לצערי..כמו כל בן אדם אחר.. אם לא רושמים את החלום ממש אחרי שקמים הלך החלום..(אני זוכרת רק סיוטים טוב..בגיל 4 חלמתי שהפאוור רינג´רס באים אלי..ומאז ומעולם זה היה אחד הדברים שהכי פחדתי ממנו! אה ובגיל 8..חלמתי שאני במערה מלאה בעכבישים נחשים ודברים טובים כגון אלה..וגם את הדבר הבא אני זוכרת טוב..את הקטע שעכביש בגודל מסך 21 אינץ´..טורף אותי!) טוב אז אולי הפאנפיקים שלי יותר דומים לטנלובלה ברוב המקרים..אבל מאז שסדרת "השבט" נכנסה לחיי פאנפיקים בנוסח "השבט" כמעט הסוג היחיד שאני כותבת.. לאלו שלא מכירים "השבט" זוהי סדרה בעלת 4 עונות..עונות 1, 2 ו3 שודרו בארץ..בערוץ 11.. אבל עכשיו החליטו לנסות להרוג אותנו חובבי הסדרה "השבט" בחופש הגדול התחילו את כל העונות שוב ומשאירים אותנו במתח עד דצמבר כדי לראות את עונה 4..אתם קולטים איך זה לראות את הדמות שאתה כל כך אוהב רק בתמונות שמוצאים באתרים בשפות מוזרות אחת יותר מהשניה? מזל שיש את פורום "השבט" שאני נמצאת שם רוב הזמן..יש שם את כל העובדות/שמועות/תמונות.. אז זה בקצרה.."אני והפאנפיקים"..אה וגם אני ממש ממש אוהבת לראות סדרות ואחר כך לשבת ולחשוב על כל הסופים האפשריים לכל דבר! וסרטים כמו "לילו וסטיץ´" שרק ראינו שהם למדו מה זה משפחה..וזה מעט אכזב..יש לי לזה המשך בערך באורך הסרט עצמו.. ועוד הוכחה לזה שאין דבר שאני יותר אוהבת מ"פאנפיקים" (לא כולל את הסדרה "השבט" והחתולה שלי תורן..) תוכלו למצוא בפורום השבט שעשינו תחרות פאנפיקים..כל אחד ממציא דמות חדשה ויש תחרות כזאת..הזוכה זוכה בקלטת של פרק לפי בחירתו..(לצערי לא זכיתי..טוב זכיתי..אבל רק בתמונה של טאי-סאן..)..אה ועכשיו אנחנו עושים מן סרט כזה..פאנפיק שכולם כותבים ביחד..עם כל מה שבעניין..! בתור הודעת שלום לכולם זה מעט ארוך..אבל זה סוג ההודעות היחידות שאני יודעת לכתוב..לפעמים לשמחתי..ובדרך כלל לצערי! טוב רק עוד משפט אחד אחרון..? תודה חבר´ה..כמה זמן הפורום כבר קיים? לאיזה סדרות/ספרים/סרטים שמים פה המשך בדרך קבע? או סתם באופן זמני..יו פדיחה לרשום הודעת כזאת שלום לכולם..
 

Gloria_Nathan

New member
היי!

ברוכה הבאה לפורום. יש פה כותבי פאנפיקים להרבה מאוד סוגים שונים של פאנדומים, באופן לא ממש מוזר כמובן שיש הכי הרבה להארי פוטר... את מוזמנת לשים פה פיקים שלך, רק בבקשה תקראי קודם את הודעת המנהלת ופעלי לפי הכללים הכתובים שם מקווה שתהני "המנהלת"
 

ffiendd

New member
../images/Emo54.gifברוכה הבאה!../images/Emo54.gif

אני מאיה...בת 13, אני גם דיי חדשה (האמנם?!
אני מרגישה כאילו אני פה כבר ש-נ-ה!)...ו...ממ...תהני ותשתלבי! אני מקווה שתגיבי על כמה שיותר הודעות פה...כי אנחנו צריכים ילדים חדשיםב שירימו את הפורום היבשששששש שלנו...
 
למעלה